Viikonlopun kuvapino! Uusin kuva itsestäsi :) (muutkin kuvat toki käy)

Status
Viestiketju on suljettu.
naurettavaa
[QUOTE="hmm";23648243]Ei tulis, koska en oo sellasessa työssä et pitäs kilpailla kadulla asiakkaista.[/QUOTE]

Nimettömänä huudella tällästä. :D En mäkään ota sua todesta, ole huoleti.

[QUOTE="hmm";23648243]Ei tulis, koska en oo sellasessa työssä et pitäs kilpailla kadulla asiakkaista.[/QUOTE]
No jos se ei sun työapajias kerta uhkaa, vaan sulla on jo taattu asiakasjoukko, niin mikä sua kaivelee? Nuku vähän nyt, että jaksat taas mennä sinne töihisi, kun ne ei varmaan ihan heti lopu.

[QUOTE="hmm";23648191]Tottahan toki, kateushan mua vaivaa kun en osaakaan piirtää kajalilla ottaan tai kehtais linkittää tissiliivikuvia nettiin. :D Sovitaan näin, jos se teiän ahistusta helpottaa.
Tiiätte itsekin että oon oikeessa ja ootte samaa mieltä. Pitää vaan esittää taas jaloa ja että prostituoidun näköset naiset on tosi ihanii. :D[/QUOTE]

Mä olen kyllä sun lukuusista viesteistä huomannut, että kyllä tässä ahdistaa nyt sua pahemman kerran. Sä luulet olevasi kovinkin fiksu, mutta viesti viestiltä sä vaikutat aina vain typerämmältä moukalta.

"hmm"
Alkuperäinen kirjoittaja PölyEsteri;23648259:
No jos se ei sun työapajias kerta uhkaa, vaan sulla on jo taattu asiakasjoukko, niin mikä sua kaivelee? Nuku vähän nyt, että jaksat taas mennä sinne töihisi, kun ne ei varmaan ihan heti lopu.
Huomenna vasta töihin, nää on nää pääsiäislomat tällasia.

"hmm"
Mä olen kyllä sun lukuusista viesteistä huomannut, että kyllä tässä ahdistaa nyt sua pahemman kerran. Sä luulet olevasi kovinkin fiksu, mutta viesti viestiltä sä vaikutat aina vain typerämmältä moukalta.
Ei mua oikeesti ahista kadulla kenenkään vaatetukset ja tyylit, en kattele ihmisiä saati arvostele. Tässä ketjussa vaan on tarkotus kai katsella kuvia, niin siksi katsoin. Pyydän anteeks erheeni, ens kerralla katson kuvaketjuja silmät kiinni. :)

Suzyanne
[QUOTE="Niuku";23648007]Tässähän olet ihan ikäisesi näköinen! Pääsee kasvojen raikkaus ja reippaus hyvin esille. Et vain siis osaa meikata iltahömpötyksiä varten...?[/QUOTE]
Voisin kyllä muutakin luomiväriä iltajuttuihin kokeilla kuin sitä tummanharmaata, ja toista huulipunaa kuin sitä oranssia, en olekaan sitä käyttänyt aikoihin, viimeksi kokeilin pitkästä aikaa, nykyään on koralli tai ihan puhtaan punainen käytössä iltamenoissa. Mutta meikata osaan kyllä mielestäni siinä missä moni muukin.

yleinen arvostelupalsta
Se kertoo siitä että minä taidan olla rasisti... En suvaitse ihmisiä jotka kokee asiakseen haukkua muita, syyttä.

Kritiikki on täysin eri asia kuin puhdas haukkuminen ja toisen alentaminen oman huonon olonsa edessä. Varmastikin on paha olla noilla haukkujilla itselläänkin (koska kukaan terve ja tyytyväinen ihminen ei vaan käyttäydy noin), mutta siinä vaiheessa kun oikeasti sitä pahaa oloaan pitää purkaa niin voi mennä vaikka terapiaan.

Ja ei sekään ihan niin mene että "ketä leikkiin ryhtyy, se leikin kestäköön". Samahan se sitten olisi jos kadulla menisi ihmisen luokse sanomaan että "hyi, miten ruma... Just tollasta white trashia", mitäs on mennyt syntymään.

Mulle netti ei eroa oikeasta elämästä niin ettenkö ymmärtäisi näiden kaikkien nimimerkkien takana olevan oikeita ihmisiä. Jokaisessa kuvassa on persoona.
sen verran tuosta leikistä totean, että kyllä se mielestäni juuri niin menee. niinhän se julkkiksillakin menee, että jos sinne esille pyrkii, saa sietää arvostelut, välillä suoranaista haukkumista. aina tulee olemaan erimieltä olevia ja kaikenlainen julkisuus, tässä tapauksessa netissä olevan palstan julkisuus on jo riittävä kohde. ulkonäkö on vielä niin henkilökohtainen asia, kauneus on kirjaimellisesti katsojan silmissä.

tietysti käytöstapoja pitäisi olla, mutta netissä ne monilta katoaa. tai sitten nämä samat henkilöt tuolla oikeassakin elämässä päästävät sammakoita suustaan. mutta ei se mielestäni auta, että heitä haukutaan samalla mitalla, sittenhän olet vain yksi heistä.

"ihmettelijä"
Ihme kun taas samat tyypit kehuu toisiansa edes takaisin.Oli paljon kauniita naisia harmaanakin laittanut kuvia kuin myös mustana mutta niille ei sanaa suoda.Piiri pieni pyörii :D huomaatteko itse että kehutte vain toistenne kuvia ja miltä se tuntuu kun samat ihmiset kehuu viikon välein teitä?Saa sitä ihmetellä miksi tänne ei oudommat laita kuviaan kun te omassa piirissänne käytte sutinaa niin täällä kuvapinossa kuin myös mitäsnyt-ketjuissa.

Eikä se minuu hidasta vaikka toisianne kehutta mutta kyllä tuntuisi riittävän muillekkin aikaa kommentoida.Kerran kuvani laittaneena en saanut kuin muutaman kommentin mutta nekään eivät tulleet yhdeltäkään mustalta nimimerkiltä.

[QUOTE="ihmettelijä";23648901]Ihme kun taas samat tyypit kehuu toisiansa edes takaisin.Oli paljon kauniita naisia harmaanakin laittanut kuvia kuin myös mustana mutta niille ei sanaa suoda.Piiri pieni pyörii :D huomaatteko itse että kehutte vain toistenne kuvia ja miltä se tuntuu kun samat ihmiset kehuu viikon välein teitä?Saa sitä ihmetellä miksi tänne ei oudommat laita kuviaan kun te omassa piirissänne käytte sutinaa niin täällä kuvapinossa kuin myös mitäsnyt-ketjuissa.

Eikä se minuu hidasta vaikka toisianne kehutta mutta kyllä tuntuisi riittävän muillekkin aikaa kommentoida.Kerran kuvani laittaneena en saanut kuin muutaman kommentin mutta nekään eivät tulleet yhdeltäkään mustalta nimimerkiltä.[/QUOTE]

Juu saman oon huomannu itsekin..tähän pinoon laitoin ekaa kertaa ees jonkinlaisen naamakuvan itestäni ja kommentteja ei ole mustilta nikeiltä tullu varmaan yhtään,no eipä se mua haittaa...eipä tartte toiste sitäkää sitte esitellä :D

Viimeksi muokattu:
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä