VIRALLINEN BB-PINO 2007 II

• Viestiketjun aloittaja Miina
  • Ensimmäinen viesti
lettipiä
Kyllä se varmaan on niin, että Martinan vierailu oli ihan järjestetty juttu...miksi sinne ei nyt laitettu ketään tilalle, kun Akin tilallekin tuli heti Jussiko?

Ja sitten nuo Timon pisteet, mun mielestä Martinan pisteet ois kans pitänyt mitätöidä, ilman niitä Timo ei olisi edes ollut äänestyksessä. Ja siis en ole mikään Timo-fani, mutta mielestäni oli epäreilua.

Muita, joita ärsyttää ja häiritsee tuo, jotta JOKA AINOA sunnuntai ON NIIN jännä kisa.
Vappu suu vaahdossa selittää miten tilanne kääntyy kymmeniä kertoja illan aikana ja voi himskatti kon on JÄNNÄÄ :headwall: .
Mä taas en usko pätkääkään moisiin ääntenvaihteluihin.
Nuo tippumiset on ennalta kirjoitettu siitä asti kun ihmiset nimeävät henkilöt.

¤sontikka auki on...¤

lettipiä
Alkuperäinen kirjoittaja vili43:
Muita, joita ärsyttää ja häiritsee tuo, jotta JOKA AINOA sunnuntai ON NIIN jännä kisa.
Vappu suu vaahdossa selittää miten tilanne kääntyy kymmeniä kertoja illan aikana ja voi himskatti kon on JÄNNÄÄ :headwall: .

¤sontikka auki on...¤
Mua kans ottaa niin korvaan tuo, kun tasan tarkkaan tietää ei se äänestystilanne muutu illan aikana mihinkään suuntaan.

Alkuperäinen kirjoittaja lettipiä:
Mua kans ottaa niin korvaan tuo, kun tasan tarkkaan tietää ei se äänestystilanne muutu illan aikana mihinkään suuntaan.
Nimenomaan.
Suurin osa ajasta menee niitten äänestyksen vouhottamiseen :headwall: .
Pitäähän niiden saada tyhmiltä äänestäjiltä rahat kynittyä. :kieh:

Itse en ole äänestänyt kertaakaan, enkä äänestä.

Alkuperäinen kirjoittaja vili43:

¤sontikka auki on...¤
Todellakin ärsyttää. Mua kyllä ärsyttää toi Vappu ihan joka suhteessa, jotenkin takeltelee ja sekoilee hirveästi.

Tiuhti or Viuhti
Munkin mielestä oli vähän epistä, että Timo joutui pois talosta vaikka ei olisi oikeesti äänestyksessä ollutkaan.

Ja en kyllä Timosta pidä, ihan järkky tyyppi. Luulee niin paljon itsestään, että meinaa kompastua ihanuuteensa. Ja kommentit naisista. Että osaa olla ärsy. Mikä se on ketään arvostelee, kun ite on ihan tavallinen, ei todellakaan komee heppu!

Vapun jorinat on kanssa ihan syvältä. Mari oli paljon parempi näissä hommissa.

Ohoh, kun helpotti...

laitetaan nyt tähänkin ketjuun, että kyllä ketuttaa Timon lähtö ja ärsyttää se että tilanne oli niin epäreilu, ku talossa olevista vain yhden äänillä lähti!!

Ja suorat ärsyttää mua ihan älyttömäti...meen välil toiseen huoneeseen ku vappu puhuu ja sählää. Tosin epäilen, että valehtelisivatko kuitenkaan äänestystuloksist, sillä se olisi kyllä rangaistava teko ihan laillisestikin... äänestäjiä on varmaan kuitenkin loppupeleissä todella vähän (itse äänestin nyt kerran, viimeksi kerran ekalla tuotankaudella Anttia), niin kyllähän tilanne silloin vaihtelee äkkiä. Mutta Vappu kyllä puhuu välillä puuta heinää ja yleensä (tänään ei onneksi) puhuu prosenteista vaikka tarkoittaa prosenttiyksikköjä...huhhuh!

Alkuperäinen kirjoittaja peppi-lotta04:
laitetaan nyt tähänkin ketjuun, että kyllä ketuttaa Timon lähtö ja ärsyttää se että tilanne oli niin epäreilu, ku talossa olevista vain yhden äänillä lähti!!

Ja suorat ärsyttää mua ihan älyttömäti...meen välil toiseen huoneeseen ku vappu puhuu ja sählää. Tosin epäilen, että valehtelisivatko kuitenkaan äänestystuloksist, sillä se olisi kyllä rangaistava teko ihan laillisestikin... äänestäjiä on varmaan kuitenkin loppupeleissä todella vähän (itse äänestin nyt kerran, viimeksi kerran ekalla tuotankaudella Anttia), niin kyllähän tilanne silloin vaihtelee äkkiä. Mutta Vappu kyllä puhuu välillä puuta heinää ja yleensä (tänään ei onneksi) puhuu prosenteista vaikka tarkoittaa prosenttiyksikköjä...huhhuh!
Juu, siis tokihan niille on tärkeää, että äänestäjiä on mahdollisimman monta ja mahdollisimman paljon kertyy rahaa kassaan tekstareista ja puheluista, mutta ärsyttää todella kun suurin osa sunnuntain suorista lähetyksistä on äänestyksen kertaamista ja jankkaamista ja kertaamista ja jankkaamista ja toistoa;

"enää vähän äänestysaikaa jäljellä, tilanne on todella tiukka, kadia voit äänestää lähettämällä tekstiviesti Kadi plus tai Kadi miinus tai lähettämällä tekstiviestin, äärimmäisen tiukka, prosentin johto, enää minuutti aikaa äänestää.."

|O |O |O :headwall: :headwall: :headwall: |O |O |O :headwall: :headwall: :headwall:

lettipiä
Niin ja sitten vielä iltojen koosteissa ennen ja jälkeen mainoskatkon tuo äänestyshomma :headwall:

Kertaakaan en ole mäkään äänestänyt ja nyt todella onnellinen siitä, etten vajonnut niin alas, että hankkisin 24/7!

vieras
Alkuperäinen kirjoittaja lettipiä:
Niin ja sitten vielä iltojen koosteissa ennen ja jälkeen mainoskatkon tuo äänestyshomma :headwall:

Kertaakaan en ole mäkään äänestänyt ja nyt todella onnellinen siitä, etten vajonnut niin alas, että hankkisin 24/7!
huh onneks mulla on vain 12/7 :D

Onneksi Timo on nyt poissa!!!!

Ja äänestystuloksista, mä uskon että ne pitää paikkansa. Koska esim. kun Heli ja Jussi olivat vuoroillaan Kadia vastaan, ei tilanne kääntynyt kertaakaan, ainoastaan erotus pienentyi mutta koko ajan Kadi oli jäämässä taloon.

vieras
Alkuperäinen kirjoittaja Valaja:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
deja vu.. toi jorma uotinen on just niinku einari :LOL:
Mää katoin ihan samaa, ku tuli se Me myself and I. Siis niiiin Eikka. No, on se Jorma kuitenki pikkasen vähemmän oksettava. =)
no just samasta ohjelmasta sitä katoin.. olin aivan et ei voi olla totta, hymykin oli niin kuin jotskalla :D

Alkuperäinen kirjoittaja Valaja:
deja vu.. toi jorma uotinen on just niinku einari :LOL:
Mää katoin ihan samaa, ku tuli se Me myself and I. Siis niiiin Eikka. No, on se Jorma kuitenki pikkasen vähemmän oksettava. =)
no just samasta ohjelmasta sitä katoin.. olin aivan et ei voi olla totta, hymykin oli niin kuin jotskalla :D
Ja ääni ja eleet. :eek: :D

Yhteistyössä