Sitten sinäkin olet söpöylä että ala kuvassa olen minä ite ja yksi lapsistani on myös alakuvassa
Sitten sinäkin olet söpöylä että ala kuvassa olen minä ite ja yksi lapsistani on myös alakuvassa
Oho.....
Niitten lintujen täytyy todella vihata teidän ikkunaa Toisaalta toi on ihan hienon näkönen
Ei periaatteessa mutta kyllä sinuu myös harmittaisi jos et saisi kuvaan kommenttia.Vakavaahan tämä ei todellakaan ole mutta silti kun kuvansa laittaa niin kaipaisi sitä kommenttiakin siitä sinun on niin helppo sanoa koska saat aina kuviisi paljon kommentoijia ja sinun taitaa olla paljon tuttavia jotka kommentoivat.Mitä väliä sillä on, kuka kommentoi ja mitä kuvaa. Ei tää ole niin vakavaa hei.
Sitähän mäkin tässä just ihmettelen. On se vaikee scarlettinkin elää jos kuvia kommentoidaan.Mitä väliä sillä on, kuka kommentoi ja mitä kuvaa. Ei tää ole niin vakavaa hei.
Ootko varma, että on linnunkakkaa? Ettei naapurin lapset ole heitelleet jotain maalia?
ei kyllä se oli ihan linnunkakkaa, huomasin kun rupesin pesemään...aivan uskomatonta se oli meidänkin mielestä, on kyllä ollut tähtäykset kohdallaanOotko varma, että on linnunkakkaa? Ettei naapurin lapset ole heitelleet jotain maalia?
Aika uskomattomalta nimittäin näyttää.
Joo, mulla ei ole olemassa vaihtopäitä. Tällä yhdellä ja samalla mennään. Naureskelin itsekin tuolle kenotukselle, jostakin syystä oon aina ihan samassa asennossa kun otan itse itsestäni kuvan .Taidat laittaa saman pään joka kuvaan.
Sitten sinäkin olet söpö
Nätti olet
Kivannäköinen. En ole sun kuvaa vissiin ennen nähnytkään.
Ei mulla ole koskaan ollut itsestäni sellaista harhaluuloa, että olisin kuvitellut edes olevani kaunis. Kaikki ei vaan voi olla - jos olisi, niin silloin kauneudella ei olisi samanlaista merkitystä kuin nyt. Tuo tosiasia ei mua häiritse, mutta kyllä se rumaksi haukkuminen silti satuttaa tavallaan, ainakin toisinaan. Kun ei sitä naamavärkilleen mitään voi. Tai no, meikillä tietty, ja onhan leikkauksiakin, mutta noin niin kuin periaatteessa.Kommentoin ny näitä haukkujoita ym.. Suomalaiset naiset on aika normin näkösiä, ei tarvi kattoo kokoo että onko naamasta kaunis vai ei. Mä olen itse asiakaspalvelussa työssä, yllättävän paljon on ihan norm näkösiä naisia. Meikillä saa paljon aikaa se on varma. Joten rieputaralla ja scarlett älkää välittäkö noista vattuilijoista. Ihan norm näkösiä naisia olette, varmasti kaunistutte enemmän kun meikkaatte, uutta vaatetta niskaa
Kuinka kauan tämä palsta on vielä olemassa? Aina täällä joku näyttää rähinöivän.Kuin te aina jaksatte kinastella? :headwall: