VIRALLINEN BB-PINO 2007 II

  • Viestiketjun aloittaja Miina
  • Ensimmäinen viesti
Vaikka Martina nyt on tullut julkisuuteen hieman kyseenalaisin keinoin niin ei tommonen kohtelu kuitenkaan ole oikein sallittua. Eikö ne tajuu että Martinahan saattaa nähdä ne kaikki pahat puheet itsestään kuitenkin. Ei sillä etteikö hänestä olisi aikaisemminkin puhuttu mutta silti... Voihan se olla että tuotantotiimi keksii jostain palkinnon Martinalle jonka takia sitä ei vaikka saa äänestää seuraavaankaan pudotukseen. Minusta se olis jo suotavaa tuon seläntakana puhumisen takia ;)
 
Häirikkö
Alkuperäinen kirjoittaja TheUnforgiven:
mä ainakin puhuisin tolle martinalle suoraan! :kieh:
Samoin! :kieh:
Kaikki vaan hymisee ja hyssyttelee eikä uskalla turpaansa avata.
Sitten pitää seläntakana juoruta miten ärsyttävä se on.
Eipä se Martinakaan paljoo sanojaan säästele.. |O
 
Jee eli en olekaan ainut joka on tätä mieltä. Jotenkin menee kaikkiin asukkaisiin jo maku tuon paskanjauhannan vuoksi. Ei oo muilla pokkaa sanoo suoraan kuin Martinalla ja siinähän se on oikeessa et joku tuolta vaan lähtee voittajana ja uuden Seiskan haastattelussa sanoi kuitenkin aika hyvin ettei usko itse voittavansa ja soisi voiton jollekin sellaiselle asukkaalle joka on ollut pitkään talossa.
 
Häirikkö
Alkuperäinen kirjoittaja Mrs Nobody:
Ollaanpa mitä tahansa mieltä Martinan talossa olosta, niin täytyy kyllä sanoa, että hetket kun Martina laukoo jotain, on suurinpiirtein ainoita, jolloin havahdun hereille muuten niin tylsää BB:tä kattoessa.
Mä taas voisin silloin sulkea koko töllön. Tyhmempää ihmistä saa hakemalla hakea.
 
Alkuperäinen kirjoittaja Häirikkö:
Alkuperäinen kirjoittaja Mrs Nobody:
Ollaanpa mitä tahansa mieltä Martinan talossa olosta, niin täytyy kyllä sanoa, että hetket kun Martina laukoo jotain, on suurinpiirtein ainoita, jolloin havahdun hereille muuten niin tylsää BB:tä kattoessa.
Mä taas voisin silloin sulkea koko töllön. Tyhmempää ihmistä saa hakemalla hakea.
Kyllä meilläkin jäi bb:n katsominen vähemmälle ku Martina taloon meni.
 
ärsyttää
Mua ainakin suuresti suoraan sanoen vituttaa se miten Martina puhuu muille asukkaille... ilm Kadistakin(?) eilen sano et yks vitun nirppanokka... onko toi teiän mielest nätisti sanottu sellasesta kenen kans asuu saman katon alla ja jonka kans pitäs ees YRITTÄÄ tulla toimeen? Martina saa nimitellä ja sanoa toisista mitä haluu mut nyt sit kun muut sanoo siitä jotain niin heti ollaan karvat pystyssä. Se on helvetti soikoon julkkis ja tiennyt tasan tarkkaan tonne mennessään ettei tule olo olemaan mitään samppanjaa ja vaahtokarkki-meininkiä joten hittoako menee tonne jos pitää jo toisena päivänä ruveta poraamaan ettei viihhdy sielä, menis sit kotiinsa marisemaan. Ja kun siel on muilla ollu varmaan suht mukavaa ja yritetty tulla toimeen niin sit tulee yks pätemään ja sanomaan miten homma pitäs tehä ja haukkuu toisia joka käänteessä. Mul ainakin palais hihat samantien tommosen kanssa joka tieten tahtoen aiheuttaa toisille pahan mielen. Ai mut joo, sehän on vaan sen mielipide ja muiden täytyy elää sen kanssa... grrrrr!
 
Alkuperäinen kirjoittaja ärsyttää:
Mua ainakin suuresti suoraan sanoen vituttaa se miten Martina puhuu muille asukkaille... ilm Kadistakin(?) eilen sano et yks vitun nirppanokka... onko toi teiän mielest nätisti sanottu sellasesta kenen kans asuu saman katon alla ja jonka kans pitäs ees YRITTÄÄ tulla toimeen? Martina saa nimitellä ja sanoa toisista mitä haluu mut nyt sit kun muut sanoo siitä jotain niin heti ollaan karvat pystyssä. Se on helvetti soikoon julkkis ja tiennyt tasan tarkkaan tonne mennessään ettei tule olo olemaan mitään samppanjaa ja vaahtokarkki-meininkiä joten hittoako menee tonne jos pitää jo toisena päivänä ruveta poraamaan ettei viihhdy sielä, menis sit kotiinsa marisemaan. Ja kun siel on muilla ollu varmaan suht mukavaa ja yritetty tulla toimeen niin sit tulee yks pätemään ja sanomaan miten homma pitäs tehä ja haukkuu toisia joka käänteessä. Mul ainakin palais hihat samantien tommosen kanssa joka tieten tahtoen aiheuttaa toisille pahan mielen. Ai mut joo, sehän on vaan sen mielipide ja muiden täytyy elää sen kanssa... grrrrr!
Samaa mieltä! Ja lisään vielä, että Martinaa alko v.ituttaa, kun häntä ei asukkaat palvoneetkaan ja nostaneet jalustalle, kun HÄN on JULKKIS!!!! Piti sit alkaa pätemään!!! Argh.....että se on ärsyttävä akka, kunpa pääsisin sanoo sille suorat sanat.....

 
minnukka82
mua ärsyttää toi seläntakana paskan puhuminen.. Mä tykkään jopa tosta Martinasta antaa just hyvin väriä tonne taloon ja sanoo mitä ajattelee eikä juoruu niinkun muut tuola talossa.. huomaa kun ei muilla asukeilla ole koskaa sanottu mitään päin naamaa.. Timokin on osannu lopettaa noi seksi löpertelyt kokonaan.. Kadikin vois mennä vähän kovistelee sillä sen turpiin vedolla Martinaa ja kyselee siitä että MIKS??!!
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja TheUnforgiven:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Niin muakin jäi kaivelemaan, et ketä se Martina sillä yhdellä v-tun nirppanokalla tarkoitti?
no piiaa..mutta kyllä on yksvitun nirppanokka se martinakin
No sitä mäkin olin mieltä. On todella törkeää laukoa tollaista, jos Martinalle itselleen ei saisi sanoa mitään haukkumasanaa.

 
Alkuperäinen kirjoittaja minnukka82:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Niin muakin jäi kaivelemaan, et ketä se Martina sillä yhdellä v-tun nirppanokalla tarkoitti?
PIIA ja sitä se on mä vihaan Piia ja toivon että lentää mahdollisimman pian pois
Totta. Mut mä en ymmärrä miksi ei edes Martina antanut Piialle yhtään nimeämispistettä?! :eek: Vaikka sanoi ettei voi sietää sitä!
 
TheUnforgiven
Alkuperäinen kirjoittaja Karussa:
Alkuperäinen kirjoittaja minnukka82:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Niin muakin jäi kaivelemaan, et ketä se Martina sillä yhdellä v-tun nirppanokalla tarkoitti?
PIIA ja sitä se on mä vihaan Piia ja toivon että lentää mahdollisimman pian pois
Totta. Mut mä en ymmärrä miksi ei edes Martina antanut Piialle yhtään nimeämispistettä?! :eek: Vaikka sanoi ettei voi sietää sitä!
sitä mäkin eilen ihmettelin..
 
Alkuperäinen kirjoittaja TheUnforgiven:
Alkuperäinen kirjoittaja Karussa:
Alkuperäinen kirjoittaja minnukka82:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Niin muakin jäi kaivelemaan, et ketä se Martina sillä yhdellä v-tun nirppanokalla tarkoitti?
PIIA ja sitä se on mä vihaan Piia ja toivon että lentää mahdollisimman pian pois
Totta. Mut mä en ymmärrä miksi ei edes Martina antanut Piialle yhtään nimeämispistettä?! :eek: Vaikka sanoi ettei voi sietää sitä!
sitä mäkin eilen ihmettelin..
jeps sitä mäkin mietin??
 
mää
Se Martina ihan takuulla saa palkan tosta kun on tuolla talossa.. Se on siellä aiheuttamassa häslinkiä ja siksi se on tommonen,kun se oikein huomaa kuinka se tekemällä tekee tilanteita joisa "räjähtelee" Ei kukaan jaksa joka asiasta alkaa vinkumaan ja laukomaan,semmosis tilanteis joissa ei oo ees asiayhteyttä ollenkaan..
 
höh
BB oli mennyt niin tylsäksi sängyllämakoiluksi, että Martina laitettiin taloon tuomaan tunnekuohuja. Se on semmoinen ihminen, joka sanoo just sen mitä ajattelee. Hyvät, huonot ja loukkaavatkin ajatukset. Eli ihan samoja asioita mitä nuo muut mielessään ajattelee tai juttelee seläntakana eivätkä mamoilijat uskalla sanoa ääneen.
Ilman syytä loukkaaminen on tosi tyhmää ja huorittelu myös. Noihin on sortunut Martina ja osa muistakin talon asukkaista. Kyllä nuo kaikki muut osoittaa itsestään TOSI lapsellisen puolen, koska jatkuvasti selän takana haukkuvat Martinaa. Tiinakin uhoo, että kyllä hän sitten sanoo ku on kännissä. Miksi? Miksi ei sano nyt heti mitä ajattelee ja mistä asioista loukkaantuu.
 
vieras
Analyysiä Martinasta :D
Huomasi, että tuo huorittelu näkyy olevan herkkä paikka Martinalla. Ymmärrettäväsi, koska julkisuuteen on tullut hieman kyseenalaisella tavalla, joten varmaan taistelee juuri tuollaisten nimittelyiden parissa ja pinna ei kestä yhtään.
Ja ihan oikein mielestäni sano Timolle siitä, että ei tarvitse ikinä ketään sanoa huoraksi. Leikkiähän se ainakin Timon mielestä oli, mutta parempi ottaa varman päälle ja korvata huora-adjektiivi, jollakin vähemmän loukkaavalla sanalla seuraavan kerran, jotta ei tarvitse enää ketään saada kimpaantumaan.

Minusta tuntuu myös, että Martinalla on kauhea tarve saada näyttää, ettei ole mikään bimbo, jollainen kuva hänestä ihmisillä on, mutta menee hieman sitten yli siinä. Ei sillä, ei hän vaikutakaan muulta kun normaaliälyn omistavalta, mutta kun hän on vain perustytsy, joka yrittää olla tosi fiksuna, se perustytsyn kuva jää sinne alle ja asiat kääntyy toisinpäin.
Kaiken kaikkiaan minusta hyvä, että taloon tuli joku, joka saa aikaan jotain keskustelua.
Lisäksi ei se kovin kaunista ole, jotta selän takana puhutaan. Se tekee siitä pahan, että aivan varmasti Martina saa nämä tietää, koska kaikki videoidaan. Selän takana paskan puhumisesta ei minua ainakaan haittaa silloin yhtään, kun tietää että se joku ei saa tietää kenestä puhutaan. Lähinnä sen takia, että kukaan ei loukkaannu.
JA JUSSI SAIS TIPPUA, IHME HIIHTÄJÄ!
 
vieras
Mä oon sen takia sen kannalla et mielummin hiljaa kun et laukoo päin naamaa mielipiteensä kun jos ajattelisin itteni taloon niin eihän noi asukkaat ajattele sitä niin et otetaampa kunnon matsi et saa yleisö jotain hupia... ne asuu sielä ja se on tällä hetkellä niiden elämää siel talon sisällä. Oispa sit tosi kiva fiilis olla suljettuna taloon mist ei pääse pois kun luovuttamalla (ja näin antamalla muille suuremman mahdollisuuden siihen voittopottiin) jos kaikki vaan mököttää jossain nurkassa kun on lauottu mielipiteet ilmaan ja suututettu kaikki. Tuola kun varmaan tunteet kuohahtelee ilamn yllytystäkin herkemmin.
 

Yhteistyössä