Voi ihana :heart:
Voi ihana :heart:
ehdin jo ottaa pois:ashamed:Kivat saappaat, en mä muuta nähnyt.
Voi kun on suloinen! Ei näytä ihan vauvalta, jotenkin ison koiran näköinen.
Voi hellanlettas, koiranpennut on niin :heart: :heart: Munkin tekis kovasti mieli koiraa, mutta ehkä nää 3 kissaa riittää...
No ilmankos. Hö, missasin.ehdin jo ottaa pois:ashamed:
:heart:
Oij :heart:
Rotu? Ihana!
Australiankelpie...ja niin onkinRotu? Ihana!
no vilautetaan nyt sit viel:saint:No ilmankos. Hö, missasin.
No sitten tunnistin rodun. Hei, minähän kehityn tässä.Australiankelpie...ja niin onkin
No on kyllä melko hyvin tunnistettu Mä saatan aikuisen merkkivärisen Kelpien sekoittaa lapinporokoiraanNo sitten tunnistin rodun. Hei, minähän kehityn tässä.
No ne on kokolailla saman näköisiä ja kokoisia.No on kyllä melko hyvin tunnistettu Mä saatan aikuisen merkkivärisen Kelpien sekoittaa lapinporokoiraan
Niin ja lohdutukseksi voin kertoa, että meidän porokoiraa luullaan jatkuvasti saksanpaimenkoiraksi.No on kyllä melko hyvin tunnistettu Mä saatan aikuisen merkkivärisen Kelpien sekoittaa lapinporokoiraan
Kyllä mäkin varmaan pyytäisin rekkareita todisteeksi. On kyllä hyvin sakun näköinen...en tiedä meniskö ihan puhtaasta, mutta ennemmin saku, kun porokoira
Onneks se on vielä kakara. Ulkonäkö muuttuu vielä.Kyllä mäkin varmaan pyytäisin rekkareita todisteeksi. On kyllä hyvin sakun näköinen...en tiedä meniskö ihan puhtaasta, mutta ennemmin saku, kun porokoira
MÄENKESTÄMÄENKESTÄMÄENKESTÄ :heart:
Having a bad day? Tää tuli nyt selvästi suoraan sydämestäAina kun katsoo näitä kuvaketjuja,käy vaan vit*ttamaan.Oikeesti,minkä takia ihmisten pitää tulla aukomaan päätään näihin ketjuihin??!!Jos kaikki on niin h*lvetin rumia ja oksettavia horoja ja kaiken lisäksi asuu vielä ällöttävissä likasissa luukuissa,niin minkä takia te ääliöt haluatte näitä kuvia katsella?
Tehkää oma kuvapino ja laittakaa sinne ne omat täydelliset pärstänne ja kotinne ja arvostelkaa keskenänne!
Argggh!:headwall:
Ei niistä kannata välittää. Niillä on itsellä aivan helkkarin paha olla.Aina kun katsoo näitä kuvaketjuja,käy vaan vit*ttamaan.Oikeesti,minkä takia ihmisten pitää tulla aukomaan päätään näihin ketjuihin??!!Jos kaikki on niin h*lvetin rumia ja oksettavia horoja ja kaiken lisäksi asuu vielä ällöttävissä likasissa luukuissa,niin minkä takia te ääliöt haluatte näitä kuvia katsella?
Tehkää oma kuvapino ja laittakaa sinne ne omat täydelliset pärstänne ja kotinne ja arvostelkaa keskenänne!
Argggh!:headwall: