~Viikot 31 - 32~

Mulla on lähes joka yrityskierrossa ollut oireita. Nipistely, turvotusta tai sen kuvittelua, rintojen arkuutta, heikkoa oloa.... ei ole koirien etuoikeus olla valeraskaana :LOL:

Nyt yritän olla levollisempi ja ryhtyä tutkailemaan asiaa ja testaamaan vasta tyyliin kp32, jos tätiä ei kuuluisi. Kp32 on ensi tiistaina.
 
hmm..en ole tainnut ovuloida (ainakaan vielä) lämmöistä päätelleen. olen ollut alilämpöinen kokoajan. mutta en tiedä toimiiko mulla nuo lämmöt muutenkaan oikeen :LOL: kun edellisissä kierroissa läämmöt kokoajan 37 mennkojen alkuun asti.. taitaa keho tehä tepposet mulle taas. :(

noh jos ei nyt ni ens kierrossa :whistle: onnea jäännääjille ja +++ tuulia puhaltelen!!!
 
huh!! mä just tein ens vuoden lukaria (opiskelen yliopistossa ) ja alan jo toivoon että tärppäis vasta ens kierrossa :/ . ihan mukavasti on noita tenttejä vielä mahdollisen LA:n jälkeen jos tässä kierrossa tärppää. toisaalta jos tärppäis ens kierrossa niin menis LA tosi lähelle pääsykokeita (haen ens kevään haussa lääkikseen ) eikä sekään kyllä hyvä ole. sit jos menee sen jälkeen niin äitiyspäiväraha on minimi kun olen nyt opiskellut päätoimisesti. jos tärppäis taas tässä tai ens kierrossa niin saisin vielä saman äippärahan ku viime kerralla (kuopus täyttää 29.5.08 3v. ).. no joka tapauksessa mulla kuitenkin tää kolmonen etusijalla, opinnot menee siinä sivussa. jännään täällä ihan kamalasti! usko ei kuitenkaan riitä siihen että vielä ekassa kierrossa tärppäis.. saa nähdä..
 
:attn: Auttakaa minua tietämätöntä!
Jos ovulaatiota ei tapahdu, niin muuttuuko limatkaan sellaiseksi venyväksi niinkuin oviksen aikaan yleensä. Mulla on nimittäin ollu jo useamman päivän lima sellaista ja toissaäivänä tuli jopa sellainen limatulppa, mutta ovistikkuihin en saa minkäänlaista viivaa kontrolliviivan lisäksi. Eli en todellakaan tiedä onko mulla ollut ovis vai ei.
 
mikähän nyt on? tänään ollu koko pvän sillee et mitä vaan syöny ni puolen tunnin päästä on ollu pakko juosta vessaan varpusia lennättään. siis mitä vaan syöny. et ei se mikää ruokamyrkytyskään voi olla. hemmetti mä mtn vatsatautia taho. ja kaupassakin kun käytiin tossa päivällä ni laatta meinas lentää..

:headwall: ja mä unohin ostaa ne vitamiinit..
 
Kiitos hysteerinen
Kyllä sitä sormet lipsuu itse kullakin :)
Mahtaisko tähän pinoon tulla monta plussaa kun on niin paljon väkeä?!? Toivottavasti tulee, mulla on nyt sellanen kutina siitä.

Itsellä on aikas kivuliaan tuntuinen ovis menossa. Täytyy harjoitella viettylytaitoa vielä tänään vaikka olo ei oo hyvä. mutta siitä täytyy päästä yli ettei tää kierto mene hukkaan ja seuraava mahdollisuus siirtyy taas kuukaudella jos ei nyt toimi ;)
 
millon sitä aamulämpöä mitataan? siis ennen ku nousee sängystä vai vasta sen jälkeen? ja kuinka kauan sen jälkeen?

kuumemittari (korvamittari) huijasi minua tänään :(. normilämpöni on jotain 35.5-35.9 ja tänään sit aamulla näytti 36.5 (ja pomppasin kattoon asti, olin ihan varma että nyt ovuloidaan!! ) no mä sit varmistin vielä sen ja muutaman minuuten jälkeen mittasin sen uudelleen ja se näytti 36.0 (joka on ainakin melkein normirajoissa ).. ei taideta ovuloida ollenkaan tässä kuussa..
 
TORSTAI 26.7.

Peppi1981.........kp 14/28-30............yk 25............1. toiveena
Julianna.............kp 15/25................ yk 3.............1.toiveena?
Nuhnus.............kp 15/28.................yk 2..............1. toiveena
Kaneliomena......kp 16/29................yk 14............1. toiveena
hannamamma....kp 16/28-31............yk 4.............2. toiveena
Karpalo67.........kp 16/28-30............yk 3v...........2. toiveena
äippä 84 ..........kp 17/29..................yk6..............3. toiveena
Wiia.................kp 17/28..................yk 3..............1. toiveena
pinkviini............kp 18/28-35............yk 7................esikoinen
syliapina...........kp 18/31-35............yk 3...............esikoinen
Annastiina69.....kp 19/27..................yk1.................4.toiveena
Meela............... kp 19/26-28............yk5.................1.toiveena
Annamanna.......kp 20/28-30............yk 1................3.toiveena
Kvart Över........kp 20/28-34...........yk 5................esikoinen
Tilsu.................kp 20/26-28............yk 5.................1. toiveena
Summer81........kp 21/28-30.............yk2................2.toiveena
Nanna81...........kp 21/29-37..............yk8...............1.Toiveissa
nippanappa.......kp 22/30..................yk 4..............2. toiveena
minime..............kp 22/31.................yk 3...............2. toiveena
Rosalux.............kp 23/30.................yk 2................1. toiveena
ACU..................kp 24/31-32...........yk 2..................1. toiveena
Helmi1980.........kp 24/32-42...........yk 3................2. toiveena
Hysteerinen.......kp 24/30-41...........yk 7................1. toiveena
Milla73...............kp 24/28-31...........yk10...............3. toiveena
Mantelinkukka...kp 24/28................yk 7.................3. toiveena
Äityli -84...........kp 25/34-40...........yk 11................2. toiveena
SuNi..................kp 27/30-35..........yk1..................1. toiveena
MahDOTon.........kp 27/28-34...........yk 10.............2. toiveena
MiksiSiksi...........kp 29/34-36..........yk 9.................3. toiveena

Pudonneet :hug:

gataa
Bayan Fare
Tinttara84


Mantelinkukka lisätty! Anteeksi, oli mennyt ihan ohi tuo sinun viestisi.
 
Ohhoh, onpas tosiaan paljon porukkaa! Toivottavasti saadaan iso läjä plussia myös!! :D :heart:

Syliapina, mitä jos sulla on just ovis ja sen takia on maha sekaisin? Vai söitkö pillereitä ennen yritystä? Mulla oli parissa ekassa kierrossa koko ajan ihan karmea olo ja varsinkin oviksen aikaan kun lopetin.
 
Alkuperäinen kirjoittaja Kvart över:
Ohhoh, onpas tosiaan paljon porukkaa! Toivottavasti saadaan iso läjä plussia myös!! :D :heart:

Syliapina, mitä jos sulla on just ovis ja sen takia on maha sekaisin? Vai söitkö pillereitä ennen yritystä? Mulla oli parissa ekassa kierrossa koko ajan ihan karmea olo ja varsinkin oviksen aikaan kun lopetin.
no siitä ei voi tietää mut en usko.
käytin laastaria ennen kun alettiin yrittämään.
ei aikaisemmissa kierroissa ole ollu mtn tän tyylistä oloa. alavatsassa vaan on muljahdellu.
koitan nyt aamiaista syödä ja kauhulla odotan että tuleeko taas paha olo ja pyrstöyskä.
 
Huh täällähän oli tullu juttua taas hirveesti!!
Huomasin tuossa, että edellisellä sivulla oli mantelinkukka tahtonut kans listalle, mutta oli jääny pois joten voiskos vaikka kvart över lisätä?

Wiia Tietääkseni limat ja ovisoireet saattavat olla vaikka itse ovista ei koskaan tapahtuiskaan. Tosin taas se että tikkuun ei saa viivoja ei kerro siitä ettei se tapahtuis. Siskolla on kolme lasta eikä hälle oo koskaan tullu viivoja kun yritti niitä metsästellä. Riippuu varmaan paljolti siitäkin että mihin aikaan testaa jne...
 
Uskomatonta tää masukeskeisyys viimeisten viikkojen aikana. Luulin olevani kaikin puolin täysjärkinen, mutta heti kun tää projekti alkoi, alkoi näköjään myös päässä viiraamaan. Vaikka tavallaan haluais olla ihan rennolla meiningillä, niin jotenkin jokainen nipistys tuntuu vinkiltä johonkin suuntaan. Nyt on ollut masu pinkee ja vihlova jo monta päivää (järjellä veikkaisin liikaa ruisleipää --> ilmavaivoja :LOL: ), mikä sitten väistämättä kääntyy pään sisällä mahdolliseksi R-oireeksi. Pitäisköhän vaan suosiolla olla lukematta tätä palstaa niin pysyis järjissään...johtuukohan tää liiallisesta netissä notkumisesta vai onks tää aina tällasta... :headwall:
 
PERJANTAI 27.7.

Peppi1981.........kp 15/28-30............yk 25............1. toiveena
Julianna.............kp 16/25................ yk 3.............1.toiveena?
Nuhnus.............kp 16/28.................yk 2..............1. toiveena
Kaneliomena......kp 17/29................yk 14............1. toiveena
hannamamma....kp 17/28-31............yk 4.............2. toiveena
Karpalo67.........kp 17/28-30............yk 3v...........2. toiveena
äippä 84 ..........kp 18/29..................yk6..............3. toiveena
Wiia.................kp 18/28..................yk 3..............1. toiveena
pinkviini............kp 19/28-35............yk 7................esikoinen
syliapina...........kp 19/31-35............yk 3...............esikoinen
Annastiina69.....kp 20/27..................yk1.................4.toiveena
Meela............... kp 20/26-28............yk5.................1.toiveena
Annamanna.......kp 21/28-30............yk 1................3.toiveena
Kvart Över........kp 21/28-34...........yk 5................esikoinen
Tilsu.................kp 21/26-28............yk 5.................1. toiveena
Summer81........kp 22/28-30.............yk2................2.toiveena
Nanna81...........kp 22/29-37..............yk8...............1.Toiveissa
nippanappa.......kp 23/30..................yk 4..............2. toiveena
minime..............kp 23/31.................yk 3...............2. toiveena
Rosalux.............kp 24/30.................yk 2................1. toiveena
ACU..................kp 25/31-32...........yk 2..................1. toiveena
Helmi1980.........kp 25/32-42...........yk 3................2. toiveena
Hysteerinen.......kp 25/30-41...........yk 7................1. toiveena
Milla73...............kp 25/28-31...........yk10...............3. toiveena
Mantelinkukka...kp 25/28................yk 7.................3. toiveena
Äityli -84...........kp 26/34-40...........yk 11................2. toiveena
SuNi..................kp 28/30-35..........yk1..................1. toiveena
MahDOTon.........kp 28/28-34...........yk 10.............2. toiveena
MiksiSiksi...........kp 30/34-36..........yk 9.................3. toiveena

Pudonneet :hug:

gataa
Bayan Fare
Tinttara84

 
Rosalux, samaa mieltä! Mäkin uskoin vielä ennen tätä projektia että osaisin ottaa homman suhteellisen rennosti, mutta olen alkanut "hieman" epäilemään tätä asiaa... ;) No, pian nähdään tuleeko täti vai ei...
 
Alkuperäinen kirjoittaja AnnaManna:
miksi aika kuluu niin hitaasti :headwall: ?

Sanos muuta!!!

Tekis niin mieli tehdä testi, mutta siinä ei olis mitään järkeä!!! Nimittäin tuon kuopuksen kohdallakin testi näytti plussaa vasta sitten kun menkat olivat viikon myöhässä. Tein ekan testin silloin kun menkkojen olis pitänyt alkaa... Joten ei mitään järkeä tehdä testiä ainakaan vielä... Huoh... Voi kun viikko menisi pian!!!

Hyvät päivät kaikille!!!
 
MiksiSiksi, sinulla aika on tosiaan pitkä, kun kiertosi on noin pitkä. Minä odottelen tätiä tänään. Ainakin tuhrua pitäisi tulla, viimeistään huomenna. Tai sunnuntaina.... :headwall:

Esikoisesta en minäkään saanut plussaa kun testasin päivän tai kaksi menkkojen myöhästymisen jälkeen, joten täälläkin on turha hosua.
 
Vielä 12 PÄIVÄÄÄ.. arggg.. |O
Oon kyllä päättäny että testaa en enne ku kp 28 :D
Vaikka nyt on jo sellainen olo et nyt on tärpänny, en tiä miks mut vaan tuntuu siltä, syön ainaki ku hevonen.. puolikas ranskanleipä meni aamu tuimaan. :LOL:
voi luoja.. :D
joopa joo.. hyvää viikonlopun alkua, tää tyttö taitaa olla sekoamassa... :whistle:
 
Kiitos kun laitoitte listalle =) Eihän tässä itse kauaa enää tarvitse jännätä, tuntemuksia ei ole mihinkään suuntaan, harmi. Ainut mikä vaivaa on kamala selkäsärky. Testi kummittele tuolla kaapissa, ostin varmuuden vuoksi, ja siinä toivossa että sitä kohta tarviisin. Kiva tosiaan kun on näin paljon porukkaa niin tulee varmasti pitkä plussanneiden listakin.
 

Yhteistyössä