VIRALLINEN BB-PINO 2007 II

• Viestiketjun aloittaja Miina
  • Ensimmäinen viesti
Martina on ITSEKÄS
Martinan olis kannattanu olla vähemmän YLPEÄ talossa . Voi raukkaa esiintymis-haluista teko-nais-parkaa .

Monet talossakin perusteli hyvin negattivisen suhtautumisen martinaan . Oli niin olevinaan ja haukkui kaikkia (sekö pelin henki vai? ) ... Se oli siis PERUS-NEGATIIVINEN . Muut osas olla ilosia ja positiivisia vaikka ymmärrettävästi joskus pinna vähän palaa . Martina oli koko ajan kamala .

vieras
Mä tässä olen ihmetellyt, että ovat ties kuinka monta viikkotehtävää saaneet loppuun onnistuneesti, mut sit kuitenkin valittavat, kun ei ole kunnon ruokaa. Siis mihin ne sitten kaikki kioskirahat tuhlaa :eek: ?

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Mä tässä olen ihmetellyt, että ovat ties kuinka monta viikkotehtävää saaneet loppuun onnistuneesti, mut sit kuitenkin valittavat, kun ei ole kunnon ruokaa. Siis mihin ne sitten kaikki kioskirahat tuhlaa :eek: ?
Kyllähän ton kokonen porukka syö ihan älyttömästi - varsinkaan, kun niillä ei ole mitään muuta tekemistä siellä. Ja sitten jotkut "tarvitsevat" ja toiset tupakkaa ja karkkia. Siihen ne menee. Eli ihan normaalia.

Sauli totesi pk:ssa tosi hyvin,että ihmetteli Martinan videon jälkeen,kun pari alkoi heti pelleilemään(Timo ja Suvi..yllätys!)kun olisi toivonut pientä hiljaista hetkeä!
Toiset ihmiset on sellaisia, että ne ei osaa reagoida suruun tai yllättävään uutiseen jne jne muuta kuin itkemällä, toiset hiljaisella hetkellä ja jotkut eivät vain osaa suhtautua siihen ja sen takia niiden tunteet purkautuu hysteerisenä tai muuten vain pelleilyllä. Ei ole yhtä oikeaa tapaa.

Lisäys: Mua olis järkyttänyt kuulla tuollainen asia ja varmaan olisin alkanut itkemään. Mutten ketään muuta sormella osoita, vaikka suhtautuvat eri tavalla.

Alkuperäinen kirjoittaja Piipa:
mä ihmettelin sitä että kun rakas isoisä kuolee niin ensmäitteks pitää mennä kampaajalle hakeen uutta lookia..
Tätä minä ihmettelin myös suuresti. Vaikka eipä se sitä tarkoita, ettei surisi. Elämän pitää jatkua ja mitä nopeammin normaalisti sen parempi. Menetystä ei saa takaisin, vaikka jäisi sänkyyn makaamaan tai itkisi jokaisessa suorassa lähetyksessä.

Alkuperäinen kirjoittaja jihuu:
saa timo jäädä, niin tulee sutinaa taloon, kohta tuo suvi on ihan valmista kauraa tolle timpalle. :) ihanaa..
Kadi on aivan ihanan kuvan itsestään antanut, ollut oma itsensä (vaikka ei mitään teekään ja nukkuu), mutta ehkä Timppa sais jäädä - huvittais kattoo miten tuo Timo-Suvi juttu kehittyy. Mutta en sitten tiedä, Kadista vaikea "luopua".

vieras
Alkuperäinen kirjoittaja Gerda:
Vaikka Aki mokaili talossa riidassaan Kadin kanssa, niin kyllä sitä takaisin kaipaa Akia. Samoin Tiinaa ja Maxinea. Toivois, että Maxi tai Aki vielä palaisi taloon.
mua niin harmitti ku aki ei saanut matkaa.. vaikka kaikki muut sai..

vieras
Jarkko-paralla rupee paineet kasautumaan... haluis varmaan Kadin auttamaan asiassa kun näyttäs siltä et on ihastunut Kadiin. Vai olenko mä ainut joka on kiinnittänyt huomiota siihen miten halaa Kadia ja puhuu nätisti?! Toki voi olla ihan vaan ystävyyttäkin mut mul on semmonen kutina et jossain toisessa tilanteessa saattais tehä alotteen Kadin suuntaan.

Mä tykkään niin paljon Kadista, että harmittaa tosi paljon jos hän sunnuntaina lähtee. Ja mä taas ajattelen niin, että kun tuo Timo saatais talosta ulos, niin muutkin pojat vois vähän viritellä jotain (tai siis Jarkko ja Niko). Kun tuo Timo hännystelee järjestään jokaista tyttöä eikä oikein anna muille mahdollisuuksia edes yrittää.

Mä olen varmaan narsistinen ja ties mitä kun en suuremmin itkeskele tai suruani näytä vaikka joku läheinen kuolee. :xmas:

Suren kyllä, silti voin olla ja elää ihan normaalisti. Ihan oman perheen jäsenen kuolemasta ei onneks oo kokemusta mutta isovanhempien, tädin ym sukulaisten ja kavereiden on...

Alkuperäinen kirjoittaja raksmaitaks:
Mä tykkään niin paljon Kadista, että harmittaa tosi paljon jos hän sunnuntaina lähtee. Ja mä taas ajattelen niin, että kun tuo Timo saatais talosta ulos, niin muutkin pojat vois vähän viritellä jotain (tai siis Jarkko ja Niko). Kun tuo Timo hännystelee järjestään jokaista tyttöä eikä oikein anna muille mahdollisuuksia edes yrittää.
Samoja ajatuksia, eiköhän Timoa ole nähty jo tarpeeksi. Mua pelkästään ällöttäis kun se taas saisi jonkun tytöistä sänkyynsä nukkumaan. :x

Kadi on sitä paitsi talon naisista ainoa, jolla on jotain viihdearvoa. :)

Muut pelkästään tylsiä/ärsyttäviä...

Hermomenee
Mulla alkaa oikeasti oksettamaan tuo Timo. Se saa tuolla lässytyksellään mut raivon partaalle. Äänestäkää nyt hyvät ihmiset se pois tuolta. Sillähän on ihan selvä taktiikka tuossa naisten piirityksissään. Se tiedostaa sen että ihmiset kaipaa just seksiä ja säpinää taloon ja kehittää sitä sitten ettei joudu pois. Mua alko samantien ärsyttää tuo Suvi. Miten se menee noin helposti tuohon Timon pauloihin. Yksinkertaiselta vaikuttaa ja v.ittu kun se yliregoi kaikkeen. Mää vihaan sitä ämmää ylikaiken. TIMO POIS, SEURAAVAX SUVI JA SITTE SE RASITTAVA TELLU!!!!

Vaikka Aki mokaili talossa riidassaan Kadin kanssa, niin kyllä sitä takaisin kaipaa Akia. Samoin Tiinaa ja Maxinea. Toivois, että Maxi tai Aki vielä palaisi taloon.
Ai ei saanut? :eek: Aika naurettavaa tuotannolta.

Alkuperäinen kirjoittaja Miilla:
Ai ei saanut? :eek: Aika naurettavaa tuotannolta.
Sehän rikkoi soppariansa. Ei silloin mitään matkoja jaella ;)

Toi Suvi on niin naurettava :D pikku jurrissa alkoi pyörimään Timon kimpussa.
Mä olen kyllä naisista tykännyt eniten Helistä ja Martinasta, ehkä siitä johtuen että olen itsekkin hiukan saman tyyppinen. Maxinekin oli ok.
Ei ne muut miehet kuulkaa Timoa pelkää ja sen takia muka uskalla noita naisia lämmitellä, ehkei niitä vaan kiinnosta noi aivottomat kanat, ja Nikohan seusaa :)

vieras
Haha hah oli kyl mielenkiintoiset bileet piti ihan tähän asti valvoa.. pojat puhui salaa tytöistä jne... Timo löi pään pöytään, osa oli ihan kännissä.. kaikkee kivaa. Kolmiodraamaa talossa tai orastavaa "rakkautta" oli ilmassa..

Yhteistyössä