VIRALLINEN BB-PINO 2007 II

• Viestiketjun aloittaja Miina
  • Ensimmäinen viesti
no ehdottomasti tää martina-juttu on täydellisesti suunniteltu julkisuusbuustaus!! :D menivät naimisiin, nyt bbhen ja mies kommentoimaan joka sunnuntai, seiska kirjoittaa läksiäisistä ja sitten vähän raskaushuhulla vettä myllyyn, ja sitten vielä hieno kalenteri myynnissä ensi vuodelle.. sori, mut en voi sietää noin laskelmoivaa julkisuuskuvaa :ashamed:

Alkuperäinen kirjoittaja auts:
hei muuten mitäs luulette että onks se martina raskaana vai ??? vai halutaanko vaan lisää kohua???
Raskaus on mahdollista koska ovat jättäneet ehkäisyn pois.Minulla oli nuorempana ennen lapsen saamista rinnat arat kuukautisten aikana.Tiedä sitten miten on. =)

äiti
Minusta toi Martinan mies vaikutti fiksulta ja vaimoaan rakastavalta mieheltä.Elävät ehkä hieman erilailla kuin perähikiän pariskunnat,mutta keneltä se sitten täällä on pois?

Alkuperäinen kirjoittaja berry76:
Veikkauksia nimetyistä?

Itse luulisin, että Kadi on taas nimettynä. Lisäksi Martina, mahdollisesti Tellu. Toivoisin, että Piia olisi, mutta taitaa olla turha toive.
Kadi ihan varmasti ja luultavasti seuranaan Martina :/ .
Ymmärtäisivät heivata narisevan Piian pois...

?
Alkuperäinen kirjoittaja äiti:
Minusta toi Martinan mies vaikutti fiksulta ja vaimoaan rakastavalta mieheltä.Elävät ehkä hieman erilailla kuin perähikiän pariskunnat,mutta keneltä se sitten täällä on pois?
eikös perähikiä oo just joensuu, koska täällähän se esko on uransa alkutaipaleella partoinut kimmelin ovella..

parikommenttii
Martinen Mies Esko on aivan mahtava typpi. mä tykkään myös siitä. varmasti hyvä mies. Aluksi inhosin Martinaa, mutta en enää minusta hän on jotenki herttainen. Alussa hänestä kyl huomasi että hän meni sinne sillä haista paska meiningillä, mutta se kovempi kuori alkaa pikku hiljaa laskeutua. välil tympii hänen itse kehunsa, mutta ei se niin kauhea ihmisenä ole!

Kadi voittoon =)

Alkuperäinen kirjoittaja parikommenttii:
Martinen Mies Esko on aivan mahtava typpi. mä tykkään myös siitä. varmasti hyvä mies. Aluksi inhosin Martinaa, mutta en enää minusta hän on jotenki herttainen. Alussa hänestä kyl huomasi että hän meni sinne sillä haista paska meiningillä, mutta se kovempi kuori alkaa pikku hiljaa laskeutua. välil tympii hänen itse kehunsa, mutta ei se niin kauhea ihmisenä ole!

Kadi voittoon =)
voi tehdä martiinalle muuten ihan hyvääkin olla eristyksissä vähän aikaa ihan vaan "taviksien" kanssa :whistle:

ni
martina ja tiina äänestykseen? näin mun mielestä, ja joku kolmaskin ja kaks putoaa?
immeiset varmaan äänestää käytävaltaa jutussa et martina siepataan, mut fabu olis musta paras siepattava. :)

niinpä
Alkuperäinen kirjoittaja whatever:
Alkuperäinen kirjoittaja parikommenttii:

Kadi voittoon =)
voi tehdä martiinalle muuten ihan hyvääkin olla eristyksissä vähän aikaa ihan vaan "taviksien" kanssa :whistle:
niinpä ja minusta se kertoo kuitenkin ihmisestä jotain että hän menee tuonne taloon oppiakseen itsestään ja ns. kasvamaan. En usko että Martina kuitenkaan kokee olevansa sillä tavalla parempi kuin muut koska ei hän silloin tollaseen paikkaan olisi mennyt!! ihan hyvä tyyppi Martina on.

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
se jussi ja pönttö oli hyvä :LOL: samoin saulin ja nikon lusikka :LOL:
Miksei, voi miksei Niko voinut potkaista sitä homppelia pois! Ei kai Nikokin ole homo, eihän?[/quote

No just :headwall: mun mielestä Niko ois vaan vieläkin ihanampi jos olis homo, eik kai se nyt ihmistä pahenna? :eek: Sauli ja Niko on parhaimmat tyypit tuolta. En ymmärrä yhtään sitä vinkuamista liiallisesta energisyydestä, en mä ainakaan jaksais maata paikallaan montaa viikkoa tai kuukautta. Toiset vaan tykkää liikkua ja touhuilla. Ei se Nikokaan varmaan lihaksiaan oo sängyllä lahnana maaten hankkinut. Mä tykkään Nikosta :wave:

Alkuperäinen kirjoittaja tättis:
Alkuperäinen kirjoittaja nasuttaja:
Erikoiset housut eilen Martinalla... :x
Martina on kova kehumaan itseään ja tuomaan kaikki myös esille ;) Eilen kun puhuivat rinnoista,pepuista jne. .. sitten sanoi kadin pyllyn olevan litteä ja leveä :/
Katselin Martinan kuvagalleriaa tuolla subin sivuilla ja aika paljon on kuvia, kun hän pukee/riisuu/vaihtaa vaatteita :D
Joo, onneks Martinalla on sentään täydellinen latinoPerse!! =) Ja suomalaisnaisillahan ei oo perseitä, mut jotenki Martinalle on siunaantunu täydellinen, oikea Perse =)

Vähä se on bimbo ja itteään täynnä. Jatkuvasti kehuu itseään :/
No ainakin on itsetunto kohdillaan =)
Martinassa on niin narsistisia piirteitä, että huh...itseään kehuu kokoajan ja nostaa jalustalle. Taitaa olla huono itsetunto, kun täytyy näin tehdä ja viel lisäksi haukkuu ja arvostelee muita.

:eek:

Alkuperäinen kirjoittaja Medu:
hei muuten mitäs luulette että onks se martina raskaana vai ??? vai halutaanko vaan lisää kohua???
Raskaus on mahdollista koska ovat jättäneet ehkäisyn pois.Minulla oli nuorempana ennen lapsen saamista rinnat arat kuukautisten aikana.Tiedä sitten miten on. =)
Uutisista bongattu, että eilen illalla menkat alkaneet. Eli ei ole raskaana.

mää
Alkuperäinen kirjoittaja punatukkainen:
Alkuperäinen kirjoittaja tättis:
Alkuperäinen kirjoittaja nasuttaja:
Erikoiset housut eilen Martinalla... :x
Martina on kova kehumaan itseään ja tuomaan kaikki myös esille ;) Eilen kun puhuivat rinnoista,pepuista jne. .. sitten sanoi kadin pyllyn olevan litteä ja leveä :/
Katselin Martinan kuvagalleriaa tuolla subin sivuilla ja aika paljon on kuvia, kun hän pukee/riisuu/vaihtaa vaatteita :D
Joo, onneks Martinalla on sentään täydellinen latinoPerse!! =) Ja suomalaisnaisillahan ei oo perseitä, mut jotenki Martinalle on siunaantunu täydellinen, oikea Perse =)

Vähä se on bimbo ja itteään täynnä. Jatkuvasti kehuu itseään :/
No ainakin on itsetunto kohdillaan =)
Martinassa on niin narsistisia piirteitä, että huh...itseään kehuu kokoajan ja nostaa jalustalle. Taitaa olla huono itsetunto, kun täytyy näin tehdä ja viel lisäksi haukkuu ja arvostelee muita.

:eek:
Sitähän se rääky siel päiväkirjahuoneessaki ettei pidä niitä muita minään,ja mä uskon siihen täysiin

Alkuperäinen kirjoittaja whatever:
eikö kukaan muu ole alkanut ärsyyntymään kadista? kun mun mielestä se on nyt yhtäkkiä alkanu ottaan sellasta bimboroolia, eli esittää tyhmempää ku on?
:wave: Varsinkin kännissä se on niin raivostuttavan teinimäinen.

Veikkaan et äänestyksessä on Martina ja Kadi ja Martina tippuu.

arvuuttelija
kohtahan pitää ruveta väki vähenee, jotta kilpailu oikeesti alkaa. veikkaan, että häätöäänestyksessä on 3 eniten pisteitä saanutta JA kaksi niistä tippuu. BB-uutisissa oli, että tällä viikolla tulee uusi yllätys, joka sekoittaa pakkaa. veikkaan, ettei ole uusi ihminen vaan juuri tuo massiivisempi häätö.
Ja toivon, että häädetyt olis Tiina ja Suvi.

Mulla on rinnat arat just ennen menkkojen tuloa. Nytkin, tosin yhdet menkat jäi väliin. Mutta mitään toiveita siitä, että olisin raskaana ei ole.

Enpä tiedä Marttiinasta, ei paljon puhunut, ettei yleensä olis menkkojen aikana kipeät.. Mee ja tiedä, kyllä se kohta tuolla selviää. Mutta voisi rouva hieman paremmin pitää kirjaa kuukautisista, varsinkin kun yrittävät lapsen saantia.

miwa
Alkuperäinen kirjoittaja Gerda:
Mulla on rinnat arat just ennen menkkojen tuloa. Nytkin, tosin yhdet menkat jäi väliin. Mutta mitään toiveita siitä, että olisin raskaana ei ole.

Enpä tiedä Marttiinasta, ei paljon puhunut, ettei yleensä olis menkkojen aikana kipeät.. Mee ja tiedä, kyllä se kohta tuolla selviää. Mutta voisi rouva hieman paremmin pitää kirjaa kuukautisista, varsinkin kun yrittävät lapsen saantia.

Sehän selvis jo, et ei oo raskaana.

Yhteistyössä