Höh. Jussi on kyllä niin mitäänsanomaton tyyppi että sais lähtee.. mut oisin toivonu et se yks narisija ois ollu äänestyksessä ja lentäny pihalle :kieh:Alkuperäinen kirjoittaja berry76:Ja Kadi ja Jussi äänestyksessä. Toivottavasti Jussi tippuu.
Joo, Piia vois poistua sitten seuraavaksi.Alkuperäinen kirjoittaja Kökkönen:Höh. Jussi on kyllä niin mitäänsanomaton tyyppi että sais lähtee.. mut oisin toivonu et se yks narisija ois ollu äänestyksessä ja lentäny pihalle :kieh:Alkuperäinen kirjoittaja berry76:Ja Kadi ja Jussi äänestyksessä. Toivottavasti Jussi tippuu.
Näköjään. Hmm, hieman aiheen vierestä, mutta sivuten kuitenkin Vaikka olenkin 110% umpihetero, niin minusta tuo Kadi on todella kaunis nainen, jopa ilman meikkiä. Puhumattakaan meikit naamassa, kaunis kaunis.Alkuperäinen kirjoittaja vili43:TAASKO Kadi äänestyksessä... :|
Puhumattakaan kropasta...Alkuperäinen kirjoittaja Nepeteus:Näköjään. Hmm, hieman aiheen vierestä, mutta sivuten kuitenkin Vaikka olenkin 110% umpihetero, niin minusta tuo Kadi on todella kaunis nainen, jopa ilman meikkiä. Puhumattakaan meikit naamassa, kaunis kaunis.Alkuperäinen kirjoittaja vili43:TAASKO Kadi äänestyksessä... :|
Jep, jep.Alkuperäinen kirjoittaja vili43:Puhumattakaan kropasta...Alkuperäinen kirjoittaja Nepeteus:Näköjään. Hmm, hieman aiheen vierestä, mutta sivuten kuitenkin Vaikka olenkin 110% umpihetero, niin minusta tuo Kadi on todella kaunis nainen, jopa ilman meikkiä. Puhumattakaan meikit naamassa, kaunis kaunis.Alkuperäinen kirjoittaja vili43:TAASKO Kadi äänestyksessä... :|
ja Timo anto samalla mitalla takasin sille aitolehmälle!!!!Alkuperäinen kirjoittaja Karussa:Samaa mieltä. Ja mä tykkään jotenkin kuunnella sen puhetta, kiva ääni tai jotain.Alkuperäinen kirjoittaja siiperi:Mulla on varmaan päässä vikaa, mut mun mielestä se Martina on ihan hauska piristys taloon. Ärsyttää vaan se muitten suhtautuminen ja p*skanpuhuminen selän takana. Se ainakin sanoo suoraan
Ja sehän oli oikeessa kun sanoi Timoa ämmäksi, en tajua miks Timo otti niin nokkiinsa!
samoilla linjoilla ollaan..sauli sais voittaaAlkuperäinen kirjoittaja berry76:No, minä kyllä halusin Piian ulos jo ennen Martinan tuloa. Saulin haluaisin pysyvän mahdollisimman kauan talossa.
Alkuperäinen kirjoittaja RitiRalla:Jussi sieltä varmaan ulos tulee sunnuntaina.
Mut kyllä tuo Martina todistaa koko ajan vaan enemmän todeksi sen, ettei se median luoma kuva tyhjäpäästä ole ihan tuulesta temmattu. Enemmänkin median kuva on kaunisteltu totuudesta.
Kyllähän se tuolla noita mielipiteitään erittäin kipakasti laukoo, mutta kun kuuntelee niin juuri koskaan ei ole mitään pointtia niissä jutuissa. Kunhan kiukuttelee.