Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja syliapina:mullakin "pari" testiä oottelee kaapissa6 tavallista ja 5 herkkää
![]()
Alkuperäinen kirjoittaja AnnaManna:Alkuperäinen kirjoittaja syliapina:mullakin "pari" testiä oottelee kaapissa6 tavallista ja 5 herkkää
![]()
ai pari![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Peppi1981:Minulla oli mielenkiintoinen viikko noiden ovistestien kanssa.. tiistaina tein ekan testin ja viiva tuli, mutta ei kuitenkaan yhtä vahva kuin kontrolliviiva.. sit keskiviikkona sama homma ja olin jo varma, että torstaina tulisi se positiivinen tulos, niin ei tullu toista viivaa ollenkaan.. perjantaina ei tullut myöskään viivaa.. kävikös sit niin, että mulla oli ovulaatio jo maanantaina, koska limoja silloin kyllä oli.. mutta luotin sitten liikaa noihin kp:n ja hommailimme sitten vasta keskiviikkona, joten taisi tärppipäivä mennä jälleen ohi.. kyllähän me hommailimme jo viikonloppuna, mutta odotimme sitten näitä testipäiviä.. saas taas nähdä kuinka kävi.. :/
mullakin "pari" testiä oottelee kaapissa 6 tavallista ja 5 herkkää
Alkuperäinen kirjoittaja Tilsu:Mä tuhlasin taas pari testiä. Tein eka yhden jossa oli mun mielestä niin epäilyttävä harmaa viivanpaikka että tein sitten vielä toisen. Siinä samanlainen |O Tässä jälkimmäisessä olen näkeväni jopa hieman sävyä tai palkki on vähän paksumpi. Aargh, näitä testejä. Joko kyseessä on haamujenhaamujenhaamu tai sitten viivanpaikka?! Testi on advancen herkkä liuskatesti (25mIu). Tää on kaikista pahinta tällaiselle herkkähermoiselle että pitää odottaa vielä päivä tai pari ja katsoa kumpi oli. Iik, nyt kyllä jännittää!
Alkuperäinen kirjoittaja syliapina:Alkuperäinen kirjoittaja Tilsu:Mä tuhlasin taas pari testiä. Tein eka yhden jossa oli mun mielestä niin epäilyttävä harmaa viivanpaikka että tein sitten vielä toisen. Siinä samanlainen |O Tässä jälkimmäisessä olen näkeväni jopa hieman sävyä tai palkki on vähän paksumpi. Aargh, näitä testejä. Joko kyseessä on haamujenhaamujenhaamu tai sitten viivanpaikka?! Testi on advancen herkkä liuskatesti (25mIu). Tää on kaikista pahinta tällaiselle herkkähermoiselle että pitää odottaa vielä päivä tai pari ja katsoa kumpi oli. Iik, nyt kyllä jännittää!
pakko sanoa et herkissä testeissä se on 10mIu. toi 25 on normaalin testin herkkyys..