Meillä onkin keskusteltavaa seuraavalla kerralla kun nähdään....Isän puoleinen suku on alunperin Saksasta, sieltä ovat tulleet venäjälle, ja Karjalan kautta Suomeen. Sukunimikin on kuulemma suora suomennos saksalaisesta versiosta.
Meillä onkin keskusteltavaa seuraavalla kerralla kun nähdään....Isän puoleinen suku on alunperin Saksasta, sieltä ovat tulleet venäjälle, ja Karjalan kautta Suomeen. Sukunimikin on kuulemma suora suomennos saksalaisesta versiosta.
Ihan tavallisen näköinen.Parvella irvistelee toinen jäbänder
peesiAlkuperäinen kirjoittaja PölyEsteri;23651451:Lapset on ihania.
Turkilmas on aina niin kaunism teräväpiirteinen, onnistuu aina kuvissa. Oikea rotunainen.Alkuperäinen kirjoittaja PölyEsteri;23650781:Turkilmas on ihana! Ja hauskan näköisiä noi peilin kautta otetut kuvat.
Mielenkiintoista!! Tarkistin nettisanakirjasta ton nimijutun, joo on tosiaan toi suvun saksankielinen nimi suomeksi tämä nykyinen sukunimeni. Sedän vaimo tekee sukututkimusta, täytyisikin taas kysellä lisää.Meillä onkin keskusteltavaa seuraavalla kerralla kun nähdään....
Ihanan siniset silmät molemmilla! :heart:
Ehdottomasti vaihdatMielenkiintoista!! Tarkistin nettisanakirjasta ton nimijutun, joo on tosiaan toi suvun saksankielinen nimi suomeksi tämä nykyinen sukunimeni. Sedän vaimo tekee sukututkimusta, täytyisikin taas kysellä lisää.
Ai hitsi että oiskin hieno sukunimi toi saksankielinen versio, pitäisköhän vaihtaa. Etunimet kun olen jo vaihtanut.
Heh mun tarvii varmaan laittaa kuva tänne kun oon ostanut suoristusraudan ja kokeillut sitä.Alkuperäinen kirjoittaja tämä on käsky;23651555:paljon parempi. ja vielä kun tukka ihan suoraksi niin :heart:
Suomalainen kasvonpiirre kun on usein sellainen aika "tavallinen", niin siksi pisti silmään, kun on erilaisia piirteitäTerävä huomio, en ole kovinkaan monennen polven suomalainen, sekä isän että äidin puoleiset isovanhemmat on venäjältä, osa "peremmältä" ja osa karjalasta, joka jäi venäjän puolelle.
Olen kysellyt maistraatista sukunimen vaihtoa, olin keksinyt 33 eri nimeä jossa oli tämä mun nykyinen nimi alkuna ja sitten joku muu loppuosa, osa tosi mielikuvituksellisia. Kaikki niistä oli käytössä, eikä mun suvun, niin ei onnannut. Mutta ton saksankielisen version voisin saadakin, en tiedä sitten pitääkö viedä jotkut sukututkimuspaperit että se on oikeesti ollut mun suvun nimi. Mutta se ois kyllä hieno nimi!!Ehdottomasti vaihdat
Juuri oikea asenne noiden harmaiden kakkiaisten louskutukseen!Voi ku sä oot söötti :heart:
Jos sä haluat oikeasti minua loukata, niin saat yrittää vähän enemmän
Älä laita. On sinut nähty jo. Aika lapsellinen olet, aikuiseksia ihmiseksi.Heh mun tarvii varmaan laittaa kuva tänne kun oon ostanut suoristusraudan ja kokeillut sitä.
Hassu juttu, mulla oli tosiaan 35-vuotiaaseen asti suorat hiukset, silloin otin joskus permiksen että ois kiharoita. Silloin 90-luvulla varsinkin. Nyt kun on kiharat luonnostaan, ois kiva kun välillä ei ois.
ja siis ei ollut vattuilua(jotenkin jäin lueskelemaan viestiäni ja sille näyttää),mut siis oikeesti tykkäsin kurmelin meikistä,itsekkin samalla lailla meikkaan ja oon nyt mustahiuksinen ja kun näin kurmelin ihanan vaaleet hiukset yhdistettynä tummaan silmämeikkiin rupes tekemään mieli hiusten blondaustapaha virhe,hiukset aiemminki saanu poltettua:/siis kurmelistako joku sano wt?mä taas tykästyin sun meikkiin ja rupes tekee mieli blondata hiukset!:O
No en todellakaan laita, siksi tuo oli tuossa lauseen perässä. Sinä et vaan tajunnut sitä. Pahoitteluni siitä.Älä laita. On sinut nähty jo. Aika lapsellinen olet, aikuiseksia ihmiseksi.
Mielestäni taas otsis kävi paremmin, noin näkyy otsan rypyt. Se eilinen kuva oli hyvä.Ehdottomasti paras kuva mitä olen sinusta nähnyt. Sulle sopii kasvoihin todella hyvin että tukka on hiukan auki. Jos hiukset on kiinni niin sun kasvot korostuu yli, vaikea selittää mutta niin on