Suzyanne
Ai joo, oonhan mä sut joskus täällä nähnyt muistaakseni. =) Tosi pirtsakka hiuslook! :flower:no vilautetaan nyt sit viel:saint:
Ai joo, oonhan mä sut joskus täällä nähnyt muistaakseni. =) Tosi pirtsakka hiuslook! :flower:no vilautetaan nyt sit viel:saint:
Mistä sellasen värianalyysin saa? *kysyy tyhmä*Kiva kuulla. Huomasin itsekin, ja ei se värianalyysi tosiaan puppua ole. Jos kevät käyttää syksyn/talven värejä, tulos on tunkkainen. Otsatukasta kyllä tykkään, mutta muuten sain täältä oikein hyödyllisiä neuvoja. =)
Ihania prinsessojaVielä kerran vilautus tähän pinoon
Prinsessani sunnuntaina:
http://i216.photobucket.com/albums/cc250/Ankkuliini/043-2.jpg
http://i216.photobucket.com/albums/cc250/Ankkuliini/066.jpg
Se on kumma että teitä kaikkia kuvien laittajia "luullaa aina livenä paljon nuoremman näköseiks". Kuvat kertoo muuta kieltä. Hmm. Haluutteko te siis epätoivosesti näyttää nuoremmilta ku ootta, ja miks jos saa kysyy??No olen jo tottunut siihen että täällä sanotaan lähes kaikkia yli 35-vuotiaita vanhemman näköisiksi. Livenä minua kuitenkin yleensä luullaan muutaman vuoden nuoremmaksi kuin olen, ehkä se johtuu myös yleisestä olemuksesta ja luonteesta.
Musta tosi hieno kuva ja hyvä kun tuli isona, pääsi oikeuksiinsa. Siinä oli mun mielestä rock-otetta ei teiniposeerausta sanan hirveimmässä merkityksessä. Mustavalkosuuskin oli pop. Ei uskois samaks ihmiseksi joka sulla on avatarina. Avatarissa on täti mutta siinä kuvassa oli rokkari.Alkuperäinen kirjoittaja röppö;23642653:Hups tulipas isona,mut laitoinpa minkäkin toisen kuvam...
Ilman meikkiä ja juu hirvee teini poseeraus ja kaikkee muuta:ashamed:
On kyllä Juhlahumussa oli tukka vähän sekaisinkin:Alkuperäinen kirjoittaja röppö;23653738:Ihania prinsessoja
Molemmilla ihanan vahvan näköiset hiukset..
joo, se on paha paha että lapsi on muutaman kerran saanut ajaa tuon hyvin lyhyen matkan kotiin aiheuttamatta vaaraa kenellekkään.Mutta toi on väärin.
Lait on meillä sitä varten et ne on tehty rikottavaks?
Mitä tuosta oppii lapsi?
Sen et on ok tehdä nuin, ku vaan itse näkee et siit ei oo muille häiriöö?
Hienoa et opetetaan lapsille tollasta.
Sääli.
Tajuaa todellakin et se oot sinä joka teidän perhees kaiken paskan aiheuttaa.Onnea.