mistä tuo alin kuva on???
Teuvalta, siinä näkyy meidän suuri joki. Tuo silta tuossa on Suksensilta. Miten niin?mistä tuo alin kuva on???
Tykkään kovasti! Et ole sellanen ns. klassisen kaunis, vaan persoonallisen/eksoottisen kaunis. Ja aivan mahdottoman upeat silmät!Uskallanko ekan kerran laittaa...?
Ei nyt ihan uusin ole,raskaana olen rv36 ja naama on aika turvonnut joten en viitsi sellaista kuvaa laittaa =))
Aijaa.com - 7939961.jpg
No sepä se.Sanotte ja annatte aina sen positiivisen palautteen niille samoille tyypeille ja jopa samoista kuvista monta kertaa kuukaudessa olis kiva saada itsekkin silloin harvoin kun kuvansa laittaa.Syynä ei voi edes olla se että olisin karmean ruma koska en ole.Katsoin juuri tuossa kuvaa naisesta (en muista nimimerkkii) jolla oli jumalaisen upeet siniset silmät ja muutenkin söötit kasvot.Yksi taisi olla joka oli siihen viitsinyt kommentoida mutta sitten taas vakkari oli saanut ylistykset vaikka kuvansa oli paljon mitäänsanomaton mitä tämän kyseisen naisen.Miksi on niin vaikea sitä oudompaa kehua ja miksi taas joka kerta pitää kehua se tuttu ja turvallinen.Enkä nyt tarkoita pelkästää sinuu scarlett.No en ainakaan ole edes nähnyt joka kuvaa koska ketju oli jo pitkä siinä vaiheessa kun mä tulin mukaan. En mä jaksa selata koko ketjua läpi. Enkä kyllä muutenkaan rupia jokaasesta laittamaan kommenttia, ihan voin mielessäni miettiä että onpa nätti jne.
Mä en edes ole huomannut sun kuvaa....Juu saman oon huomannu itsekin..tähän pinoon laitoin ekaa kertaa ees jonkinlaisen naamakuvan itestäni ja kommentteja ei ole mustilta nikeiltä tullu varmaan yhtään,no eipä se mua haittaa...eipä tartte toiste sitäkää sitte esitellä
Sama fiilis ettei kauheesti haittaa mutta jollain tapaa harmittaa kun vaivan näkee niin sit siit ei kukaan mitään sano.Juu saman oon huomannu itsekin..tähän pinoon laitoin ekaa kertaa ees jonkinlaisen naamakuvan itestäni ja kommentteja ei ole mustilta nikeiltä tullu varmaan yhtään,no eipä se mua haittaa...eipä tartte toiste sitäkää sitte esitellä
Eipä minuakaan haittaa vaikkei kukaan mua oo kommentoinut..jos olis kommentoinut ni kakkaahan niskaan olis vaan tullut kuten yleensäJuu saman oon huomannu itsekin..tähän pinoon laitoin ekaa kertaa ees jonkinlaisen naamakuvan itestäni ja kommentteja ei ole mustilta nikeiltä tullu varmaan yhtään,no eipä se mua haittaa...eipä tartte toiste sitäkää sitte esitellä
se täs onkin idea et mustat laittaa toisillensa kehuja ja tuntevat toisensa.Harvoin harmaat ketään kehuu edes eikä mustat taas harmaita eikä mustiakaan jos ei liippaa läheltäAlkuperäinen kirjoittaja röppö;23649065:Eipä minuakaan haittaa vaikkei kukaan mua oo kommentoinut..jos olis kommentoinut ni kakkaahan niskaan olis vaan tullut kuten yleensä
No mä en kommentoi pahemmin kenellekään. Mutta mitä väliä kenelle kukakin kommentoi? Ei kai siitäKIN pidä ruveta rutisemaan?Alkuperäinen kirjoittaja ihmettelijäx2;23649043:No sepä se.Sanotte ja annatte aina sen positiivisen palautteen niille samoille tyypeille ja jopa samoista kuvista monta kertaa kuukaudessa olis kiva saada itsekkin silloin harvoin kun kuvansa laittaa.Syynä ei voi edes olla se että olisin karmean ruma koska en ole.Katsoin juuri tuossa kuvaa naisesta (en muista nimimerkkii) jolla oli jumalaisen upeet siniset silmät ja muutenkin söötit kasvot.Yksi taisi olla joka oli siihen viitsinyt kommentoida mutta sitten taas vakkari oli saanut ylistykset vaikka kuvansa oli paljon mitäänsanomaton mitä tämän kyseisen naisen.Miksi on niin vaikea sitä oudompaa kehua ja miksi taas joka kerta pitää kehua se tuttu ja turvallinen.Enkä nyt tarkoita pelkästää sinuu scarlett.
NIINPÄ! Kohtahan tääl jo yrittää toiset päättää puolesta mitä kirjoittaa ja mitä ei. :ONo mä en kommentoi pahemmin kenellekään. Mutta mitä väliä kenelle kukakin kommentoi? Ei kai siitäKIN pidä ruveta rutisemaan?
He ovatkin söpöjä tenaviaAlkuperäinen kirjoittaja pohjantähdenalla;23649069:
Periaatteessa ei mitään väliä.No mä en kommentoi pahemmin kenellekään. Mutta mitä väliä kenelle kukakin kommentoi? Ei kai siitäKIN pidä ruveta rutisemaan?
Sarandon on mun mielestä anakin aivan upea nainen...booty,pakko tulla sanomaan et näytit tossa yhdessä kuvassa jossa pidemmät,kiharat hiukset(oliko ne punertavat?)jollain lailla susan sarandoniltasilmien kohdalta ainaskinmusta susanilla on kauniit silmät ja on yksi mun lempparinäyttelijöistä
Mun kuva on sivulla 21Mä en edes ole huomannut sun kuvaa....
sitten sattui hyvinsiis oikeesti,heti kun sen kuvan näin ja varsinkin sun silmät ja ne hiukset,tuli heti mieleen susan sarandonja tosiaa,se on kyllä upea ja näyttävä nainenSarandon on mun mielestä anakin aivan upea nainen...
Muuten vaan kyselin...nätiltä seudulta näyttääTeuvalta, siinä näkyy meidän suuri joki. Tuo silta tuossa on Suksensilta. Miten niin?
Mulla meni ihan ohi nämä....ehkä kannattais ihmisten puhua vähemmän....Ensin ihmettelin alemman kuvan tuota kauluria..näytää jotenkin ihmeeltä ja lapseen kuuluvasta kaukaa mutta läheltä näkee että on kauluri....söpöt lapsoset....
ylä että ala kuvassa olen minä ite ja yksi lapsistani on myös alakuvassaMulla meni ihan ohi nämä....ehkä kannattais ihmisten puhua vähemmän....Ensin ihmettelin alemman kuvan tuota kauluria..näytää jotenkin ihmeeltä ja lapseen kuuluvasta kaukaa mutta läheltä näkee että on kauluri....söpöt lapsoset....