Mun mielestä Jarkko vain hämmästeli asiaa suuresti, en mä nähnyt siinä kehuskelua. Ehkä Punkki ei vain ole tottunut moiseen kiinnostukseen naisten osalta.Alkuperäinen kirjoittaja vili43:Ärsyttikö muita, kun jarkko kehuskeli miten hänestä on 2 naista kiinnostunut? :x
Musta vähän omahyväistä, olen pitänyt Jarkkoa rehtinä, reiluna ja rauhallisena symppiksenä.
Paljastuuko se nyssi ärsyttäväksi häntäheikiksi...? :/
ei ole ilmoitettuAlkuperäinen kirjoittaja minnukka82:te joilla 24/7 niin tai miks ei muutkin minkä takia noi kaikki pakkaa? eikö ole ilmotettu ketkä on äänestyksessä?
ok kiitos en ole kerenny tällä viikolla seuraa yhtään...Alkuperäinen kirjoittaja n:ei ole ilmoitettuAlkuperäinen kirjoittaja minnukka82:te joilla 24/7 niin tai miks ei muutkin minkä takia noi kaikki pakkaa? eikö ole ilmotettu ketkä on äänestyksessä?
Mitä punkin puheisiin tulee, niin aikamoinen naistenmies on tai kuvittelee olevansa - en tiedä. Mutta sehän sai ns. porttikiellon tulla töihin yhteen baariin, koska oli "syönyt kuormasta" (oliko niitä nyt kaksi naista, samasta työpaikasta, ketä oli käynyt painamassa).Alkuperäinen kirjoittaja Tallu:Mun mielestä Jarkko vain hämmästeli asiaa suuresti, en mä nähnyt siinä kehuskelua. Ehkä Punkki ei vain ole tottunut moiseen kiinnostukseen naisten osalta.Alkuperäinen kirjoittaja vili43:Ärsyttikö muita, kun jarkko kehuskeli miten hänestä on 2 naista kiinnostunut? :x
Musta vähän omahyväistä, olen pitänyt Jarkkoa rehtinä, reiluna ja rauhallisena symppiksenä.
on se tottunut, silloin bileiltana kun katoin 24/7 niin punkista sai todella ällöttävän käsityksen.. jotenkin tylsää että suorassa lähetyksesä ei näytetä joitain oleellisia paloja ja moni hyvä juttukin jää siinä samassa näkemättä.Alkuperäinen kirjoittaja Tallu:Mun mielestä Jarkko vain hämmästeli asiaa suuresti, en mä nähnyt siinä kehuskelua. Ehkä Punkki ei vain ole tottunut moiseen kiinnostukseen naisten osalta.Alkuperäinen kirjoittaja vili43:Ärsyttikö muita, kun jarkko kehuskeli miten hänestä on 2 naista kiinnostunut? :x
Niin oli, koosteen perusteella ainakin.Alkuperäinen kirjoittaja Karussa:Ihan oli tylsät juhlat niillä perjantaina... :/
Aika ämmämäistä touhua pakko myöntää!Alkuperäinen kirjoittaja vieras:juoruämmät kokoontuu
http://www.youtube.com/watch?v=ZTNy4X3r5x8