Viikonlopun kuvapino! Uusin kuva itsestäsi :) (muutkin kuvat toki käy)

Status
Viestiketju on suljettu.
Suzyanne
Joo alkoi se vähän kyllä hymyilemään, kun näytin ne. Ei mennyt kuin kymmenen vuotta vikaan hänen veikkauksensa.. :D No joskus näinkin. Kun lähenee kolmekybää, niin nuoremmaksi luuleminen imartelee. Parikymppisenä ja alle se oli just toisinpäin. :D
Niin oli. Voi että kun tuntui 17-vuotiaana hyvältä kun pääsin ekaa kertaa baariin niin ettei kysytty papereita. :D Ja sekin tuntui hyvältä kun multa kysyttiin kaljaostoksilla viimeisen kerran papereita noin 26-vuotiaana. :D

---------
Mä oon nyt huomionhakuinen ultimatum-megamasokisti, mutta laitan vielä yhden suht tuoreen kuvan. Tässä on se luonnollinen meikkikin. Hehheh, se on huvittavaa että aina kun laitan kuvia iltatällingissä, tulee kommenttia että meikkaan liikaa. Kai sitä saa meikata vähän normaalia reilummin, kun lähtee 4 kertaa vuodessa ulos. En mä yleensä edes meikkaa noin paljon kuin tässä kuvassa, useinmiten en arkena laita kuin ripsaria. =)

Vautsi! Tässä sä näytät oikeasti hyvältä ja nuorekkaalta. Olet enemmän eduksesi tässä kuin kuvissa, jossa olet tällingissä. Sinun kannattaisi ehkä iltameikkiinkin valita raikkaampia värejä. :)
Tukkakin on kivasti ja tässä näyttää luonnollisen ruskealta, toisin kuin muissa kuvissa. Näyttäis olevan hyvä väri sinulle.

Anteeksi kun aloin arvostelemaan näin, mutta tässä kuvassa näytät vaan niin hyvältä. :)

Suzyanne
Vautsi! Tässä sä näytät oikeasti hyvältä ja nuorekkaalta. Olet enemmän eduksesi tässä kuin kuvissa, jossa olet tällingissä. Sinun kannattaisi ehkä iltameikkiinkin valita raikkaampia värejä. :)
Tukkakin on kivasti ja tässä näyttää luonnollisen ruskealta, toisin kuin muissa kuvissa. Näyttäis olevan hyvä väri sinulle.

Anteeksi kun aloin arvostelemaan näin, mutta tässä kuvassa näytät vaan niin hyvältä. :)
Kiitos, tämä oli rakentavaa kritiikkiä ja sellaista otan mielelläni vastaan. Itse olen aika jumahtanut tuon iltalookini suhteen, ja mitä kuvista katsoo, niin voisin oikeasti käyttää raikkaampia värejä, ja hiusvärinä tää tummanruskee kyllä ei oo niin hyvä kuin tuo punaruskea, tämä on aika kova vaaleaihoiselle, ja lisää takuulla ikävuosia.

Huomenna olen menossa meikkiostoksille, vois valita jotain kivoja värejä iltameikkiä varten, eikä aina sitä tummanharmaata. =)

hhhhhhh
Mä oon nyt huomionhakuinen ultimatum-megamasokisti, mutta laitan vielä yhden suht tuoreen kuvan. Tässä on se luonnollinen meikkikin. Hehheh, se on huvittavaa että aina kun laitan kuvia iltatällingissä, tulee kommenttia että meikkaan liikaa. Kai sitä saa meikata vähän normaalia reilummin, kun lähtee 4 kertaa vuodessa ulos. En mä yleensä edes meikkaa noin paljon kuin tässä kuvassa, useinmiten en arkena laita kuin ripsaria. =)

minäkippä vielä kommaan sua :) Eli ehdottomasti tämä 'tyyli' sulle paras, ja nimenomaan tuo tukka! ohut tukkaa+kiharat=ei hyvä! Sun tukka ehdottomasti paremman näköinen suorana! Eli jos on kiharoita luonnostaan niin suoristusrauta käyttöön vaan..oot tässä kuvassa ainakin 5v nuoremman ja freesimmän näköinen muutenki :)

Suzyanne
Alkuperäinen kirjoittaja se äskeinen;23647493:
Katopa sen eka sivulla olevan blondin tissiliivinaisen kuvaa, niin tiiät mitä tarkotan. Ei hyvänen aika.
Minusta ihan normaali kuva. Kun menee vaikka city.fi -sivuille, sinne kuvagalleriaan, niin siellä ne tissihuuhkajat ja duckfacet vasta on. Siellä on kuusikymppisetkin seksivetimissä katsomassa sexysti kameraan . :D

Kävin just katsomassa, en todellakaan linkitä tänne, mutta voi hyvänen aika. Toivottavasti minä en laita nettiin itsestäni tuollaisia kuvia enää viisikymppisenä. :ashamed:

Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
Suzyanne
minäkippä vielä kommaan sua :) Eli ehdottomasti tämä 'tyyli' sulle paras, ja nimenomaan tuo tukka! ohut tukkaa+kiharat=ei hyvä! Sun tukka ehdottomasti paremman näköinen suorana! Eli jos on kiharoita luonnostaan niin suoristusrauta käyttöön vaan..oot tässä kuvassa ainakin 5v nuoremman ja freesimmän näköinen muutenki :)
Ok kiitos, hyviä vinkkejä!! Kun menen lähiaikoina kampaajalle, vois kyllä oikeesti värjäyttää vähän vaaleamman sävyn, ja suoristuttaa hiukset suoristusraudalla. Ja ostaa uusia meikkejäkin.

Mä haluaisin just nimenomaan näyttää nuorekkaalta ja freshiltä, ja oon jo pitkään ollut vähän ulalla miten saisin itseni sellaiselta näyttämään. Mutta tässähän niitä vinkkejä tuli. Ja ku itsekin vertailee näitä kuvia, niin huomaa eron selvästi. =)

Kuvia laittaa jotka haluaa jos haukuja tulee niin sitten tulee ja jos taas kehutaan niin kiitetään. Eipä mun kuvista ainakaan juur mittään sanottu sen kummempia.
Lode on niin kaunis...

Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä