VIRALLINEN BB-PINO 2007 II

  • Viestiketjun aloittaja Miina
  • Ensimmäinen viesti
vieras
martina taas laukas "fiksusti" -"vittu mä vihaan lihavia ihmisiä,hyi saatana,haisee pahalle ja löllyy,musta ei ikinä tuu lihavaa"

ai vittu mulla kiehuu toi aitolehmä,miten voi ollakki noin ärsyttävä pälli-akka,ja ei tosiaa mikää ruudinkeksijä kyl oo ku tunkee töpseliä keskuspölyn imuriinki
 
Eiks Piia saanut nyt yhtään pistettä edes? :headwall: Mua kauheesti ärsyttää kun se puhuu kuin vanha mummo, ääni narisee ja ässäkin jotenkin inhosti suhahtaa. Sitten vielä toi kieroilu kun sanoo Kadin olevan tärkeä talossa, ettei Kadi saa lähteä, mut kuitenkin antaa tälle nimeämispisteitä.

Tellustakaan en tykkää yhtään, on tylsä ja uskaltaa varmaan ihan vähiten sanoo mitään kellekään suoraan. Juoruta osaa kyllä kaikista jotka ei ole paikalla. Kadin nimesi eri äidinkielen takia. :eek: Kyllä mä ainakin otan sen puheesta selvää.

Martina on ihana, sanoo noille ihan just niitä asioita joita mäkin täällä itekseni noille mutisen mut eivät kuule. Niin kuin se että "nuolette vaan toistenne perseitä koko ajan." :D Mä tykkään!!
 
vieras
Siis Martina on laitettu sinne oikeesti ärsyttämään tuota sakkia tai jos ei niin sit se on ite oikeesti yks a...hole. Siis jos ihminen voi oikeesti olla tuollainen niin goodbye.
 
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
martina taas laukas "fiksusti" -"vittu mä vihaan lihavia ihmisiä,hyi saatana,haisee pahalle ja löllyy,musta ei ikinä tuu lihavaa"

ai vittu mulla kiehuu toi aitolehmä,miten voi ollakki noin ärsyttävä pälli-akka,ja ei tosiaa mikää ruudinkeksijä kyl oo ku tunkee töpseliä keskuspölyn imuriinki
edelleen... martina kun on lepakko niin se on lepakko...


 
vieras
Luulen et marttina on siel talossa tuomas elämää ja konflikteja ettei koko show ole vain nukkumista ja seksistä puhumista. Timon huorittelu meni yli, miltähän siitä tuntuis jos sitä tai ylipäänsä miehiä ruvettais ihan vitsinä kutsumaan Homopukeiksi =)
 
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
martina taas laukas "fiksusti" -"vittu mä vihaan lihavia ihmisiä,hyi saatana,haisee pahalle ja löllyy,musta ei ikinä tuu lihavaa"

ai vittu mulla kiehuu toi aitolehmä,miten voi ollakki noin ärsyttävä pälli-akka,ja ei tosiaa mikää ruudinkeksijä kyl oo ku tunkee töpseliä keskuspölyn imuriinki
:eek: oho! en mäkään kovin kivaa kuvaa ole hänestä saanut :/
mites se viime yö on mahtanut mennä, piisasko uniaika? :D
 
kasvatuksen puutetta
Alkuperäinen kirjoittaja punatukkainen:
Alkuperäinen kirjoittaja Karussa:
Alkuperäinen kirjoittaja siiperi:
Mulla on varmaan päässä vikaa, mut mun mielestä se Martina on ihan hauska piristys taloon. Ärsyttää vaan se muitten suhtautuminen ja p*skanpuhuminen selän takana. Se ainakin sanoo suoraan :whistle:
Samaa mieltä. Ja mä tykkään jotenkin kuunnella sen puhetta, kiva ääni tai jotain. :)

Ja sehän oli oikeessa kun sanoi Timoa ämmäksi, en tajua miks Timo otti niin nokkiinsa! :LOL:
ja Timo anto samalla mitalla takasin sille aitolehmälle!!!! :LOL: :LOL: :LOL:
Ootko sinä todella sitä mieltä, että uppo-oudolla on oikeus huoritella toista? Huorittelu on tosi henk.koht. väite, jos tarkemmin miettii...
 
en jaksa suvia
Tuli muuten mieleen tuosta meikki-Suvista, että kun sillähän on se lintupelko (mikä muoti-ilmiö sekin lie?). Niin laittaisivat semmoisen viikkotehtävän, missä kaikkien olisi pakko hoitaa jotain lintuja (ulkona lintutarha). Jotain emuja tms. isompia versioita olis aitauksessa ;) Vitsi sais sillä tuon Suvin luovuttamaan ja lähtemään talosta!
 
Alkuperäinen kirjoittaja nytkypylly:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
martina taas laukas "fiksusti" -"vittu mä vihaan lihavia ihmisiä,hyi saatana,haisee pahalle ja löllyy,musta ei ikinä tuu lihavaa"

ai vittu mulla kiehuu toi aitolehmä,miten voi ollakki noin ärsyttävä pälli-akka,ja ei tosiaa mikää ruudinkeksijä kyl oo ku tunkee töpseliä keskuspölyn imuriinki
:eek: oho! en mäkään kovin kivaa kuvaa ole hänestä saanut :/
mites se viime yö on mahtanut mennä, piisasko uniaika? :D
ktoin just tuolta et niillä on edelleen yli 4 tuntia uniaikaa... eikö ne oo nukkunu (tai sit ne nukkuu vielä)?
 
nikki
mut nehän sai ne purkat palkinnoksi siitä arkku-tehtävästä, joten aika outoa jos siitä napsahtaa. minun mielestä ne joutu antaa purkat pois, ja yks laattaa oli tippunu lattialle, sit joku heitti sen punkin eteen ja se söi sit sitä purkkaa. timo kopeloi viinejä ja muuta ja niistä sanottiin et rikkoo sääntöjä. pienestä tulee rangaistuksia :)
 
Martina on fiksu, tietää mitä tekee, saa taloon oikeesti säpinää ja paljon mukavampi itelläkin kattoo kun siellä tapahtuu jotain. Eniten hirvittää vaan tuo muiden paskanpuhuminen Martinan selän takana. Martina sentään sanoo suoraan.
 
Alice
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
martina taas laukas "fiksusti" -"vittu mä vihaan lihavia ihmisiä,hyi saatana,haisee pahalle ja löllyy,musta ei ikinä tuu lihavaa"

ai vittu mulla kiehuu toi aitolehmä,miten voi ollakki noin ärsyttävä pälli-akka,ja ei tosiaa mikää ruudinkeksijä kyl oo ku tunkee töpseliä keskuspölyn imuriinki
Ihmetytti vähän kun se haukkui lihavia ihmisiä, Jussi istui vieressä ja vaan naureskeli, mua kyllä säälitii se, olis aukassut suunsa ja sanonut jotain! Mä en voi sietää ihmisiä jotka loukkaa tahallaan tuollaisilla turhanpäiväisillä asioilla niinkun ulkonäkö, eikä ota ollenkaan muiden tunteita huomioon. Kuvittelee olevansa parempi kuin muut sen takia että on julkkis, ja että hän tietää kaiken kun on niin kamalan rankkaa ollut elämä kun on julkisuudessa joutunut elämään, mut tietääks se mitään tavallisesta elämästä? älykkyyttä on monenlaista, mut tän Marttinan on sen laatuista, etten paljon perusta.
 
nikki
Alkuperäinen kirjoittaja Alice:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
martina taas laukas "fiksusti" -"vittu mä vihaan lihavia ihmisiä,hyi saatana,haisee pahalle ja löllyy,musta ei ikinä tuu lihavaa"

ai vittu mulla kiehuu toi aitolehmä,miten voi ollakki noin ärsyttävä pälli-akka,ja ei tosiaa mikää ruudinkeksijä kyl oo ku tunkee töpseliä keskuspölyn imuriinki
Ihmetytti vähän kun se haukkui lihavia ihmisiä, Jussi istui vieressä ja vaan naureskeli, mua kyllä säälitii se, olis aukassut suunsa ja sanonut jotain! Mä en voi sietää ihmisiä jotka loukkaa tahallaan tuollaisilla turhanpäiväisillä asioilla niinkun ulkonäkö, eikä ota ollenkaan muiden tunteita huomioon. Kuvittelee olevansa parempi kuin muut sen takia että on julkkis, ja että hän tietää kaiken kun on niin kamalan rankkaa ollut elämä kun on julkisuudessa joutunut elämään, mut tietääks se mitään tavallisesta elämästä? älykkyyttä on monenlaista, mut tän Marttinan on sen laatuista, etten paljon perusta.
mä olen samaa mieltä. varsinkin kun itse aivan selvästi loukkaantuu pienistä asioista, jotaka ei ole edes häneen henkilökohtaisesti kohdistettu..
 
Alkuperäinen kirjoittaja kasvatuksen puutetta:
Alkuperäinen kirjoittaja punatukkainen:
Alkuperäinen kirjoittaja Karussa:
Alkuperäinen kirjoittaja siiperi:
Mulla on varmaan päässä vikaa, mut mun mielestä se Martina on ihan hauska piristys taloon. Ärsyttää vaan se muitten suhtautuminen ja p*skanpuhuminen selän takana. Se ainakin sanoo suoraan :whistle:
Samaa mieltä. Ja mä tykkään jotenkin kuunnella sen puhetta, kiva ääni tai jotain. :)

Ja sehän oli oikeessa kun sanoi Timoa ämmäksi, en tajua miks Timo otti niin nokkiinsa! :LOL:
ja Timo anto samalla mitalla takasin sille aitolehmälle!!!! :LOL: :LOL: :LOL:
Ootko sinä todella sitä mieltä, että uppo-oudolla on oikeus huoritella toista? Huorittelu on tosi henk.koht. väite, jos tarkemmin miettii...
Samaa mieltä edellisen kanssa. Huoraksi haukkuminen on sen verran pahempi juttu ettei sitä voi laittaa edes huumorin piikkin... :/

 

Yhteistyössä