Viisaudenhampaat

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Aliise
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja vieraana:
Niin just ja mehukeittoa.

Kyllä mun käsittääkseni leikkauksen yhteydessä aina annetaan antibiootit.
Sanoivat vaan että harkitaan niitä antibiootteja kun kerran imetän.Mut olen syönyt kyllä imetysaikana yhden kuurin aikasemmin eikä siitä tullut mitään,joten miksei ne antais.
 
Alkuperäinen kirjoittaja Aliise:
Kertokaas kokemuksia te joilta leikattu viisaudenhampaat?Mulla olis edessä moinen operaatio ja hermostuttaa niin kamalasti :(

Sama täällä, reilun viikon päästä poistetaan ylä viisuri ja sitten myöhemmin ala viisuri... Mä oon jo ainakin vuoden lykännyt tätä operaatiota, mutta nyt on jo ihan pakko mennä :O Huh, kun siitä selviäis mahdollisimman pienellä tuskalla, ei olis aikaa nyt sairastella suuremmin...
 

Yhteistyössä