Viikonlopun kuvapino! Uusin kuva itsestäsi :) (muutkin kuvat toki käy)

Status
Viestiketju on suljettu.
Suzyanne
[QUOTE="LittleStar";23653206]VAUTSI mikä muutos SUZYANNE!! Tosi paljon raikkaampi! Tosi hyvä kuva!! :) En oo tänne kommentoinu aiemmin, mutta nyt oli pakko kun vertasin kuviasi.[/QUOTE]

Kiva kuulla. Huomasin itsekin, ja ei se värianalyysi tosiaan puppua ole. Jos kevät käyttää syksyn/talven värejä, tulos on tunkkainen. Otsatukasta kyllä tykkään, mutta muuten sain täältä oikein hyödyllisiä neuvoja. =)

Mehän voidaan jälleen järjestää sellainen tapaaminen, mihin ovat tervetulleita niin mustat kuin harmaatkin. Arvioidaan siellä sitten oikein kilpaa, että kuka näyttää miltäkin ym. Mä teen sen ainakin mielelläni. :D

"harmaa"
[QUOTE="vieras";23644071]No tää on paljon kivempi :)[/QUOTE]

V*tut, mieluummin rokkaava mymmeli, ku hajuton ja mauton muumimamma.
Tarja H on hyvä muumimamma, muiden ei kandee koittaa ku lopputulos on hajuton ja mauton muumi

"utelias"
No olen jo tottunut siihen että täällä sanotaan lähes kaikkia yli 35-vuotiaita vanhemman näköisiksi. Livenä minua kuitenkin yleensä luullaan muutaman vuoden nuoremmaksi kuin olen, ehkä se johtuu myös yleisestä olemuksesta ja luonteesta.
Se on kumma että teitä kaikkia kuvien laittajia "luullaa aina livenä paljon nuoremman näköseiks". Kuvat kertoo muuta kieltä. Hmm. Haluutteko te siis epätoivosesti näyttää nuoremmilta ku ootta, ja miks jos saa kysyy??

"vieras"
Alkuperäinen kirjoittaja röppö;23642653:
Hups tulipas isona,mut laitoinpa minkäkin toisen kuvam...
Ilman meikkiä ja juu hirvee teini poseeraus ja kaikkee muuta:ashamed:
Musta tosi hieno kuva ja hyvä kun tuli isona, pääsi oikeuksiinsa. Siinä oli mun mielestä rock-otetta ei teiniposeerausta sanan hirveimmässä merkityksessä. Mustavalkosuuskin oli pop. Ei uskois samaks ihmiseksi joka sulla on avatarina. Avatarissa on täti mutta siinä kuvassa oli rokkari. :)

Otettiin illistyskuvia pojan kanssa:

Ja sit, typy möksää ja potkii seinää... Ja tyhmä äiti vaan hyrisee ja ottaa valokuvia... Takana siis hyvin pöyhitty sänky ja ankka saunaämpärissä :D

Sit tämmösenkin löysin, varmaan noin vuosi sitten otettu kuva, typy puoli vuotta ja isoveikka 1,5 vuotta... Ihana pikkuinen michelinmamma tuo tyttö :D Hassua miten sitä ei muistakaan ennen kuin katsoo näitä kuvia.

[QUOTE="utelias";23653949]Se on kumma että teitä kaikkia kuvien laittajia "luullaa aina livenä paljon nuoremman näköseiks". Kuvat kertoo muuta kieltä. Hmm. Haluutteko te siis epätoivosesti näyttää nuoremmilta ku ootta, ja miks jos saa kysyy??[/QUOTE]

Mä haluaisin ainakin epätoivoisesti näyttää edes ikäiseltäni.

[QUOTE="utelias";23653949]Se on kumma että teitä kaikkia kuvien laittajia "luullaa aina livenä paljon nuoremman näköseiks". Kuvat kertoo muuta kieltä. Hmm. Haluutteko te siis epätoivosesti näyttää nuoremmilta ku ootta, ja miks jos saa kysyy??[/QUOTE]

No kun tosi moni oikeesti näyttää livenä nuoremmalta, ainakin siitä päätellen, mitä ihmiset sanoo.
Muakin luultiin tytön siskoksi kun hain tarhasta, mutta kukaan ei kuvan perusteella silti arvioisi niin. Ei siinä ole epätoivoo, vaan ihmetystä, varsinkin kun sit täällä kuulee aivan päinvastaista usein. Varsinkin jos on kertonut ikänsä.

Vaikka tämä nyt ei sinäänsä minuun liitykään, mutta mua kyllä luullaan aina vanhemmaksi... Jo siinä olisko ollut 14-vuotiaana luultiin systerin äidiksi... Sisko on siis mua 8 vuotta nuorempi.. Nykyään kyllä ollaan kuultu että näytetään ihan kaksosilta :D Tiiä sit kenen pitäis loukkaantua ja pitäiskö ees :D

Ja mä olen kyllä myös sitä mieltä että se on yleisestä olemuksesta ja luonteesta kiinni, kehon liikehdinnästä ym. että minkä ikäiseksi luullaan. Ei kuva kerro ihmisestä paljoakaan..

no jo
[QUOTE="Neith";23652943]nooh, tuota nyt ei paljoa harrasteta, toi kyseinen tienpätkä on suora, ei suojateitä taikka risteyksiä, nopeusrajoitus 40km/t lisäksi kun se on suora tie missä hyvin vähän liikennettä niin voipi ajaa hiljaa.. eli poika joskus harvoin saa "ajaa" kotio ton 60m matkan
toinen paikka on mummola, hiekkatie, pieni nopeus eikä muita autoja
(ratista myöskin pitää kiinni aikuinen)

mutta juu, laitontahan tuo taitaa olla, vaarallisuus puoleen taasen en ota kantaa kun mun nähdäkseni noi tilanteet on sellaisia missä sitä vaaraa ei ole eikä sitä muille aiheuteta :)[/QUOTE]

Mutta toi on väärin.
Lait on meillä sitä varten et ne on tehty rikottavaks?

Mitä tuosta oppii lapsi?
Sen et on ok tehdä nuin, ku vaan itse näkee et siit ei oo muille häiriöö?
Hienoa et opetetaan lapsille tollasta.
Sääli.

Tajuaa todellakin et se oot sinä joka teidän perhees kaiken paskan aiheuttaa.Onnea.

"Neith"
Mutta toi on väärin.
Lait on meillä sitä varten et ne on tehty rikottavaks?

Mitä tuosta oppii lapsi?
Sen et on ok tehdä nuin, ku vaan itse näkee et siit ei oo muille häiriöö?
Hienoa et opetetaan lapsille tollasta.
Sääli.

Tajuaa todellakin et se oot sinä joka teidän perhees kaiken paskan aiheuttaa.Onnea.
joo, se on paha paha että lapsi on muutaman kerran saanut ajaa tuon hyvin lyhyen matkan kotiin aiheuttamatta vaaraa kenellekkään.
ja kyllä, lapselle on kerrottu että näin ei saisi tehdä, autoa saa ajaa vasta sitten kun se on 18v ja saa ajokortin.
ja monia asioita tehdään vaikka ne olisi laissa kielletty, tämä olkoon sitten meidän pahe harvakseltaan kun ei siinä ketään vahingoiteta, vaaranneta jne auto on kokoajan aikuisen hallinnassa mutta poika nauttii (ja ennekuin siihen tartutaan niin tuo ei ole tapahtunut pojan aloitteesta, vaatimuksesta jne)

Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä