Mä olen tiedetysti heikkohermoinen, mutta olisin taatusti mennyt ihan kipsiin kun huomaisin olevani yksin ulkona ja niiden verhojen mentyä kiinni huoneesta tulee huppupäisiä humanoideja...Alkuperäinen kirjoittaja tyttö Tenonvarrelta:Farbod oli aika kauhuissaan siitä kaappauksesta
Ei se pään kestämisestä ollu kiinni vaan siitä että Martina ja tuotantoyhtiö oli sopineet viikon keikasta taloon jo etukäteen. Sattui vaan samaan rakoon läheisen kuolema.Alkuperäinen kirjoittaja vieras:kyllähän tuo martina ois lähteny ilman isoisän kuolemaakin,ei vaan pää kestänykään..ei sen puoleen,ei kyllä kestäis mullakaan,mutta en kyllä ois alunperinkään lähteny jos oisin tiennyt että läheinen vois kuolla "päivänä minä hyvänsä" kuten martina totes haastattelussa..mutta eiköhän se että joutuu itse elämään sen tiedon kanssa että valitsi mielummin hetken julkisuuden kuin läheisen lähellä olemisen ole tarpeeksi rankkaa..
Samaa kyllä ihmettelin.Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Sauli totesi pk:ssa tosi hyvin,että ihmetteli Martinan videon jälkeen,kun pari alkoi heti pelleilemään(Timo ja Suvi..yllätys!)kun olisi toivonut pientä hiljaista hetkeä!
Alkuperäinen kirjoittaja vili43:Samaa kyllä ihmettelin.Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Sauli totesi pk:ssa tosi hyvin,että ihmetteli Martinan videon jälkeen,kun pari alkoi heti pelleilemään(Timo ja Suvi..yllätys!)kun olisi toivonut pientä hiljaista hetkeä!
Suvikin vaan Timolle; "Arvaa mikä karkki?"
:headwall:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Miksei muuten se Kadi osallistunu niihin sähköiskulelu-leikkeihin? Laiva on lastattu-leikissäkin katsoi siellä sivusta.
Alkuperäinen kirjoittaja Mielikki:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Miksei muuten se Kadi osallistunu niihin sähköiskulelu-leikkeihin? Laiva on lastattu-leikissäkin katsoi siellä sivusta.
Kadilla on sydänvika!
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:kyllähän tuo martina ois lähteny ilman isoisän kuolemaakin,ei vaan pää kestänykään..ei sen puoleen,ei kyllä kestäis mullakaan,mutta en kyllä ois alunperinkään lähteny jos oisin tiennyt että läheinen vois kuolla "päivänä minä hyvänsä" kuten martina totes haastattelussa..mutta eiköhän se että joutuu itse elämään sen tiedon kanssa että valitsi mielummin hetken julkisuuden kuin läheisen lähellä olemisen ole tarpeeksi rankkaa..
Alkuperäinen kirjoittaja juu juu:Juu ajattelen edelleen, että Martina oli palkattuna taloon siten, että on siellä jonkun aikaa ja syyllä tai toisella tulee sieltä ilman häätöäänestystä ulos. Ja sen oli myös sopinut, että ei saa voittaa BB:tä vaan käy vaan hämmentämässä soppaa. Sattui vaan ikävä tapahtuma samaan aikaan, mutta sopimus piti.Alkuperäinen kirjoittaja vieras:vieläkö ajattelette että martina teki julkisuus-tempun?
Alkuperäinen kirjoittaja nytkypylly:no ehdottomasti tää martina-juttu on täydellisesti suunniteltu julkisuusbuustaus!! menivät naimisiin, nyt bbhen ja mies kommentoimaan joka sunnuntai, seiska kirjoittaa läksiäisistä ja sitten vähän raskaushuhulla vettä myllyyn, ja sitten vielä hieno kalenteri myynnissä ensi vuodelle.. sori, mut en voi sietää noin laskelmoivaa julkisuuskuvaa :ashamed:
Minusta tilanne ei ollut sellainen, että se olisi tahallaan tai välinpitämättömyyttä tehty. Tuommoiset aivan tyhjät puheet oli vain osoitus siitä, että ei tiennyt miten pitää reagoida tilanteeseen, joten se purkautui noin.Alkuperäinen kirjoittaja vili43:Samaa kyllä ihmettelin.Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Sauli totesi pk:ssa tosi hyvin,että ihmetteli Martinan videon jälkeen,kun pari alkoi heti pelleilemään(Timo ja Suvi..yllätys!)kun olisi toivonut pientä hiljaista hetkeä!
Suvikin vaan Timolle; "Arvaa mikä karkki?"
:headwall: