pitikö kuvien olla samasta ihmisestä :OHih, pakko munkin taas osallistua. Ja oikein kahdella kuvalla
pitikö kuvien olla samasta ihmisestä :OHih, pakko munkin taas osallistua. Ja oikein kahdella kuvalla
Sievä olet Ja sulla on tosi kaunis iho ja hiuksetAijaa.com - 6423233.jpg
Toi on vanha, ja ollut täällä ennenkin, mutta laitan uudestaan huomionhakuisuuttani
Tuo alempi on aivan ihana kuva.Kertokaas mielipiteenne näistä...:snotty: :ashamed:
Ei juma sä olet sairas. :headwall:Tämä on kuvapino. Vai olenko väärässä viestiketjussa?
Näköjään Tytsin kuvapinosta tulikin Haravan voivottelu- ja säälimispino.
Sitähän te kerjäätte. Miks sulla on kuvassa tissiliivit päällä, kuljetko julkisesti tollalailla.. Naamakin on maalattu kuin onniklownilla, ei pahalla mutta koittakaa nyt miettiä mitä tänne jaatte.No eipä ne ole sen selväjärkisempiä, ketkä tulee vaan uteliaisuuttaan urkkimaan ja aukomaan sanaista arkkuaan
Leijonaemo Nätti tukka, kuin leijonan harja
33v, 80kg ?
Mihin Scarlett tarvitsisi sun tai kenenkään muunkaan sääliä tai voivottelua? Komea pohjalaisnainen, jolla on lämmin hymy ja katse.Tämä on kuvapino. Vai olenko väärässä viestiketjussa?
Näköjään Tytsin kuvapinosta tulikin Haravan voivottelu- ja säälimispino.
Kaikki ei oo niin säälittäviä että laittasivat kuvansa tänne. Musta ainoostaan nuo kuvat missä on lapsia, voi jotenkin ymmärtää. Nää tissihuuhkajien kuvat on kyllä naurun arvosia.Alkuperäinen kirjoittaja näin se on;23647245:kyllä se on hyvä haukkua ja nälviä muita harmaana,eivätkä uskalla nää haukkujat omia kuviaan ollenkaan laittaamusta scarlett on hyvännäköinen,näytät itseasiassa yhdeltä mun tutulta
Muita jotka erityisesti mun silmiin takertuivat;Dolivat jassåå,suzyanne jne.Oli kyllä muutkin kauniita!Eli harmaat haukkusuut,teille potku persuksiin!
Täydellinen peesi. V*tuttaa sekä hänen, sinun että itseni, ja monen muun vakkarin perässä kulkevat herjaavat perskärpäset.Mihin Scarlett tarvitsisi sun tai kenenkään muunkaan sääliä tai voivottelua? Komea pohjalaisnainen, jolla on lämmin hymy ja katse.
Et taida sinäkään ihan täysillä valoilla ajaa.Mä oon nyt huomionhakuinen ultimatum-megamasokisti, mutta laitan vielä yhden suht tuoreen kuvan. Tässä on se luonnollinen meikkikin. Hehheh, se on huvittavaa että aina kun laitan kuvia iltatällingissä, tulee kommenttia että meikkaan liikaa. Kai sitä saa meikata vähän normaalia reilummin, kun lähtee 4 kertaa vuodessa ulos. En mä yleensä edes meikkaa noin paljon kuin tässä kuvassa, useinmiten en arkena laita kuin ripsaria. =)
oot raikkaan kaunis,siis raikas ja kaunisja söpö muksuMä oon nyt huomionhakuinen ultimatum-megamasokisti, mutta laitan vielä yhden suht tuoreen kuvan. Tässä on se luonnollinen meikkikin. Hehheh, se on huvittavaa että aina kun laitan kuvia iltatällingissä, tulee kommenttia että meikkaan liikaa. Kai sitä saa meikata vähän normaalia reilummin, kun lähtee 4 kertaa vuodessa ulos. En mä yleensä edes meikkaa noin paljon kuin tässä kuvassa, useinmiten en arkena laita kuin ripsaria. =)
Kauheeta jos mun mies kirjoittelis musta tällee jonnekin palstalle! Vaihda rouvaa, pääsee naises tollasesta tympeestä ukosta!Alkuperäinen kirjoittaja mitä ääliöitä taas;23644003:Siis oikeasti, Suzyannella ei ole hiukset kuin moppi, eikä liikaa meikkiä, eikä hän näytä transulta.
Oletteko katsoneet miltä suurin osa nelikymppisistä naisista näyttää? Tässä on näyttävä ja hyvinsäilynyt, käsittääkseni positiivisen elämänasenteen omaava nainen, lakatkaa mollaamasta häntä. Minä kelpuuttaisin hänet koska vaan tuon oman, elähtäneen kolmeseiskan eukkoni tilalle.
Kaunis olet vasta heränneenäkin, ja 21-vuotiaan näköinen.
No en sentään ihan 17-vuotias kuitenkaan, niinkuin kaljaostoksilla luultiin lauantaina.. Kiitos.Kaunis olet vasta heränneenäkin, ja 21-vuotiaan näköinen.