Viikonlopun kuvapino! Uusin kuva itsestäsi :) (muutkin kuvat toki käy)

Status
Viestiketju on suljettu.
[QUOTE="Neith";23655226]nooh, jos tuota nuorten miesten pukeutumista on yhtään seurannut niin kyllä niillä näkyy kalsareista hitusen enemmän kangasta kuin mitä rintsikoiden olkaimissa on ;)[/QUOTE]

Mä juur sanoin yhelle poikalapselle kun tuli tänne meille, että nostaa päksyjään vähän ylemmäs kun ei ole kivaa kyläpikassa kun persreikä vilkkuu :)

"vieras"
Alkuperäinen kirjoittaja röppö;23655232:
Ei mun tartte perustella,kun ei me perheenä tuol kuljeta noin :D
Eriasia jos lapsi katsois vierestä...
No perustele edes mulle. Sulla on syy, et sinää sitä siksi kiellä, että tahdot kieltää vaan sulla on syy. Kakista ulos äläkä kiertele.

Harmaja
Kiitosta sinne hiusteni kehuille :) ovathan ne välillä ihan kivat mutta toisinaan aika rasittavat.Esimerkiksi aamulla sai taas harjata varmaan puolituntia, että sain ne edellisillan suihkun jäljiltä harjattua.Leikkelin niitä 15cm niin hiukan helpottaa :) eipä tuota osaa luopua pitkistä.

Juu ja sukua löytyy kyllä ruotsin puolelta kivasti mutta ihan suomalainen olen :)

Mä ihailen teidän hymyilevien kuvia kun itse en osaa kuvassa olla muutoin kuin haudan vakava :D tosielämässä en ole tosikko lainkaan :)

[QUOTE="vieras";23655242]No perustele edes mulle. Sulla on syy, et sinää sitä siksi kiellä, että tahdot kieltää vaan sulla on syy. Kakista ulos äläkä kiertele.[/QUOTE]

Ei mulla mitään syytä ole...
Suoraansanottuna,ei mua haittais jos pikkutyttö kävelis kotiin rannasta bikiyläosas ja hameessa :)

Pitäs vaan laittaa hyvin aurinkorasvaa ettei pala :p

"vieras"
Alkuperäinen kirjoittaja röppö;23655249:
Ei mulla mitään syytä ole...
Suoraansanottuna,ei mua haittais jos pikkutyttö kävelis kotiin rannasta bikiyläosas ja hameessa :)

Pitäs vaan laittaa hyvin aurinkorasvaa ettei pala :p
Ja sais istua kahvilassa jädelläkin samanlaisessa asussa? Ok...

No, minäpä en antaisi. Sanoisin, että bikinit on ranta-asu eikä ihmisten ilmoille lähdetä ei alus- eikä rantavaatteissa, vaan pukeudutaan "oikeisiin" vaatteisiin. On olemassa pukeutumiskoodit, jotka ovat yleisesti hyväksytyt, eikä alusvaatteissa kuljeskelu esim ole yleisesti hyväksytyn tavan mukaista -mites sen rajaisi jos vaikka mummot tahtoo puuteriliiveissä ja lahjepöksyissä juosta kylillä tai puliukot kakkarantukalsareissa?

[QUOTE="vieras";23655325]Ja sais istua kahvilassa jädelläkin samanlaisessa asussa? Ok...

No, minäpä en antaisi. Sanoisin, että bikinit on ranta-asu eikä ihmisten ilmoille lähdetä ei alus- eikä rantavaatteissa, vaan pukeudutaan "oikeisiin" vaatteisiin. On olemassa pukeutumiskoodit, jotka ovat yleisesti hyväksytyt, eikä alusvaatteissa kuljeskelu esim ole yleisesti hyväksytyn tavan mukaista -mites sen rajaisi jos vaikka mummot tahtoo puuteriliiveissä ja lahjepöksyissä juosta kylillä tai puliukot kakkarantukalsareissa?[/QUOTE]

Mä en ole puhunut kahvilasta mitään :)

.....
heh,hurmuri hän tosiaan on jo nyt kun missä ikinä liikunkin hänen kanssaan niin aina joku jaksaa ihastella kuinka ihana ja söpö hän on ja silmiä varsinki kehutaan :)
Kerranki kun menin pojan kanssa koskikeskukseen niin siellä oli sillon yhestä mallitoimistostakin porukkaa niin eiköhän ne bongannu meijän pojan sieltä ihmisvilinästä ja aivan välttämättä halusivat hänet listoilleen :O
Ai koskaris :D Asun Treellä, tuun sit iskeen sun poikaa 20 v päästä :D

[QUOTE="vieras";23655434]Kuka istui terassilla bikineissä?[/QUOTE]

Riippuu terassista...meidän vierasvene sataman kahvila/baarin terassilla istuu kyllä kaikki biksujen yläosassa ja shortseissa...

[QUOTE="vieras";23655434]Kuka istui terassilla bikineissä?[/QUOTE]

Majakkapaviljongin terassilla ( paikka jossa ihmiset tankkaavat veneitä ym ja oikeasti istuvat terassilla bikiinit päällä :D )

Ja puhuin itsestäni..sä puhuit siitä et mä veisin kahvilaan lapsen bikineissä ja en ole lapsen kahvilassa bikinit pääl jäätelön syönnistä puhunut mitään..

"vieras"
Alkuperäinen kirjoittaja röppö;23655463:
Majakkapaviljongin terassilla ( paikka jossa ihmiset tankkaavat veneitä ym ja oikeasti istuvat terassilla bikiinit päällä :D )

Ja puhuin itsestäni..sä puhuit siitä et mä veisin kahvilaan lapsen bikineissä ja en ole lapsen kahvilassa bikinit pääl jäätelön syönnistä puhunut mitään..
No katos kun oletin, ettet lasta sentään mukaas oluselle ottaisi ;) Siksi käytin esimerkkinä kahvilaa, ja lapselle tuopin sijaan jäätelö. Ja esimerkkiä käytin, jotta viimein saisin vastauksesi suoraan, kaartelematta. Enkä kyllä hetkeäkään usko, ettetkö muka ymmärtäisi, mitä oikeasti tarkoitin. Et vaan halua vastata. Se vastaakin ihan tarpeeksi ;)

[QUOTE="vieras";23655488]No katos kun oletin, ettet lasta sentään mukaas oluselle ottaisi ;) Siksi käytin esimerkkinä kahvilaa, ja lapselle tuopin sijaan jäätelö. Ja esimerkkiä käytin, jotta viimein saisin vastauksesi suoraan, kaartelematta. Enkä kyllä hetkeäkään usko, ettetkö muka ymmärtäisi, mitä oikeasti tarkoitin. Et vaan halua vastata. Se vastaakin ihan tarpeeksi ;)[/QUOTE]

Sä olet kyllä ihan kaheli :LOL:

"vieras"
Sä olet kyllä ihan kaheli :LOL:
No just joo, olitpa ystävällinen?! Olenko mä loukannut sua jotenkin, kun sun pitää haukkua mua? :eek:

Yritän selittää, EN MUUTEN EDES SULLE, asiaa, niin sä tunget siihen koko ajan, ja sitten vielä alat haukkumaan? Et kai sä vaan ole yksi niistä jotka tässä ketjussa on marisseet kun on niin paljon ilkeitä haukkujia täällä??? Nyt olis peiliin katsomisen paikka.

Mä en ole kenenkään mieltä yrittänyt pahooittaa, ihan asiallisesti koittanut keskustella ja perustella. Sä nyt halusit pahoittaa mun mielen, ja onnistuit. Onko nyt hyvä mieli? Arvaat varmaan, millainen mielikuva mulla on susta vastedes? Kyllä tosiaan muuttui äärilaidasta toiseen.

Suzyanne
[QUOTE="utelias";23653949]Se on kumma että teitä kaikkia kuvien laittajia "luullaa aina livenä paljon nuoremman näköseiks". Kuvat kertoo muuta kieltä. Hmm. Haluutteko te siis epätoivosesti näyttää nuoremmilta ku ootta, ja miks jos saa kysyy??[/QUOTE]

Siinä minkä ikäiseltä kukakin näyttää, ei ole kysymys vain naamasta, ja niihinhän aika jättää jälkensä vääjäämättä. Kokonaisolemus vaikuttaa. Joku saattaa näyttää 10 vuotta nuoremmalta kuvissa, mutta luonne, eleet, liikkeet, pukeutumistyyli ja kokonaisolemus saattavat saada taas saman henkilön vaikuttamaan ikäistään vanhemmalta. Ja sama toisinpäin. Sitä ajoin takaa, mutta et selvästikään ymmärtänyt.

[QUOTE="vieras";23655539]No just joo, olitpa ystävällinen?! Olenko mä loukannut sua jotenkin, kun sun pitää haukkua mua? :eek:

Yritän selittää, EN MUUTEN EDES SULLE, asiaa, niin sä tunget siihen koko ajan, ja sitten vielä alat haukkumaan? Et kai sä vaan ole yksi niistä jotka tässä ketjussa on marisseet kun on niin paljon ilkeitä haukkujia täällä??? Nyt olis peiliin katsomisen paikka.

Mä en ole kenenkään mieltä yrittänyt pahooittaa, ihan asiallisesti koittanut keskustella ja perustella. Sä nyt halusit pahoittaa mun mielen, ja onnistuit. Onko nyt hyvä mieli? Arvaat varmaan, millainen mielikuva mulla on susta vastedes? Kyllä tosiaan muuttui äärilaidasta toiseen.[/QUOTE]

Yksi bravuureistasi tuo "mielipiteeni sinusta muuttui"-toisto?

[QUOTE="vieras";23655658]Taidat nyt kuvitella minun olevan joku muu? Vieraita on täällä muitakin kuin minä.[/QUOTE]

Pahoittelen, mikäli niin on.
Sanankäänteet olivat vain niin samanlaiset kuin "vakiopettyjällä".
:)

Suzyanne
[QUOTE="huoh";23654546]Perimmäinen idea? Olla esillä ja muistuttaa että kaikki luulee livenä aina nuoremmaksi ja kuvat valehtelee ja päläpälä. Kehut otetaan vastaan muttei muita kommentteja. Joo joo, tiedetään.[/QUOTE]

Mitä sä nyt horiset oikein? Jos minua tarkoitat, niin ei kyllä kaikki luule nuoremmaksi, eikä tarvitsekaan. Mulle on ihan sama näytänkö jonkun tuntemattoman mielestä 30-vai 40-vuotiaalta. Ja osaan kyllä ottaa kritiikkiä vastaan, rakentavaa sellaista, olenhan sen jo tässä ketjussakin osoittanut yrittämällä stailata itseni ehdotusten mukaan. Millä tavalla siis en ole sinusta ottanut vastaan muita kommentteja kuin kehuja?

Kaikkia kehuja en ole jaksanut kommentoida vaikka niistä kiitollinen olenkin. Parannusehdotuksia olen kommentoinut, ja osaa olen kokeillutkin. Kaikkia en toki tule noudattamaan, vain oman makuni ja mieltymysteni mukaisia. Ja niistä olen kiitollinen, huomasinhan sen itsekin miten paljon erilainen meikki saa aikaan.

Miksi minut yritetään saada vaikuttamaan tässä erilaiselta kuin olen? Livenäkin osaan ottaa rakentavaa kritiikkiä vastaan, mutta tökeröstä ja asiattomasta saatan vetää herneet nenuun. Ja tässä ketjussa ainakaan minuun ei ole mielestäni suoranaisesti tökeröä ja asiatonta kritiikkiä kohdistunut, suoraa kyllä.

Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä