VIILAAJAT 41

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Siiseliini-ejk
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Tulethan Aava sitten kertomaan meillekin, mitä mieltä gyne oli umpparilisäkkeen poiston haitoista. Tiedän sitten itsekin alkaa kaivaa papereita esille (leikkauksesta mullakin aikaa vaatimattomat 19 vuotta) kun meillä pääsee yritys joskus edes alkuun=)
Nella, aika suloinen toi vauveli tosiaan....tahtoo sellaisen!

Huomaatteko, meitsi muisti vielä miten tälle palstalle kirjaudutaan=)=)=)

Nella ihana toi banaani!!!Siis uskokaa tai älkää,mutta mä teen just tollasia liikkeitä,kun innostun :-D

Caktus,hyvä jos kivut jo helpottaa!

Missä Minerva??

(.)Clomien sivuvaikutuksena voi todella tulla tällästä mahajuttua,jopa oksentelua!
Tiesittekö muuten,että myös miehille voidaan clomeja syöttää-lisää siittiöntuotantoa!
Mies heti siihen,että "annas mullekin pari nappia..." :-D

Fanny

Nella:kun mä nyt syön 5 päivää yhden napin päivässä,on siinä lääkepurkissa kumminkin 20 kpl-eli riittäis miehellekin :-D
Jos totta puhutaan,niin ne miesten kuurit on monen kuukauden mittaisia,että jotain vaikutusta tulisi.

001.gif

Niin tosiaan, sulla on sellanen pikakuuri :)
Juu, eihän se pari tablettia taida ihmeitä miehen siittiöille ehtiä tehdä...
Ajatus oli vaan minusta niin hupaisa :)
..Mielikuvitus valloillaan kun on niin tylsää!

Minerva77 30/28,y08/06 Hki
Fanny77 30/34,y06/06,km 9/06 Hki
Pikkumyy28 28/29, 02/07, Pirkanmaa
Caktus 32/31, yritystä 11/06, Uusimaa
Aava80 27/28, yritystä 1/07, Helsinki
Nella26, 26/45, y05/07, Pohjois-Pohjanmaa
jossukka81 26/28, y01/07, Uusimaa

To-be-viilaajat:
Siiseliini 29/30, yritys alkaa 01/08, Varsinais-Suomi

Onnelliset odotuspuolelle siirtyneet:
Aikku (syntynyt tyttö 10.6.-07)
Monsku (syntynyt tyttö 28.7.-07)
Joanna (syntynyt poika 2.8.-07)
Ewa (syntynyt tyttö 20.8.-07)
Tehotyttö 14.10.2007
Entu (syntynyt tyttö 18.10.-07)
Ilona (syntynyt tyttö 19.10.-07)
Elviira 26.2.2008
Inkku 28.03.2008
Prinressa 6.4.2008
Joppuli 12.4.2008
haikkis 22.4.2008

päivitin Ilonan tytön listalle. Tehiskin taitaa olla lähtökuopissa synnärille jollei ole jo lähtenyt :) sitten meneekin hetki ennenkuin seuraavat viilaajavauvat saadaan maailmaan.

Heippahei!

Täällä ei oo mitään oireita, eli kai se täti vaan on tulossa -plääh! Vaikka onhan tässä vielä 5 päivää aikaa jännätä ja keksiä niitä oireita ;) Nyt ois kyllä ihan superhyvä aika tulla raskaaksi kun on päätetty et kuukauden päästä muutetaan takas jommankumman kotiseudulle...

Salkkarit kutsuu...kirjottelen huomenna enemmän kun oon vpllä...

Siiseliini, totta kai infoan tänne mitä gyne sanoo umpparijutusta. Mikä teillä on viimeisin tilanne, joko mies alkaa taipua?

Mikäs lääke se clomi nyt taas onkaan, jos kerran miehellekin voi antaa...? Tarkoitan siis, että mitä hormonia se sisältää? Hassu ajatus tosiaan. :) Nuo Nellan kuvat on kyllä ihania, kummasti piristi aamua mielikuva Fannysta joraamassa kuten bansku. :D

Pikkumyy, minulla vähän samat fiilikset. Ei mitään oireita ja muutenkin jotenkin luovuttanut olo. Menkkoja edeltävä itkuraivarifiiliskin tekee pikkuhiljaa tuloaan. Aamulla itkin (ihan kirjaimellisesti) miehelle, että olen niiiiin läski, farkut kiristää. Mies sitten lupasi viedä minut tänään pitkälle lenkille. Hohhoijaa, toivottavasti en koe vastaavia hirmuisia ja epäinhimillisiä kärsimyksiä tänään töissä...

Pitääkin mennä onnittelemaan Ilonaa pikkuisesta tytöstä! Kivaa päivää Viilaajat! :)

Jaksamista Aavalle! Mulla oli myös eilen illalla itku aika herkässä, oli pitkästä aikaa todella kamala päivä töissä. Tuntu et koko päivä oli yhtä vastoinkäymistä ja hankalia asiakkaita toisensa perään.Ja kaikenlaista muutakin, joku oli vähän osoittanu agressioita mun autoo kohtaan ym :( Loppujen lopuksi jouduin vielä olemaan tunnin ylitöissä. Kotiin tullessa oli semmonen olo että kunhan pääsen sisälle niin pillahdan itkuun. Ihana mies pelasti päivän kun kotona odotti hyvää ruokaa ja hyviä uutisia...
Siitä huolimatta olin niin poikki illalla et teki vaan mieli kiukutella...

Mä pidän Aava sulle peukkuja! Itellä kyllä niin luuseri olo et ei tästä mitään tuu...

Vielä tästä ajankohdan hyvyydestä... Aiotaan tosiaan kuukauden sisällä tehdä paluumuutto jommankumman kotipuoleen kun ei oo yhtään viihdytty täällä. Riippuu nyt vaan siitä et mistä saa töitä et minnepäin mennään...

Jaksamista sinullekin Pikkumyy, kuulostaapa kurjalta nuo autojutut ja muut. Onneksi sinullakin on mies tukemassa ja piristämässä.

Luuserifiilis minullakin. Tämä on jotenkin henkisesti niin stressaavaa, kun tuntuu ettei ole "virallisesti" oikeutta surra ja valittaa kun ei ole sitä vuotta täynnä. Minä olen myös itselleni vihainen siitä, että olen heittämässä jo tässä vaiheessa pyyhkeen kehään kun kaikki muut, hyvinä esimerkkeinä fanny ja Caktus, jaksavat olla niin positiivisia asioiden suhteen. Samoin mies, mä en vaan jaksa. Miten ihmeessä sitä selviää rankoista hoidoista, jos nyt jo on pää näin hajalla?!

No, itsesääli seis ja töiden kimppuun. Tsemppiä Pikkumyy ja kaikki muutkin!

Noniin, Tehis on lähtenyt palleroa ponnistamaan :)

Aava, kyllä ne itkut ja hammastenkiristykset on täälläkin koettu, joten ei tää pelkkää positiivista suhtautumista ole ollut. Mutta kun asiat on mitä on, niin niillä korteilla pelataan mitä on satuttu saamaan jaossa.

Kivoja päivänjatkoja kaikille!

Caktus

Joo Aava,oikeestaan se tilanne helpottaa,kun käy ilmi/uskoo,ettei oikeen itse voi tehdä mitään!Kyllä mäkin olen aikasemmin ollut tooooodella hajalla!
Taas pari päivää sitten kuulin uuden raskausuutisen-"ihan tosi yllättäen,heti pillerien lopetuksen jälkeen.."Ei enää jaksa ärsyttää ihan niin paljon,kuin ennen.

Täällä on tosiaan ollut (clomeista johtuva)pikalaihis:olen laihtunut jo kilon,kolmessa päivässä!Hassua :-D
Aava:Clomien vaikuttava aine on klomifeenisitraatti,joka on keinotekoinen antiestrogeeni.
Naisilla se siis varmistaa munasolun kypsymisen,miehillä vaikuttaa aivoihin(hih!)niin,että testosteronin ja siemensolujen muodostuminen lisääntyy. Että silleen.

Täytyypä mennä katsomaan Ilonan kuulumiset!

Fanny

Juu, siis uskon kyllä että olette itkunne asiasta itkeneet tekin, mutta silti ihailen tuota nykyistä asennettanne. Tällä hetkellä kun tuntuu, etten tule koskaan itse sitä saavuttamaan. Minäkö muka marttyyri...;) Pistetään hormonien piikkiin taas, jooko.

Täällä mennään kyllä Aavan kanssa niin samoissa tunnelmissa...mikälie syysmasennus?
Omalla kohdalla oon kai ainakin jollain tasolla aika pettynyt että en vieläkään oo raskaana (kai sitä vaan alussa oli niin ruusuiset mielikuvat että jos ei heti niin sit muutaman kuukauden päästä ja nyt on jo menny niiiin kauan...huokaus)

Fanny, miksi clomit laihduttaa?

Pitäis kyllä tosiaan vaan uskoo et itse ei voi tehdä mitään, mut silti (vaikka muka ollaan TJOT) on joka kuukausi hirvee yritys päällä ja aina joutuu pettymään...noh, ehkä tämä tästä ajan kanssa. Ja ensi vuodne puolella hakeudutaan hoitoon jos ei muu auta...

Alkuperäinen kirjoittaja Aava80:
Epäilen syvästi löytyykö papereita leikkauksesta mistään, sehän on tapahtunut about 22 vuotta sitten jo, mutta aion kysellä jos gyne on sitä mieltä että asialla voi olla jotain vaikutusta.

en tiiä, onko joku jo sulle vastannut, mutta kyllä varmasti löytyy arkistosta. Kannattaa soittaa sairaalan vaihteeseen ja pyytää arkistoon.

Itse pyysin muuttaessani omia papereitani aiemman kuntayhtymän keskussairaalasta. Sain papereiden mukana jopa yhden piirroksen, jonka olen jonkin neuvolakäynnin yhteydessä piirtänyt, varmaankin 20 vuotta sitten :)

(.) Bongasin perjantaina oviksen - tai siis lh-huipun, ekaa kertaa! Ja sit sunnuntaina tuli valkovuodon seassa pari punasta tippaa. Täytyy toivoa, että viikonlopun asiaan paneutuminen ( heh hehe) on ollut tuloksellista.

Muuten kyllä filikset täällä palstalla tuntuu niin tutuilta. Kuukausi toisensa jälkeen sama homma: ensin vähän jännitetään, sitten huomataan jo "varmoja" oireita ja sitten tuleekin täti ja itku.

Ei voi kuin toivoa onnistumista sormet ja varpaat ristissä. Tosiaan asiat voisi olla huonomminkin. En yhtään halua antaa semmosta kuvaa, että olisin jotenkin tosi huonossa tilanteessa, kun moni muu on yrittänyt vuosikausia ja pettymyksetkin ovat välillä olleet todella rankkoja. He tarvitsevat mua enemmän peukutusta!

Minerva77 30/28,y08/06 Hki
Fanny77 30/34,y06/06,km 9/06 Hki
Pikkumyy28 28/29, 02/07, Pirkanmaa
Caktus 32/31, yritystä 11/06, Uusimaa
Aava80 27/28, yritystä 1/07, Helsinki
Nella26, 26/45, y05/07, Pohjois-Pohjanmaa
jossukka81 26/28, y01/07, Uusimaa

To-be-viilaajat:
Siiseliini 29/30, yritys alkaa 01/08, Varsinais-Suomi

Onnelliset odotuspuolelle siirtyneet:
Aikku (syntynyt tyttö 10.6.-07)
Monsku (syntynyt tyttö 28.7.-07)
Joanna (syntynyt poika 2.8.-07)
Ewa (syntynyt tyttö 20.8.-07)
Tehotyttö (syntynyt tyttö 25.10.-07)
Entu (syntynyt tyttö 18.10.-07)
Ilona (syntynyt tyttö 19.10.-07)
Elviira 26.2.2008
Inkku 28.03.2008
Prinressa 6.4.2008
Joppuli 12.4.2008
haikkis 22.4.2008

Moi!
Ja onnea tehikselle!

Jossukka oli bongannut oviksen-onnea!Nyt VAAN odotetaan :-D

Ehkä vähän koomista,mutta mä olen ihan fiiliksissä näistä clomeista!Tiedätte varmaan sen tunteen,kun menkkojen jälkeen alkaa kyttäämään,että "no,millos se kuiva kausi päättyy ja näkyy jo limaa??"Nyt ei ole tollasta ollenkaan!Voi vaan seurata homman etenemistä-ja sehän etenee :-D Viimekuukausinahan mulla on ollut ovis vasta kp23 ja nyt tähdätään,että se olis kp14-15,eli AIKA paljon nopeempaa toimintaa!
Itse inssistä ajattelen lähinnä,että ennen joulua ehtii tehdä vielä toisen.

Iloisia syyspäiviä kaikille!Eihän ketään jännätä viikonloppuna?

Fanny.

Onnea Jossukalle ovisplussasta! Kuulostaa lupaavalle nuo punaset tipat ;) db db db

Ja Fanny oot ihanan positiivinen :) Suuren suuret tsemppaukset teillekin...

Omassa navassa ei mitään...tai noh, päätä särkee ja väsyttää mut siitä nyt ei voi vetää mitään johtopäätöksiä -aika normaalia aina välillä kun hartiat ja niska jumittaa töitten takia...