Viilaajat 24

  • Viestiketjun aloittaja Caktus.
  • Ensimmäinen viesti
hematenu
heipsis kaikille!

Tässä hetken aikaa seuranneena ajattelin rohkaista itseäni ja kysäistä mikäli vielä yksi mahtuisi mukaan jännäämään? Alkaa tuolla miehellä mennä hermo kun on joutunut mun kuumeilun kouriin:)

Täälläpäin yritystä takana vasta ensimmäinen kierto eli tuossa helmikuussa häämatkalla aloitettiin pupuilu tosimielessä. Tällä hetkellä odottelen tätiä saapuvaksi, kummastuttaa vaan kun mun laskujen mukaan nyt on kp 31/27. Testin oon tehnyt ja negaa näyttää. Pillerit lopetin tossa marraskuussa ja voihan tuo pidentynyt kierto johtua noista pillereistäkin, mene ja tiedä. Muut kierrot olleet siis tuon 27 päivää.
Sitä vaan jotenkin huomaa salaa toivovansa että jos sittenkin, vaikka testit muuta sanookin:) Huoh, voi tätä naisen elämää.


 
Caktus.
Tervetuloa hematenu mukaan! Lisää itsesi listaan ja kerro jotain itsestäsi jos siltä tuntuu. Jossei tunnu niin hyppää vaan mukaan keskusteluun :)

Pikkumyy: turkki on tosi helppo hoitaa, pese ja pidä. Vähän tarvii kattoa ettei ole pelkkää takkua ja jos niin meinaa käydä niin avata takut, ja välillä leikataan lyhyemmäksi, nyt pitää vaan siistiä että ois suht tasainen, eli napsutella saksilla pahimmat harottavat karvat pois. Näyttelymenestys ei ole ollut mainittavaa, ihan kivasti on mennyt, mutta se suuri maine ja kunnia on vielä saavuttamatta :) Kokemusta siis haetaan Tampereeltakin, ei taida tulla meiltä näyttelyn parasta koiraa, sinne on ilmoittautunut jotain 7000 koiraa :eek:
 
Hema85
Minerva77 29/28,y08/06 Hki
Fanny77 29/33,y06/06,km 10/06 Hki
Joppuli 27/33, y09/06, Espoo
Prinressa 25/25, yritystä 9/06, Uusimaa
Pikkumyy27 27/29, Yritystä 2/07, Pirkanmaa
Caktus 31/30, yritystä 11/06, Uusimaa
Aava80 26/28, yritystä 1/07, Helsinki
Inkku78 29/30, y 01/07, Pohjois-Savo
Minja78 34/37, yritysta 01/07, Espoo
Siiseliini 28/29, yritys alkaa 03/07, Varsinais-Suomi
Hema 31/27, y 02/07, Pirkanmaa

To-be-viilaajat:
Elviira80, 26/28, y05/07, Hki

Onnelliset odotuspuolelle siirtyneet:
Aikku 20.6.2007
Monsku 23.7.2007
Mymmeli
Joanna 5.8.2007
Ewa 24.8.2007
Tehotyttö 15.10.2007
Kirppuli
Entu 24.10
Ilona


Päivittelimpä sitten itseni tuonne listaan. Piti vielä vaihtaa tuota nimimerkkiä kun en kertakaikkiaan ymmärrä mistä tuon hematenun repäisin, kuullostaa ihan joltain saniteettisuojalta. Eli nimeni olkoon nyt sitten pelkä Hema:) Pikkusisko on aina mua Hemaksi sanonut:)

Eli tosiaan Pirkanmaan tuppukylästä tämä rouva on kotoisin. Ja rouvana tässä oltu 10.2.2007 jälkeen ja nyt meidän perheeseen saa vaavi tulla jos vaan luoja suo. Nuoria ensiyrittäjiä miehen kanssa ollaan, eli molemmat 22-vuotiaita. Mies on vuorotöissä ja mulla opiskelujen viimeinen vuosi menossa: musta tulee sisustaja:) Tossa vieressä tuhnuttaa kohta vuoden ikäinen Luna-hauva, joka on pitänyt huolen siitä ettei elämä käy liian tylsäksi.

Mitäs vielä...siinäpä kai tärkeimmät! Kovasti plussatuulia kaikille puhaltelen!

(pööh, joku oli jo mun nimmarini jo varannut joten nyt sitten ollaan Hema85)
 
Aava80
Kehissä ollaan taas! Häät sujuivat loistavasti, häämatka oli ihana ja nyt sitten totutellaan uuteen nimeen. Tervetuloa Hema, olet tasan kuukautta vanhempi rouva kuin minä. :)

 
Siiseliini
Minerva77 29/28,y08/06 Hki
Fanny77 29/33,y06/06,km 10/06 Hki
Joppuli 27/33, y09/06, Espoo
Prinressa 25/25, yritystä 9/06, Uusimaa
Pikkumyy27 27/29, Yritystä 2/07, Pirkanmaa
Caktus 31/30, yritystä 11/06, Uusimaa
Aava80 26/28, yritystä 1/07, Helsinki
Inkku78 29/30, y 01/07, Pohjois-Savo
Minja78 34/37, yritysta 01/07, Espoo
Hema 31/27, y 02/07, Pirkanmaa

To-be-viilaajat:
Elviira80, 26/28, y05/07, Hki
Siiseliini 28/29, yritys alkaa 07/07, Varsinais-Suomi

Onnelliset odotuspuolelle siirtyneet:
Aikku 20.6.2007
Monsku 23.7.2007
Mymmeli
Joanna 5.8.2007
Ewa 24.8.2007
Tehotyttö 15.10.2007
Kirppuli
Entu 24.10
Ilona

Oli pakko käydä korjaamassa itseni tonne to-be-viilaajiin siitä tietystä syystä.....
 
minerva77.
Ihania lukea pikkumyyn ja cactuksen koirajuttuja. Olen niiiin koiraihminen kuin olla ja voi ja ilman koiraa, nyyh! Ollut on as.terrieriä. k.noutajaa ja saksaria, mut nyt ei ole eikä varmaan tulekkaan. Näyttelyitä on koluttu vaikka missä, voi niitä aikoja...
Caktus, mäkin haluan pese ja pidä turkin :D

Hematenulle tuhannesti tervetuloa! Uusia on aina mukava saada joukkoon. No nyt ne kaikki jotka salaa lukevat kommentoimatta palstaamme, kerätkää rohkeutenne ja kirjoittakaa tekin!
Purskahdin tässä nauruun kun luin hematenun saniteettisuojateoriaa :) mies vähän ihmetteli ja yritti tivata mitä mä naura, ei ois kuulostanut uskottavalta joten jätin kertomatta hih.


Fanny on kyllä niin rohkea kun uskaltaa mittailla noita lämpöjä, mä jätän ne taas mittaamatta kunnes sorrun.
Ois meidän kyllä aika siirtyä täältä jo toiselle puolelle ja antaa muille tilaa, keikutaan vaan tuossa listan kärjessä kuukaudesta toiseen (pahus)

Mä oon niin rättipoikki, ihan tajuton työpäivä. Aamusta iltaan yhtä juoksua paikasta toiseen ja sitten vielä sen kunniaksi sai kastua kotimatkalla. Jalkoja jomottaa :(
Tosin olen iloinen myös katupölyn laskeutumisesta, ei tee kovin hyvää minun pikku nenälle :(

minsku kp 19
 
Prinressa...
Tervetuloa Hemalle joukkoomme.. On tosiaan kiva saada uusia ettei kuihduta ihan kasaan...
Missäs se Aava olikaan häämatkalla? Voi olla et oot kertonuki mut ku ei muista nyt...

(.)Voi olla että tulee työpaikan vaihdos tässä kohta puolin eteen. Vielä en tiiä, ois kiva jos sais jotain suuntaa tähän vauva projektiin niin sitte en vaihtais ainakaan jos plussa tulee lähiaikoina...

Sain tänään ittestäni irti ja olin Body tunnilla ja on kyllä olokin sen mukainen...

Nyt täytyy taas rientää...

Prinressa kp11/31
 
Caktus.
Minskuhan voi tulla meille koiravahdiksi, tai voidaan tuoda typy teille hoitoon kun on jotain menoa :)

Mäkin olen mittaillut lämpöjä, mutta ihan eri syystä, eli kun kerran on nyt oviksen aika, niin miten tota mittaria sit pitäis lukea, onko mulla lämpö koholla sen takia vai tän taudin takia, vai mitä häh...

Eikä mulla taaskaan mitään asiaa ollut, kunhan jaarittelen tänne kun miehen kavereita on kylässä enkä mä jaksa osallistua autokeskusteluihin.
 
hema85
alko kyllästyttään toi koiran kanssa palloittelu niin tulin tänne palloilemaan. Mulla kaamea flunssa meneillään, eikä oikein muuta tekemistä ole ollut kuin netissä surffailu. Blaah...

Jännä juttu kuinka aikasemmin oli vaan kiitollinen siitä jos sattu käymään niin että kierto oli pitkä, nyt tuntuu että tuskastun täällä omiin ajatuksiini kun ei tätiä näy. Oon ihan varma että mulla on kaikenmaailman puutostaudit ja hormoonivajeet...Eipä tässä auta muu kuin odotella kärsivällisesti.

Mutta kaippa tästä pitää rientää kun mies eksyi keittiöön, siitä ei ikinä hyvää seuraa:)
 
hema85
alko kyllästyttään toi koiran kanssa palloittelu niin tulin tänne palloilemaan. Mulla kaamea flunssa meneillään, eikä oikein muuta tekemistä ole ollut kuin netissä surffailu. Blaah...

Jännä juttu kuinka aikasemmin oli vaan kiitollinen siitä jos sattu käymään niin että kierto oli pitkä, nyt tuntuu että tuskastun täällä omiin ajatuksiini kun ei tätiä näy. Oon ihan varma että mulla on kaikenmaailman puutostaudit ja hormoonivajeet...Eipä tässä auta muu kuin odotella kärsivällisesti.

Mutta kaippa tästä pitää rientää kun mies eksyi keittiöön, siitä ei ikinä hyvää seuraa:)
 
minerva77.
Minerva toivottaa tervetulleeksi kaikki yksinäisistä illoista kärsivät koirat tänne :D

Jotain pitää kai "valittaakin" mulla on ollut kipuja oviksesta asti, no ehkä kipu on väärä sana, mutta epämiellyttäviä tuntemuksia.
 
Inkku78
Long no see... Ja terppa vaan hemallekin! :) Tuon listan luvut on muuten iät, et oo eka joka ajattelee et ne on kp:t. :)

Eipä mulla mitään sen kummempaa asiaa ole, värjään tukkaani joutessani. Ovis on tainnut toistamiseen jättää minut väliin... vähän kyllä nyppii. :(
Tänään oli tentti, ja nyt on kuukauden tauko niissä asioissa. Ihan huippua! Ja kohta alkaa pääsiäislomakin. Jospa se elämä välillä hymyilisikin sitten. :eek:)
Meilläkin on hurtta, joutaa minskulle hoitoon millon vain. ;)

Inkku, kp 23/35?
 
hema85
mun oli pakko tulla heti tänne...Tänään aamulla ajattelin testata ihan huvikseni, ooin tehnyt ainakin ziljoona testiä joista osan innostuksissani heti pupuilun jälkeen tuolloin ovulaatioaikana (joo en ole ekakertalainen:) Tänään aamulla tikkuun pamahti kuitenkin vaalea haamu!?! Ensin sellanen että luulin kangastuksesksi ja sitten vahvistui sen verran että haamuksi kasvoi. Ei siis mikään vahva viiva ollenkaan mutta sellanen että silmällä erottaa. En vielä uskalla tuohon luottaa mutta...Mitään oireita ei ole ollut muuta kuin tuo menkkojen puuttuminen ja senkin luulin johtuvan vaan sekasesta kierrosta. Tänään aamulla heräsin kyllä kovaan vatsakipuun,kipristeli ja poltteli hetken ja sit meni ohi.

Mutta nyt tarvii rientää kohti koulua! Ilmottelen lisää sit myöhemmin:)

Plussatuulet humisee kaikille!<3<3<3
 
Caktus.
Oho, meinasko Hema tehä vaan pikasen kääntymisen tässä ryhmässä?! :O db

Mä tsemppasin eilen taudista huolimatta, ja vokottelin miehen peiton heilutteluihin. Tosin ei kyllä ole mitään ovistuntemuksia paitsi järjettömät määrät limaa, mutta eiköhän se riitä merkiksi että se ovis on jossain kohtaa tulossa. Tiedä sitten miten tää tauti vaikuttaa, vai vaikuttaako mitenkään.

En tiedä uskaltaisinko tuoda meidän typyä Minskulle hoitoon, antaisit kuitenkin sille niin paljon nameja että se ei lähtis enää kotiin :) Muuten kyllä, se on niin kiltti ja sopeutuvainen että käpertyis vaan sun jalkojen päälle ja välillä tökkis että rapsuttele.

Caktus kp18 /32-35
 
Aava80
Oijoi Hema! Pidän peukkuja sulle, kuulostaa kyllä siltä, että hylkäät meidät heti! Hyvä niin.

Joku tuolla aiemmin sanoi kuulleensa lähiaikoina ziljoonittain vauvauutisia, mulla on sama tilanne. Häissä kaveripariskunta kertoi tulevasta babysta ja töissä on ilmoittautunut taas kaksi perheenlisäystä odottavaa. Ihanaa!

Oltiin häämatkalla Alpeilla. Ihana reissu, aurinko paistoi siniseltä taivaalta koko viikon ja lautailun lisäksi nautiskeltiin kylpylöistä ja hyvästä ruuasta. Afteritkin vietettiin baarin sijasta hotellihuoneessa, harmi kun en onnistunut osuttamaan ovista (mikäli sellaista nyt mulla edes tapahtuu) häämatkalle. ;)
 
Joppuli
tervetuloa hema ja varmaan voi sanoa jo onnea ja tervemenoa=) Mulla täti tuli aamulla klo.6.25, joten taas jatketaan odottelua ja ihmettelyä... eikä edes ota pattiin paljon, vähän kumminkin.... no meistä tulee kummeja viikonpäästä joten se vähän nyt tasaa tätä masennusta... Nyt aamujumppaan ennen töitä...
-Joppuli kp1-
 
Caktus.
No voi höh Joppulille tädin tulosta :(

Joo, mä näköjään notkun täällä koko ajan vaikka luulin että en ehtis tällä viikolla ollenkaan. Mutta pysynpähän perillä miten teillä muilla menee :)
 
Elviira80
Minerva77 29/28,y08/06 Hki
Fanny77 29/33,y06/06,km 10/06 Hki
Joppuli 27/33, y09/06, Espoo
Prinressa 25/25, yritystä 9/06, Uusimaa
Pikkumyy27 27/29, Yritystä 2/07, Pirkanmaa
Caktus 31/30, yritystä 11/06, Uusimaa
Aava80 26/28, yritystä 1/07, Helsinki
Inkku78 29/30, y 01/07, Pohjois-Savo
Minja78 34/37, yritysta 01/07, Espoo
Hema 31/27, y 02/07, Pirkanmaa

To-be-viilaajat:
Elviira80, 26/28, y06/07 TAI vasta 2010, Hki
Siiseliini 28/29, yritys alkaa 07/07, Varsinais-Suomi

Onnelliset odotuspuolelle siirtyneet:
Aikku 20.6.2007
Monsku 23.7.2007
Mymmeli
Joanna 5.8.2007
Ewa 24.8.2007
Tehotyttö 15.10.2007
Kirppuli
Entu 24.10
Ilona

Oli pakko käydä korjaamassa itseni tonne to-be-viilaajiin siitä tietystä syystä.....[/quote]

 
elviira80
no niin, kämmäsin tietty ja siiseliinin kommentti jäi alalaitaan mukaan...

jännitys tiivistyy, meidän suunnitelma-aikataulu ratkeaa toukokuun lopussa viimeistään, voi se tieto tulla jo puolessavälissäkin ehkä. Joka tapauksessa pari kiertoa vielä... nyt laskeskellen taitaa näyttää siltä että ovis on toukokuussa just ennen puoltaväliä, eli täytynee asennoitua että se vielä menee ohi. Arvatkaa vaan oonko silmä kovana postilaatikolla koko toukokuun:)

Mutta mikäs täsä on odotellessa, kaverien vauvauutisia tosiaan tulee ovista ja ikkunoista. Yhdestä kuultiin jo kiertokautta mutta kun ei olis saanut kertoa, niin hermostuneena odotan sitä kun tämä kaveri itse kertoo ja yritä siinä sitten näyttää yllättyneeltä:D

Ja kevät tulee!!!! Jipii!
 
Fanny.
Moi!

Taitaa hemalla tosiaan olla kiertokäynti-onnea!

Täällä sitä vaan ihmetellään ruumiintoimintoja!Olin aamulla niin "rohkea",että mittasin lämmön(vaan ollakseni nyt varma,että se pirun ovis on ollut),tuloksena 36,4C joka on suunnilleen mun tavallinen lämpö!Varmuuden välttämiseksi tein sitten ovistestin,joka(onneksi!)kumminkin näytti negaa.Että mitä ihmettä!??!
Mulla on ollut tän viikon koko ajan aikamoisia alavatsakipuja,varsinkin istuessa,ja rintojakin särkee aika ajoin.Siis erittäin kummaa meininkiä!!
Minsku eikö sulla ollut samanlaisia"oireita"?Eiköhän olis meidän aika poistua ton listan huipulta ihan alas,yksissä tuumin ;-)

Fanny kp19/30
 

Yhteistyössä