VIRALLINEN BB-PINO 2007 II

• Viestiketjun aloittaja Miina
  • Ensimmäinen viesti
Ärsyttikö muita, kun jarkko kehuskeli miten hänestä on 2 naista kiinnostunut? :x
Musta vähän omahyväistä, olen pitänyt Jarkkoa rehtinä, reiluna ja rauhallisena symppiksenä.
Paljastuuko se nyssi ärsyttäväksi häntäheikiksi...? :/

:LOL: eikös kaikki miehet kehuskelis, jos kaks naista on kiinnostuneita...? ;)
ja mä EN kirjoittanut, että kaikki miehet olisi häntäheikkejä.... ;)

mä toivon, että Kadi tippuu, en ole suuri Timo-fanikaan, mutta näistä se on "pienempi paha". Kadi jotenkin esittää tyhmempää kun onkaan ja musta se on jotenkin antanut aika kieron vaikutelman...
Kadi ulos siis!

voi tätä myötähäpeää
Kauhea tuo Kingan juttu!!!! Miten voi ihminen onnistua nolaamaan itsensä noin täysin telkussa! Kiva sukulaisten katsoa!! Viittaan siis tuohon you tuben linkkiin edellisellä sivulla... Voi raukkaa...

Alkuperäinen kirjoittaja vili43:
Ärsyttikö muita, kun jarkko kehuskeli miten hänestä on 2 naista kiinnostunut? :x
Musta vähän omahyväistä, olen pitänyt Jarkkoa rehtinä, reiluna ja rauhallisena symppiksenä.
Mun mielestä Jarkko vain hämmästeli asiaa suuresti, en mä nähnyt siinä kehuskelua. Ehkä Punkki ei vain ole tottunut moiseen kiinnostukseen naisten osalta.

Alkuperäinen kirjoittaja Tallu:
Mun mielestä Jarkko vain hämmästeli asiaa suuresti, en mä nähnyt siinä kehuskelua. Ehkä Punkki ei vain ole tottunut moiseen kiinnostukseen naisten osalta.
Mitä punkin puheisiin tulee, niin aikamoinen naistenmies on tai kuvittelee olevansa - en tiedä. Mutta sehän sai ns. porttikiellon tulla töihin yhteen baariin, koska oli "syönyt kuormasta" (oliko niitä nyt kaksi naista, samasta työpaikasta, ketä oli käynyt painamassa).

Ja mitä Kadiin ja Suviin tulee. Niin totuuttahan ei voi tietää taaskaan, mutta hekin puhuivat, etteivät ole Jarkosta kiinnostuneita miehenä.

vieras
Alkuperäinen kirjoittaja Tallu:
:D on se tottunut, silloin bileiltana kun katoin 24/7 niin punkista sai todella ällöttävän käsityksen.. jotenkin tylsää että suorassa lähetyksesä ei näytetä joitain oleellisia paloja ja moni hyvä juttukin jää siinä samassa näkemättä.

Alkuperäinen kirjoittaja Karussa:
Ihan oli tylsät juhlat niillä perjantaina... :/
Niin oli, koosteen perusteella ainakin.
Ja varmasti on seksin puute kova talossa, mutta alkaa jo tulemaan korvistakin ulos nuo niitteen "ketäpanisit"-kyselyt...Eikö mitään muuta ole...? :kieh:

Mun suosikit ovat Kadi ja Timo. Ja Sauli tietenkin. Ärsyttää, kun jompikumpi nyt lähtee. Olen jotenkin yllättynyt miten epäsuosiossa Timo tuntuu olevan katsojien silmissä. Mun mielestä siinä on jotain tosi veikeetä.
Asukkaat varmaan ovat suruissaan, jos ja kun Timo lähtee. Melkeinhän ne Martinan pisteet laittoivat hänet äänestykseen :/

vieras
Mä en tykkää Timosta koska se on niin kova juoruilemaan, enkä mä tykkää sen tavasta kutsua naisia joskus lutkiksi ja huoriksi, lisäksi se on jotenkin liian metro. Lisäksi se suuttuu oudoista asioista kuten esim. siitä että sen hiuspanta meni katki :LOL: ja ne tappelut kun ne ei osaa lopettaa koskaan ajoissa niin sitte niille tulee kipeetä... yms..

Yhteistyössä