VIRALLINEN BB-PINO 2007 II

• Viestiketjun aloittaja Miina
  • Ensimmäinen viesti
Gluteus maximus
Tuo Sauli ottaa minua nykyään vaan päähän. Ihme mielistelijä. Seläntakana puhuu ihan peetä ja sitten kasvokkain on kuin aurinko. Oli voittajasuosikkini, mutta nyt kyllä on pisteet tippunut. Jarkko on ihan ok. ja luulen, että hän voisi voittaakin. Minä veikkaan, että kolme viimeisintä on Jarkko, Fabu ja Niko. Ainakin toivon niin!

Gluteus maximus
nosto. mielenkiintoinen ilta tulossa! Niille annetaan niin plajon viinaa kun vaan jaksavat juoda. kännissä olet ääliö-kampanja kun on menossa. Ilmeisesti hyvä esimerkki tosielämästä. :kieh: |O Minusta tuo viinenjuonti tällä viikolla on jo ihan liikaa. Mitä mahtaa nuoret ajatella. Monet pitävät noita henkilöitä jo idoleinaan ja sitten joka ilta viinaa! Piponi nyt kyllä vaan kiristyy!

No nyt tuo Marina tuolla kännipäissään sössötti että hän haluaa kotiin viikon päästä. Sanoi jotta hän on 85 prosentin todennäköisyydellä äänestyksessä ja tahtoo että ihmiset sitten äänestää hänet pois etät hän haluaa kotiin. Samaan henkeen höpötti että noi muut ansaitsee sen voiton ennemmin kuin hän blaa blaa blaa. :xmas:

Hmmh.. eikös se ollu tämä sama täti, joka perjantain päälähetyksessä painotti Tellulle että tämä on kilpailu ja että hän on tuolla talossa sen 50 tonnin perässä siinä missä muutkin. :D

terpp
Alkuperäinen kirjoittaja Shannon:
eikös se piia seurustele? puhu ainakin miehestään. bb:n sivuilla lukee että sinkku. kai moka toimituksella?

no se puhuu et on sinkku ja sit kuitenkin eräs päivä puhui että toivoo että ulkona on vielä 'ketä sitä odottaa' ja tapailusta...mä en henk.koht vaan ikinä ole ymmärtänyt kauheesti sitä et tapaillaan mut ollaan sinkku:Dja olikos piia ihan hiljan vasta tavannut sen miehen.

Alkuperäinen kirjoittaja terpp:
Alkuperäinen kirjoittaja Shannon:
eikös se piia seurustele? puhu ainakin miehestään. bb:n sivuilla lukee että sinkku. kai moka toimituksella?

no se puhuu et on sinkku ja sit kuitenkin eräs päivä puhui että toivoo että ulkona on vielä 'ketä sitä odottaa' ja tapailusta...mä en henk.koht vaan ikinä ole ymmärtänyt kauheesti sitä et tapaillaan mut ollaan sinkku:Dja olikos piia ihan hiljan vasta tavannut sen miehen.
On vähän aikaa tapaillut jotain miestä ja sano, et sitä ei voi seurusteluksi vielä sanoa, eli eivät ole sillä tavalla "vakiintuneet". Eli määritellään tuolloin sinkuksi.

hoh hoijaa
On tuo Kadi kyllä melkoinen sieni juomaan alkoholia! Ei kyllä ollut mitään kohtuukäyttöä!
Kyllä tilanne on se, että vähiten ärsyttää Jarkko ja hän saa luvan voittaa. Vaikka tuo duracell-Nikokin aluksi ärsytti, niin päivä päivältä se alkaa vaikuttaa ihan hyvältä tyypiltä. Välillä sillä menee kyllä överiksi vislailu ja hyppelyt yms, mutta niinku pohjimmiltaan ok. Naisista järkevin on Piia.

vieras
Nyt päässä heittää ihan tyhjää.. siis jäi eilinen bb extra näkemättä ja nyt ajattelin netist sen kattoo niinku oon tehny pari kertaa aiemmin.En enää muista miten?Ei vaan löydy?Auttakaa joku?

Huvittava kuvateksti tuolla iltiksen sivuilla: "salarakas on myös käynyt suihkussa bb-talossa" :LOL: Kuvittelikohan toimitus, että Martina on koko bb-talossa oloajan käymättä suihkussa?? :eek: Voisi rouva olla melko likainen sen jälkeen.. :LOL:

fhörr3g
Alkuperäinen kirjoittaja Gluteus maximus:
Tuo Sauli ottaa minua nykyään vaan päähän. Ihme mielistelijä. Seläntakana puhuu ihan peetä ja sitten kasvokkain on kuin aurinko. Oli voittajasuosikkini, mutta nyt kyllä on pisteet tippunut. Jarkko on ihan ok. ja luulen, että hän voisi voittaakin. Minä veikkaan, että kolme viimeisintä on Jarkko, Fabu ja Niko. Ainakin toivon niin!
Näin on! Ihan kuin minun suustani! Jussi on muttunut melkoiseksi ällötykseksi.

Yhteistyössä