VIRALLINEN BB-PINO 2007 II

• Viestiketjun aloittaja Miina
  • Ensimmäinen viesti
vieras
Aikamoisia kommentteja Martinasta heitelty ja hänen surutyöstään.Onko teillä oikeasti kuollut joku läheinen?Onko surutyölle joku kaava miten PITÄÄ toimia?
Mun isoisä kasvatti mut ja kun kuoli jatkoin ihan normaalisti elämääni,kun en käsittäny rakkaan kuolemaa kun vasta hautajaisissa!
Ennen isoisän kuolemaa mulla oli viikon tosi ahdistunut olo jotenkin tiesin että jotain pahaa tapahtuu.
Tuttavistani moni käsittää vasta hautajaisissa että se läheinen on ihan oikeasti kuollut,että lopettakaa tuollainen mollaaminen!

vieras
kyllähän tuo martina ois lähteny ilman isoisän kuolemaakin,ei vaan pää kestänykään..ei sen puoleen,ei kyllä kestäis mullakaan,mutta en kyllä ois alunperinkään lähteny jos oisin tiennyt että läheinen vois kuolla "päivänä minä hyvänsä" kuten martina totes haastattelussa..mutta eiköhän se että joutuu itse elämään sen tiedon kanssa että valitsi mielummin hetken julkisuuden kuin läheisen lähellä olemisen ole tarpeeksi rankkaa..

Alkuperäinen kirjoittaja tyttö Tenonvarrelta:
Farbod oli aika kauhuissaan siitä kaappauksesta
Mä olen tiedetysti heikkohermoinen, mutta olisin taatusti mennyt ihan kipsiin kun huomaisin olevani yksin ulkona ja niiden verhojen mentyä kiinni huoneesta tulee huppupäisiä humanoideja... :eek:

Vaikka järki sanoo, jotta eivät ole oikeita, mieli olisi kyllä mennyt edelle ja olisin kussut housuni... :snotty:

niin kerta
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
kyllähän tuo martina ois lähteny ilman isoisän kuolemaakin,ei vaan pää kestänykään..ei sen puoleen,ei kyllä kestäis mullakaan,mutta en kyllä ois alunperinkään lähteny jos oisin tiennyt että läheinen vois kuolla "päivänä minä hyvänsä" kuten martina totes haastattelussa..mutta eiköhän se että joutuu itse elämään sen tiedon kanssa että valitsi mielummin hetken julkisuuden kuin läheisen lähellä olemisen ole tarpeeksi rankkaa..
Ei se pään kestämisestä ollu kiinni vaan siitä että Martina ja tuotantoyhtiö oli sopineet viikon keikasta taloon jo etukäteen. Sattui vaan samaan rakoon läheisen kuolema.

Sauli totesi pk:ssa tosi hyvin,että ihmetteli Martinan videon jälkeen,kun pari alkoi heti pelleilemään(Timo ja Suvi..yllätys!)kun olisi toivonut pientä hiljaista hetkeä!
Samaa kyllä ihmettelin.
Suvikin vaan Timolle; "Arvaa mikä karkki?"

:eek: :eek: :eek: :headwall:

Alkuperäinen kirjoittaja vili43:
Sauli totesi pk:ssa tosi hyvin,että ihmetteli Martinan videon jälkeen,kun pari alkoi heti pelleilemään(Timo ja Suvi..yllätys!)kun olisi toivonut pientä hiljaista hetkeä!
Samaa kyllä ihmettelin.

Samoin!
:eek:

Määkin sorruin ekaa kertaa äänestämään! :ashamed:

Hyi MARTINA !

Tää on NIIN TOTTA !!!
Jos tiesi vaarinsa huonon kunnon, niin olisi toki VOINUT kieltäytyä menemästä tohon ohjelmaan .
Että turha puolustella .

Martina kävi monta kertaa ENNEN kuin tiesi vaarinsa kuolemasta nurisemassa, että tahtoo pois tuolta talosta ja sanoi Kadille ja Suville, että MÄ LÄHDEN TÄNÄÄN SE ON VARMAA .

:eek:

Voi jessus martina !
Alkuperäinen kirjoittaja juu juu:
vieläkö ajattelette että martina teki julkisuus-tempun?
Juu ajattelen edelleen, että Martina oli palkattuna taloon siten, että on siellä jonkun aikaa ja syyllä tai toisella tulee sieltä ilman häätöäänestystä ulos. Ja sen oli myös sopinut, että ei saa voittaa BB:tä vaan käy vaan hämmentämässä soppaa. Sattui vaan ikävä tapahtuma samaan aikaan, mutta sopimus piti.

Näinpä !!!

Martina sais HÄVETÄ !
Alkuperäinen kirjoittaja nytkypylly:
no ehdottomasti tää martina-juttu on täydellisesti suunniteltu julkisuusbuustaus!! :D menivät naimisiin, nyt bbhen ja mies kommentoimaan joka sunnuntai, seiska kirjoittaa läksiäisistä ja sitten vähän raskaushuhulla vettä myllyyn, ja sitten vielä hieno kalenteri myynnissä ensi vuodelle.. sori, mut en voi sietää noin laskelmoivaa julkisuuskuvaa :ashamed:

Tässä asiaa . =)

Mulle on ihan sama kumpi tippuu, en tykkää kummastakaan (kuulostaa ihan hiekkalaatikko meiningiltä, mä en tykkää susta :D :ashamed: )

Mun suosikkeja on edelleen Piia, Jarkko ja Sauli. Faabio on myös saanut paljon plussaa viimeaikoina, mutta en vielä tiedä onko hän muna vai kana. Ehkä se pikkuhiljaa selviää, kun muut tippuilevat yksi kerrallaan.

silikoni-martina ei ollu hyvä
http://www.iltalehti.fi/bigbrother/200710166723278_bb.shtml

Eli martinalle antoi KAIKKI talon asukkaat häätöäänestyksessä joko yhden tai jopa kaksi pistettä... Olis saanut eniten ääniä häätöäänestykseen. :kieh:

vieras
Alkuperäinen kirjoittaja vili43:
Samaa kyllä ihmettelin.

Minusta tilanne ei ollut sellainen, että se olisi tahallaan tai välinpitämättömyyttä tehty. Tuommoiset aivan tyhjät puheet oli vain osoitus siitä, että ei tiennyt miten pitää reagoida tilanteeseen, joten se purkautui noin.
Eri asia olisi, jos oltaisiin alettu ihan sillä sekunnilla vaikkapa puhumaan että jaa, kukas tiskaa seuraavaksi. Se olisi osoittanut välinpitämättömyyden. Nimenomaan tuo karkista jauhaminen osoitti kokemattomuuden tuollaisten asioiden reagoimsten suhteen.
Taisi suvi muuten mainita, ettei häneltä ole edes yhtään läheistä kuollut, joten ei välttämättä edes sen takia osaa luontevasti ajatella, että miten vieraat ihmiset suhtautuu asiaan.

Häirikkö
Eipä Martina tiristänyt edes krokotiilinkyyneltä silmäkulmastaan, kun jätti asukkaille jäähyväisviestin. Koitapa itse puhua läheisesi kuolemasta noin lyhyen ajan sisällä. Ja ilman, että silmäsi edes kostuvat. Ei tainnut kovin läheinen vaari olla.

vieras
Musta on oikeesti tosi törkeetä ruotia sitä onko jonku suru aitoa vai ei. Meistä jokainen suree ihan eri tavalla, toisille suru iskee päälle heti toisille myöhemmin. Silloin kun mun mummu kuoli niin en mä itkenyt moneen päivään, vasta hautajaisissa arkun äärellä mun padotut tunteet purkautu. Todellä säälittävää ruotia onko jonkin suru oikeaa, tai sitä millaiset välit toisella on ollut vaariinsa.. Kattokaa peiliin ei kukaan täällä ole täydellinen. Ja hei, elämän täytyy jatkua kuolemankin jälkeen.

Yhteistyössä