"hmm"
Oon nähny useemmankin.Ootko koskaan nähnyt elävää prostitoitua?
Oon nähny useemmankin.Ootko koskaan nähnyt elävää prostitoitua?
Sama tääl, wt rekkis
Ei tulis, koska en oo sellasessa työssä et pitäs kilpailla kadulla asiakkaista.Alkuperäinen kirjoittaja PölyEsteri;23648091:Miksi? Tulisko sulle vai jotenkin kateellinen ja uhattu olo, vai miksi se sun napaas kaivelee?
Meil oli yks kerta venäläinen bordelli samassa rapussa. Muutettiin aika äkkiä veks siitä talosta.Ja tiedät että ne ovat oikeasti heitä? Mistä niin.
Huomenna vasta töihin, nää on nää pääsiäislomat tällasia.Alkuperäinen kirjoittaja PölyEsteri;23648259:No jos se ei sun työapajias kerta uhkaa, vaan sulla on jo taattu asiakasjoukko, niin mikä sua kaivelee? Nuku vähän nyt, että jaksat taas mennä sinne töihisi, kun ne ei varmaan ihan heti lopu.
Ei mua oikeesti ahista kadulla kenenkään vaatetukset ja tyylit, en kattele ihmisiä saati arvostele. Tässä ketjussa vaan on tarkotus kai katsella kuvia, niin siksi katsoin. Pyydän anteeks erheeni, ens kerralla katson kuvaketjuja silmät kiinni.Mä olen kyllä sun lukuusista viesteistä huomannut, että kyllä tässä ahdistaa nyt sua pahemman kerran. Sä luulet olevasi kovinkin fiksu, mutta viesti viestiltä sä vaikutat aina vain typerämmältä moukalta.
Kiitos Ei sentään heti tullut pelkkää haukkua ties mistä.nätti olet
sen verran tuosta leikistä totean, että kyllä se mielestäni juuri niin menee. niinhän se julkkiksillakin menee, että jos sinne esille pyrkii, saa sietää arvostelut, välillä suoranaista haukkumista. aina tulee olemaan erimieltä olevia ja kaikenlainen julkisuus, tässä tapauksessa netissä olevan palstan julkisuus on jo riittävä kohde. ulkonäkö on vielä niin henkilökohtainen asia, kauneus on kirjaimellisesti katsojan silmissä.Se kertoo siitä että minä taidan olla rasisti... En suvaitse ihmisiä jotka kokee asiakseen haukkua muita, syyttä.
Kritiikki on täysin eri asia kuin puhdas haukkuminen ja toisen alentaminen oman huonon olonsa edessä. Varmastikin on paha olla noilla haukkujilla itselläänkin (koska kukaan terve ja tyytyväinen ihminen ei vaan käyttäydy noin), mutta siinä vaiheessa kun oikeasti sitä pahaa oloaan pitää purkaa niin voi mennä vaikka terapiaan.
Ja ei sekään ihan niin mene että "ketä leikkiin ryhtyy, se leikin kestäköön". Samahan se sitten olisi jos kadulla menisi ihmisen luokse sanomaan että "hyi, miten ruma... Just tollasta white trashia", mitäs on mennyt syntymään.
Mulle netti ei eroa oikeasta elämästä niin ettenkö ymmärtäisi näiden kaikkien nimimerkkien takana olevan oikeita ihmisiä. Jokaisessa kuvassa on persoona.