Oot ihan ittes näköinen
Ok kiitos vinkeistä,on tosiaan niin kivansävyinen tuccahyvin todennäköistä että itsekkin taas joudun blondausurakan alottamaan,lähes aina kesänkynnyksellä se villitys tulee ja varsinkin jos näkee jonku tosi upeen blondin värin:Oet thänks vuanOon blondi luonnostaan ja toi on melkein koko väri omaa. Latvoissa näkyy vielä hieman ihan valkoista kun musta väri, jota olin pitänyt 5 vuotta, poistettiin viime kesänä ensin kampaajan toimesta värinpoistolla+hunajan vaalella, jolloin tulos oli kellertävä ja sitten sen jälkeen PolyBlonden Ultrablond väriaineella ! Valkosena hius pysyy hopeashampoolla ja -hoitoaineella
Taistelu teltan kanssa, jossain festareillako?
heh,hurmuri hän tosiaan on jo nyt kun missä ikinä liikunkin hänen kanssaan niin aina joku jaksaa ihastella kuinka ihana ja söpö hän on ja silmiä varsinki kehutaanEnsimmäinen komee poika koko ketjus, tulee isona naisten hurmuri.
:heart:Toisella on sitte sukat pikkasen makkaralla :heart:
Ja nyt mun on sit kauhee ikävä mun omaa rinsessaa, kiitti vaan :heart: Nää pikkusten söpöilykuvat sais olla pannassa aina sen aikaa, kun oma likka on isällään
Itseironia osoittaa että on järkeä päässä Mä en viitsi laittaa tänne kuvaa koska työni estää sen. Satuin ajankuluksi näitä vilkaisemaan ja olen seurannut nyt sivutolkulla tuota haukkumistasi. Itse blondina olen joskus kohdannut samanlaista; tietynlaiset naiset pitävät nuorta ja kaunista (blondia) uhkana ja kiukuttelevat siksi. Ole siis ylpeä siitä että saat aikaan keskustelua ja kateellisuutta Enemmmän mäkin nauttisin siitä että musta keskustellaan ja kinastellaan sivutolkulla kuin se että sais pari kohteliaisuuskehua Mukavaa kevättä!!!Jep, katulumppu joka osaa kirjoittaa... imagine that
Nyt täytyy suorastaan kiittää ja kumartaa ! Erinomaisen hyvää kevättä sinne myös ja kannetaan me itsemme sellaisina kuin olemme, pikkusieluiset piiloutukoon kellareihinsaAlkuperäinen kirjoittaja Slummien miljoonitär;23652549:Itseironia osoittaa että on järkeä päässä Mä en viitsi laittaa tänne kuvaa koska työni estää sen. Satuin ajankuluksi näitä vilkaisemaan ja olen seurannut nyt sivutolkulla tuota haukkumistasi. Itse blondina olen joskus kohdannut samanlaista; tietynlaiset naiset pitävät nuorta ja kaunista (blondia) uhkana ja kiukuttelevat siksi. Ole siis ylpeä siitä että saat aikaan keskustelua ja kateellisuutta Enemmmän mäkin nauttisin siitä että musta keskustellaan ja kinastellaan sivutolkulla kuin se että sais pari kohteliaisuuskehua Mukavaa kevättä!!!
Kiitos, ja kiitos tosiaan kaikille muille. Lapsi on tällä hetkellä sairaalassa, eilen menimme sytostaateille. laitan poikani kouluun ja päiväkotiin ja hoidan muutaman pakollisen asian ja lähden sitten kultani luokse. Onneksi tukiverkostoa on ja siskoni on juuri nyt tyttöni luona.Alkuperäinen kirjoittaja näin muistelen;23645738:Mä toivoin kanssa kaikkea hyvää heidän perheelleen. Jotenkin niin surullinen kuvaus elämässä, kaksi erikoislasta ja syöpää sairastava ja yh, itsekin liikuntarajoitteinen. Paljon on koettelemuksia, mutta jospa hyvääkin vielä. Toivotaan niin.
Voimia ja kaikkea hyvää koko perheellenne myös minunkin puolestani ja ennenkaikkea pikaisia paranemisia pienelle potilaallenne!Alkuperäinen kirjoittaja Syöpäläinen;23652733:Kiitos, ja kiitos tosiaan kaikille muille. Lapsi on tällä hetkellä sairaalassa, eilen menimme sytostaateille. laitan poikani kouluun ja päiväkotiin ja hoidan muutaman pakollisen asian ja lähden sitten kultani luokse. Onneksi tukiverkostoa on ja siskoni on juuri nyt tyttöni luona.
Positiivisia asioita näen joka päivä, esim lapseni käyttäytymisessä. Hänellä on niin kova hoivavietti päällä että haluaa minuakin hoidella. Välillähän se on vaikeaa mutta me menemme päivä kerrallaan.
Kiitos, sitä me tarvitaan.Voimia ja kaikkea hyvää koko perheellenne myös minunkin puolestani ja ennenkaikkea pikaisia paranemisia pienelle potilaallenne!
wautsiLapsia on 5 ja he on 6v,5v,4v,3v ja 1v5kk :heart:
Kyllä sitä hulinaakin meillä toisinaan riittää,välillä vähän liikaakin
Söpösiä, mutta eikös toi oo laitonta pitää lasta sylissä autossa?Puhumattakaan siitä että se on myös vaarallista?
nooh, tuota nyt ei paljoa harrasteta, toi kyseinen tienpätkä on suora, ei suojateitä taikka risteyksiä, nopeusrajoitus 40km/t lisäksi kun se on suora tie missä hyvin vähän liikennettä niin voipi ajaa hiljaa.. eli poika joskus harvoin saa "ajaa" kotio ton 60m matkanSöpösiä, mutta eikös toi oo laitonta pitää lasta sylissä autossa?Puhumattakaan siitä että se on myös vaarallista?
Kiitos!! Kun vertasin kuvia, huomasin itsekin eron, varsinkin meikin suhteen. Valokuvaus kera rakentavan kritiikin on kyllä hyvä apukeino itsensä stailaukseen. =)Jeps! Nyt on paaaaljon parempi! Vuosia lähti 10! Ja ihana raikas look!
Kivat saappaat, en mä muuta nähnyt.vilautan vielä profiilissa:saint: