vieras
En mäkään tykkää tosta seläntakanpuhumisesta, en kyllä tykkää martinastakaan. Mut vaikka ihminen olis kamala niin ei sitä silti tarvis huonosti kohdella.
Samoin! :kieh:Alkuperäinen kirjoittaja TheUnforgiven:mä ainakin puhuisin tolle martinalle suoraan! :kieh:
Mä taas voisin silloin sulkea koko töllön. Tyhmempää ihmistä saa hakemalla hakea.Alkuperäinen kirjoittaja Mrs Nobody:Ollaanpa mitä tahansa mieltä Martinan talossa olosta, niin täytyy kyllä sanoa, että hetket kun Martina laukoo jotain, on suurinpiirtein ainoita, jolloin havahdun hereille muuten niin tylsää BB:tä kattoessa.
Kyllä meilläkin jäi bb:n katsominen vähemmälle ku Martina taloon meni.Alkuperäinen kirjoittaja Häirikkö:Mä taas voisin silloin sulkea koko töllön. Tyhmempää ihmistä saa hakemalla hakea.Alkuperäinen kirjoittaja Mrs Nobody:Ollaanpa mitä tahansa mieltä Martinan talossa olosta, niin täytyy kyllä sanoa, että hetket kun Martina laukoo jotain, on suurinpiirtein ainoita, jolloin havahdun hereille muuten niin tylsää BB:tä kattoessa.
Samaa mieltä! Ja lisään vielä, että Martinaa alko v.ituttaa, kun häntä ei asukkaat palvoneetkaan ja nostaneet jalustalle, kun HÄN on JULKKIS!!!! Piti sit alkaa pätemään!!! Argh.....että se on ärsyttävä akka, kunpa pääsisin sanoo sille suorat sanat.....Alkuperäinen kirjoittaja ärsyttää:Mua ainakin suuresti suoraan sanoen vituttaa se miten Martina puhuu muille asukkaille... ilm Kadistakin(?) eilen sano et yks vitun nirppanokka... onko toi teiän mielest nätisti sanottu sellasesta kenen kans asuu saman katon alla ja jonka kans pitäs ees YRITTÄÄ tulla toimeen? Martina saa nimitellä ja sanoa toisista mitä haluu mut nyt sit kun muut sanoo siitä jotain niin heti ollaan karvat pystyssä. Se on helvetti soikoon julkkis ja tiennyt tasan tarkkaan tonne mennessään ettei tule olo olemaan mitään samppanjaa ja vaahtokarkki-meininkiä joten hittoako menee tonne jos pitää jo toisena päivänä ruveta poraamaan ettei viihhdy sielä, menis sit kotiinsa marisemaan. Ja kun siel on muilla ollu varmaan suht mukavaa ja yritetty tulla toimeen niin sit tulee yks pätemään ja sanomaan miten homma pitäs tehä ja haukkuu toisia joka käänteessä. Mul ainakin palais hihat samantien tommosen kanssa joka tieten tahtoen aiheuttaa toisille pahan mielen. Ai mut joo, sehän on vaan sen mielipide ja muiden täytyy elää sen kanssa... grrrrr!
no piiaa..mutta kyllä on yksvitun nirppanokka se martinakinAlkuperäinen kirjoittaja vieras:Niin muakin jäi kaivelemaan, et ketä se Martina sillä yhdellä v-tun nirppanokalla tarkoitti?
PIIA ja sitä se on mä vihaan Piia ja toivon että lentää mahdollisimman pian poisAlkuperäinen kirjoittaja vieras:Niin muakin jäi kaivelemaan, et ketä se Martina sillä yhdellä v-tun nirppanokalla tarkoitti?
No sitä mäkin olin mieltä. On todella törkeää laukoa tollaista, jos Martinalle itselleen ei saisi sanoa mitään haukkumasanaa.Alkuperäinen kirjoittaja TheUnforgiven:no piiaa..mutta kyllä on yksvitun nirppanokka se martinakinAlkuperäinen kirjoittaja vieras:Niin muakin jäi kaivelemaan, et ketä se Martina sillä yhdellä v-tun nirppanokalla tarkoitti?
Totta. Mut mä en ymmärrä miksi ei edes Martina antanut Piialle yhtään nimeämispistettä?! Vaikka sanoi ettei voi sietää sitä!Alkuperäinen kirjoittaja minnukka82:PIIA ja sitä se on mä vihaan Piia ja toivon että lentää mahdollisimman pian poisAlkuperäinen kirjoittaja vieras:Niin muakin jäi kaivelemaan, et ketä se Martina sillä yhdellä v-tun nirppanokalla tarkoitti?
sitä mäkin eilen ihmettelin..Alkuperäinen kirjoittaja Karussa:Totta. Mut mä en ymmärrä miksi ei edes Martina antanut Piialle yhtään nimeämispistettä?! Vaikka sanoi ettei voi sietää sitä!Alkuperäinen kirjoittaja minnukka82:PIIA ja sitä se on mä vihaan Piia ja toivon että lentää mahdollisimman pian poisAlkuperäinen kirjoittaja vieras:Niin muakin jäi kaivelemaan, et ketä se Martina sillä yhdellä v-tun nirppanokalla tarkoitti?
jeps sitä mäkin mietin??Alkuperäinen kirjoittaja TheUnforgiven:sitä mäkin eilen ihmettelin..Alkuperäinen kirjoittaja Karussa:Totta. Mut mä en ymmärrä miksi ei edes Martina antanut Piialle yhtään nimeämispistettä?! Vaikka sanoi ettei voi sietää sitä!Alkuperäinen kirjoittaja minnukka82:PIIA ja sitä se on mä vihaan Piia ja toivon että lentää mahdollisimman pian poisAlkuperäinen kirjoittaja vieras:Niin muakin jäi kaivelemaan, et ketä se Martina sillä yhdellä v-tun nirppanokalla tarkoitti?
Peesi, ja nuiden jälkeen seuraavaksi ulos Piia tai Timo :kieh:Alkuperäinen kirjoittaja FANG-ANN-75:Jussi ulos..todellakin mitäänsanomaton ukko. Martina lujaa perässä, ällö vittuilija-kana, just sellanen etten ihmettele sen kohdalla kapakkatappeluita.