Viikonlopun kuvapino! Uusin kuva itsestäsi :) (muutkin kuvat toki käy)

Status
Viestiketju on suljettu.
Ne on ihanat ja niin löysät ettei mun isoa mahaa tarvitse työntää sinne vaan ne voi lötköttää tuolleen mahan alla :LOL:
Mun pitäs kans hankkii jotkut sellaiset, joita voi roikottaa. Mulla oli viimeksi semmoset joskus ihan liian kauan sitten. Ja eikös se ole myös aika cool, kun housut roikkuu alhaalla?;)

Isoo mahaa sulla ei oo, ku oot niin pieni ihminen kaikenkaikkiaan.

Alkuperäinen kirjoittaja PölyEsteri;23650987:
Mun pitäs kans hankkii jotkut sellaiset, joita voi roikottaa. Mulla oli viimeksi semmoset joskus ihan liian kauan sitten. Ja eikös se ole myös aika cool, kun housut roikkuu alhaalla?;)

Isoo mahaa sulla ei oo, ku oot niin pieni ihminen kaikenkaikkiaan.
Mä olen tämmönen lötköpöksy muutenkin :) ne on ihania :heart:

[QUOTE="vieras";23651007]Joo. Se ei ole koskaan kaunis yhdistelmä. Paitsi silikoniolkaimet kun ei niin näy.

Mut pahin on avoselkäinen toppi, josta rintsikat paistaa selästä kokonaan. Tai tavisrintsikat halterneck-topin kanssa. Niihin verrattuna tuo on ihan kiva :D[/QUOTE]

No en mä ihmisten ilmoolle lähde tuolla tavalla vaan kyllä tuohon päälle laitetaan vielä joku paita tms. :D

"vieras"
Suzyannelle vielä pöyheempi kampaus, niin wau. Upee nainen ja niin aito hymy! Please, ottakaa mallia, aito hymy on todellakin kivempi katsoa kuin duckface ja kaunistaa toisin kuin luonnoton muikistelu.

"Sivusta seuraaja"
Hitto että jotkut jaksavat olla typeriä kommenttiensa kanssa. On se niin hauskaa tulla nimettömänä purkamaan omaa turhautumistaan toisten arvosteluun. On pölyistä lattiaa ja duckfacea, jopa rintsikkaa pilkistää, hui sentään. On liian isoa nenää ja liian isoja hampaita ja ties mitä. On se hyvä että joillain ei ole sen suurempia ongelmia kuin toisten ulkonäkö tai asunto.

Kauniita naisia olette kaikki, jokainen omalla tavallanne.

Suzyanne
[QUOTE="tiina";23651032]Oot paljon nuoremman ja nätimmän näköinen kun ei oo niin voimakasta meikkiä kuin niissä eilisissä kuvissa mitä näin.[/QUOTE]

Joo huomasin itsekin ihan saman. En tiedä onko meikkiä sen vähempää, mutta värianalyysin mukaan mulle sopivat värit, eikä täysin väärät niinkuin eilisissä kuvissa. :whistle: :cool:

Suzyanne
Ehdottomasti paras kuva mitä olen sinusta nähnyt. Sulle sopii kasvoihin todella hyvin että tukka on hiukan auki. Jos hiukset on kiinni niin sun kasvot korostuu yli, vaikea selittää mutta niin on :)
Joo tiedän mitä tarkoitat, mulla on aika "isot" kasvot ja jollain tavalla "litteä" pää. Kaikkein kamalimman näköistä on jos vetäisin hiukset kiinni niin että otsatukkakin ois pois pelistä. :xmas:

Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä