VIRALLINEN BB-PINO 2007 II

  • Viestiketjun aloittaja Miina
  • Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja vili43:
Miks ne muuten ostaa aina vaan joku 6 pulloo per pää?
Mikseivät osta vaikka 12 päkkiä jokainen.
Alkas tapahtumaankin jotain.. :D
jos ostavat liikaa niin aina on isoveli keinolla tai toisella niitä ottanu pois.. mä en oo varma haluanko nähä sitä kun ovat todella jurrit ja martiina heittäytyy taas pas*apääksi :/
 
vieras
Minun mielestä "julkkista" ei saisi laittaa taloon, koska eivät ole samalla viivalla pelissä kuitenkaan "tavallisten"kanssa. Vaikka Martinasta ei varmasti moni pidäkään, silti on näitä "tissi-faneja" ja kuten marttina sanoikin, että hänellä on iso fanijoukko.Joka varmasti onkin totta, koska kaiken toilailun ja etusivujen jutuilla saa julkisuutta.(siten näitä fanejakin jostain syystä ilmaantuun)

Kuitenkin se, että tämä näyttävä nainen(joka on mielestäni kaunis) varmasti saa paljon pisteitä(niin faneilta, kun uusilta faneilta). On vain hiukan epäreilua, kun hänet taloon laitettiin. Olisi sitten julkkiksille omat ohjelmat ja siellä kaikki olisi samalla viivalla. Muutenkin liian julman oloinen tuntuu olevan ja hänen mielestä on oikein sanoa kaikki suoraa! Joo, kyllä on, mutta kuka oikeesti pärjää elämässä sillä, että laukoo kaiken suoraan? Tuolla talossa pitää kuitenkin tulla toimeen ja ilmapiiri ei voi olla hyvä tuollaisella käytöksellä. Jos hän on työ/malli-elämässä tuollainen, niin ei kyllä varmasti paljon ystäviä tuolla heru. Kyllä joskus kovankin ihmisen pitää osata niellä sanat ja kaikkea ei pidä sanoa ääneen. Myös se, ettei ketään saa kuitenkaan haukkua. Myös tietenkin tuollainen seläntakana puhuminenkin ärsyttää, mutta itsekin varmasti tuolla siihen mukaan menisin.
 
Alkuperäinen kirjoittaja Tane77:
Alkuperäinen kirjoittaja TheUnforgiven:
siis tuo martina :kieh: on maailman ärsyttävin akka..mä varmaan kävisin kurkkuun kiinni jos mulle sanois etten pidä tietä minään ja haukkuis ja vittuilis päin naamaa :kieh: :kieh:

lepakko kun on lepakko...
Tätä mä en ymmärtänyt...siis eikös lepakko ole sama kun lepso ja mun käsittääkseni Martina on hetero...vai tarkottaako tuo lepakko jotain muutakin, ei tietä :ashamed: .
 
niillä on nyt menossa keskustelupiiri-tehtävä. jokainen kertoo tunteensa ajalta su-to. melko raskasta tekstiä tulee joillakin. kadi nukkuu, muut tekee tehtävää :whistle: kai tuo ilmaa puhdistaa, toivottavasti. tämä viikko tappeluineen on ollut ahdistavaa katsottavaa.
 
Mun mielestä Martina on yleensä ihan oikeassa, on tainnut tarkkaan seurata bb:tä ennen sinne menoa.

Nytkin kun sanoi tuosta että Piia on tosi dominoiva, mutta ei uskalla olla enää kun Martina on tullut jne. Niihän se on. Piia vaan narisee jonkun Tellun kanssa jossain nurkassa vilttiinsä kääriytyneenä. On joukossa ihan apaattinen, kerää vaan omaa pikkupoppootaan Martinaa ja vähän Kadiakin vastaan...
 
Alkuperäinen kirjoittaja tyttö Tenonvarrelta:
Alkuperäinen kirjoittaja Hömppä:
JIPPII!! Läpi meni viikkotehtävä, nyt bileet pystyyn :LOL:
siis onko jo ihan kerrottu että se meni läpi... ku tuolla uutissivuilta en löytäny mitään muuta tietoa kuin että viikkotehtävä on päättyny
Oli siel ainakin eilen illall tieto että onnistui :)

Otsikon Sihijuoma ja tupakka mielessä-alla mainittu.
 
Alkuperäinen kirjoittaja HelmenTyttö:
Alkuperäinen kirjoittaja tyttö Tenonvarrelta:
Alkuperäinen kirjoittaja Hömppä:
JIPPII!! Läpi meni viikkotehtävä, nyt bileet pystyyn :LOL:
siis onko jo ihan kerrottu että se meni läpi... ku tuolla uutissivuilta en löytäny mitään muuta tietoa kuin että viikkotehtävä on päättyny
Oli siel ainakin eilen illall tieto että onnistui :)

Otsikon Sihijuoma ja tupakka mielessä-alla mainittu.
kiits :) en huomannu sieltä kattookaan.. luin vaan sen missä bb kerto tehtävän loppuneen ja sit tehtävät otsikon alta, jossa lukee edelleen et viikkotehtävä on käynnissä
 
olenko erilainen
Fabu on nykyään minun suosikki, samoin Niko! Ovat kärkikolmikossa. Ensin en voinut sietää, mutta nyt näiden viimeisten rankkojen viikkojen jälkeen ovat kyllä osoittaneet selvää voittaja-ainesta. Niko on niin energinen ja osaa pitää hermonsa, samoin Fabu joka yrittää tsempata kaikkia ja on tosi filksun oloinen. Tykkään nykyään kummastakin tosi paljon! Onko muilla tullut samoja ajatuksia?
 

Yhteistyössä