VIRALLINEN BB-PINO 2007 II

  • Viestiketjun aloittaja Miina
  • Ensimmäinen viesti
Aika jännä miten mielipiteet on muuttuneet...ennen ei Piia ole monikaan halunnut pois, saati Saulia :eek: mutta uskokaa huvikseen niin Martinan tulo sekoitti pakan tyystin, ja luulen että se ollut tässä se tarkoituskin. On varmasti ollut tiedossa tuon naisen tyyli ja käyttäytyminen, niin outo liike oli laittaa Hänet sinne. Kohta on kaikki tukkanuottasilla, vain yhden ihmisen pirullisuuden vuoksi :p
 
On se kumma ettei se saakelin nalkuttaja-Piia joutunut vieläkään äänestykseen! :kieh: Ja mä oon inhonnut sitä aina että ei se Martinan tulosta johdu...

No tippukoon sit Jussi, Kadi parka on hirveesti tsempannu eikä oo muitten mukana valittamassa koko ajan kaikesta, silti aina vaan häätöäänestyksessä.
 
Alkuperäinen kirjoittaja vili43:
TAASKO Kadi äänestyksessä... :|
Näköjään. Hmm, hieman aiheen vierestä, mutta sivuten kuitenkin :whistle: Vaikka olenkin 110% umpihetero, niin minusta tuo Kadi on todella kaunis nainen, jopa ilman meikkiä. Puhumattakaan meikit naamassa, kaunis kaunis.
 
Alkuperäinen kirjoittaja Nepeteus:
Alkuperäinen kirjoittaja vili43:
TAASKO Kadi äänestyksessä... :|
Näköjään. Hmm, hieman aiheen vierestä, mutta sivuten kuitenkin :whistle: Vaikka olenkin 110% umpihetero, niin minusta tuo Kadi on todella kaunis nainen, jopa ilman meikkiä. Puhumattakaan meikit naamassa, kaunis kaunis.
Puhumattakaan kropasta... :p
 
Alkuperäinen kirjoittaja vili43:
Alkuperäinen kirjoittaja Nepeteus:
Alkuperäinen kirjoittaja vili43:
TAASKO Kadi äänestyksessä... :|
Näköjään. Hmm, hieman aiheen vierestä, mutta sivuten kuitenkin :whistle: Vaikka olenkin 110% umpihetero, niin minusta tuo Kadi on todella kaunis nainen, jopa ilman meikkiä. Puhumattakaan meikit naamassa, kaunis kaunis.
Puhumattakaan kropasta... :p
Jep, jep.
 
sivustaseuraaja
Toisaalta ihan kiva kuunnella noita Martinan juttuja ja sillä on kyllä ihan miellyttävä ääni. Ja onhan se saanut tuon häsläri-Timonkin vähän miettimään sanojaan tai siis ainut joka sanoo sille takaisin. Timo parka erehty vielä huorittelemaankin Martinaa-->siinä oli tikki sille, ettei Timo ainakaan voita BB:tä.
Piialla on muuten tosi hyvä huumori (mustaa huumoria), joten älkää nyt ihan lynkatko häntä. Sillä on kyllä välillä tosi hyviä sutkautuksia ja ajatuksia.
Kaikista tylsimmät minusta on Suvi, Tiina ja Jussi. Suvi vaan meikkaa ja on oikeesti blondi. Tiina itkee kun ei saa ryypätä. Jussi on hissukka. No, onneksi nuo lähtee seuraavina.
 
Alkuperäinen kirjoittaja Karussa:
Alkuperäinen kirjoittaja siiperi:
Mulla on varmaan päässä vikaa, mut mun mielestä se Martina on ihan hauska piristys taloon. Ärsyttää vaan se muitten suhtautuminen ja p*skanpuhuminen selän takana. Se ainakin sanoo suoraan :whistle:
Samaa mieltä. Ja mä tykkään jotenkin kuunnella sen puhetta, kiva ääni tai jotain. :)

Ja sehän oli oikeessa kun sanoi Timoa ämmäksi, en tajua miks Timo otti niin nokkiinsa! :LOL:
ja Timo anto samalla mitalla takasin sille aitolehmälle!!!! :LOL: :LOL: :LOL:
 
Eiköhän Sauli ole se joka tippuu, jollei tee vielä tällä viikolla jotain järisyttävää. Ei eroa tapeteista lainkaan.


Mitä mä oon oikein eilen kirjoittanut. Tietenkin tarkoitin Jussia enkä Saulia :ashamed:
 
Ärsyttääkö ketään muuta kun tuo Martina kirolee niin älyttömästi??? ja oon muute jo kauan ihmetelly, ku välillä kirosanan päälle tulee piip...mut nytkin tuli niin monta v-sanaa et huhhuh..eikä mitään piippiä kuulunu...mikä logiikka? emmä sillä etteikö lainkaan sais kiroilla, mut toi Martinan kiroilu alkaa mua hiukka häiritsee....
 
TheUnforgiven
siis tuo martina :kieh: on maailman ärsyttävin akka..mä varmaan kävisin kurkkuun kiinni jos mulle sanois etten pidä tietä minään ja haukkuis ja vittuilis päin naamaa :kieh: :kieh:
 
vieras
Tässäpä mun ehdokkaita ihan tollasella niska-persotteella ulos heitettäviks:
- nirin narin täällä ei saa kellään olla kivaa tai mä siis ainakaan en hyväksy minkäänlaista viihtymistä eli Piia
- vesinokkaeläin joka kirkuu ja meikkaa eli Suvi
- mussun mussun että tua noinnii eli Jussi
- voisko joku antaa vinkkiä millä saisin itseni vielä enemmän naisen näköiseksi kun en ole varma tykkääkö siitä tytöt ja pojat eli Timo
 
Jussi sieltä varmaan ulos tulee sunnuntaina.
Mut kyllä tuo Martina todistaa koko ajan vaan enemmän todeksi sen, ettei se median luoma kuva tyhjäpäästä ole ihan tuulesta temmattu. Enemmänkin median kuva on kaunisteltu totuudesta.
Kyllähän se tuolla noita mielipiteitään erittäin kipakasti laukoo, mutta kun kuuntelee niin juuri koskaan ei ole mitään pointtia niissä jutuissa. Kunhan kiukuttelee.
 
Alkuperäinen kirjoittaja RitiRalla:
Jussi sieltä varmaan ulos tulee sunnuntaina.
Mut kyllä tuo Martina todistaa koko ajan vaan enemmän todeksi sen, ettei se median luoma kuva tyhjäpäästä ole ihan tuulesta temmattu. Enemmänkin median kuva on kaunisteltu totuudesta.
Kyllähän se tuolla noita mielipiteitään erittäin kipakasti laukoo, mutta kun kuuntelee niin juuri koskaan ei ole mitään pointtia niissä jutuissa. Kunhan kiukuttelee.

Aivan. Se ei kai ymmärrä kuin sillä menee jutut ja tekemiset ristiin.. Ja niinkin pieni asia ku pälli-sanan käyttö saa mut raivon partaalle :kieh: :D
 

Yhteistyössä