:heart:Ihanan siniset silmät molemmilla! :heart:
Ilmeisesti minusta (taas) kyse. Naulan kantaan osuit siinä että juurikin sen takia olen pitänyt jo muutaman vuoden enimmäkseen otsatukkaa, ettei näy otsarypyt.Alkuperäinen kirjoittaja näin muistelen;23651817:Mielestäni taas otsis kävi paremmin, noin näkyy otsan rypyt. Se eilinen kuva oli hyvä.
Peesi. :heart:Ai miten ihania hyvän tuulen kuvia .
Jotenkin tuo sun poikas on niin veikee, mutta niinhän he taitavat olla. kauniskin, ei uskoisi että Down.
Kiitos! On tuo kyllä hauska tapaus. Jonkunkin kerran ollaan saatu nauraa kun herra tulee lastenhuoneesta noin siskon stailaamana...Alkuperäinen kirjoittaja näin muistelen;23652033:Jotenkin tuo sun poikas on niin veikee, mutta niinhän he taitavat olla. kauniskin, ei uskoisi että Down.
Aivan mielettömän hyvin kirjoitettu, totta joka sana! :flower::flower::flower:On ihmisiä ketkä puolustavat toista, näyttävät sydämensä ja ihmisyytensä ja sitten on heitä, ketkä nimettöminä huutelevat törkeyksiä toisille. Tässä ketjussa nähdään kuinka nainen voi olla naiselle susi!
On suorastaan kummallista, että joku kokee toisten ulkonäön, kodin tai lasten kuvat jokseenkin maailman pahuutena, oman elämänsä uhkana! Tämän ketjun kuvissa jokaisessa naisessa on jotain kaunista, oli se sitten silmät tai sielu, eikä sitä voi kukaan ottaa heiltä pois. Meillä kaikilla on mielipiteemme ja mieltymyksemme mutta pahaksi ihmistä ei tee ulkonäkö tai kodin siisteys vaan sydämettömyys ja kylmyys.
Onneksi minä uskon vielä naisten hyvyyteen ja lähimmäisenrakkauteen niin paljon, etten koe tarvetta haukkua ketään. En edes niitä ketkä haukkuvat minua, en alennu sille tasolle. Me naiset olemme maailman voima. Ilman meitä moni asia lakkaisi toimimasta ja kaikista huonoista kommenteista huolimatta olen ylpeä siitä mikä olen ja olen ylpeä siitä, että tässä maailmassa kävelee myös muita hyväsydämisiä ja itsestään ylpeitä naisia, jotka ovat tässäkin ketjussa osoittaneet täyden empatiakyvyn täysin ventovierasta naista kohtaan!
Toivon täyttäväni jonain päivänä ne suuret saappaat joilla te arvon naiset avaatte polkuja kohti parempaa huomista! Rakastetaan itseämme ja kunnioittakaamme toisiamme, näin me saamme paljon aikaan :flower:
Jep, katulumppu joka osaa kirjoittaa... imagine thatAivan mielettömän hyvin kirjoitettu, totta joka sana! :flower::flower::flower:
Hiphei, kiitoksia vaanNiin muuten onkin! =) Eikä tosissaan kannata välittää niistä typeristä kommenteista joita täällä kuulee, tahallaan vaan ärsyttävät...
Päivän suloisuusmittari pamahti napakymppiin :heart:
Ensimmäinen komee poika koko ketjus, tulee isona naisten hurmuri.
Toisella on sitte sukat pikkasen makkaralla :heart: