~Viikot 31 - 32~

Apua.. :eek: Minä, joka vannoin testaavani vasta olikohan viikolla 32(?), menin ja tilasin 5 r-testiä! Hohhoijjaa.. :whistle: Enpä taida sitten malttaa oottaa ku testit tulee jo tiistaina. Mun piti eilen miettiä ihan tosissaan että haenko kouluun, ku jos tuun raskaaksi niin ne opinnot lykkääntyy kuitennii. No enköhän minä sen vauvan ensin halua! ;) Hihii.. Asiasta kolmanteen, mun 1v6kk tyttö on kattonu jo vartin tv:tä!! Ihmeellistä.. :)

Annamanna: Tervetuloa joukkoon!! :hug:

Bayan Fare: Sulla on jännät paikat! Eikös tuo nipukan perusteella kuulosta raskaudelta? :)

Milla 73: Jospa se nyt tärppäis, niin ei tarvis enää juupaseipästellä..?
Syliapina: Joo nuo mökkireissut on ihan otollisia pupuiluille! :p Saas nähä tuottiko meidän reissu tuloksia.. :whistle:

MiksiSiksi: Niinhän siinä yleensä käy,et samantien sit tulee raskaaksi kun aloittaa uudessa paikassa. Mulla kävi kans niin reilu kaks vuotta sitten, eikä kaduta yhtään!! ;)

Hannamamma: Joo nuo limajutut on ihania, mut täällä niistä voi puhua ihan vapaasti! se on muuten jännä, ku ei niistä tuu kavereiden kans oikeen hirveästi puhuttua! :LOL:

Äityli -84: Aivan oikea asenne! ;) Se on tosiaan oma päätös, millon niitä vaaveja tekee, vaikka se pomoa saattaa hieman tympäistä.

Kvart Över: Tässä pinossa on jotain maagista vetovoimaa, eikö?? :whistle: :D
 
Tervehdys parin viikoa tauon jälkeen! Olen seurannut kirjoitteluanne, mutta koska tässä kuussa ei tosiaankaan päästä koittamaankaan raskautua niin minua ei tarvitse lisätä listalle. Kunhan seurailen, miten teillä muilla käy :)

Keskityin tässä kuussa erityisesti oviksen bongailuun (että harjaantuisi siihen touhuun sitten, kun tositoimiin taas päästään :) apuna ovistikut, limojen tarkkailu sekä lämmöt. Mielestäni bongasin oviksen kp 10 ja tätä tuki myös kaikki kolme em.keinoa: kp 11 loppui limat kuin seinään, ovistikkuun ei tullut enää kuin haamu ja lämmöt nousivat kp 12.

Siihen liityen minulla olisikin teille kysymys: kun kiertoni on normaalisti 29 päivää niin voiko tuonpituisessa kierrossa ovuloida jo kp 10?? Meinaan ovistestin taulukkoon jos uskoo niin ovista kandeisi alkaa vasta tikuttamaan kp 11/29 :eek: Tosin minullehan viime kierrossa kävi niin, että pitkään jatkunut tasainen kierto 29 pvää lyheni yht'äkkiä 25 päivään. Viittaisiko tämä aikaisin bongattu ovis jälleen hieman lyhyempää kiertoon?

Odottelen innolla ensi kiertoa ja että päästään taas yrittämään! Siihen asti pidän teille muille peukkuja ja toivon oikein monelle plussatuulia :whistle:
 
Kvart över jep voishan se varmaan vielä tulla,mutta kp jo 15 ja ovistelen yleensä kp 10-13..Mutta poikkeushan vahvistaa säännön,eiks jeh? :)
No nyt kun tästä kerran puhutaan,niin tänään kyllä puristi ja kiristi ja painoi oikealta eikä epäilystäkään etteikö munasarjaa,joten...pitäski varmaa pissiä tikkuun..Oiskohan se mahdollista että ne mun extralyhyet menkat vois jotenkin vaikuttaa tän kierron ovikseen??
No nyt sitten lähen tikkuun lirauttaan..
Nii ja okei pitääkä mut nyt sitten listalla :) Eilen olin niin masentunut..
 
Sunnuntai 22.7.

Peppi1981..........kp 10/28-30............yk 25............1. toiveena
Nuhnus..............kp 11/28...............yk 2..............1. toiveena
hannamamma.....kp 12/28-31............yk 4.............2. toiveena
Karpalo67...........kp 12/28-30............yk 3v...........2. toiveena
äippä 84 ...........kp 13/29..................yk6..............3. toiveena
Wiia..................kp 13/28..................yk 3..............1. toiveena
pinkviini............kp 14/28-35............yk 7................esikoinen
syliapina...........kp 14/31-35............yk 3...............esikoinen
Annamanna.......kp 16/28-30............yk 1................3.toiveena
Kvart Över........kp 16/28-34...........yk 5................esikoinen
Tilsu................kp16/26-28............yk 5.................1. toiveena
Tinttara84........kp 16/23-29............yk 52.............1. toiveena
Summer81........kp 17/28-30.............yk2................2.toiveena
Nanna81..........kp17/29-37..............yk8...............1.Toiveissa
nippanappa.......kp 18/30..................yk 4..............2. toiveena
minime..............kp 18/31.................yk 3...............2. toiveena
Rosalux.............kp 19/30.................yk 2................1. toiveena
ACU.................kp 20/31-32...........yk 2..................1. toiveena
Helmi1980.........kp 20/32-42...........yk 3.................2. toiveena
Hysteerinen......kp 20/30-41...........yk 7................1. toiveena
Milla73..............kp 20/28-31...........yk10................3. toiveena
Äityli -84..........kp 21/34-40...........yk 11................2. toiveena
SuNi..................kp 23/30-35..........yk1..................1. toiveena
MahDOTon.........kp 23/28-4...........yk 10...............2. toiveena
Bayan Fare.......kp 25/32-38?...........yk 7................1. toiveena
MiksiSiksi...........kp 25/34-36..........yk 9.................3. toiveena
gataa...............kp 25/31-39...........yk 5.................1. toiveena


Tervetuloa Nuhnus lisäilin sinut listalla ja yritin päivittää sunnuntain tilanteen :D Hyvä Tinttara84, että mieli on jo kirkaampi, yhdessä vaan kohti plussia :whistle: :whistle: :whistle:
 
Kiva että on tullut lisää porukkaa mukaan! Tervetuloa uusille!
Erityisesti Bayan Farelle plussapuhureita, kun olen seuraillut juttujasi ja voisi sinullakin jo tärpätä nyt lääkärillä käynnin jälkeen =)

Mulla oli tosiaan ovis silloin kp13-14. Tikutin kp13 aamulla melkein yhtä vahvan viivan, illalla tuli sitten tasavahvat ja jo kp14 aamulla oli haamu vain ja nyt on lämmöt nousseet. Saas nähdä miten käy, en oikein usko että onnistuu kun tosiaan taas eka kierto muutaman kuukauden e-pillerien käytön jälkeen. Jotenkin ajattelen ettei se kuitenkaan kiinnity vaikka ovulaatio olikin :|
 
Tultiin just kesälomareissulta kotiin ja tännehän oli tullut sillä välin paljon lisää porukkaa! Kiva jännäillä yhdessä =)

Itselläni on oviksen metsästysaika meneillään. Tänään on kp13 eikä oviksesta tietoakaan. Tosin viime kierrossakin se oli vasta kp 16-17, joten toivoa on vielä... Tietääkö muuten joku onko siitä jotain haittaa, jos ovis tulee melko myöhään eli noin 11 päivää ennen seuraavia menkkoja?

Minä kun olen vain yhdellä munasarjalla varustettu, niin olen jo ottanut vähän "tehokkaammat" keinot käytöön, vaikka menossa on vasta 3.yk. Eli tikuttelen ovikset, juon greippimehua (joka on ihan oikeesti hyvää!) ja syön vitamiinitabletteja. Toivottavasti niistä ois jotain apua :|
 
Moikka!
Täti tuli eilen kylään joten mut voi tiputtaa listalta pois... Luulin et hormonitoiminta olis täs jo puoles vuodes normalisoitunu mut ei näköjään ku nyt tuli kyllä ihan kumman lyhyt kierto... Mutta paljon plussatuulia teille muille vielä :)
 
Heippatirallaa ja auringon paistetta! Ainakin tällä hetkellä...

ON: kp 12 menossa ja tänä aamuna irtosi limat liikenteeseen, joten tässä kierrossa ovis saattaa tapahtua taas oikeassa ajassa kp 14. Viime kierrossahan se oli kp 16. En ole nyt tässä kierrossa ihmeemmin stressannut, mutta tänään laskin kp:t ja eihän täältä malta pois pysyä :p

Tosi paljon muuten uutta porukkaa tässä pinossa, plussatuulia kaikille!

Tinttara84: Voimahaleja sinulle ja luja rutistus :hug: Ihan jo harmittaa puolestasi...tuo viimeinen vistisi kyllä puolestapuhuu siihen suuntaan, että oviksesi oli jo pari kolme päivää sitten.....minä kp:inä tikuttelit??
 
Karpalo67 oon tikuttanu kp 5 lähtien ja sit oli pari pvää taukoo ja sit taas kp 8 eteenpäin,eikä kerrassa yhtään mitään viivaa!!!Eilenhän se puristi ja kiristi,veti ja työnsi oikeeta munasarjaa,,että sinne kai se meni sit sekin.Kierrosta tulee kai aika pitkä..voi he*vetti!! :headwall: Noh,onnea muille!!Ehkä sitten syksyllä jatkan täällä tilanteiden puimista,nyt ei taida enää pää kestää.Pitää vaan töihin nyt keskittyä,kun niitä on niin paljo ja levätä kaikki vapaa-ajat eikä hikoilla näitä vauva-juttuja,ei ne tunnu mikskään muuttuvan..
 
MAANANTAI 23.7.

Peppi1981..........kp 11/28-30............yk 25............1. toiveena
Julianna.............kp 12/25.................yk 3..............1.toiveena?
Nuhnus..............kp 12/28...............yk 2..............1. toiveena
hannamamma.....kp 13/28-31............yk 4.............2. toiveena
Karpalo67...........kp 13/28-30............yk 3v...........2. toiveena
äippä 84 ...........kp 14/29..................yk6..............3. toiveena
Wiia..................kp 14/28..................yk 3..............1. toiveena
pinkviini............kp 15/28-35............yk 7................esikoinen
syliapina...........kp 15/31-35............yk 3...............esikoinen
Annamanna.......kp 17/28-30............yk 1................3.toiveena
Kvart Över........kp 17/28-34...........yk 5................esikoinen
Tilsu................kp 17/26-28............yk 5.................1. toiveena
Tinttara84........kp 17/23-29............yk 52.............1. toiveena
Summer81........kp 18/28-30.............yk2................2.toiveena
Nanna81..........kp 18/29-37..............yk8...............1.Toiveissa
nippanappa.......kp 19/30..................yk 4..............2. toiveena
minime..............kp 19/31.................yk 3...............2. toiveena
Rosalux.............kp 20/30.................yk 2................1. toiveena
ACU.................kp 21/31-32...........yk 2..................1. toiveena
Helmi1980.........kp 21/32-42...........yk 3.................2. toiveena
Hysteerinen......kp 21/30-41...........yk 7................1. toiveena
Milla73..............kp 21/28-31...........yk10................3. toiveena
Äityli -84..........kp 22/34-40...........yk 11................2. toiveena
SuNi..................kp 24/30-35..........yk1..................1. toiveena
MahDOTon.........kp 24/28-4...........yk 10...............2. toiveena
Bayan Fare.......kp 26/32-38?...........yk 7................1. toiveena
MiksiSiksi...........kp 26/34-36..........yk 9.................3. toiveena
gataa...............kp 26/31-39...........yk 5.................1. toiveena


Huomenta kaikille! Päivittelin listaa, Julianna päättelin että teillä siis esikoinen yrityksenä? Korjaa jos olen väärässä niin vaihdetaan.

Täällä ei mitään muuta erikoista kun että työt kutsuu taas, vikkon olin taas vapaalla ja nyt alkoi taas viikon työputki, voih.

Alapää jotenkin " valuu" kokoajan, siis tuntuu siltä että jotain tulee ulos kokoajan. Rinnatkin on pikkiriikkisen kipeytyneet, vaikka yleensä vasta noin viikkoa ennen tätiä. Tosin viime kierrossa kipeytyi myös paria viikkoa aiemmin, lähti pois ja tuli parin päivän päästä takaisin, siis se kipu. Ja viime kierto oli muutenkin tosi kummallinen, viikon liian pitkä, menkat kesti hetken (tai siis tuhruttelua kyllä tuli monta päivää) ja vatsakipu oli jotain ihan järkyttävää.

Jotakin nippailuja olen kyllä tuntenut, mutta toiveet ei ole kovin korkealle nousseet, pupuiluja tälle kierrolle kun ei montaa kertynyt. Huoh.

Kyllä se on vaan mentävä taas sorvin ääreen (vaikka kyllä vähän ketuttaa jättää ukko ja tytär tuonne sänkyyn nukkumaan söpöinä).
Plussatuulia ihmiset :whistle: :whistle:
 
Huomenta Päivää vaan sisaret. Tänään viimeistä lomapäivää vietän, ja sitten alkaakin arki!
Viikonloppuna oli ovis (tai näin ainakin kuvittelen) ja pupuiltu on, että nähtäväksi jää, mitä olemme saaneet aikaiseksi tässä kierrossa B) . Jostain kumman syystä sitä ajattelee, ettei tässäkään kierrossa tapahdu mitään ihmeellistä. Ja minä olen just niin perus negatiivinen ihminen kun vaan voi olla sillon, kun jotain haluaa ja ei saa jus sillon kun haluaa :kieh: Ja voih..
kyllä on vielä piiiitkä aika piinaviikkoon, miten ihmeessä sitä saisi ajan kulumaan nopeemmin?? Ja tuntuu kuin hulluksi olisi tulossa, kun päivittäin käyn täällä lukemassa näitä juttuja ja kaikki oireet voi liittää myös itseensä :headwall: miten sitä osaisi olla ajattelematta liikaa tätä vauva "projektia"?

Mutta ihanan aurinkoista päivää kaikille B)
 
Suorastaan rasittavaa tää piinailu... Tulis jo ens viikko!
Vähän masentaa kun viikonloppuna oli taas kuin ovisoireita, jo toistamiseen..?? Limat oli liukkaammat välillä pyyhkiessä ja pientä tuntemustakin oli havaittavissa alavatsalla(viikko sitten sama, mutta selvempänä ehkä??), nyt taas välillä lorahtelee housuun, en ymmärrä? Viikonloppuna ei ollut edes mahdollista pupuilla :/

Toisaalta, meillä on nyt vasta eka yrityskerta ja eihän se maailmaa kaada vaikka se nega sieltä tuliskin, moni on kuitenkin yrittänyt jo todella kauan ja harvalla käy niin hyvä onni, että heti ekasta onnistuisi... :/ Mutta tottakai sen plussan haluaisi enemmän kuin paljon!

Nyt vähän piristystä tähän hommaan ja muuta ajateltavaa!!!! Noh, tänne sitä kuitenkin eksyy kaikesta huolimatta... Lohduttavaa tässä kaikessa on kun meitä piinattavia on näin monta!! =)
 
:attn: :attn: Meinaa meidän pino pudota, äkkiä nostetta :D

Itselleni ei ihmeempiä, edelleen ihmettelen ovista :ashamed: että ollako vaiko eikö. Kaikki raskautumiseen viittaavat tuntemukset tietenkin kuvittelen itselleni, mutta katsotaan nyt kuitenkin viikon 32 loppuun asti, että tuleeko täti. Jos tädin on pakko tulla, niin olispa kierto sitten tuo lyhin mahdollinen eli ens viikolla täti jo tulis :/ :/
 
maanantai-iltapäivää !

Joskos minäkin hypähtäisin tänne,mahtuuko mukaan? Neljäs olisi tervetullut. Esikoinen on kohta 7, keskimmäinen 5 ja kuopus täytti juuri 2. Omaa ikää on sen verta että jos vielä yhden haluan alkaisi sen aika olla käsillä.
Kierto menee tällä hetkellä 16/27 , ja taitaapi olla eka kerta kun kalenteria sillä silmällä katselin...
Tää on oikeesti aika kamalaa, toisaalta en meinaa pöksyissäni pysyä, kun niin toivon mahd. raskautumista ja toisaalta taas miettii sitä rumbaa...mutta mikään ei sitä vauvantuoksua voita :)
:wave:
 
tervehdys B) ja tervetuloa uusille :flower: mulla vauvakuume alkaa vasta kunnolla painaa päälle. tehtiin se päätös aika pikasesti että yritetään ja sillon ei vielä ollu kauhea kuume. nyt alkaa painaa vaan kummasti päälle.tosi monta tuttua ja kaveria saanu tänä kesänä vauvan. ehkäpä se mullaki ja kaikilla meillä joskus onnistuu. mulla tää kierto meni aivan hukkaan, mut ehkä sit ens kierrossa pääsis jo kunnolla koittamaan. näin lomalla kerkiääkin miettimään vauvajuttuja, mut viikon päästä oon jo töissä.sit ei kerkiä eikä jaksa.oiskin ihanaa jäädä töistä pois vauvan kans kotiin. oon ihan täynnä koko työntekoa! ihan eri ihminen oon näin lomalla.
 
Moi.. Olen pitänyt vähän hiljais eloa täällä palstalla.. töitä on ollut keskiviikosta lähtien joka päivä ja huominen vielä pitäis jaksaa.. sit ois yksi vapaa päivä ja loppu viikon sais taas painaa hommia.. hiukan alkaa jo väsyttämään, mutta ku syksyn työtilanne ei vaikuta kovinkaan hyvältä, pitää tehdä silloin töitä ku tarjotaaan.. huomis iltana aatttelin aloittaa ovulaatiotesteillä testaamisen.. pitää nyt tavasta poiketen testata vasta illalla, ku päivisin voi olla töitä enemmänkin.. aikaisemmin oon testannut pääasiassa aina 12 aikoihin päivällä, mutta ei kait siinä mitään väliä oo koska testaa, kunhan vain testaa sit suunnilleen samoihin aikoihin koko testiajan.. :)
 
Jahas, mä saan kunnian olla pinon eka putoaja. B) Kävin sitten vain kääntymässä tässä pinossa. :D Näin lyhyttä kiertoa mulla ei ole aiemmin ollu. Napsein tossa viime viikolla loput 4 terolutia, ne kait sitten odotetusti niin paljon vaikutti vaikka niin vähän nuo 4 on. :) "Luvatontahan" tuo mun napsiminen oli, mutta eipä ainakaan ole yli 100 päivän kierto niin kuin tätä edellinen. Ei edes paljoa menkat harmita, minähän sen arvasin että ne tulee. Ja parempi näin aikaisessa kuin että paljon myöhemmin. :)

Plussaonnea teille! :)
 
MAANANTAI 23.7.

Peppi1981..........kp 11/28-30............yk 25............1. toiveena
Julianna.............kp 12/25.................yk 3..............1.toiveena?
Nuhnus..............kp 12/28...............yk 2..............1. toiveena
hannamamma.....kp 13/28-31............yk 4.............2. toiveena
Karpalo67...........kp 13/28-30............yk 3v...........2. toiveena
äippä 84 ...........kp 14/29..................yk6..............3. toiveena
Wiia..................kp 14/28..................yk 3..............1. toiveena
pinkviini............kp 15/28-35............yk 7................esikoinen
syliapina...........kp 15/31-35............yk 3...............esikoinen
Annastiina69....kp16/27..................yk1.................4.toiveena
Annamanna.......kp 17/28-30............yk 1................3.toiveena
Kvart Över........kp 17/28-34...........yk 5................esikoinen
Tilsu................kp 17/26-28............yk 5.................1. toiveena
Summer81........kp 18/28-30.............yk2................2.toiveena
Nanna81..........kp 18/29-37..............yk8...............1.Toiveissa
nippanappa.......kp 19/30..................yk 4..............2. toiveena
minime..............kp 19/31.................yk 3...............2. toiveena
Rosalux.............kp 20/30.................yk 2................1. toiveena
ACU.................kp 21/31-32...........yk 2..................1. toiveena
Helmi1980.........kp 21/32-42...........yk 3.................2. toiveena
Hysteerinen......kp 21/30-41...........yk 7................1. toiveena
Milla73..............kp 21/28-31...........yk10................3. toiveena
Äityli -84..........kp 22/34-40...........yk 11................2. toiveena
SuNi..................kp 24/30-35..........yk1..................1. toiveena
MahDOTon.........kp 24/28-4...........yk 10...............2. toiveena
MiksiSiksi...........kp 26/34-36..........yk 9.................3. toiveena


Pudonneet :hug: :
gataa
Bayan Fare
Tinttara84

 
terveppätuloa annastiina69 oliko muita uusia.. :wave:
täällä ovis hukassa ainakin vielä. limaa on tullut mutta ei oikein muita oireita. tais mennä tämä kierto harakoille.. :( pupuilukin jäänyt vähemmälle mutta pitää katella taas ens kierrossa.

tippuneille :hug:
 

Yhteistyössä