~Viikot 31 - 32~

No nih,mä nyt sitten ihan virallisesti poistun tästä pinosta haaveilemasta:menkat sit päätti alkaa ja kp 17?!!!Voi jumankauta,mä en enää ymmärrä mistään mitään..en jaksa enää tätä touhua.
Plussia teille!En varmaan jaksa enää roikkua koko tällä sivustolla.. :wave:
 
Heissan!
Liittyisin jännäysjoukkoihin. Esikkoa yritetään, meneillään
14. yrityskierto, kp 13/29.
Ovisajankohta alkaa olla jo nurkalla... Tässä kierrossa ajattelin kokeilla tuota kuuluisaa punaviinikikkaa.. Taitaa olla kohta ainoa juttu mitä ei ole vielä kokeiltu :D

 
Tinttara :hug: ja voimia sulle. Onhan tuo mahdottoman pitkä tuo teidän yritys jo.

ON: Tänään ei tullut enää ovistestiin viivan viivaa, YES. Joten siis viime maanantaina haamu ja siitä eteenpäin tasasta viivaa, eilenkin vielä mielestäni vahva viiva, siksi meinasin olla jo epätoivoinen. Nyt kuitenkin viivat hävis, tänään ei ollut edes haamua. Jotain uutta siis löytyi jälleen. JEEE. Kaikki voitava on nyt tehty, nyt se on jonkun korkeamman voiman käsissä, tärppääkö vaiko ei. :heart:
 
No höh... Nyt se mun sepostus sitten katos bittiavaruuteen. Ja minä kun jo iloitsin siitä että sain itsekin kirjoiteltua tänne jotain. Oon vaan lähinnä lukenu joka päivä teidän juttuja.

Miten se nyt sitten meneee... Kun me ollaan tähän asti oltu sillä "asenteelle" liikenteessä että on tullakseen jos on tullakseen ja nyt sitten tään palstan myötä olen tarkemmin alkanut miettiin noita ovis juttuja. Limoja tms. :D On päässynnä vähän unohtuun kaikki tollaset kun siitä on kuitenkin aikaa kun viimeksi niitä on tarkkailu kalenterin tms. kanssa. Sen mä tiedänkin omalta kohdaltani ettei mulla munasolu irtoa joka kk-kierto. Mut nyt on tuota liman eritystä ollu aikasta runsaanlaisesti, niin merkkaako se sitä ett ovis olis käsillä vai miten se menee. Kertokaahan te viissaammat!!!
 
MAANANTAI 23.7.

Peppi1981..........kp 11/28-30............yk 25............1. toiveena
Julianna.............kp 12/25.................yk 3..............1.toiveena?
Nuhnus..............kp 12/28...............yk 2..............1. toiveena
Kaneliomena.......kp 13/29................yk 14............1. toiveena
hannamamma.....kp 13/28-31............yk 4.............2. toiveena
Karpalo67...........kp 13/28-30............yk 3v...........2. toiveena
äippä 84 ...........kp 14/29..................yk6..............3. toiveena
Wiia..................kp 14/28..................yk 3..............1. toiveena
pinkviini............kp 15/28-35............yk 7................esikoinen
syliapina...........kp 15/31-35............yk 3...............esikoinen
Annastiina69....kp16/27..................yk1.................4.toiveena
Annamanna.......kp 17/28-30............yk 1................3.toiveena
Kvart Över........kp 17/28-34...........yk 5................esikoinen
Tilsu................kp 17/26-28............yk 5.................1. toiveena
Summer81........kp 18/28-30.............yk2................2.toiveena
Nanna81..........kp 18/29-37..............yk8...............1.Toiveissa
nippanappa.......kp 19/30..................yk 4..............2. toiveena
minime..............kp 19/31.................yk 3...............2. toiveena
Rosalux.............kp 20/30.................yk 2................1. toiveena
ACU.................kp 21/31-32...........yk 2..................1. toiveena
Helmi1980.........kp 21/32-42...........yk 3.................2. toiveena
Hysteerinen......kp 21/30-41...........yk 7................1. toiveena
Milla73..............kp 21/28-31...........yk10................3. toiveena
Äityli -84..........kp 22/34-40...........yk 11................2. toiveena
SuNi..................kp 24/30-35..........yk1..................1. toiveena
MahDOTon.........kp 24/28-4...........yk 10...............2. toiveena
MiksiSiksi...........kp 26/34-36..........yk 9.................3. toiveena



Pudonneet : :hug:
gataa
Bayan Fare
Tinttara84

 
hmm.. hassua, nyt olikohan kp. 17 ja kolme päivää jo tuntunut siltä ku menkat alkais :/ .. mistäkön johtuis? toivottavasti eivät nyt kuitenkaan ole tulossa. mä olen kp.10 lähtien tikuttanut ja tänään en enää jaksanut.. tuolloin kp10 tikussa oli ihan ok viiva, mutta ei kuitenkaan verrattavissa tuohon kontrolliviivaan. sen jälkeen viiva on vaan haalentunut ja nyt kadonnut.. ei taida tulla kesää.. niin ja miten ihmeessä se sitä limaa tarkkailette (ovista ajatellen )? me ainakin touhutaan jo varmuuden vuoksi ja eihän sitä miehen tavaraa erota omastaan..
 
TIISTAI 24.7.

Peppi1981..........kp 12/28-30............yk 25............1. toiveena
Julianna.............kp 13/25.................yk 3..............1.toiveena?
Nuhnus..............kp 13/28...............yk 2..............1. toiveena
Kaneliomena.......kp 14/29................yk 14............1. toiveena
hannamamma.....kp 14/28-31............yk 4.............2. toiveena
Karpalo67...........kp 14/28-30............yk 3v...........2. toiveena
äippä 84 ...........kp 15/29..................yk6..............3. toiveena
Wiia..................kp 15/28..................yk 3..............1. toiveena
pinkviini............kp 16/28-35............yk 7................esikoinen
syliapina...........kp 16/31-35............yk 3...............esikoinen
Annastiina69....kp17/27..................yk1.................4.toiveena
Annamanna.......kp 18/28-30............yk 1................3.toiveena
Kvart Över........kp 18/28-34...........yk 5................esikoinen
Tilsu................kp 18/26-28............yk 5.................1. toiveena
Summer81........kp 19/28-30.............yk2................2.toiveena
Nanna81..........kp 19/29-37..............yk8...............1.Toiveissa
nippanappa.......kp 20/30..................yk 4..............2. toiveena
minime..............kp 20/31.................yk 3...............2. toiveena
Rosalux.............kp 21/30.................yk 2................1. toiveena
ACU.................kp 22/31-32...........yk 2..................1. toiveena
Helmi1980.........kp 22/32-42...........yk 3.................2. toiveena
Hysteerinen......kp 22/30-41...........yk 7................1. toiveena
Milla73..............kp 22/28-31...........yk10................3. toiveena
Äityli -84..........kp 23/34-40...........yk 11................2. toiveena
SuNi..................kp 25/30-35..........yk1..................1. toiveena
MahDOTon.........kp 25/28-34...........yk 10...............2. toiveena
MiksiSiksi...........kp 27/34-36..........yk 9.................3. toiveena



Pudonneet : :hug:
gataa
Bayan Fare
Tinttara84



 
Alkuperäinen kirjoittaja AnnaManna:
hmm.. hassua, nyt olikohan kp. 17 ja kolme päivää jo tuntunut siltä ku menkat alkais :/ .. mistäkön johtuis? toivottavasti eivät nyt kuitenkaan ole tulossa. mä olen kp.10 lähtien tikuttanut ja tänään en enää jaksanut.. tuolloin kp10 tikussa oli ihan ok viiva, mutta ei kuitenkaan verrattavissa tuohon kontrolliviivaan. sen jälkeen viiva on vaan haalentunut ja nyt kadonnut.. ei taida tulla kesää.. niin ja miten ihmeessä se sitä limaa tarkkailette (ovista ajatellen )? me ainakin touhutaan jo varmuuden vuoksi ja eihän sitä miehen tavaraa erota omastaan..

sama juttu täällä, nyt siis kp 17 ja muutamana päivänä on alavatsaa nippaillut samaan tyyliin kuin ennen menkkoja, sellaista painontunnetta. Heh, vaikka nuita raskauksia onkin jo kolme takana, ei näitä asioita muista. Ja jos totta puhutaan ei omaa elimistöä oikein jouda kuuntelemaan tarkasti, tehotytöt huolehtivat siitä.
Minä en ole ikinä noita tikkuja käyttänyt, paitsi raskauden toteamiseen joten täällä mennään "musta tuntuu"- menetelmällä

=)
 
Heippa pitkästä aikaa!

Täällä on kans pohdittu ja pähkäilty koko viikonlopun, että onkos se ovis nyt vai vasta tulossa. Luulin, että lauantaina ois ollut kun oli pe ja la tosi liukkaat oltavat ja sit sunnuntai kuivempaa huomattavasti. MUTTA sitten taas eilen oli erityisen limaisaa... Mä en tajua kyllä yhtään. Mitään nipistelyjä eikä särkyjä vatsalla en ole havainnut. No, ollaan joka toinen päivä raksuteltu, joten sen puolesta ei hätää.

Täällä on muuten ihan valtavasti uusia jännääjiä! Tosi kutkuttavaa sitten, kun kaikki alkaa testailla. Tehdäänkin tästä oikein ennätysplussapino! :)
 
Alkuperäinen kirjoittaja AnnaManna:
miten ihmeessä se sitä limaa tarkkailette (ovista ajatellen )? me ainakin touhutaan jo varmuuden vuoksi ja eihän sitä miehen tavaraa erota omastaan..
Mulla oviksen aikoihin tulee valkovuotoa enemmän, se on kirkkaampaa ja liukkaampaa. Huomaa suihkussa alapesulla, joskus vessassa pyyhkiessä, ja joskus ihan muutenkin, ikääkuin alkaisi menkat, jotain "valahtaa".

Milla73 Onnea uudesta työpaikasta =)

Mun kohdan listalla voisi korjata, kierto on 28-34 päivää neljän sijaan ;)

Nippanappa, täällä toinen perusnega. Täti tulee ihan varmasti viikonloppuna, pe-su. Ihan varmasti :headwall:
 
Täällä pienessä mielessäni pyörittelen kaikenlaisia ajatuksia. Kertokaa joku viisaampi mulle, voiko ovistestistä hävitä se viiva todellakin päivän sisään? Kun sunnuntaina mielestäni viiva oli vielä melko vahva, ja eilen ei tullut enää mitään? En sitten tiiä, tuntuu että vaikee vertailla niitä viivojen vahvuuksia :headwall: :headwall: Kuvittelen tietysti että olisko voinut tärpätä, että hävittäiskö alkanut raskaus sen LH-hormoonin tuotannon jota ovistesti mittaa? :ashamed: :ashamed:

Jotenkin tässä lomaillessa ehtii vähän liikaa tarkkailemaan itseään ja vielä kun ulkona on noin onneton ilma, niin tulee vaan sisällä istuskeltua :(
 
Tässä jo melkein luovutin koko touhusta, mutta jos nyt sitten kuitenkin vielä pyrkisi porukkaan. Eli kp 21/28 yk taitaa olla 7. Itse en oo vieläkään oppinut tuota listalle lisäämistä. Niin ja 3 olisi toiveissa. Mahtuuhan vielä mukaan ??
 
Täällä on väkeä niinkuin jossain alennusmyynneissä! Mahtuisko vielä mukaan? Ajattelin eka etten taida tässä kierrossa pinoutua, mutta... Oon yrittänyt nauttia viikon lomasta,tulin la epsanjasta ja nyt oon ollut pari päivää saikulla kun on paha silmätulehdus matkamuistona.
Elikkä yk 5 menossa, kp 17 ja eka mielessä. Kierto on heitellyt siinä 26-28 päivää.
Mulla on ovis parhaillaan käynnissä, en jaksanut ressata itseäni tikuilla tässä kierrossa kun tiedän ja tunnistan oviksen pienen harjoittelun jälkeen ;)

Tajusin just, että nyt on jo yk5 menossa... apua, mä luulin ihan että tää raskautuminen käy ihan hetkessä sormia napsauttamalla! Jos miettii omaa äitiä niin sillä on aina napannut kerrasta ilman "tekemällä tekemistä". Ei silti tää oo vielä pitkä aika. Muutenkin tuntuu, että toiset jotka ei lasta halua kaikki onnistuu heti. Eniten ottaa päähän kun sellaset jotka ei esim pysty olemaan juhlimatta odottaessa, saavat niin vain vauvoja, eikä sellaiset joille se olisi tosi tärkeätä ja toivottua. Tulipas taas purettua mieltään, on se vaan niin väärin. :headwall:
 
Terppa!

Mä täällä hädissäni jo testasin Aconin herkällä kasetilla negan :ashamed: Nyt ois jo kuitenkin 12 päivää oletetusta ovulaatiosta ja toi testi "mainostaa" näyttävänsä vastauksen jo silloin. Mutta siis nega. Kp:tkin kyllä melko vähäiset vielä, joten kaikki mahdollista, mutta kyllähän sitä kovasti odotti edes haamun häivähdystä. Mutta ei niin mitään, kävin kurkkimassa vielä tunninkin jälkeen testauksesta, jos ois roskishaamun antanu (joka on kuulemma kyseisellä testillä melo yleistä).

Mutta ei pidä masentua. Odottelen innolla muiden testaustuloksia, kun niinden aika koittaa. Onko joukkotestaajia?

p.s Mulla jemmassa vielä yks aptekin oma, jolla meinasin testata kun täti myöhässä..
 
Alkuperäinen kirjoittaja Äityli -84:
Terppa!

Mä täällä hädissäni jo testasin Aconin herkällä kasetilla negan :ashamed: Nyt ois jo kuitenkin 12 päivää oletetusta ovulaatiosta ja toi testi "mainostaa" näyttävänsä vastauksen jo silloin. Mutta siis nega. Kp:tkin kyllä melko vähäiset vielä, joten kaikki mahdollista, mutta kyllähän sitä kovasti odotti edes haamun häivähdystä. Mutta ei niin mitään, kävin kurkkimassa vielä tunninkin jälkeen testauksesta, jos ois roskishaamun antanu (joka on kuulemma kyseisellä testillä melo yleistä).

Mutta ei pidä masentua. Odottelen innolla muiden testaustuloksia, kun niinden aika koittaa. Onko joukkotestaajia?

p.s Mulla jemmassa vielä yks aptekin oma, jolla meinasin testata kun täti myöhässä..
mä kans sorruin testaamaan tänään.. onhan noita päiviä vielä aika vähän (siis tosi vähän!! ) mutta kun kuvittelin ainakin ovuloivani jo alkukierrosta ja sit mulla on kans noita extraherkkiä testejä joiden pitäis aika nopeasti ovulaation jälkeen näyttää, mutta ei siis yhtään mitään! ei toisaalta kuitenkaan yhtään yllättänyt :D kovasti jännään jo kyllä, mutta eka yk vasta menossa (vaikka muut raskaudet ovat saaneetkin alkunsa jo ekasta ) ja vielä voi monta kertaa joutua pettymään.. toivotaan että tällä kertaa ollaan ihan yhtä hedelmöittyviä kun aikaisemminkin..
 
laskekselin tossa et voisin tehä itelleni sellasen rajan etä ennen 5.8. en saa testata.

:LOL: ihan kun pystyisin pitäytyyn siinä.

mutta yritys on kuitenkin kova.

ovista en ainakaan vielä ole bongannut eikä ole minkäänlaista oiretta mihinkään suuntaan. onneks mies on lomilla ni ei niin kauheesti kerkee aatteleen raskautumisjuttuja. voisin jopa ehdoittautua kaverille muuttoavuks ni ois viel vähemmän aikaa miettiä moisia juttuja :D
 
Alkuperäinen kirjoittaja AnnaManna:
mä kans sorruin testaamaan tänään.. onhan noita päiviä vielä aika vähän (siis tosi vähän!! ) mutta kun kuvittelin ainakin ovuloivani jo alkukierrosta ja sit mulla on kans noita extraherkkiä testejä joiden pitäis aika nopeasti ovulaation jälkeen näyttää, mutta ei siis yhtään mitään! ei toisaalta kuitenkaan yhtään yllättänyt :D kovasti jännään jo kyllä, mutta eka yk vasta menossa (vaikka muut raskaudet ovat saaneetkin alkunsa jo ekasta ) ja vielä voi monta kertaa joutua pettymään.. toivotaan että tällä kertaa ollaan ihan yhtä hedelmöittyviä kun aikaisemminkin..
mulla oli eka yk kaikista pahin. jännisin ihan hirveesti koko ajan ja sen takia varmaan kierokin oli ekassa kierrossa 35.

nyt kun yk3 menossa ni koko ajan vaan on ottanu asiaa rauhallisemmin ja aatellu asiaa vähemmän.

ainiin. muistinkin viel että pitääkin mennä ostaan niit raskausvitamiinijuttuja. ihan varmuudeks. ja jstn luin että niitä kannattaa syödä jo ennen raskautumistakin.
 
Alkuperäinen kirjoittaja syliapina:
Alkuperäinen kirjoittaja AnnaManna:
mä kans sorruin testaamaan tänään.. onhan noita päiviä vielä aika vähän (siis tosi vähän!! ) mutta kun kuvittelin ainakin ovuloivani jo alkukierrosta ja sit mulla on kans noita extraherkkiä testejä joiden pitäis aika nopeasti ovulaation jälkeen näyttää, mutta ei siis yhtään mitään! ei toisaalta kuitenkaan yhtään yllättänyt :D kovasti jännään jo kyllä, mutta eka yk vasta menossa (vaikka muut raskaudet ovat saaneetkin alkunsa jo ekasta ) ja vielä voi monta kertaa joutua pettymään.. toivotaan että tällä kertaa ollaan ihan yhtä hedelmöittyviä kun aikaisemminkin..
mulla oli eka yk kaikista pahin. jännisin ihan hirveesti koko ajan ja sen takia varmaan kierokin oli ekassa kierrossa 35.

nyt kun yk3 menossa ni koko ajan vaan on ottanu asiaa rauhallisemmin ja aatellu asiaa vähemmän.

ainiin. muistinkin viel että pitääkin mennä ostaan niit raskausvitamiinijuttuja. ihan varmuudeks. ja jstn luin että niitä kannattaa syödä jo ennen raskautumistakin.

heh, mä taas olen jo ostanut muutamat äippävaatteet kun on mukavat sattunut eteen :D hehee..
 
Heissan,

Miten mahtaa olla. Pitäisikö taas kerran tiputtautua pois.
Mulla tuli kp 19 hiukan rusehtavaa vuotoa pyyhkiessä. Siitä tähän päivään vuoto on muuttunut punertavaksi, mutta tosiaan tulee vain pyyhkiessä.
Viime kierrossa söin primoluteja kun edelliskierrossa mulla oli ihan omituista tihuttavaa vuotoa eikä kunnon kuukautisia tullut ollenkaan. Ajattelin, että viime kierrossa syomäni lääkkeet olisivat tasoittaneet vuotoni, mutta nyt taas näin. Mikä ihme tässä oikein voi olla? Gynekologini ei löytänyt mitään selitystä häiriölle viimeksikään. Nyt vain ihmetyttää eikö primolut hoito ollut tarpeeksi ytyä?
Itse asiassa päivänä jolloin tuli hiukan rusehtavaa niin rinnat tulivat samaan aikaan tosi kipeiksi sekä muutenkin olo oli kuin ovulointi hetkessä.
Ihan ihmeellistä taas. Voi että kun ottaa päähän.

Mikä on teidän mielestä diagnoosini? Taasko pitää syödä primolut kuuri, että vuoto alkaisi? Aika outoa on :/
 
KESKIVIIKKO 25.7.

Peppi1981.........kp 13/28-30............yk 25............1. toiveena
Julianna.............kp 14/25................ yk 3.............1.toiveena?
Nuhnus.............kp 14/28.................yk 2..............1. toiveena
Kaneliomena......kp 15/29................yk 14............1. toiveena
hannamamma....kp 15/28-31............yk 4.............2. toiveena
Karpalo67.........kp 15/28-30............yk 3v...........2. toiveena
äippä 84 ..........kp 16/29..................yk6..............3. toiveena
Wiia.................kp 16/28..................yk 3..............1. toiveena
pinkviini............kp 17/28-35............yk 7................esikoinen
syliapina...........kp 17/31-35............yk 3...............esikoinen
Annastiina69.....kp 18/27..................yk1.................4.toiveena
Meela............... kp 18/26-28............yk5.................1.toiveena
Annamanna.......kp 19/28-30............yk 1................3.toiveena
Kvart Över........kp 19/28-34...........yk 5................esikoinen
Tilsu.................kp 19/26-28............yk 5.................1. toiveena
Summer81........kp 20/28-30.............yk2................2.toiveena
Nanna81...........kp 20/29-37..............yk8...............1.Toiveissa
nippanappa.......kp 21/30..................yk 4..............2. toiveena
minime..............kp 21/31.................yk 3...............2. toiveena
Rosalux.............kp 22/30.................yk 2................1. toiveena
ACU..................kp 23/31-32...........yk 2..................1. toiveena
Helmi1980.........kp 23/32-42...........yk 3.................2. toiveena
Hysteerinen.......kp 23/30-41...........yk 7................1. toiveena
Milla73...............kp 23/28-31...........yk10................3. toiveena
Äityli -84...........kp 24/34-40...........yk 11................2. toiveena
SuNi..................kp 26/30-35..........yk1..................1. toiveena
MahDOTon.........kp 26/28-34...........yk 10...............2. toiveena
MiksiSiksi...........kp 28/34-36..........yk 9.................3. toiveena

Pudonneet :hug:
gataa
Bayan Fare
Tinttara84


Tervetuloa meela lisäsin sinut listoille. Täällä yökyöpelinä ajattelin päivitellä jo keskiviikon tilanteen.
 
Täällä aamulla aristi rintoja, joka ei todellakaan ole tavanomaista mulla... Ja nyt istuessa tässä koneella alavatsaan myös satttuu. Ja kaikkea mahdollistahan siitä nyt sitten tuleee mieleen! ;)

Odottavan aika on todella piitkä...
 
Mullon kans ollu tuota rintojen aristusta ja tänään ollu niinku ois 5 kiloa painoa alavatsalla.. Saatan toki kuvitellakin nämä oireet, esikon kohdalla tosin ei ollut muuta "vaivaa" alussa kuin tuo rintojen aristus ja sit kahvi tökki. Mut nyt jännätään, kovasti pelkään taas tätiä, huih! |O
 

Yhteistyössä