~Viikot 31 - 32~

Jokohan ne ovispäivät olisi käsillä? Meillä on ollut ihmeellinen kuherruskuukausi tässä viime viikot niin en tiedä riittääkö enää paukkuja näin keskelle kiertoa, iik?! Oon koittanut tikuttaa ovista ja eiliseen asti niissä ei ole näkynyt mitään. Tänään kuitenkin paukahti melkein yhtä vahva viiva. Ajattelin nyt sitten tikutella pari päivää 2krt/päivässä niin saan jo aika hyvin tietoa omasta kierrosta.

Hysteerinen Vahvistuiko sinulla viiva?!
 
Oviksen pongailusta sen verran, että tällä kertaa on kyllä vaikee sanoa onko se jo ollu vai ei, tuntuu että tää hössötys itsessään jo aiheuttaa sen ettei ovista edes tapahtuis... Vapaapäivinä tuntuu välillä että tää itsensä tarkkailu menee yli, mutta nyt alkaa helpottaa kun töissäkin oon ollut... Viikonloppuna mulla kyllä nippaili alamahaa ja limat oli ehkä liukkaammat, mutta normaalisti mulla on tullut selkeesti oikeen venyvä limaklöntti noihin aikoihin, en tiedä sitten... Pupuiltu ollaan muutamia kertoja kaiken varalta, joten katsotaan ja jännitetään! :)
 
Tinttara :hug: Voi sanonko mikä!! Kuulosti niin siltä iteltään nuo sun oireet. Kyllä harmittaa sun puolesta! Hyvä sun on käväistä siellä lääkärissä, että saisit jotain selvyyttä tuohon asiaan! Toivottelen paljon jaksamisia!
 
Tilsu (ja tietty muutkin) Minä oon ihan hukassa ton oviksen kanssa. Testailen parhaillaan aconin testillä ja haaleaa viivaa näytti eilenkin, tänään en oo vielä testannut. Mut sit kaapissa oli myös noita toisia netistä tilattuja testejä...sorruin myös testaamaan niillä, niihin ei tullut mitään :headwall: Minä en ymmärrä enää mitään. Luulin, että viiva alkais edes olemaan tummempi. Tämä käy kyllä hermooni. Samanlainen taistelu oli viimeeksi kun ovista yritin bongata, siksi vaihdoin nyt testimerkkiä. Pupuiltu on kyllä, ja eilen illalla kun jäin "idättelemään" sänkyyn, niin siihen nukahdin ja heräsin kahden aikaan yöllä :D Pitäiskö unohtaa (mutta en pysty....) koko ovisbongailu, ja keskittyä vaan tähän lomaan. Alkaa seksikin maistua ihan "työltä" kun mietin vaan että miksi en tule raskaaksi.

Tinttaralle myötätunto :hug: kyllä toi sun tilanne on ihan kumma :eek:
 
Moi kaikille

En olekaan tänne aiemmin kirjoittanut, silloin tällöin luen viestejä. Olisi mukavaa seurata muiden samanaikaisten kuulumisia :) Mulla on tänään kp 19/28-34. Yrityskertoja tulee edelliseen kuun vaihteeseen laskettuna 10.

Esikoinen sai alkunsa pillereiden jälkeisessä "ovishuumassa" samantien, kakkosta on nyt yritelty vajaa vuosi. Tai, menkat ovat olleet kuvioissa sen ajan. Esikko on 2 v 8 kk.
 
Jospas nyt sais aikaseks kirjotettua tännekin... Joka päivä on pitäny kirjotella mut aina on sit muka tullu joku este etten oo kerenny enää lukemisen jälkee kirjotella...

Jännittäviä aikoja elellään... Ovista en oo 100% varmasti osannu tässä kierrossa bongata... Oireita on kyl ollu mut kuitenkin tosi monena päivänä ja viel sit kaikki oireet on ollu yksittäin joten ota siitä nyt sit selvää... Tiedän et turha homma mut kuitenkin uskon et testaan nyt la ihan varoiks ihan vaan siitä syystä et jos jostain kummast syystä olisin raskautunu ihan kummaan aikaan niin tiedän sit et voinko juoda avokin siskon häissä vai en... Tiedän jo et negahan se sieltä tulee mut aattelin testata kuitenkin ku tuol kaapis on 6 testiä odottamassa ku niit on vaa jotenki kertyny... Viime kierrossaki just ku kerkesin ostaa ni sit tuli täti joten sit jäikin käyttämättä...

Kovin toivon et kierrot nyt täst tasaantuis ku normaalisti ne on ollu pillereiden lopettamisen jälkee tuol lähel 39päivää mut nyt sit viime kierros oliki toi yllätyksellinen 31 joten jospa se kroppa olis normalisoitumas ja raskauskin olis sit nyt otollisempi... :) toivossa on hyvä elää :)
 
TORSTAI 18.7

Peppi1981..........kp 7/28-30............yk 25................1. toiveena
hannamamma.....kp 9/28-31............yk 4.................2. toiveena
Karpalo67...........kp 9/28-30............yk 3v...............2. toiveena
äippä 84 ...........kp 10/29..................yk6.................3. toiveena
Wiia..................kp 10/28..................yk 3..................1. toiveena
pinkviini............kp 11/28-35............yk 7.....................esikoinen
syliapina...........kp 11/31-35............yk 3....................esikoinen
Tilsu..................kp13/26-28............yk 5.................1. toiveena
Tinttara84........kp 13/23-29............yk 52................1. toiveena
Summer81.......kp 14/28-30.............yk2...................2.toiveena
Nanna81..........kp14/29-37..............yk8..................1.Toiveissa
nippanappa.......kp 15/30..................yk 4.................2. toiveena
minime..............kp 15/31.................yk 3..................2. toiveena
Rosalux.............kp 16/30.................yk 2..................1. toiveena
ACU...................kp 17/31-32...........yk 2..................1. toiveena
Helmi1980.......kp 17/32-42...........yk 3...................2. toiveena
Hysteerinen......kp 17/30-41...........yk 7..................1. toiveena
Äityli -84..........kp 18/34-40...........yk 11................2. toiveena
SuNi..................kp 20/30-35..........yk1..................1. toiveena
MahDOTon.........kp 20/28-4...........yk 10................2. toiveena
MiksiSiksi...........kp 22/34-36..........yk 9..................3. toiveena
gataa...............kp 22/31-39...........yk 5...................1. toiveena
 
No niin, täällä taas.. :) Piiitkä on odotusta odottavan aika! Nyt on tosin ollu ihmeen rauhallinen olo, kun oon yrittäny aatella että ei se lapsi ainakaan ressaamalla saa alkuaan! ;) En kyllä tiiä, että oonko sitä ovistakaan sitten bongannu. Luin tuolta yhestä pinosta niistä ovislimoista, ja alko tuntumaan että oon jotenkin epänormaali, kun ei mulla irtoo mitään limoja yleensä.. :eek: Vois syksymmällä alkaa testaileen niillä ovistesteillä. Sittenhän oisin varmaan vielä hysteerisempi!

Muutama saa testailla jo reilu viikon päästä, mäkin haluun!! :D Ei vaan, peukkuja pidetään ihan jokaiselle!++++++++

 
Mä luulen bongaavani oviksen aika varmasti, mutta mutta... ;) Eihän sitä koskaan tiedä _ihan oikeasti_. En ole koskaan käyttänyt ovistikkuja, jostain luin aikaa sitten, että näyttävät oviksen kun se on jo käytännössä ohi, ja tämä ajatus jäi päähäni niin voimakkaana, että en sitten ole tikkuja ostanut :headwall: .

Joka kuukausi luulen olevani raskaana :ashamed: On hieman turhauttavaa siis. Aina on mukamas jotain oireita.

Onneksi kohta on viikonloppu, ja jotain muuta tekemistä niin aika kuluu nopeammin =)
 
Heissan,

Lisään itseni tuohon listaan.
Mulla on ajatukset ihan sekaisin. Kovasti haluaisin kolmatta, mutta olen aloittamassa juuri uudessa työpaikassa. Haastattelussa sanoivat, että eivät pysty vaatimaan multa pitempi aikaista sitoutumista työhön, mutta todella odottavat sitä.......
Järkyttävä olotila. Olen kieltäytynyt seksistä kun asiat ovat painaneet niin paljon mieltä. Entä jos tulenkin nyt heti alkuun raskaaksi? Mitä jos he saavat asiasta vihiä? Tuntuu, että huijaan uutta työnantajaani! Olemme siis olleet kymmenen kuukautta ilman ehkäisyä. Aikamoinen tuuri jos nyt sitten tulen raskaaksi...... Jestas kun päässä kulkee miljoona eri ajatusta.
 
TORSTAI 18.7

Peppi1981..........kp 7/28-30............yk 25................1. toiveena
hannamamma.....kp 9/28-31............yk 4.................2. toiveena
Karpalo67...........kp 9/28-30............yk 3v...............2. toiveena
äippä 84 ...........kp 10/29..................yk6.................3. toiveena
Wiia..................kp 10/28..................yk 3..................1. toiveena
pinkviini............kp 11/28-35............yk 7.....................esikoinen
syliapina...........kp 11/31-35............yk 3....................esikoinen
Tilsu..................kp13/26-28............yk 5.................1. toiveena
Tinttara84........kp 13/23-29............yk 52................1. toiveena
Summer81.......kp 14/28-30.............yk2...................2.toiveena
Nanna81..........kp14/29-37..............yk8..................1.Toiveissa
nippanappa.......kp 15/30..................yk 4.................2. toiveena
minime..............kp 15/31.................yk 3..................2. toiveena
Rosalux.............kp 16/30.................yk 2..................1. toiveena
ACU...................kp 17/31-32...........yk 2..................1. toiveena
Helmi1980.......kp 17/32-42...........yk 3...................2. toiveena
Hysteerinen......kp 17/30-41...........yk 7..................1. toiveena
Milla73..............kp 17/28-31...........yk10.................3. toiveena
Äityli -84..........kp 18/34-40...........yk 11................2. toiveena
SuNi..................kp 20/30-35..........yk1..................1. toiveena
MahDOTon.........kp 20/28-4...........yk 10................2. toiveena
MiksiSiksi...........kp 22/34-36..........yk 9..................3. toiveena
gataa...............kp 22/31-39...........yk 5...................1. toiveena
 
Milla73, ymmärrän hyvin ristiriitaiset tunteesi. Tilanne on hankala, vaikka kaikki sanovatkin, ettei tuollaisella ole väliä, otat työn vastaan jos saat, ja jos tulet raskaaksi, niin hieno homma. Mutta jos kyse on työpaikasta, jonka todella haluaisi, ei ole kiva ajatus "huijata" tulevaa pomoa. Vaikka siitä ei olekaan kyse!

Itseäni hieman harmittaa, että olen ollut kovin saamaton enkä ole hakenut uutta työtä, vaikka olen työssä joka ei vastaa koulutustani eikä ole muutenkaan paikka, jossa haluan pitkään olla. Mutta jotenkin vaan olen lykännyt työnhakua, toiveissa vauva....ja ajatellut juuri niin, että mitä jos tulenkin heti raskaaksi. Ja nyt toisinaan mietin, että onko tämä laskelmointi osittain jopa syytä siihen, etten raskaudu :(

Jos mielipiteitä kaipaat, niin minun on se, että ota työ vastaan jos saat :)
 
Hei sisaret!!

Tervetuloa Milla73, Tiedän tunteesi. Ise olin Tammikuussa työhaastattelussa, jossa "tarjolla" oli unelmieni työ, paras mitä tällä koulutuksella voisi saada. Jännäsin ja panikoin että mitä jos tulenkin raskaaksi heti, mutta mutta...ei ole vauvaa kuulunut. En saanut työtä, mutta ei vauvaakaan :( Olen kyllä tällä hetkellä töissä, mutta en koulutustani vastaavassa. Kovasti haluaisin uralla eteenpäin, mutta välillä laskelmoin liikaa enkä uskalla hakea paikkoja, kun mietin tätä vauva hommaa, onkohan tämä kaikki Hysteeriani (siksi tämä nimimerkki) syytä siihen ettei vauvaakaan tule :eek:

MahDOTon Apua, lisää ihmetystä minulle oviksen bongailuun, siis tuo mainitsemasi "testit näyttäisivät oviksen vasta kun se on menny"....oon jo ihan sekasin muutenkin.

Minime, Minäkään en mitään ovislimoja ole itseltäni "löytänyt" joten sekin sekoittaa päätäni. Lisäksi olen nyt testannut ovista neljänä päivänä ja tänäänkin se vaan plussaa pätkähti siihen, kuten muinakin päivinä...hohhoijaa???? En tiiä enää mihin luottais, eikai niihin nyt näin montaa päivää peräjälkeen voi tulla plussaa :eek: :eek:
 
Hysteerinen: Joo tuohan noissa ovistesteissä mua vähä ihmetyttää, kun niihinhän tulee sitä väriä vaikka kierron joka päivänä, ainaki niin oon kuullu.. Ja sitte pitäis löytää se päivä millon se on kaikista vahvin se viiva.. En ihan ymmärrä, mut en kai voi täysin ymmärtääkään kun ei oo henk.koht. kokemusta :ashamed: Ja sitten oon kuullu et ne voi näyttää raskaudenkin, koska lh -ja hcg- hormonit on läheistä sukua.. :eek:
 
MahDOTon Hmm.... niin. Otin sen työpaikan vastaan. Parempi palkka ja jää paljon sellaista ikävää työtä pois jota edellisessä oli ja paljon!
Kestopäivieni mukaan mulla on hedelmällisin jakso jo ohi. Pihtasin juuri "oikeaan" aikaan (kauheaa). Seuraavat kuukautiset jos/ kun tulevat niin ajattelen uudestaan josko jättäisi aktiivisen vauvan yrittämisen myöhemmäksi ajankohdaksi. Toisaalta ei tässä kukaan enää nuoremmaksi muutu kuin ehkä mieleltään.... oi voi taas alkaa tämä juupas eipäs leikki.

Hei mä olen myös lukenut täältä monesti, että joillakin on ollut ovistesti ja raskaustesti positiiviset samaan aikaan. Kummallista. Eikö siinä kuitenkin mitata täysin eriä hormoonia. En tiedä.

Kohta alkaa tehoosasto kolmoselta joten sitä siis katsomaan! :wave:
 
PERJANTAI 20.7.

Peppi1981..........kp 8/28-30............yk 25............1. toiveena
hannamamma.....kp 10/28-31............yk 4.............2. toiveena
Karpalo67...........kp 10/28-30............yk 3v...........2. toiveena
äippä 84 ...........kp 11/29..................yk6..............3. toiveena
Wiia..................kp 11/28..................yk 3..............1. toiveena
pinkviini............kp 12/28-35............yk 7................esikoinen
syliapina...........kp 12/31-35............yk 3...............esikoinen
Kvart Över........kp 14/28-34...........yk 5................esikoinen
Tilsu................kp14/26-28............yk 5.................1. toiveena
Tinttara84........kp 14/23-29............yk 52.............1. toiveena
Summer81........kp 15/28-30.............yk2................2.toiveena
Nanna81..........kp15/29-37..............yk8...............1.Toiveissa
nippanappa.......kp 16/30..................yk 4..............2. toiveena
minime..............kp 16/31.................yk 3...............2. toiveena
Rosalux.............kp 17/30.................yk 2................1. toiveena
ACU.................kp 18/31-32...........yk 2..................1. toiveena
Helmi1980.........kp 18/32-42...........yk 3.................2. toiveena
Hysteerinen......kp 18/30-41...........yk 7................1. toiveena
Milla73..............kp 18/28-31...........yk10................3. toiveena
Äityli -84..........kp 19/34-40...........yk 11................2. toiveena
SuNi..................kp 21/30-35..........yk1..................1. toiveena
MahDOTon.........kp 21/28-4...........yk 10...............2. toiveena
MiksiSiksi...........kp 23/34-36..........yk 9.................3. toiveena
gataa...............kp 23/31-39...........yk 5.................1. toiveena


Moi kaikille!

Kai se on taas aika listautua, vaikka ajattelin että olis tän kierron poissa viikkopinosta. Ei pysty :kieh: Eli lisäsin itseni ja päivitin muut.

Ihanaa, se on jo perjantai ja viikko lähenee loppuaan!
 
PERJANTAI 19.7

Peppi1981..........kp 8/28-30............yk 25................1. toiveena
hannamamma.....kp 10/28-31............yk 4.................2. toiveena
Karpalo67...........kp 10/28-30............yk 3v...............2. toiveena
äippä 84 ...........kp 11/29..................yk6.................3. toiveena
Wiia..................kp 11/28..................yk 3..................1. toiveena
pinkviini............kp 12/28-35............yk 7.....................esikoinen
syliapina...........kp 12/31-35............yk 3....................esikoinen
Tilsu..................kp14/26-28............yk 5.................1. toiveena
Tinttara84........kp 14/23-29............yk 52................1. toiveena
Summer81.......kp 15/28-30.............yk2...................2.toiveena
Nanna81..........kp15/29-37..............yk8..................1.Toiveissa
nippanappa.......kp 16/30..................yk 4.................2. toiveena
minime..............kp 16/31.................yk 3..................2. toiveena
Rosalux.............kp 17/30.................yk 2..................1. toiveena
ACU...................kp 18/31-32...........yk 2..................1. toiveena
Helmi1980.......kp 18/32-42...........yk 3...................2. toiveena
Hysteerinen......kp 18/30-41...........yk 7..................1. toiveena
Milla73..............kp 18/28-31...........yk10.................3. toiveena
Äityli -84..........kp 19/34-40...........yk 11................2. toiveena
SuNi..................kp 21/30-35..........yk1..................1. toiveena
MahDOTon.........kp 21/28-4...........yk 10................2. toiveena
MiksiSiksi...........kp 23/34-36..........yk 9..................3. toiveena
gataa...............kp 23/31-39...........yk 5...................1. toiveena


Huomenia!! Kuinkas me oltiin jo toiselle sivulle putoiltu?
Ihanaa, ukolla alkaa kauan kaivattu kesäloma tänään, on ollu jo niin ärtyisä ja väsynyt että huomaa että loma tulee tarpeeseen. Mulla ei kyllä lomaa ole, mutta saadaan ainakin viikonloppu viettää yhdessä. Kävin eilen työhaastattelussa ja sain sen työn. Nyt mulla siis kaksi työtä yhtäaikaa, ja pitäisi tässä katsella kummasta teen sen "vakituisen", toinen kun sitä jo on. Ei minua vauva-asia vaivaa työhaussa. Kyllähän jokainen työntekijä saa tulla raskaaksi vaikka ihan yösuhteen alkumetreillä olisikin. Kyllähän melkein koko raskausajan voi olla töissä, jos raskaus etenee normaalisti.

Nyt vaan kaikille sitä ++++ :)
 
huomenta! ovispäivät alkaa olla käsillä kohta kun tuo limanerityskin on kasvussaan.. :LOL: taas ihania limajuttuja.
mä en oo täs kierrossa miettiny juuri ollenkaan koko vauva-asiaa. ollut kokajan kiire johonkin j atöitä tehny ni vauvat on jääny. mut kaivoin tossa äsken esikon vauva ajalta tulleet vauva-lehdet niin kyllähänm siinä kuume otti taas aino harppauksen yläilmoihin. ja mä kun luulin että mulla ei enää tuu vauvakuumetta. kyllä ne vaikeat raskausajat ja muut kummasti unohtuu kuumeen kourissa..
:D hyvää viikonloppua leidit!! :flower:
 
Minäkin olen vasta aloittanut uudessa työpaikassa, ja hiukan tuossa jännäilin että käykö samoin kuin kävi esikoisen kanssa... Nimittäin oltiin yritetty esikoista reilu 1 1/2- vuotta kun sain työpaikan. Siinä kerkesimme ajatella, että jos pidettäis vähän aikaa taukoa yrittämisessä ettei samantien sit raskaaksi tulis. Mutta, sepäs jäikin vain ajatukseksi sillä tulin samantien sit raskaaksi. Ja kyllähän työnantaja oli käärmeissään... Silloin olin pienessä firmassa töissä, nyt onneksi isommassa joten ei varmaan niin iso asia olis jos jäisinkin aikasta pian äippälomalle. ;) Koeaikakin on jo onneksi mennyt... :)
 
hihhei. ukolla alko kesäloma :D nyt voipi alkaakin sitten "loman kunniaksi" kunnon pupuilut.
lähetään nyt ajeleen alastaron moottoriradan kautta meijän mökille ja sieltä sitten kotiin pakkaan kaikki kamat jotta huomenna aamulla päästään lähteen nopeesti sitten sinne radalle. hitsit että mä on hurja innostusolo tästä. mä niin viihdyn siel radan vieressä kattomassa ku mies ajaa tai sitte ihan kyydissäkin. laskurien mukaan ekat tärppipäivätn ois nyt v.loppunakin ;) mökin patjat harjoituskäyttöön ;) :heart:
 
Heissan! Vieläkö mahtuu mukaan? :)
Oon tuossa viikon 30 pinossa, mutta veikkailen että olis ollu ovis tällä viikolla, joten eikös se sitten menis piinailu viikolle 31. Tosin tuosta oviksesta en oo niin varma, mutta ainaki lämpö on hiukan koholla ja kohdunnapukka on kääntynyt taakse liki ulottumattomiin, on kiinni ja kovahko. Yk 7 on menossa, mutta yritystä takana 09/06 lähtien. Pitikiä kiertoja ollu, viimesin katkaistiin teroilla. Gynelle aika elokuun lopussa.

Bayan Fare.......kp 24/32-38?.......yk 7........toiveissa eka mukula
 
LAUANTAI 21.7.

Peppi1981..........kp 9/28-30............yk 25............1. toiveena
hannamamma.....kp 11/28-31............yk 4.............2. toiveena
Karpalo67...........kp 11/28-30............yk 3v...........2. toiveena
äippä 84 ...........kp 12/29..................yk6..............3. toiveena
Wiia..................kp 12/28..................yk 3..............1. toiveena
pinkviini............kp 13/28-35............yk 7................esikoinen
syliapina...........kp 13/31-35............yk 3...............esikoinen
Annamanna.......kp 15/28-30............yk 1................3.toiveena
Kvart Över........kp 15/28-34...........yk 5................esikoinen
Tilsu................kp15/26-28............yk 5.................1. toiveena
Tinttara84........kp 15/23-29............yk 52.............1. toiveena
Summer81........kp 16/28-30.............yk2................2.toiveena
Nanna81..........kp16/29-37..............yk8...............1.Toiveissa
nippanappa.......kp 17/30..................yk 4..............2. toiveena
minime..............kp 17/31.................yk 3...............2. toiveena
Rosalux.............kp 18/30.................yk 2................1. toiveena
ACU.................kp 19/31-32...........yk 2..................1. toiveena
Helmi1980.........kp 19/32-42...........yk 3.................2. toiveena
Hysteerinen......kp 19/30-41...........yk 7................1. toiveena
Milla73..............kp 19/28-31...........yk10................3. toiveena
Äityli -84..........kp 20/34-40...........yk 11................2. toiveena
SuNi..................kp 22/30-35..........yk1..................1. toiveena
MahDOTon.........kp 22/28-4...........yk 10...............2. toiveena
Bayan Fare.......kp 24/32-38?...........yk 7................1. toiveena
MiksiSiksi...........kp 24/34-36..........yk 9.................3. toiveena
gataa...............kp 24/31-39...........yk 5.................1. toiveena


Tinttara, mä en vielä poistanut sua kuitenkaan, eikös se ovis voi vielä ihan hyvin tulla?? :hug:
 

Yhteistyössä