VIILAAJAT 41

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Siiseliini-ejk
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Jännäyslista:

30.10. (ti) pikkumyy28
3.11. (la) Aava80
3.11. (la) Jossukka81

Tää taitaa olla aikas vanha lista, mutta en nyt muutakaan löytänyt...korjatkaa tietoja oikeiksi....

Minkälaisia viikonloppusuunnitelmia teillä muuten on? Mulla taas töitä ym. eli ei ihmeempiä. Ja mies hirvimettällä, joten töitten jälkeenkin on ohjelmassa vaan koirien lenkitystä ja leikitystä ;)

Pirtsakkaa viikonloppua!

Huomenta
c015.gif

Täällä rauhallinen viikonloppu - mies reissussa, minä kotona !
Illalla tosin olis tarkoitus käydä "vanhan" tyttökaveriporukan kans kylillä, ei oo ainakaan vuoteen oltu tekemisissä, joten jotain säpinää kuitenkin tohon sohvalla makoiluun on siis tulossa :D
Jotenkin on tosiaan vähän matalapainetta ilmassa, kyllä se vaan voi näköjänsä koville ottaa, näin puolenvuoden yrittämisenkin jälkeen...
Kadehdittavan ihanaa positiivisuutta kuitenkin teillä pidempään yrittäneillä on ! ! Uskon että siitä on jatkossa varmasti hyötyä ! :D

Nyt lähden aamupalalle ja kauppaan tekeen tarvittavia hankintoja iltaa varten :)

Kivaa viikonloppua Viilaajat !
Ootte mun ajatuksissa
s035.gif

Nella

Täällä ihan kotiviikonloppua vietetään. Tarkoitus olis vähän maalata seiniä ja semmosta (ei ole kyllä vielä edes aloitettu..)

Voikohan papa-kokeesta saada jonkun pöpön? Kävin papa-seulonnassa ja sen jälkeen on kutittanu tosi ikävästi. Ei tunnu kuitenkaan ihan hiivalta.. Vähän epäilyttävän näköisiähän ne on, kun semmosessa isossa laatikossa on kaikki välineet sekaisin. Kai ne niitä desinfioi, mutta jotenkin.. yöks..

Mukavaa sunnuntaita kaikille viilaajille. Marraskuuta odottaessa :)

Sateinen sunnuntaitervehdys!

Täällä ois nyt OIRE... Rinnat on kipeet. Ja siis ihan ympäriinsä, ei nännit. Nännit oli kipeet oviksen aikaan ja sen jälkeen kaikki tuntemukset hävis,tähän aamuun saakka :) Koetan nyt tässä olla innostumatta liikaa ja vakuutella itselleni että se johtuu vaan liian kireellä olevista selkälihaksista...

Lisäksi kärsin kuuhulluudesta, heräsin eilen klo 4.15 ja en sen jälkeen saanut unta. Tänäaamuna sama homma viideltä (kesäaikaa, en oo vielä siirtäny kelloja)...

Että tämmöstä :) Tänään ois ohjelmassa vaan lötköilyä... Tulin just koirien kans pitkältä aamulenkiltä ja nyt oottelen saunan lämpenemistä...

Huomenia Viilaajat :)

IHANAA pikkumyy ! ! ! :D
Kuulostaa hyvälle ja oikein lupaavalle OIREelle ! :)
Valtavasti peukutuksia, sullahan on jännäilyt kuumimmillaan !
001.gif
070.gif

Tässä junanne plussanneiden palstoille :)

NYt on sitten taas pitkäksi aikaa käyty kylillä rimpattelemassa, huh!
Ei ole yökerhot kyllä mun paikka, todellakaan!!
Ilta kun sai hieman erilaisen käänteen kun Lauri Tähkää halus mennä kuunteleen useampi sata muitakin kuin me..ei toivoakaan sisällepääsystä! :(

Aamusauna kuulostaa ihanalle, taidampa tehdä saman kunhan saan mieheni reissultaan kotiin ! Kuuhulluus... aika huimaa ;)

Kivaa sunnuntaita ja hurjasti peukkuja :)

Nella

Loistavaa Pikkumyy!!Ei ole montaa päivää jäljellä...! +:aa odotellessa!

Oon vielä senverran pihalla tosta inssijutusta,etten ihan varmaksi tiedä jännäyspäivää.Sehän tehdään to tai pe (ke on ultra,sitten tietää),ja kait se on sitten siitä se 14 päivää eteenpäin mikä odotetaan,vaikka mun lut.vaihe on normaalisti 16 päivää.Ja ottavatko ne sitten verikokeesta sen testin...
No,laitan jotain :-)

Jännäyslista

30.10. (ti) pikkumyy28
3.11. (la) Aava80
3.11. (la) Jossukka81
14.-15.11. (ke-to) Fanny
16.11. (pe) -Nella- ?

vetelää sunnuntaita kaikille!

Fanny

Kiitos tsemppauksista :)Ootte ihania! Koetan tässä pysytellä jalat maassa etten hirveesti joutus pettymään jos se täti tulee...mitään muita oireita kun ei ton rintakivun lisäks kuitenkaan oo.

Fannylle tsemppaukset inssiin!

Tässä alkaa pikkuhiljaa kuitenkin olla odotukset aika korkeella...Yöllä oli rinnat niin kipeet et en pystyny nukkumaan mahallani :) Tekis jo mieli testata, mut ootan nyt vielä muutaman päivän onko se täti tullakseen...

Hei, tosi jännää Pikkumyy! Peukut ja varpaat pystyssä! :)

Meillähän onkin Josskukan kanssa sama jännäpäivä (muistelin, että olisi ollut Pikkumyyn kanssa). Ja näköjään sammana päivänä on tehty myös Suuri Bongaus, eli elämän eka lh huippu. ;) Onko oireita? Minulla on Pikkumyyn tapaan rinnat normaalia kipeämmät, mutta en nyt tiedä onko se OIRE. Muistelisin, että ne ovat kipeytyneet kierto kierrolta aina enemmän. Mies kyseli eilen tilannetietoja, kun käyttäydyn kuulema niin omituisesti. Mitä, minäkö? :D

Fanny, tehdäänkö inssi siis jo ensi viikolla? Tsemppiä kovasti, kerrohan täälläkin miten homma etenee!

Aava: minulla on aikaisemmissakin kierroissa tullut välillä rinnat kipeiksi, mutta silloin on aina olleet nänneistä kipeinä, nyt koskee rintojen sivuihin ja vähän ympäriinsä, mutta nännit ei oo normaalia aremmat...Ja aiakaisemmin on saattanut olla kipua oviksen aikaan, niin oli nytkin ja sit se hävis joksikin aikaa ja alkoi eilen taas uudestaan... :)

Mitäköhän tulee tänään työssäolosta...Oon varmaan ihan omissa maailmoissani ;)

Hui, voin vaan kuvitella fiilikset! :) Koska meinaat testata? Minullakin sattuu nimenomaan sivuihin (jep, testailen täällä rintatilannetta ja mulla on vielä miespuolinen huonekaveri... :D). Muuten on kyllä niiiiin menkkaolo.

Tsemppiä töihin, koita kestää!

Voi että te olette mahtavia! Itselle kun tuli se naurettavan helppo plussa niin en voi kuvitellakaan mitä tuo pitempi yrittäminen on. Viime kierrossa olin ihan varma että täältä hyppää useampi toiselle puolelle, no toisin kävi, mutta nythän taas on jännää ja henki korkealla:)

Tsemppiä kaikille ja Pikkumyy, jäitä hattuun mutta peukut pystyyn bd

Ei ollut kovin vetelää mulla viikonloppuna, kauhea rutistus yhden asian kanssa, mutta se tuntui auttavan ja nyt on paljon helpompi olo. Odotan tosi innokkaasti ensi sunnuntaita, se on täysin vapaa ja aion vaan rötvätä koko päivän!

Jännittävää plussaviikkoa!!

E 22+6

Mahtavaa mimmit!!Aava ja Pikkumyy-oireet kuulostaa kyllä aivan SILTÄ!!Toivotaan parasta ja +:aa!!

Aava:mun inssi on siis TÄLLÄviikolla!Ylihuomenna on aamulla ultra,jossa tarkistetaan munisten tilanne ja sitten sen perusteella inssi on joko torstaina tai perjantaina(hui!)!
Olettaen tietysti,että siellä kasvaa VAIN max 2-3 munista,jos enemmän,ei irrotuspiikkiä uskalla antaa,ettei tule vitosia ;-)

Täällä on kyllä taas jännät ajat!Mutta tosiaan-missä se Minsku on??

Fanny

Vieläkin rinnat sivuilta kipeet, mutta vatsassa aika menkkamainen olo ja fiiliksetkin laski aamusta ja tuli tuttu ennen menkkoja olo et "maailma kaatuu päälle ja kaikki on ihan surkeeta" ja itkettää... Pahoin siis pelkään että täti se vaan ilmaantuu huomenna. Lupaan testata ke jos tätiä ei näy...

Tsemppiä Pikkumyy!!!!

Mitä Fanny, nytkö se jo on? Tosi jännää! En tiedä onko tämä nyt taas tyhmä kysymys, mutta menköön: sattuuko se? Tai siis oletko sitten sairauslomalla?

Omaan napaan kuuluu turhan samanlaista fiilistä kuin ennen viime menkkoja... Mutta koitetaan nyt vielä pitää toivoa yllä.

Vielä kerran Pikkumyylle hurjasti peukutuksia!! Ja Minskulle kovasti jaksuja, jos täällä vierailet.