Viikonlopun kuvapino! Uusin kuva itsestäsi :) (muutkin kuvat toki käy)

Status
Viestiketju on suljettu.
[QUOTE="nipsu";23652186]KURMELI----Ootko luonnostaan blondi?vai ootko millä sävyllä hiukses vaalentanu/sävyttäny?
Kirjotin tos aiemmin et innostit mua hiusten blondaukseen ni halusin vielä kysyä et miten oot ton sävyn onnistunut saamaan kun mä en koskaan vaaleena ollessani oo onnistunut tollasta pehmeen vaaleeta sävyä saamaan:/aina joko harmaa tai muuten vaa väärän sävyinen:)[/QUOTE]

Oon blondi luonnostaan ja toi on melkein koko väri omaa. Latvoissa näkyy vielä hieman ihan valkoista kun musta väri, jota olin pitänyt 5 vuotta, poistettiin viime kesänä ensin kampaajan toimesta värinpoistolla+hunajan vaalella, jolloin tulos oli kellertävä ja sitten sen jälkeen PolyBlonden Ultrablond väriaineella :) ! Valkosena hius pysyy hopeashampoolla ja -hoitoaineella ;)

"nipsu"
Oon blondi luonnostaan ja toi on melkein koko väri omaa. Latvoissa näkyy vielä hieman ihan valkoista kun musta väri, jota olin pitänyt 5 vuotta, poistettiin viime kesänä ensin kampaajan toimesta värinpoistolla+hunajan vaalella, jolloin tulos oli kellertävä ja sitten sen jälkeen PolyBlonden Ultrablond väriaineella :) ! Valkosena hius pysyy hopeashampoolla ja -hoitoaineella ;)
Ok kiitos vinkeistä,on tosiaan niin kivansävyinen tucca;)hyvin todennäköistä että itsekkin taas joudun blondausurakan alottamaan,lähes aina kesänkynnyksellä se villitys tulee ja varsinkin jos näkee jonku tosi upeen blondin värin:O:Det thänks vuan;)
Ja vielä loppukommenttina että tosiaan pierut vaa noille ilkeilijöille,olet mustakin todella kaunis ja näyttävä nainen!:)eiku illanjatkot ja yöt samaan syssyyn!:D

[QUOTE="nipsu";23652256]Ok kiitos vinkeistä,on tosiaan niin kivansävyinen tucca;)hyvin todennäköistä että itsekkin taas joudun blondausurakan alottamaan,lähes aina kesänkynnyksellä se villitys tulee ja varsinkin jos näkee jonku tosi upeen blondin värin:O:Det thänks vuan;)
Ja vielä loppukommenttina että tosiaan pierut vaa noille ilkeilijöille,olet mustakin todella kaunis ja näyttävä nainen!:)eiku illanjatkot ja yöt samaan syssyyn!:D[/QUOTE]

Tänk juu veri mats :D

Mä taas oon alkanut jälleen kuolaamaan mustaa väriä takaisin mutta se on vaan niin äärimmäisen hankala projekti ylläpitää kun pitäis värjää hiuksia kahden viikon välein ja musta on tullut vanha ja laiska :D ! Mut tosiaan, kesä on kyl sellasta blondiuden kulta-aikaa kun aurinko vaalentaa niin tucca saa kivan sävyn :) ! Ötyä sinne myös ja kiitokset kauniista sanoista vielä kerran ;)

Ensimmäinen komee poika koko ketjus, tulee isona naisten hurmuri.
heh,hurmuri hän tosiaan on jo nyt kun missä ikinä liikunkin hänen kanssaan niin aina joku jaksaa ihastella kuinka ihana ja söpö hän on ja silmiä varsinki kehutaan :)
Kerranki kun menin pojan kanssa koskikeskukseen niin siellä oli sillon yhestä mallitoimistostakin porukkaa niin eiköhän ne bongannu meijän pojan sieltä ihmisvilinästä ja aivan välttämättä halusivat hänet listoilleen :O

Jep, katulumppu joka osaa kirjoittaa... imagine that ;) :D
Itseironia osoittaa että on järkeä päässä :) Mä en viitsi laittaa tänne kuvaa koska työni estää sen. Satuin ajankuluksi näitä vilkaisemaan ja olen seurannut nyt sivutolkulla tuota haukkumistasi. Itse blondina olen joskus kohdannut samanlaista; tietynlaiset naiset pitävät nuorta ja kaunista (blondia) uhkana ja kiukuttelevat siksi. Ole siis ylpeä siitä että saat aikaan keskustelua ja kateellisuutta :) Enemmmän mäkin nauttisin siitä että musta keskustellaan ja kinastellaan sivutolkulla kuin se että sais pari kohteliaisuuskehua :D Mukavaa kevättä!!!

Alkuperäinen kirjoittaja Slummien miljoonitär;23652549:
Itseironia osoittaa että on järkeä päässä :) Mä en viitsi laittaa tänne kuvaa koska työni estää sen. Satuin ajankuluksi näitä vilkaisemaan ja olen seurannut nyt sivutolkulla tuota haukkumistasi. Itse blondina olen joskus kohdannut samanlaista; tietynlaiset naiset pitävät nuorta ja kaunista (blondia) uhkana ja kiukuttelevat siksi. Ole siis ylpeä siitä että saat aikaan keskustelua ja kateellisuutta :) Enemmmän mäkin nauttisin siitä että musta keskustellaan ja kinastellaan sivutolkulla kuin se että sais pari kohteliaisuuskehua :D Mukavaa kevättä!!!
Nyt täytyy suorastaan kiittää ja kumartaa :) ! Erinomaisen hyvää kevättä sinne myös ja kannetaan me itsemme sellaisina kuin olemme, pikkusieluiset piiloutukoon kellareihinsa ;)

Syöpäläinen
Alkuperäinen kirjoittaja näin muistelen;23645738:
Mä toivoin kanssa kaikkea hyvää heidän perheelleen. Jotenkin niin surullinen kuvaus elämässä, kaksi erikoislasta ja syöpää sairastava ja yh, itsekin liikuntarajoitteinen. Paljon on koettelemuksia, mutta jospa hyvääkin vielä. Toivotaan niin.
Kiitos, ja kiitos tosiaan kaikille muille. Lapsi on tällä hetkellä sairaalassa, eilen menimme sytostaateille. laitan poikani kouluun ja päiväkotiin ja hoidan muutaman pakollisen asian ja lähden sitten kultani luokse. Onneksi tukiverkostoa on ja siskoni on juuri nyt tyttöni luona.

Positiivisia asioita näen joka päivä, esim lapseni käyttäytymisessä. Hänellä on niin kova hoivavietti päällä että haluaa minuakin hoidella. Välillähän se on vaikeaa mutta me menemme päivä kerrallaan.

Alkuperäinen kirjoittaja Syöpäläinen;23652733:
Kiitos, ja kiitos tosiaan kaikille muille. Lapsi on tällä hetkellä sairaalassa, eilen menimme sytostaateille. laitan poikani kouluun ja päiväkotiin ja hoidan muutaman pakollisen asian ja lähden sitten kultani luokse. Onneksi tukiverkostoa on ja siskoni on juuri nyt tyttöni luona.

Positiivisia asioita näen joka päivä, esim lapseni käyttäytymisessä. Hänellä on niin kova hoivavietti päällä että haluaa minuakin hoidella. Välillähän se on vaikeaa mutta me menemme päivä kerrallaan.
Voimia ja kaikkea hyvää koko perheellenne myös minunkin puolestani ja ennenkaikkea pikaisia paranemisia pienelle potilaallenne!

Syöpäläinen
[QUOTE="Niuku";23647965]Samoin sillä syöpää sairastavalla pikkutytöllä![/QUOTE]

Tarkoititkohan nyt tällä kommentillasi minua kun laitoin omasta lapsestani kuvia?
Ensinkin, minä en häpeä sitä että tyttäreni on sairas, täten ollen voin kuvia laittaa.
Toinen, minä olen itse ne kuvat ottanut joten minä saan päättään laitanko ne nettiin.
Kolmas, onko jotain väärää antaa syövälle kasvot? Minä olen antanut yhdet kasvot, jotka ovat tyttäreni. Nämä kuvat löytyvät myös blogistanikin kuten myös facebookistani.
Näin ollen katson etten ole tehnyt mitään väärää tyttäreni yksityisyyden suhteen. En kuitenkaan laita mitään missä näkyy paljasta ihoa, kuvissa näkyy lapsi joka taistelee.

Olen aktiivisesti mukana hommassa missä yritetään saada päättäjät reagoimaan lastenklinikan huonoon tilanteeseen, joten kenties joskus tyttäreni kuva voi olla esim lehdessä. En näe siinä mitään pahaa jos tarkoitus on hyvä.

[QUOTE="hmm";23652824]Pakko kysyä, että onko sulla 5 taaperoa siellä? Kamalaa aina kun ajattelen, että 5 taaperoa pyöris jaloissa :D Mahtaa ola hulinaa?[/QUOTE]

Lapsia on 5 ja he on 6v,5v,4v,3v ja 1v5kk :heart:
Kyllä sitä hulinaakin meillä toisinaan riittää,välillä vähän liikaakin :whistle:

Viimeksi muokattu:
"Neith"
Söpösiä, mutta eikös toi oo laitonta pitää lasta sylissä autossa?Puhumattakaan siitä että se on myös vaarallista?
nooh, tuota nyt ei paljoa harrasteta, toi kyseinen tienpätkä on suora, ei suojateitä taikka risteyksiä, nopeusrajoitus 40km/t lisäksi kun se on suora tie missä hyvin vähän liikennettä niin voipi ajaa hiljaa.. eli poika joskus harvoin saa "ajaa" kotio ton 60m matkan
toinen paikka on mummola, hiekkatie, pieni nopeus eikä muita autoja
(ratista myöskin pitää kiinni aikuinen)

mutta juu, laitontahan tuo taitaa olla, vaarallisuus puoleen taasen en ota kantaa kun mun nähdäkseni noi tilanteet on sellaisia missä sitä vaaraa ei ole eikä sitä muille aiheuteta :)

Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä