[QUOTE="huoh";23654546]Perimmäinen idea? Olla esillä ja muistuttaa että kaikki luulee livenä aina nuoremmaksi ja kuvat valehtelee ja päläpälä. Kehut otetaan vastaan muttei muita kommentteja. Joo joo, tiedetään.[/QUOTE]
Mitä sä nyt horiset oikein? Jos minua tarkoitat, niin ei kyllä kaikki luule nuoremmaksi, eikä tarvitsekaan. Mulle on ihan sama näytänkö jonkun tuntemattoman mielestä 30-vai 40-vuotiaalta. Ja osaan kyllä ottaa kritiikkiä vastaan, rakentavaa sellaista, olenhan sen jo tässä ketjussakin osoittanut yrittämällä stailata itseni ehdotusten mukaan. Millä tavalla siis en ole sinusta ottanut vastaan muita kommentteja kuin kehuja?
Kaikkia kehuja en ole jaksanut kommentoida vaikka niistä kiitollinen olenkin. Parannusehdotuksia olen kommentoinut, ja osaa olen kokeillutkin. Kaikkia en toki tule noudattamaan, vain oman makuni ja mieltymysteni mukaisia. Ja niistä olen kiitollinen, huomasinhan sen itsekin miten paljon erilainen meikki saa aikaan.
Miksi minut yritetään saada vaikuttamaan tässä erilaiselta kuin olen? Livenäkin osaan ottaa rakentavaa kritiikkiä vastaan, mutta tökeröstä ja asiattomasta saatan vetää herneet nenuun. Ja tässä ketjussa ainakaan minuun ei ole mielestäni suoranaisesti tökeröä ja asiatonta kritiikkiä kohdistunut, suoraa kyllä.