~Viikot 31 - 32~

öh. mulla on ollu koko pvän sellanen pala-kurkussa-olo. siis et oksettaa koko ajan ja pitää nieleskellä koko ajan. sama juttu oli eilenkin,mutta pitää olla ajattelematta asiaa enempää. etten ala psyykkaan itelleni kaikenmaailman oireita.
 
Iltaa!

Mä tulin justiinsa vasta töistä ja arvatkaa mitä oli mun tietokoneelle tapahtunut? No, ukko oli tuonu kaverinsa meille joka oli välttämättä halunnut räveltää jotaki tälle koneelle. Mä olen tosi tarkka kaikista tiedostoista ja asetukssta ja saan raivarin jos joku niitä menee ronklaamaan. Noh, oli tämä kaveri sitten poistanut internet explorerin ja asentanut tilalle firefoxin, lisäksi että tämä kettunetti on meidän koneeseen epäsopiva oli hä laittanut meidän koneemme asetukseksi windows -95 vaikka meillä on XP. Kaikki suosikit listallani olivat hävinneet ja ne kuvat joihin tarvitsee netiosoitteen jotta niitä pääsee katsomaan, olivat kadonneet. Ja eikä tässä vielä kaikki (on tullut katsottua ostos teeveetä), vaan olivatpa oikein ladanneet joitain pelejä netistä (ulkomaalaisilta sivuilta), jotka vievät jumalattomasti tilaa ja lisäksi kaikkia pop up ikkunoita lävähtää ruutuun, mainoksista puhumattakaan. Ja tietysti sitten vielä virukset (tosin niihin asetuksiin ei ainakaa nällä näkymin ole koskettu). Kumpikaan heistä (siis mun ukko ja sen kaveri) ei ole mitään tietokone tietäjiä, ja siis aiheuttavat mahdollisimman paljon vaurioita tälläisillä säädöillä. Arvatkaa olinko vihainen? Nyt mun ukk saa koneelle tulla enää katsomaan autokaupan sivuja ja niitäkin mun vartioimana. (miten niin tää kone on mulle tärkee ;) )

No niin, tulipahan se päälimmäinen pahaolo purettua. Eli siis ilosempiin ( tai no en nyt tiedä) asioihin OMAAN NAPAAN.. :LOL:

Ei mitään kummenpaa muutosta ilmassa, rinnat eilen illalla ja tänä aamuna aivan järkyn kokoset, kipeet ja pinkeet. Ei okein kärsiny mahallaan nukkua. Valkkaria normisti. Ei enää outoja nippailujakaan, joita oli noin viikko sitten aika paljonkin (voi olla että oli ovis, mutta kun yleensä tikuttamalla oon saanu tasapaksut viivat kp9-11 ja myös tuolloin nippailuja, niin ei pupuiltu niinä kipu päivinä viimeksi). Väsyttää aivan hulluna, eilenkin kun sattui olemaan vapaapäivä, niin käytiin kaupoissa ostamassa esikolle uusia vaatteita, oltiin kahden jälkeen jo kotona ja nukahdin "päiväunille" siinä kolmen aikaan.... heräsin illalla klo 20!!! Eikä edes yöunet menny, vaan menin kiltisti nukkumaan siinä yhentoista maissa. Alavatsa tosi turvoksissa, tosin nii on aina kun innostun syömää "vähän" isommalla kädellä.

Mutta tässä siis tuntemuksia tältä erää.. Kaikille runsaasti plussaisia puhalluksia :whistle:


T: kiukkuinen Äityli.. ;)
 
LAUANTAI 28.7

Peppi1981.........kp 16/28-30............yk 25............1. toiveena
Julianna.............kp 17/25................ yk 3.............1.toiveena?
Nuhnus.............kp 17/28.................yk 2..............1. toiveena
Kaneliomena......kp 18/29................yk 14............1. toiveena
hannamamma....kp 18/28-31............yk 4.............2. toiveena
Karpalo67.........kp 18/28-30............yk 3v...........2. toiveena
äippä 84 ..........kp 19/29..................yk6..............3. toiveena
Wiia.................kp 19/28..................yk 3..............1. toiveena
pinkviini............kp 20/28-35............yk 7................esikoinen
syliapina...........kp 20/31-35............yk 3...............esikoinen
Annastiina69.....kp 21/27..................yk1.................4.toiveena
Meela............... kp 21/26-28............yk5.................1.toiveena
Annamanna.......kp 22/28-30............yk 1................3.toiveena
Kvart Över........kp 22/28-34...........yk 5................esikoinen
Tilsu.................kp 22/26-28............yk 5.................1. toiveena
Summer81........kp 23/28-30.............yk2................2.toiveena
Nanna81...........kp 23/29-37..............yk8...............1.Toiveissa
nippanappa.......kp 24/30..................yk 4..............2. toiveena
minime..............kp 24/31.................yk 3...............2. toiveena
Rosalux.............kp 25/30.................yk 2................1. toiveena
ACU..................kp 26/31-32...........yk 2..................1. toiveena
Helmi1980.........kp 26/32-42...........yk 3................2. toiveena
Hysteerinen.......kp 26/30-41...........yk 7................1. toiveena
Milla73...............kp 26/28-31...........yk10...............3. toiveena
Mantelinkukka...kp 26/28................yk 7.................3. toiveena
Äityli -84...........kp 27/34-40...........yk 11................2. toiveena
SuNi..................kp 29/30-35..........yk1..................1. toiveena
MahDOTon.........kp 29/28-34...........yk 10.............2. toiveena
MiksiSiksi...........kp 31/34-36..........yk 9.................3. toiveena

Pudonneet :hug:

gataa
Bayan Fare
Tinttara84

 
äityli -84: sun kannattais hankkia ihan ikioma kone, johon kukaan ei edes vois koskee :D meillä ukon kanssa on molemmilla omat läppärit ja niin hyvä. mua rasittais kans jos mun koneeseen mentäis ilman lupaa asentamaan ja poistamaan.. |O . onneks niin on käynyt vaan luvan kanssa, koska en mäkään mikään tietokonenero ole.. mulla taas täällä ei mitään oireita. alkaa usko pikkasen loppumaan että tästä mitään tässä kierrossa tulisi.. no odotellaan..


täällähän alkaa jo osalla olla jo mahdolliset testailupäivät käsillä :D! mä olen ajatellut että joskus ens viikon sunnuntaina tekisin ensimmäisen testin. mulla on näyttänyt aikaisemmin heti kierron 28. päivä.. niin siis jos aihetta testaamiseen on :ashamed:
 
Täällä mentiin jo hätähousuna testaamaan :ashamed: Erittäin herkän liuskatestin tein kun on nyt 10-11 päivää oletetusta ovulaatiosta. Eihän siinä mitään näkynyt |O Ja tästä eteenpäin teen kuitenkin samanlaisen liuskatestin jokapäivä kun oon niin malttamaton. Aina ajattelen että jos vaikka tänään jo näkyisi. Vitsi kun niitä on niin helppo tilata....

Lämmöt tippui muutenkin tänään, outoa. Ja tyhjästä ilmestyneet näppylät kertovat että täti tekisi tänne tulojaan. Mieli vaihtelee kyllä laidasta laitaan. On tää vauvakuume ihmeellistä!

Onko muita testaajia vielä ollut?! Luulen että tulee mahtava plussalista kun meitä on näin paljon! Hirmusti plussatuulia kaikille!!! :whistle:
 
tilsu, en oo testaillu vielä ja meinasin et en testaakaan. tai siis saa mennä kunnolla yli oletetun tädin tulon. viime kierrossa jotenkin petyin nii kovasti, kun oli kaiken maailman oireetkin. eikä ollu mitään menkkaoireita ja sit yks aamu vaan huomasin et jaahas :kieh: ja siitä kyllä alko kivutkin. sillonkaan en kerinny testailemaan. tää kirto meni ihan pilalle, että mitään olettamusta ei ees ole raskaudesta. saapahan nähä ainakin miten pitkä kierto on ja panostaa sit ens kuussa tohon pupuiluun =) toivotaan et sun nega muuttuis :heart: sun täytyy vaan vielä hetki malttaa ja testaat sit uusiks. helppohan se on sanoa...jos mullaki olis kaapissa testejä niin varmaan sortuisin..
 
Kovasti on tänne taas kirjoteltu...
Viimeistä kesälomaviikkoa viedään ja arki on pian edessä.
Mietin tässä tuota kiinnittymiskipua. Voisiko se olla vaan sellanen n. 5 sekunnin pitunen vihlaisu alavatsassa? Oikein sellainen kova, että hengitys salpaantuu tuikkasun ajaksi. Vai onko se jotain pidempi aikasta jomotusta? Jos jollain kokemusta niin...Kiitos!
 
Minulla oli mielenkiintoinen viikko noiden ovistestien kanssa.. tiistaina tein ekan testin ja viiva tuli, mutta ei kuitenkaan yhtä vahva kuin kontrolliviiva.. sit keskiviikkona sama homma ja olin jo varma, että torstaina tulisi se positiivinen tulos, niin ei tullu toista viivaa ollenkaan.. perjantaina ei tullut myöskään viivaa.. kävikös sit niin, että mulla oli ovulaatio jo maanantaina, koska limoja silloin kyllä oli.. mutta luotin sitten liikaa noihin kp:n ja hommailimme sitten vasta keskiviikkona, joten taisi tärppipäivä mennä jälleen ohi.. kyllähän me hommailimme jo viikonloppuna, mutta odotimme sitten näitä testipäiviä.. saas taas nähdä kuinka kävi.. :/
 
heippa vaan..
meillä alkoi miehen kans tässä ihan uus kuume, matkakuume. syyskuussa lähdetään vissiin sitten tärppiä hakemaan ulkomailta asti jos ei ennen sitä kotimaa toimi :LOL: esikoinen jää kyllä ihan mummolaan kun mummo sanoi että meidän pitäis miehen kans tehdä se häämatka jota ei koskaan oo tehty. ensin mietittiin ihan risteilyä mutta sit mä sanoin että aurinko, lämpö ja rannat kuuluvat minun häämatkaani..tiiä vaikka matka sais sen vauvakuumeen hetkeks laantumaan ja tärppi vois tulla helpommin.
syliapina "pari" todellakin.. :D mulla ei vielä yhtään odottele kun en aio testata tässä kierrossa ellei täti todellakin myöhästy ainakin 2pv..

hyvää lauantaita hyvät naiset ja kuherrelkaa miestenne kanssa :heart:
 
Alkuperäinen kirjoittaja Peppi1981:
Minulla oli mielenkiintoinen viikko noiden ovistestien kanssa.. tiistaina tein ekan testin ja viiva tuli, mutta ei kuitenkaan yhtä vahva kuin kontrolliviiva.. sit keskiviikkona sama homma ja olin jo varma, että torstaina tulisi se positiivinen tulos, niin ei tullu toista viivaa ollenkaan.. perjantaina ei tullut myöskään viivaa.. kävikös sit niin, että mulla oli ovulaatio jo maanantaina, koska limoja silloin kyllä oli.. mutta luotin sitten liikaa noihin kp:n ja hommailimme sitten vasta keskiviikkona, joten taisi tärppipäivä mennä jälleen ohi.. kyllähän me hommailimme jo viikonloppuna, mutta odotimme sitten näitä testipäiviä.. saas taas nähdä kuinka kävi.. :/

no jos ovulaatio oli maanantaina ja viikonloppuna hommailitte niin ei kait sit mitään hätää :)? eiks siittiöt kuitenkin useemman vuorokauden elä
 
SUNNUNTAI 29.7

Peppi1981............kp 17/28-30............yk 25..............1.toiveena
Julianna...............kp 18/25................ yk 3................1.toiveena?
Nuhnus................kp 18/28.................yk 2................1.toiveena
Kaneliomena........kp 19/29.................yk 14..............1.toiveena
hannamamma......kp 19/28-31............yk 4................2.toiveena
Karpalo67............kp 19/28-30............yk 3v..............2.toiveena
äippä 84 .............kp 20/29.................yk 6................3.toiveena
Wiia....................kp 20/28.................yk 3................1.toiveena
pinkviini..............kp 21/28-35.............yk 7...................esikoinen
syliapina.............kp 21/31-35.............yk 3...................esikoinen
Annastiina69.......kp 22/27..................yk 1................4.toiveena
Meela.................kp 22/26-28.............yk 5................1.toiveena
Annamanna........kp 23/28-30.............yk 1................3.toiveena
Kvart Över.........kp 23/28-34.............yk 5...................esikoinen
Tilsu..................kp 23/26-28.............yk 5.................1.toiveena
Summer81.........kp 24/28-30.............yk 2.................2.toiveena
Nanna81............kp 24/29-37.............yk 8.................1.Toiveissa
nippanappa........kp 25/30..................yk 4.................2.toiveena
minime..............kp 25/31..................yk 3.................2.toiveena
Rosalux.............kp 26/30..................yk 2.................1.toiveena
ACU..................kp 27/31-32..............yk 2.................1.toiveena
Helmi1980.........kp 27/32-42..............yk 3.................2.toiveena
Hysteerinen.......kp 27/30-41..............yk 7.................1.toiveena
Milla73..............kp 27/28-31..............yk 10................3.toiveena
Mantelinkukka...kp 27/28...................yk 7..................3.toiveena
Äityli -84...........kp 28/34-40..............yk 11................2.toiveena
SuNi.................kp 30/30-35..............yk 1..................1.toiveena
MahDOTon........kp 30/28-34...............yk 10................2.toiveena
MiksiSiksi..........kp 32/34-36..............yk 9..................3.toiveena

Pudonneet :hug:

gataa
Bayan Fare
Tinttara84




päivitin ekaa kertaa, meniköhän oikein :whistle:
 
Huomenta vaan kaikille. Täällä olo on jokseenkin raivostuttava, ilmeisesti vihainen täti ilmoittelee tulostaa, tällästä en vielä oo kokenut, mut kai se pitää kaikki testata. Siis pinna on ollut koko viikon äärettömän kireellä ja tunteet vaihdelleet oikein kunnolla laidasta laitaan, rinnat kipeenä ja alamahaa juilii kokoajan menkkaisesti, voi jestas. Jos todellakin on tätin merkkejä, niin tulis hemmetti sitten nopeesti, että pääsis uudelleen yrittämään :(

Syliapina
mullakin "pari" testiä oottelee kaapissa 6 tavallista ja 5 herkkää
:LOL: vai pari, mullaon oikeesti pari :saint: mutta en tiedä edes viitsinkö testata, on niin täti mäiset oireet.
 
Mä tuhlasin taas pari testiä. Tein eka yhden jossa oli mun mielestä niin epäilyttävä harmaa viivanpaikka että tein sitten vielä toisen. Siinä samanlainen |O Tässä jälkimmäisessä olen näkeväni jopa hieman sävyä tai palkki on vähän paksumpi. Aargh, näitä testejä. Joko kyseessä on haamujenhaamujenhaamu tai sitten viivanpaikka?! Testi on advancen herkkä liuskatesti (25mIu). Tää on kaikista pahinta tällaiselle herkkähermoiselle että pitää odottaa vielä päivä tai pari ja katsoa kumpi oli. Iik, nyt kyllä jännittää!
 
Alkuperäinen kirjoittaja Tilsu:
Mä tuhlasin taas pari testiä. Tein eka yhden jossa oli mun mielestä niin epäilyttävä harmaa viivanpaikka että tein sitten vielä toisen. Siinä samanlainen |O Tässä jälkimmäisessä olen näkeväni jopa hieman sävyä tai palkki on vähän paksumpi. Aargh, näitä testejä. Joko kyseessä on haamujenhaamujenhaamu tai sitten viivanpaikka?! Testi on advancen herkkä liuskatesti (25mIu). Tää on kaikista pahinta tällaiselle herkkähermoiselle että pitää odottaa vielä päivä tai pari ja katsoa kumpi oli. Iik, nyt kyllä jännittää!
pakko sanoa et herkissä testeissä se on 10mIu. toi 25 on normaalin testin herkkyys..
 
Alkuperäinen kirjoittaja syliapina:
Alkuperäinen kirjoittaja Tilsu:
Mä tuhlasin taas pari testiä. Tein eka yhden jossa oli mun mielestä niin epäilyttävä harmaa viivanpaikka että tein sitten vielä toisen. Siinä samanlainen |O Tässä jälkimmäisessä olen näkeväni jopa hieman sävyä tai palkki on vähän paksumpi. Aargh, näitä testejä. Joko kyseessä on haamujenhaamujenhaamu tai sitten viivanpaikka?! Testi on advancen herkkä liuskatesti (25mIu). Tää on kaikista pahinta tällaiselle herkkähermoiselle että pitää odottaa vielä päivä tai pari ja katsoa kumpi oli. Iik, nyt kyllä jännittää!
pakko sanoa et herkissä testeissä se on 10mIu. toi 25 on normaalin testin herkkyys..
No niinpäs onkin, eli tuo on sen 10mIu!
 
sunnuntai-iltaa!

Täälläkään ei mitään ihmeellistä, oma olo on mitä mainioin. Ei kiristä, paina, vihlo jne. Tiedä sitten onko se hyvä vai huono :/
Tiistaina olen lähdössä lasten kanssa melki viikoksi ukkimummilaan etelä- pohjanmaalle, mies jää kotiin. Siis töihin. Pitänee huomenna käydä ostamassa muutama testi mukaan, joskos sitten torstaina testailisin, ellei siis menkat ala.
On se jännä miten vauvakuumeisena näkee jokapuolella odottavia äitejä tai pieniä vauvoja. Tänääkin kaupoilla käydessä jokatoisella emännällä oli vauvamaha :)

Ai niin, keskimmäinen tehotytöistäni leikkasi kesken askarteluhetken tuon nuorimmaisen hiukset |O |O |O Siis käänsin silmäni sekunniksi omiin paperihommiini (saman pöydän ääressä istuttiin) Ja sinä aikana tuo ehti nappaista sellaisen järjettömän tukon toisen päästä. Ja kun vielä kaikenlisäksi tuon 2 veen tukka on ollut aika olematon, nyt on kiharat niskaan saakka. Tai siis oli.... :snotty:

Ei muutakuin alkavaa viikkoa ja plussausonnea!
 

Yhteistyössä