Viikonlopun kuvapino! Uusin kuva itsestäsi :) (muutkin kuvat toki käy)

Status
Viestiketju on suljettu.
"ihmettelijä"
Mitä väliä sillä on, kuka kommentoi ja mitä kuvaa. Ei tää ole niin vakavaa hei.
Ei periaatteessa mutta kyllä sinuu myös harmittaisi jos et saisi kuvaan kommenttia.Vakavaahan tämä ei todellakaan ole mutta silti kun kuvansa laittaa niin kaipaisi sitä kommenttiakin siitä :) sinun on niin helppo sanoa koska saat aina kuviisi paljon kommentoijia ja sinun taitaa olla paljon tuttavia jotka kommentoivat.

[QUOTE="ihmettelijä";23649579]Ei periaatteessa mutta kyllä sinuu myös harmittaisi jos et saisi kuvaan kommenttia.Vakavaahan tämä ei todellakaan ole mutta silti kun kuvansa laittaa niin kaipaisi sitä kommenttiakin siitä :) sinun on niin helppo sanoa koska saat aina kuviisi paljon kommentoijia ja sinun taitaa olla paljon tuttavia jotka kommentoivat.[/QUOTE]

Ei mun kuvia todellakaan aina kommentoida. :) Eikä se häiritse mua lainkaan. Mielenkiintoisempaa on katsoa itseasiassa toisten kuvia, joita vähän fiiliksen mukaan kommentoin. Ja kommentoin paljon myös muiden kuin kavereideni kuvia.

Minä saan ihan riittämiin "kommentointia" ja hyväksyntää eri tahoilta jo ihan ruudun tällä puolen, joten en pahoita mieltäni siitä, josko joku ei kommentoi/kommentoi ikävästi mun kuvia. :) Tämä on ihan tämmöstä ajan tappamista, niinkuin tuolla aiemmin jo totesin.

Harmaja
Mä tykkään katsella kuvia ja lukea kommentteja.Eikä täällä saa kuvilleen vastinetta aina ja ei tarvitsekkaan saada.Yleensä saan paljon negatiivispitoista kommenttia mutta itseppä kuvani laitan ja kestän sen kyllä.Tällä kertaa ei tainnut tupsahtaa yhtään ilkeää mutta vieläpä tässä kerkeää :D

Itse kommentoin kuvia toisinaan ja toisinaan en.Yleensä sitä herkästi tulee sanottua sellaseen kuvaan jotain jossa kohteella on jotain persoonallista kasvoissaan tms. vaikka jokaisessa naisessa jotain kaunista onkin..mun tyyliini ei kuulu kommentoida pelkästään vaan "tuttavia"...

.....
Kommentoin ny näitä haukkujoita ym.. Suomalaiset naiset on aika normin näkösiä, ei tarvi kattoo kokoo että onko naamasta kaunis vai ei. Mä olen itse asiakaspalvelussa työssä, yllättävän paljon on ihan norm näkösiä naisia. Meikillä saa paljon aikaa se on varma. Joten rieputaralla ja scarlett älkää välittäkö noista vattuilijoista. Ihan norm näkösiä naisia olette, varmasti kaunistutte enemmän kun meikkaatte, uutta vaatetta niskaa :)

Kommentoin ny näitä haukkujoita ym.. Suomalaiset naiset on aika normin näkösiä, ei tarvi kattoo kokoo että onko naamasta kaunis vai ei. Mä olen itse asiakaspalvelussa työssä, yllättävän paljon on ihan norm näkösiä naisia. Meikillä saa paljon aikaa se on varma. Joten rieputaralla ja scarlett älkää välittäkö noista vattuilijoista. Ihan norm näkösiä naisia olette, varmasti kaunistutte enemmän kun meikkaatte, uutta vaatetta niskaa :)
Ei mulla ole koskaan ollut itsestäni sellaista harhaluuloa, että olisin kuvitellut edes olevani kaunis. Kaikki ei vaan voi olla - jos olisi, niin silloin kauneudella ei olisi samanlaista merkitystä kuin nyt. Tuo tosiasia ei mua häiritse, mutta kyllä se rumaksi haukkuminen silti satuttaa tavallaan, ainakin toisinaan. Kun ei sitä naamavärkilleen mitään voi. Tai no, meikillä tietty, ja onhan leikkauksiakin, mutta noin niin kuin periaatteessa.

Turkilmas
Pitkästä aikaa minäkin osallistun :).

Tässä ei ole tarkoitus mainostaa puhelinta, vaan ottaa kuvaa peilin kautta :D :D

Tänään nappasin maisemakuvan kun oltiin pihapiirissä metsäretkellä <3

Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä