koti-ikävä ja sen isoisä kuoliAlkuperäinen kirjoittaja saga79:Miks se Martina lähti? Onks siintä tullu tietoa? Anteeks, mut en jaksa selata koko ketjua, jos siintä on jo ollut täälä
Mua kans ottaa niin korvaan tuo, kun tasan tarkkaan tietää ei se äänestystilanne muutu illan aikana mihinkään suuntaan.Alkuperäinen kirjoittaja vili43:Muita, joita ärsyttää ja häiritsee tuo, jotta JOKA AINOA sunnuntai ON NIIN jännä kisa.
Vappu suu vaahdossa selittää miten tilanne kääntyy kymmeniä kertoja illan aikana ja voi himskatti kon on JÄNNÄÄ :headwall: .
Mä taas en usko pätkääkään moisiin ääntenvaihteluihin.
Nuo tippumiset on ennalta kirjoitettu siitä asti kun ihmiset nimeävät henkilöt.
¤sontikka auki on...¤
Nimenomaan.Alkuperäinen kirjoittaja lettipiä:Mua kans ottaa niin korvaan tuo, kun tasan tarkkaan tietää ei se äänestystilanne muutu illan aikana mihinkään suuntaan.
Todellakin ärsyttää. Mua kyllä ärsyttää toi Vappu ihan joka suhteessa, jotenkin takeltelee ja sekoilee hirveästi.Alkuperäinen kirjoittaja vili43:Muita, joita ärsyttää ja häiritsee tuo, jotta JOKA AINOA sunnuntai ON NIIN jännä kisa.
Vappu suu vaahdossa selittää miten tilanne kääntyy kymmeniä kertoja illan aikana ja voi himskatti kon on JÄNNÄÄ :headwall: .
Mä taas en usko pätkääkään moisiin ääntenvaihteluihin.
Nuo tippumiset on ennalta kirjoitettu siitä asti kun ihmiset nimeävät henkilöt.
¤sontikka auki on...¤
Juu, siis tokihan niille on tärkeää, että äänestäjiä on mahdollisimman monta ja mahdollisimman paljon kertyy rahaa kassaan tekstareista ja puheluista, mutta ärsyttää todella kun suurin osa sunnuntain suorista lähetyksistä on äänestyksen kertaamista ja jankkaamista ja kertaamista ja jankkaamista ja toistoa;Alkuperäinen kirjoittaja peppi-lotta04:laitetaan nyt tähänkin ketjuun, että kyllä ketuttaa Timon lähtö ja ärsyttää se että tilanne oli niin epäreilu, ku talossa olevista vain yhden äänillä lähti!!
Ja suorat ärsyttää mua ihan älyttömäti...meen välil toiseen huoneeseen ku vappu puhuu ja sählää. Tosin epäilen, että valehtelisivatko kuitenkaan äänestystuloksist, sillä se olisi kyllä rangaistava teko ihan laillisestikin... äänestäjiä on varmaan kuitenkin loppupeleissä todella vähän (itse äänestin nyt kerran, viimeksi kerran ekalla tuotankaudella Anttia), niin kyllähän tilanne silloin vaihtelee äkkiä. Mutta Vappu kyllä puhuu välillä puuta heinää ja yleensä (tänään ei onneksi) puhuu prosenteista vaikka tarkoittaa prosenttiyksikköjä...huhhuh!
huh onneks mulla on vain 12/7Alkuperäinen kirjoittaja lettipiä:Niin ja sitten vielä iltojen koosteissa ennen ja jälkeen mainoskatkon tuo äänestyshomma :headwall:
Kertaakaan en ole mäkään äänestänyt ja nyt todella onnellinen siitä, etten vajonnut niin alas, että hankkisin 24/7!
No ei kai se sinne ny takaisin mene kun kauheen parkumisen säestyksellä viimein pääsi sieltä pois...Alkuperäinen kirjoittaja vieras:mitä mieltä olette martinan takaisin menosta?
ei uppoa tuo puppu.Alkuperäinen kirjoittaja vieras:mitä mieltä olette martinan takaisin menosta?
Mää katoin ihan samaa, ku tuli se Me myself and I. Siis niiiin Eikka. No, on se Jorma kuitenki pikkasen vähemmän oksettava. =)Alkuperäinen kirjoittaja vieras:deja vu.. toi jorma uotinen on just niinku einari
no just samasta ohjelmasta sitä katoin.. olin aivan et ei voi olla totta, hymykin oli niin kuin jotskallaAlkuperäinen kirjoittaja Valaja:Mää katoin ihan samaa, ku tuli se Me myself and I. Siis niiiin Eikka. No, on se Jorma kuitenki pikkasen vähemmän oksettava. =)Alkuperäinen kirjoittaja vieras:deja vu.. toi jorma uotinen on just niinku einari
Ja ääni ja eleet.Alkuperäinen kirjoittaja vieras:no just samasta ohjelmasta sitä katoin.. olin aivan et ei voi olla totta, hymykin oli niin kuin jotskallaAlkuperäinen kirjoittaja Valaja:Mää katoin ihan samaa, ku tuli se Me myself and I. Siis niiiin Eikka. No, on se Jorma kuitenki pikkasen vähemmän oksettava. =)Alkuperäinen kirjoittaja vieras:deja vu.. toi jorma uotinen on just niinku einari