Iltaa!
Mä tulin justiinsa vasta töistä ja arvatkaa mitä oli mun tietokoneelle tapahtunut? No, ukko oli tuonu kaverinsa meille joka oli välttämättä halunnut räveltää jotaki tälle koneelle. Mä olen tosi tarkka kaikista tiedostoista ja asetukssta ja saan raivarin jos joku niitä menee ronklaamaan. Noh, oli tämä kaveri sitten poistanut internet explorerin ja asentanut tilalle firefoxin, lisäksi että tämä kettunetti on meidän koneeseen epäsopiva oli hä laittanut meidän koneemme asetukseksi windows -95 vaikka meillä on XP. Kaikki suosikit listallani olivat hävinneet ja ne kuvat joihin tarvitsee netiosoitteen jotta niitä pääsee katsomaan, olivat kadonneet. Ja eikä tässä vielä kaikki (on tullut katsottua ostos teeveetä), vaan olivatpa oikein ladanneet joitain pelejä netistä (ulkomaalaisilta sivuilta), jotka vievät jumalattomasti tilaa ja lisäksi kaikkia pop up ikkunoita lävähtää ruutuun, mainoksista puhumattakaan. Ja tietysti sitten vielä virukset (tosin niihin asetuksiin ei ainakaa nällä näkymin ole koskettu). Kumpikaan heistä (siis mun ukko ja sen kaveri) ei ole mitään tietokone tietäjiä, ja siis aiheuttavat mahdollisimman paljon vaurioita tälläisillä säädöillä. Arvatkaa olinko vihainen? Nyt mun ukk saa koneelle tulla enää katsomaan autokaupan sivuja ja niitäkin mun vartioimana. (miten niin tää kone on mulle tärkee
)
No niin, tulipahan se päälimmäinen pahaolo purettua. Eli siis ilosempiin ( tai no en nyt tiedä) asioihin OMAAN NAPAAN..
Ei mitään kummenpaa muutosta ilmassa, rinnat eilen illalla ja tänä aamuna aivan järkyn kokoset, kipeet ja pinkeet. Ei okein kärsiny mahallaan nukkua. Valkkaria normisti. Ei enää outoja nippailujakaan, joita oli noin viikko sitten aika paljonkin (voi olla että oli ovis, mutta kun yleensä tikuttamalla oon saanu tasapaksut viivat kp9-11 ja myös tuolloin nippailuja, niin ei pupuiltu niinä kipu päivinä viimeksi). Väsyttää aivan hulluna, eilenkin kun sattui olemaan vapaapäivä, niin käytiin kaupoissa ostamassa esikolle uusia vaatteita, oltiin kahden jälkeen jo kotona ja nukahdin "päiväunille" siinä kolmen aikaan.... heräsin illalla klo 20!!! Eikä edes yöunet menny, vaan menin kiltisti nukkumaan siinä yhentoista maissa. Alavatsa tosi turvoksissa, tosin nii on aina kun innostun syömää "vähän" isommalla kädellä.
Mutta tässä siis tuntemuksia tältä erää.. Kaikille runsaasti plussaisia puhalluksia
T: kiukkuinen Äityli..