VIILAAJAT 41

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Siiseliini-ejk
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Ei oo vielä tätiä näkyny :) Ja rinnat on edelleen sivuilta kipeet. Tänään vihloskeli tosi kovasti alavatsaa ja olin ihan varma et sieltä se täti tulee... Taidan pitkittää sitä testaamista vielä torstaiksi, jotenkin tuntuu et ei uskalla alkaa testaamaan kun joka kerta on joutunu pettymään...

Höpöhöpö, testiä kehiin vain. :P Sama pettymyshän se on jos menkat alkaa kuin se negakin, eiks jee, mut pääsee iloitsemaan aiemmin jos testaa ja saakin plussan. ;) No ei vais, täällä vaan jännäillään ja pidetään kovasti peukkuja pystyssä!

017.gif
ikkumyy...
Säähän oot jo melkein menossa ? :)
Plussatuulia Viilaajille, ihan jokaiselle :D

Nyt saunaan...

Nella-

Fannylle tsemppiä ultraan!!!

Täällä vielä jännäillään, ei oo tätiä näkyny :) Ja jonkinlaisia muitakin oireentapasia oon kehittänyt, mutta en vielä uskalla niihin luottaa jos tää vaan onkin ylipitkä kierto... Mutta paleltaa ja pissittää koko ajan ja eilen illalla huimasi kovasti (tämän voi hyvin selittää jumittavilla hartioilla). Ja kaikenhuipuksi rupesin illalla jo puoli yhdeksältä nukkumaan...tää oli miehen mielestä tosi omituista (mun mielestä sekin selittyy viikonlopusta tulleella univelalla kun heräilin sillon jo aamuyöllä)...

Oottelen vielä huomiseen sitä testaamista. Onhan se totta et yhtälailla se on pettymys testasipa sen negan ensin vai tuleeko täti, mut jotenkin tuntuu et siinävaiheessa kun testaa niin sit sitä plussaa oottaa jo ihan hillittömästi. Jos taas ei testaa ja täti tulee niin tuntuu et ei putoo niin korkeelta...

Voi apua Pikkumyy, jännittää hirmuisesti puolestasi! Kuulostaa kyllä tosi lupaavalta. Huomenna aamulla sitten HETI raportti tänne miten kävi! :) Minä ajattelen tuosta testaamisesta ihan samalla tavalla. Yrityksen alussa sitä oli niin innokas ja heti testaamassa kun vähänkin siltä tuntui, nyt ei ihan helposti siihen enää lähde.

Nellalla on aina yhtä ihania kuvia! Mistä löydätkin nuo? Toivottavasti Fannyn ultra on mennyt hyvin. Tsemppiä kaikille!

Kiitos Aava ja kaikki muutkin tsemppauksista :) Joo, kyllä tää on niin jännää että töissäkin täytyy koko ajan ravata vessassa kattomassa että ei kai se täti tullut...

Noi Nellan kuvat on kyllä mahtavia...Voi kun ei ois ite näin käsi tän tietokoneen kanssa ;)

Laitahan Fanny raporttia mitä ultrassa löytyi...

Oon menossa iltavuoroon töihin -plääh!

Vähänkö jännät fiilikset täällä. Peukutukset niin Pikkumyylle kuin Fannyllekin.

Avaa, tosiaan meillä on ihan samat päivät ja eka lh-tuloskin samaan aikaan, hauskaa. Mulla on kyllä ollut rinnat kipeet, mutta niin ne on aina ennen menkkoja ollut, noin viikkoa ennen alkaa. Se on sitä peeämässää.. Ja naama on lupaavasti finneillä, joten en odottele ihmeitä. Flunssa uhkaa iskeä päälle tässä kaiken kukkuraksi. Jos nyt etsimällä etsitään OIREita, niin olen ollut vähän kömpelö pari päivää, pudotellut tavaroita ja kaatunut mehut lattialle. Mutta se nyt taitaa olla enemmän päästä kuin masun puolelta kiinni :)

Olen varmaan tosi outo, mutta ei mulla ole edes raskaustestejä kaapissa odottamassa. En siis aio testata kuin vasta, kun selkeesti on myöhässä (pihi säästääkin tällä tavalla). Paketit kaapissa vain ahdistaisi ja tuottaisi turhia paineita tähän yritykseen.

Moi!

Pikkumyylle sikana peukkuja!!!Hyvältä näyttää!

Ja Aava + Jossukka perässä!

(.)Olin siis ultrassa.Homma oli edennyt ihan hyvin,löytyi yksi 15mm kokonen folli,joka on nyt sitten the one!Ja limakalvokin ok.Eli huomenaamulla mies iskee muhun sen irrotuspiikin ja inssi on perjantaina klo10!Jotenkin kuvittelin,että "munan" tarttis jo olla isompi,mutta kun se kasvaa 1-1,5mm päivässä,niin kait se perjantaina on sen vaadittavat 17-18mm.Eipä auta kuin luottaa lääkäriin!
Aika hurjaa!En vieläkään tiedä testaamisjutuista,täytyy perjantaina kysellä!Onneksi moni testaa ennen mua!!

Nautitaan auringosta,kun se kerrankin näkyy!!

Fanny

Ainiin Aavalle:ei tosiaankaan satu tuo inssi!Lääkäri just tänäänkin sanoi,että paljon helpompi ja nopeempi kuin se aukiolotutkimus(joka ei sattunut,oli vaan vähän epämukavaa)!Ajasta johtuen en varmaan kumminkaan mene töihin kun meille on vähän huono mennä kesken päivän.

http://www.cosgan.de/smilie.php?wahl=17&ziel=set

Tuoltahan noita kuvia :)
En tiiä onko ne jo kauheen "lapsellisia" tän ikäiselle, mutta itte tuun paremmalle tuuleelle kun kattelen noita "hymiöitä" :D

Voi että kun on pikkumyyllä jännää... :D
Valtavia peukutuksia, mitenhän huomenna maltan olla kurkkimatta konetta työpaikalla ! :D

Ja Fanny, voi että mua jännää tuo sun inssi :)
Mun tutuille ei oo kellekään koskaan tietääkseni tehty ja mulle se on ihan outo juttu, joten mukava kun raportoit kuulumisia "tekovaiheestakin" :)
Sinulle myös hirmuisesti lämpöisiä ajatuksia japeukkuja että se onnistuis !:)

Missähän Minsku on? Toivottavasti kaikki on hyvin...
Ihan jo huolestuttaa, en ainakaan muista hänen maininneen lähtöä minnekään...
n010.gif

(.) Meillä lepsumpi ote tähän kiertoon, jotenkin aattelin hieman rentouttaa meininkiä kuten aiemmin mainitsin, ja täytyy kyllä myöntää että rakastelu on jotenkin nautinnollisempaa kun sitä tekee silloin kun siltä tuntuu eikä silloin kun "tikku-ukko" niin näyttää...
Toivotun tuloksen saavuttamiseksi se ei välttämättä oo paras vaihtoehto, mutta koitetaan nyt kuiten tämäkin.. :)
f010.gif

Nella

Mä olen kanssa jo huolissani Minskusta, piti oikein kaivaa vanhoja viestejä, Minskun viimeinen viesti on 17.10. kun kuittasi kp1 eikä sen jälkeen ole mitään. Missä meidän Minsku on???????

Noi pikkumyyn oireet kuulostaa kyllä lupaavilta, palelu ja väsymys. Heti sitten kertomaan aamulla mitä tikku näytti!

Fannylle piikitysiloa :)

Minähän en usko, ennen kuin näen. PMS:ää tää nyt lähinnä on. :)

Nella, kuulostaa fiksulta tuo teidän valinta - ja niin totta. Tikut aiheuttavat ylimääräisiä suorituspaineita, kun tuntuu, että on pakko onnistua. Voitko kuitenkin ihan kirkkain silmin sanoa, ettei ole tullut kertaakaan mieleen, että onkohan tämä nyt SE oikea hetki?

Jossukka, no en varmasti voi kirkkain silmin niin sanoa !
..joka kerralla ajattelen, että josko tästä seuraisi jotain ihanaa koko loppuelämäksi, mutta lähinnä "rakastelun aloittaminen" (en löydä parempaa sanaa) on luontevampaa ja rennompaa, ainakin meillä ;)
a055.gif

Joo, niinhän se on. Mulla on välillä vähän liikaakin ajatuksia ja just toi mainitsemasi aloittaminen voi olla vähän "pakollista". Ehkäpä teen nyt lupauksen: ensi kierrossa en laske enkä tikuta. Enkä edes mieti liman olomuotoa. Katsotaan, jos tuottaisi vähän paremman tuloksen..

Hirmuisesti onnea Pikkumyylle!!!! Ihanaa! (itse en ole vielä listautunut mihinkään, kakkosen yritys alkaa kaiketi ensi vuonna.) Mahtava tunne on tehdä testi, missä ne kaksi viivaa vierekkäin nakottaa..muistan fiiliksen. Onnea vielä! (Vauvakuumeisen on pakko onnitella tuntemattomiakin..)