Viilaajat 24

  • Viestiketjun aloittaja Caktus.
  • Ensimmäinen viesti
minerva77.
Olen nyt lukenut tuon heman aamuisen viestin noin 23 kertaa ja tottahan se taitaa olla että plussa sieltä pärähti! ONNEA!

Caktus ei hätää, lupaan palauttaa koiran heti kun alkaa sataa :)

Voi Joppulia, harmi että se täti sieltä tuli.

Jos teille tulee Gloria, niin huomasitteko kun siellä välissä oli jonkin (en muista nyt minkä, enkä tästä aijo moisen vuoksi nyt nousta) lapsettomuusklinikan mainos ja siinä pisti nopealla vilkaisulla silmään himourheilun haittaavan lapsentekopuuhissa.

Joo Fanny tää on niin outoa tää massu"kipu"! En tiiä no todennäköisesti mun tapauksessa se johtuu vain noista metuista, eikä mistään muusta :( nyyh

minskuliini kp 20 ja vielä 8 päivää odotusta...
 
Caktus.
No Hema, missä mennään???

Hmph, mulle tulee kyllä Gloria, mutta enpä huomannut vielä moista, tosin selailu onkin vasta ekoilla sivuilla. Mä oon vähän friikki noiden lehtien kanssa, tilailen aina uusia ja sitten en ehdi lukea niitä :/ joten aina on miljuuna lehteä kesken ympäri taloa :)
 
hema85
heipsis..venyi vähän pitkäksi..eli tosiaan haamun aamulla sain ja tein vielä toisenkin testin josta myös haamu. Ostin varmuuden vuoksi tuon apteekin clearbluen jolla ajattelin sitten huomenna aamulla vielä vahvistella tuota haamua. kattoopi nyt, mieskin kyllä nuo haamut erotti etten ihan kuvitellut. Tuntuu vaan jotenkin ihan epätodelliselta että oikeesti näin nopeesti onnistuis:)
 
Prinressa...
Huomenta kaikille!!!
Onnea paljon Hemalle... Kiva että jollain tärppää näinkin nopeesti... Tuu heti kertoman testistä...

(.) Ovista odotellaan saapuvaksi minä hetkenä hyvänsä. Viljelyt on kyllä aloitettu, mennään joka toinen päivä taktiikalla. Heh... Huomenna alkaa terot... Täytyy tänään taas kiillotella lypsy jakkaraa...

Nyt täytyy rientää, muuten bussi jättää...

Prinressa kp 14/31
 
hema85
huomenta vaan kaikille!eli tein varmistuistestin tuolla clearbluella ja kaunista plussaahan se näytti!:) aivan uskomatonta, ei jotenkin edes itse sisäistä tätä asiaa kun olin valveutunut pitkäänkin odotukseen.

Mutta taas tällanen lyhyt visiitti, pakko rientää kouluun:)

Oikein mukavaa päivää kaikille!
 
Caktus.
Paljon onnea Hemalle! Voitkin sitten päivittää listan uusiksi omalta osaltasi, ja siirtyä odottaviin viilaajiin :)

Menispä tää päivä nopeasti niin pääsisi kotiin lepäilemään jos tää tauti sillä vähän helpottais, ja jos vaikka illalla jaksais taas heilutella peittoja miehen kanssa :)

Oisko taas jonkin gallupin aika, kuka keksii hyvän aiheen??? Mun päässä ei kulje ajatukset, siellä on vaan pelkkää räkää (ihanaa...). Limalen siis sekä ylhäällä että alhaalla. Ja nyt menee jutut niin huonoiksi että poistun.. anteeksi... ;)
 
Aava80
Onnea Hema!! :)

Minerva, mä en ole lukenut tuota Glorian juttua, mutta aiheesta löytyy valitettavasti ihan omakohtaista kokemusta. Olen aina ollut himoliikkuja, mutta vuosi sitten meni aikalailla överiksi. Treeniä tuli viitisentoista tuntia viikossa, paino tippui, menkat katosivat (tosin luulin sen johtuvan pillereiden lopettamisesta), lopulta en viiteen viikkoon nukkunut kuin muutaman tunnin yössä. Jouduin reilun kahden kuukauden sairauslomalle ja tiukkoihin testeihin, tuloksena oli, että stressihormooni on katossa ja estrogeenitasot olemattomat. Menkat palautuivat vasta nyt helmikuussa ja kierto on siis edelleen aika sekaisin. Välillä ottaa koville, kun painoa on tullut lisää eikä liikkua uskalla entiseen malliin. Pakko kuitenkin muistaa kohtuus, perheenlisäys on kuitenkin aika paljon näkyvää sixpackiä tärkeämpi asia.
 
Fanny.
Moi!
Nyt siis tulee oman navan marinaa!

Nyt on vaan niin,että mun ovis ei ole MITENKÄÄN voinut (vielä)olla!!Mun lämpö ei ole noussut siitä 36,4C:stä mihinkään,ja vielä pahempaa:normaalisti tulevat superlimailut jätti tulematta kp14-15(millon se hemmetin testi näytti plussaa!!)-ja tulikin NYT!!! Siis sekä eilen illalla että nyt aamulla tuli ihan sellaset superlimaklöntit(YÖK!)!!
No sitten siihen testiin.Miten on siis mahdollista,että mun hieno clearblue näytti plussaa viikko(!)sitten,viime lauantaina,eikä ovulaatiota ole vieläkään tapahtunut???Siis nouseeko lh vaikkei ovuloiskaan?Ja jos mun ovis on vaan flunssan ja stressin takia siirtynyt viikon(jonka kyllä voin helposti uskoa),miksi hemmetissä se testi näytti plussaa???
Todella ärsyttävää.Jonkun mielestä mun pohdinta varmaan ärsyttää,mutta kun mulla on aina ollut niin tasanen tää kierto...Meni siis viime viikonlopun hyvät lypsyt ihan hukkaan!Nyt on miehellenkin se pakko tunnustaa...BLAAAAA!

oviksensa hukannut Fanny kp20/?????????
 
Fanny.
Luteinisoivan hormonin (LH) osoittava virtsatesti


Aivolisäkkeen erittämän ns. luteinisoivan hormonin (LH) eritys on veressä suurimmillaan noin puolitoista vuorokautta ennen ovulaatiota. Virtsasta tehtävä testi muuttuu positiiviseksi noin vuorokautta ennen munasolun irtoamista. Raskauden mahdollisuus on siis jo olemassa, mikäli testin muuttumista positiiviseksi on edeltänyt suojaamaton yhdyntä muutamien vuorokausien sisällä. (tohtori.fi-sivulta)

Siis tähän malliin!Näin mäkin olen sen aina kuvitellut olevan...



 
Inkku78
Oman mahan murinaa... :) Nälkä siis. Oviksesta ei tietoakaan ja lypsytkin on jäänyt vähemmälle. Taitaa tulla piiiiiitkä kierto.

Ihme juttu kun taitaa koko porukalla olla nyt vähän ovikset ja kierrot mitä sattuu... Toivottavasti tulee itse kullekin jotain tolkkua tähän. Onnea Hemalle, kiva sentään välillä kuulla plussauutisia, vaikka lyhyeksi sun kiekka täällä jäikin. Nyt kaipais plussauutisia muiltakin! :)
 
fanny.
Joo,outoa tosiaan!
Mun päähän mahtuu vain,etten ole (vielä)ovuloinut.Luottamus testiin on vähän hakusessa,vaikken voikaan käsittää miten se vois väärän plussan näyttää.
Jos olisin raskaana,niin kai se lämpö olis edes noussut???
Maha-ja rintakipuja on edelleen-en enää vaan tiedä miksi!
Olen kyllä onnistunut saamaan tästä aika hyvän masiksen,jota puran siivoomiseen.Onneksi postista tuli edes hullujen päivien luettelo :-D

Fanny
 
hema85
Minerva77 29/28,y08/06 Hki
Fanny77 29/33,y06/06,km 10/06 Hki
Joppuli 27/33, y09/06, Espoo
Prinressa 25/25, yritystä 9/06, Uusimaa
Pikkumyy27 27/29, Yritystä 2/07, Pirkanmaa
Caktus 31/30, yritystä 11/06, Uusimaa
Aava80 26/28, yritystä 1/07, Helsinki
Inkku78 29/30, y 01/07, Pohjois-Savo
Minja78 34/37, yritysta 01/07, Espoo


To-be-viilaajat:
Elviira80, 26/28, y05/07, Hki
Siiseliini 28/29, yritys alkaa 07/07, Varsinais-Suomi

Onnelliset odotuspuolelle siirtyneet:
Aikku 20.6.2007
Monsku 23.7.2007
Mymmeli
Joanna 5.8.2007
Ewa 24.8.2007
Tehotyttö 15.10.2007
Kirppuli
Entu 24.10
Ilona
Hema


Korjasin nyt sitten itseni tuohon listaan, lyhyeksi jää tämä vierailu:) Toivottavasti saadaan teistä pian seuraa tuonne odottajien puolelle! bdbdbdbd
 
minerva77.
Minerva77 29/28,y08/06 Hki
Fanny77 29/33,y06/06,km 10/06 Hki
Joppuli 27/33, y09/06, Espoo
Prinressa 25/25, yritystä 9/06, Uusimaa
Pikkumyy27 27/29, Yritystä 2/07, Pirkanmaa
Caktus 31/30, yritystä 11/06, Uusimaa
Aava80 26/28, yritystä 1/07, Helsinki
Inkku78 29/30, y 01/07, Pohjois-Savo
Minja78 34/37, yritysta 01/07, Espoo


To-be-viilaajat:
Elviira80, 26/28, y05/07, Hki
Siiseliini 28/29, yritys alkaa 07/07, Varsinais-Suomi

Onnelliset odotuspuolelle siirtyneet:
Aikku 20.6.2007
Monsku 23.7.2007
Mymmeli
Joanna 5.8.2007
Ewa 24.8.2007
Tehotyttö 15.10.2007
Kirppuli
Entu 24.10
Ilona
Hema

tossa ois viimeinen lista joka on päivitetty versio.
Fannyn vuoro aloittaa uusi ketju!!
 
minerva77.
Minerva77 29/28,y08/06 Hki
Fanny77 29/33,y06/06,km 10/06 Hki
Joppuli 27/33, y09/06, Espoo
Prinressa 25/25, yritystä 9/06, Uusimaa
Pikkumyy27 27/29, Yritystä 2/07, Pirkanmaa
Caktus 31/30, yritystä 11/06, Uusimaa
Aava80 26/28, yritystä 1/07, Helsinki
Inkku78 29/30, y 01/07, Pohjois-Savo
Minja78 34/37, yritysta 01/07, Espoo


To-be-viilaajat:
Elviira80, 26/28, y05/07, Hki
Siiseliini 28/29, yritys alkaa 07/07, Varsinais-Suomi

Onnelliset odotuspuolelle siirtyneet:
Aikku 20.6.2007
Monsku 23.7.2007
Mymmeli
Joanna 5.8.2007
Ewa 24.8.2007
Tehotyttö 15.10.2007
Kirppuli
Entu 24.10
Ilona
Hema

tossa ois viimeinen lista joka on päivitetty versio.
Fannyn vuoro aloittaa uusi ketju!!
 
Prinressa...
Tänään on tullu tehtyä hyvä työ, heh... Kävin elämäni ensimmäisen kerran luovuttamassa verta. Kolmen kuukauden päästä uudestaan jos ei oo tullut plussaa...

Mut nyt täytyy taas rientää...

Fanny aloittamaan uutta keskustelua..

Prinressa kp 14/15

 
Minja78
Hei vaan. Ihana lukea teidän kuulumisia. En ole pariin päivään ehtinyt olla koneella kaiken maailman kiireiden vuoksi ja tuntuu, että ihan vieroitusoireita on ollut =) Mutta asiaan:

Upeaa uutin Hema!!! iso onnitteluhalaus täältä lähteepi...NYT.

Fanny, voisiko olla että sinulla olisi se tuplaovis tai sitten se ovis on vaan siirtynyt? Itselläni kesti noin 2 viikkoa limailu ja kun meinin gynelle viime ma, kuulin että ovuisin eli kp41. Outoa vain tuo tikusta tullut plussa. No nyt vaan siementämään niin ei voi olla siitä sitten kiinni.

Aavan häämatka kuulostaa aivan ihanalta. Ja hienoa, että olet päässyt pois ylikuntokierteestä!

Prinsessalle vaan kauhiasti nyt onnea tähän kiertoon, sullahan on the päivän käsillä.

Inkulle myös onnea ovisbongailuihin. Ja Caktukselle toivon hedelmällistä limailua =)

Oma olo on normaali, hyvin normaali. Olen limaillut viimeiset 3 viikkoa siten, etten todellakaan tiedä milloin ovis on ollut tai onko vasta tulossa. En halunnut ottaa tikkuja käyttöön/avuksi, koska luulen niiden vaan tuottavan minulle lisästressiä aiheesta. Ehkä ensi kierrossa sitten (usko siis vahva raskautumiseen=). Olemme oikein kiitettävästi siementäneet tällä viikolla, joten simppoja on kyllä ollut odottelemassa tai nappaamassa munista.

kp 45
 

Yhteistyössä