Viilaajat 24

  • Viestiketjun aloittaja Caktus.
  • Ensimmäinen viesti
Prinressa...
Voi Minja parkaa...

(.) Väsyttää todella hurjasti... Miksei ihmisetkin vois mennä talviunille... Meinasin myöhästyä töistäkin tänään ku en ollu laittannu kelloa soimaan illalla...

Kohta tulee kiire ostamaan niitä teroja kun päivät menee niin nopeesti etiäpäin...
Prinressa kp 8/31
 
Fanny.
Moi!
Täällä taidetaan äänestää vilkkaasti,hyvä hyvä!! :)

(.)Testasin sitten kumminkin eilenaamulla(siis sitä ovista ;-) ) ja sain heti plussan tikkuun!!Siis jo kp14 -aikasemminhan se on aina ollut kp17,kerran kp16!Eli hyvä että tikutin!Oli kyllä vähän ollutkin sellanen olo,että toimintaa on tulossa...No,taitaa sitten olla vähän lyhyempi kiertokin!
Miehelleni en tosin kertonut mitään,en tikutuksesta enkä tuloksesta.Turhaa seressiä poloiselle ;-) Saattaa kyllä ovelana jotain arvata,kun olen saanut sen "suostuteltua seksiin" sekä eilen että tänään :-D
Flunssa vaan ei ota oikein talttuakseen ja vielä pitää tänään hommiinkin mennä :-(

Toivottavasti Minjan negat vielä vaihtuisi plussaksi!Muistellaan vaan taas sitä Entun tarinaa esikoisen kohdalla-eka plussa vasta 7.raskausviikolla...!!

Hyvä Minerva,että "koje"toimii!Hih,jännittää sun puolesta enemmän kuin omasta!

Fanny kp15/30
 
minerva77.
Johan ilman lykkäs!
Aamupäivällä lehdettiin keveissä vetimissä kulttuuririentoihin ja syömään. Nyt sitten hiukset loskassa, häntä koipien välissä märkänä luikittiin kotio. Huh onneksi on oma koti :)

super viilaaja m
 
Caktus.
Heippa vaan.
Nyt ei kyllä voi puhua kauniista kevätkelistä, ihan hirveä lumimyräkkä. No toivottavasti ne sulaa pian pois, minä ainakin ehdin jo päästä kevään makuun.

(.)Mulla taitaa pukkaa keuhkoputkentulehdusta, yskittää ja sattuu keuhkoihin kun yskii, hemmetti, ei nyt ois aikaa sairastaa, joskus pääsiäisen jälkeen sopis paremmin...
Vietän ensi viikon työnantajan kustannuksella muualla kuin omalla paikalla tunkkasessa toimistossa, joten lueskelen juttujanne harvemmin, varmaan pääasiassa iltasella, mutta pitäkää ketju ainakin ekalla sivulla :)

Iloista sunnuntaita ja uutta viikkoa!

Caktus kp14
 
Minja78
Moi!!!

Prinressa, olen sen verran untuvikko täällä, että kertaisitko mulle mitä noi terot oikein tekevät/vaikuttavat?
Onneksi Fanny testailet, jotta The Hetki ei mene ohi. Se on tuurista kiinni. Nyt olette kyllä päässeet hommiin oikeana ajankohtana ja nyt muu onkin sitten sinusta ja teistä riippumattomista tekijöistä kiinni.
Cactuksella myös puoliväli menossa, joten hurjasti onnea tähän kiertoon.

Itselläni menossa kp 40. Pillerit olen lopettanu vuoden vaihteessa ja sitä ennen söin vain kolmisen kuukautta. Kierto oli tasoittunut sellaiseen 36 päivään, joten tämä pitkittynyt kierto on erikoista, samoin pieni välivuoto ja limailu. Ajattelin soittaa huomenna gynelle ja käydä katsomassa josko saisin jotain kierron pituutta tasaannuttavaa lääkkeitä. Ei ne noita teroja sitten ole?

kp 40

 
minerva77.
Huomenta mimmit!!

Kyllähän ton oviksen on oppinut jo tuntemaan aika varmasti. Ei siihen varmaankaan testejä tarvittais, mutta ihminen on hölmö eläin se ei usko ennen kuin näkee.

Älä vielä Minja luovuta, täti sapuu varmasti paikalle jos gyne aikaa tilailet, se on aina takuu varma juttu.

Voi Caktus, onko olo parempi? Jaksatko ollenkaan "puuhailla"? Ai niin Caktus oli jossain komennuksella, mutta toivottavasti terveenä.

Täällä ei mitään järisyttävää, vapaapäivää viettelen. Nännit kipeytyi lauantaina niin että olisin mielummin ilman paitaa ja suihkutta, mutta se ei vaan oikein ole mahdollista. Mies yritti olla avulias ja ehdotti mobilaattia "sitä me aina tyttöjen kanssa laitetaan" heh no en lähtenyt kuitenkaan kokeilemaan.
Maha on ihan sekaisin, en tiedä johtuuko metuista, rautatabuista vai eilisestä ruuasta.
Ulos ei ilkee lähtee kun on niin märkää, pitänee pistää koti kuntoon aluksi ja sitten mennä shoppaamaan jos aikaa jää.

minsku minskuliini kp:llä 17/28-30
 
Prinressa...
Minja, en tiiä mihin kaikkeen noita teroja voidaan määrätä, mutta mulla just tuohon kiertojen heittelevyyteen. Oon niitä joskus syönny kun lopetin pillerit ja kuukautiset oli ihan sekasin. Nyt taas kun on kierrot venyneet 31-42 päivään joka kierto eri pitunen niin lääkäri määräs niitä tasaamaan kiertoja. Niin ja tuo on varma konsti saada täti paikalle kun varaa lääkäri ajan. Ainakin mulla toimii...

Ulkona on tosiaan aika kurja ilma ei kiinnosta kauheesti sinne mennä. Sen verran kävin että hain silmälasit ja sit piti mennä salille mutta oon hukannu mun oman ohjelman enkä löytäny sitä, aargh...

Prinressa kp 10/31 Täytyy ruveta peittoja pöllyyttämään...
 
Prinressa...
Minja, en tiiä mihin kaikkeen noita teroja voidaan määrätä, mutta mulla just tuohon kiertojen heittelevyyteen. Oon niitä joskus syönny kun lopetin pillerit ja kuukautiset oli ihan sekasin. Nyt taas kun on kierrot venyneet 31-42 päivään joka kierto eri pitunen niin lääkäri määräs niitä tasaamaan kiertoja. Niin ja tuo on varma konsti saada täti paikalle kun varaa lääkäri ajan. Ainakin mulla toimii...

Ulkona on tosiaan aika kurja ilma ei kiinnosta kauheesti sinne mennä. Sen verran kävin että hain silmälasit ja sit piti mennä salille mutta oon hukannu mun oman ohjelman enkä löytäny sitä, aargh...

Prinressa kp 10/31 Täytyy ruveta peittoja pöllyyttämään...
 
Caktus.
Pikaisesti täällä opiskelujen ohessa, ei ole olo parempi, meen illalla lekuriin. Jokaisella yskäsyllä tulee karmee maku suuhun, eli jep, keuhkoputkentulehdus ihan omalla diagnosoinnilla. Ei todellakaan jaksais edes ajatella peiton heiluttelua, mutta ehkä mä tsemppaan :) mieskin tosin valitti eilen että on vähän kipee olo, joten jos molemmat sairastetaan niin voi olla että tää juna menee ohi vauhdilla...
 
pikkumyy27
Hei!
On tosiaan ihan karsee ilma...ja mä kun luulin jo et tulis kevät -höh!
Tänne ei kuulu mitään uutta, kp 6/26 menossa. Yourdaysin mukaan loppuviikosta pitää heilutella peittoja ahkerasti :D Muutenkin ootan innolla ens vkloppua kun pääsee tyttöjen kanssa shoppailemaan ja bilettämään...
Reipasta viikkoa kaikille!
 
Minja78
Morjens. Pikainen raportti. Kävin tänään lääkärissä ja normitutkimuksen lisäksi ultrattiin ja kas kummaa, sieltä löytyi yksi valmis rakkula (follikkeli), joten ihana gyne kertoi, että nyt olisi ovis tuloillaan. Mulla on siis kp 41 meneillään ja ovis tulossa - en olisi ikinä voinut moista arvata/tietää.

Että ei terve miten sekaisin mun kierto on. Mutta siis nyt en saanut teroja tai muita vaan katsotaan miten tässä käy ja jos ne menkat alkavat niin sitten uusi tsekkaus ja sotasuunnitelma.

Kaikille muille pitkäkiertoisille vaan tiedoksi, että se ovis voi olla ja tulla näköjään when ever.. joten hommiin siitä =)
 
Prinressa...
No nyt me tiedetään mitä Minjalla puuhaillaan tänä iltana jne.. Heh...

Täällä alkaa tero kuuri viikonloppuna... Saas nähä tuottaako tulosta..

Prinressa kp10/31
 
Caktus.
Minjalle tsemppiä peiton heilutuksiin! Ja Minskulle kans, siellähän on myös se aika :)

(.)viruksen aiheuttama keuhkoputkentulehdus, yskänlääkettä ja panadolia. Jippii, ei paljon jaksais peiton heiluttelut innostaa, mutta kai se on vaan jaksettava. Voi kutsua miestä lemmen leikkeihin rykimällä keuhkoja pihalle, todellinen turn-on... no ehkä tää tästä joskus poistuukin.

Caktus "köh-köh" kp 16/32-35 (nyt oikein laskin tuon kp.n eli nyt se on oikein...)
 
pikkumyy27
Minjalle ja Minskulle tsemppiä db db db db db db db db db db !!!!!! Ovis voi näköjään tosiaan yllättää :D
Voi cactus-reppanaa, koetahan parannella ittees...Mä sairastin viime talvena monta poskinontelontulehdusta ja lopulta keuhkoputkentulehduksen, ei ollut kovin kiva talvi. Ja ei tosiaan ollu fiiliksiä peittojen heilutteluun silloin.
Mulla ois tänään ohjelmassa koiran trimmaus...siis nyppiminen. Huoh! Saan taas vääntää sitä koko päivän, vaikka koira onkin ihan pikkurääpäle...Mutta eipähän sit jatkossa tartu kura sen karvoihin kun on niin ankia ilima :D
 
joppuli
moikka

täällä taas jännätään, parin päivän päästä tätio tulee kylään ja olen jo totuttanut itseni siihen ajatukseen. Jotenkin on vaan sellainen saamaton olo kaikkien asioiden suhteen... se on tää kevät kun vie voimia ja haastaa uuden aloittamiseen, toisaalta lomat kiiluu jo silmissä... Minjalle tsemppiä peittojen heilutteluun ja kaikille muille kanssa... Mä rupee pullaa laittaa jos vaikka täti tulis kylään.....

-Joppuli 26/29-
 
Entu82
Minerva77 29/28,y08/06 Hki
Fanny77 29/33,y06/06,km 10/06 Hki
Joppuli 27/33, y09/06, Espoo
Prinressa 25/25, yritystä 9/06, Uusimaa
Pikkumyy27 27/29, Yritystä 2/07, Pirkanmaa
Caktus 31/30, yritystä 11/06, Uusimaa
Aava80 26/28, yritystä 1/07, Helsinki
Inkku78 29/30, y 01/07, Pohjois-Savo
Minja78 34/37, yritysta 01/07, Espoo
Siiseliini 28/29, yritys alkaa 03/07, Varsinais-Suomi

To-be-viilaajat:
Elviira80, 26/28, y05/07, Hki

Onnelliset odotuspuolelle siirtyneet:
Monsku 23.7.2007
Aikku
Mymmeli
Joanna 5.8.2007
Ewa 24.8.2007
Tehotyttö 15.10.2007
Kirppuli
Entu 24.10
Ilona

Vihdoin sain tuon lasketun ajan selvyyteen! Eilen ultrassa pikkuinen keikutteli ja sydän sykki ihan villisti :)!
Onpas täällä Minjalla käynyt hyvä tuuri, kun on ihan lääkärin toimesta ovis bongattu! Mullahan se ovis on kanssa ollut joskus niillä main kun odotin jo menkkoja alkamaan ja täytyy sanoa, että kaikki kunnia tästä tärpistä menee 4d-dokkarille "seksin anatomia" :D:D:D! Katsottiin sitä miehen kanssa ihan puoliunisina ja innostuttiin itsekin omiin anatomisiin tutkimuksiin ja eilen pikaisella laskutoiminnolla totesin, että silloin on tämä vaavi alkunsa saanut :D:D!

Peukkuja tasapuolisesti kaikille, että saadaan äkkiä lisää plussanneita Viilaajia tuonne odotuspuolelle dbdbdbdb!!!!

Entu rv8+6
 
@ikku
Minerva77 29/28,y08/06 Hki
Fanny77 29/33,y06/06,km 10/06 Hki
Joppuli 27/33, y09/06, Espoo
Prinressa 25/25, yritystä 9/06, Uusimaa
Pikkumyy27 27/29, Yritystä 2/07, Pirkanmaa
Caktus 31/30, yritystä 11/06, Uusimaa
Aava80 26/28, yritystä 1/07, Helsinki
Inkku78 29/30, y 01/07, Pohjois-Savo
Minja78 34/37, yritysta 01/07, Espoo
Siiseliini 28/29, yritys alkaa 03/07, Varsinais-Suomi

To-be-viilaajat:
Elviira80, 26/28, y05/07, Hki

Onnelliset odotuspuolelle siirtyneet:
Aikku 20.6.2007
Monsku 23.7.2007
Mymmeli
Joanna 5.8.2007
Ewa 24.8.2007
Tehotyttö 15.10.2007
Kirppuli
Entu 24.10
Ilona

Tulin pitkästä aikaa vilkaisemaan tällekin puolelle, paljon porukkaa päässyt jo odottajien puolelle, toivottavasti tulee lisää pian! :)
Mulla enää kolme kuukautta odotusta jäljellä, aika on juossut! Viime tiistaina lääkärineuvolassa vauvelin koko oli noin 800 grammaa, nyt voi olla jo kilon kun on oikee kunnon kasvuvaihe menossa, ja sen kyllä tuntee; ruokahalu on suunnaton ja masu kasvaa silmissä, aikamoinen touhu masussa käynnissä kun mahtuu vielä hyvin liikkumaan. Pari viikkoa enää töitä ja jään kesälomalle ja siitä suoraan äitiyslomalle, jee! :) Yhdistelmävaunut ja turvakaukalo jo hankittuna, Kelan paperit jätetty palkkikseen, toivottavasti saan jo tän vuoden pakkauksen, sitä jännityksellä ootellessa...

Plussatuulia viilaajille ja oikein hyvää kevään jatkoa! :)

Aikku 26+6

PS. Ai niin pitää mainostaa täälläkin, vaihdoin viime perjantaina siviilisäätyä; käytiin maistraatissa :)
 
minerva77.
Voi Caktusta :( Koita lepäillä ja pistä mies hoitamaan sua.

Onkos pikkumyy kertonut minkä rotunen koira sulla on? Terrierejä on ainakin kiva nyppiä, ainakin siinä tapauksessa että ne on totutettu siihen pienestä asti.

Joppulillahan on jo superjännää!!!

Kiva kun Entu ja Aikku kävi moikkaamassa ja onnea uudelle Rouvalle.

En nyt oikein itsestäni tiedä, kai tää kierto oli sitten tässä? Super aikaset tuhrut, pahus!

Missäs vanukas on????

Minsku kp 18/28-30
 
pikkumyy27
Meiän toinen koiruli on karkeakarvainen kääpiömäyris. Ei siis oo paljon sitä nypitäävää pinta-alaa ja se on tosi kiltti, istuu vaan ja huokailee kun sitä nyppii. Mä vaan oon tosi hidas ja ehkä hieman perfektionisti (on käynyt oikeella trimmaajalla ja mun mielestä se ei nyppiny tarpeeks puhtaaks, jotne nypin kotona lisää)... Nyt kuitenkin on taas siisti koira, ihan erinäkönen kuin "pitkätukkaisena".
Plussatuulia kaikille db db db db !!!!
 
Caktus.
(.)köhä jatkuu ja nyt meinaa iskeä nuhakin... todella karmee olo.

Heh, meillä on ollut pikkumyyn kanssa eilen samansuuntaiset toiminnat, mä siistin myös koirulin turkkia kun pitäis saada se edustavaksi viikonloppuun mennessä Tampereen näyttelyyn. Tulee varmaan suunnattomasti mainetta ja kunniaa, järjettömän paljon koiria ilmoittautunut. Sais vielä ittensä kuntoon että jaksaa kököttää siellä kehän laidalla koko päivän. No niin ja täähän sit taas oli lemmikkipalsta :) mutta kun just nyt ei jaksa kiinnostaa toi vauvajuttu yhtään kun olo on näin hirveä. Menis jo tää tauti pois...

Kivaa päivää kaikille!
 
pikkumyy27
Mun onkin pitäny sulta Cactus kysyä et miten sitä kikkaraturkkia hoidetaan? Kun mulla on aina ollut vaan näitä nypittäviä tai harjattavia koiria... En tiennytkään että täällä on vkloppuna näyttelyt, jos ei ois niitä kemuja (ja krapulaa :( ) tulossa niin ois ollu kiva mennä kattomaan. Tsemppiä näyttelyyn!!! Ootteko paljon käyneet? Miten ootte pärjänneet? Me ei olla näyttelyissä käyty vaikka molemmat koirat onkin ihan näyttelykelpoisia, tosin saksarilla on aika erikoinen väritys.No joo, ei tosiaan oo lemmikkipalsta... :D
 
Fanny.
Moi!

Ihanaa,että mua on kaivattu :) !

Minja nyt hommiin!!Mun miehen siskolla kävi just noin:sikapitkä kierto,meni gynelle vuoden yrityksen jälkeen,ultrassa näkyi tuloillaan oleva follikkeli-ja pam!Pikkuneiti syntyi vuoden lopussa!!

Ettei olis Minskulla vaan vähän muita tuhruja... ;-) Mulla on kerran tullut muutama päivä oviksen jälkeen kummaa tuhrua-se oli silloin kun tärppi oli tullut!!Eli elä vielä Minsku heitä kirvestä kaivoon!!

Joppulilla jännää,peukkuja!!!

(.)Kaipa se ovis on ollut.Tosin äsken mittaamani mukaan lämpö on vaan 36,6C,yleensä kyllä tässävaiheessa enemmän.Sunnuntai-aamuna tunsin itteni tosi kuumeiseksi(flunssa)ja mittasin:35,8C!Joten on varmaan ollut se notkahdus alaspäin ennen ovista...:-D Outoa hommaa tää!!
Sitkeä flunssa tuntuu vihdoin vähän hellittävän,jee!

Rupee satamaan,jospa se vähän hillitsis tota kaameeta katupölyä!:(

Fanny kp18/30
 

Yhteistyössä