Viikonlopun KIRPPISPINO!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja chef
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Moi!
Tuo lindexin kukka (pinkki) velourtunika on muuten tosi nätti mekkonakin. Tuli vaan mieleen että meillä on tuo sama ja olen kuvitellut sen olevan mekko ja sitä on sellaisena pidetty =) Eli ota käyttöön jo ennenkuin lapsi on ton kokoinen =)

Meillä itseasiassa käytetään jo parhaillaan tuota kokoa, mutta kun tuo jää aikoinaan sitten pienemmän kasvua odottamaan, niin nakkaan sen 92 kokoisen joukkoon. Kiitti vinkisttä :)

Perjantaina kävin ekaa kertaa Vienonkammarissa : Karjalan Tuki - Kuusankoski ry.

Ja sieltä tuli mukaan oikein tosi löytö. Itselleni uudet (laput kiinni) Espritin farkut ovh 69e ja maksoi sielä 1e ja kaiken lisäksi kun kotona sovitin, niin aivan täydellisesti sopi mulle... tosin lahkeita pitää lyhentää puolimetriä... Mukaan sieltä lähti vielä 2 vyötä toinen 1e ja toinen 0.5e, susitossut itselleni 1e pari ja 4 kukkakuvioitua lasia 0.5e/kpl. Ja todellakin meinaan käydä kammarissa toistekin.

Onnittelut kuukauden löydöstä!!!

[QUOTE="vieras";23293016]Mä oon varmaan sitten liian kiltti. Mua nolottaa ostaa, jos en just puolen vuoden sisällä käytä vaatetta/lelua tai jos muutenkin jo tarpeeksi vaatteita. Ja juu, ostakaa ihmeessä![/QUOTE]

Ei kannata hempeillä kirppiksellä :D Kaikki vaan mukaan, mikä miellyttää.

Sammutuspeitto (120x180cm) 5e, ensiapulaukku sisältöineen 2e, villapaita tytölle 3e, 2x Disneypyyhe uudenveroiset à 3e, hopeanvärinen tarjotin 3 e, värikynäsetti jossa tussit, vahaliidut ja puuvärit 1,70e, teletappipehmo 0,90e, boordirulla jossa autoja ja lentokoneita (josta voi askarrella esim. kortteja) 1e, uudet nahkatossut tohvelisankari 6e ja nyt en muista et oliko jotain muuta. Mut onhan tossa taas. :D

Sammutuspeitto (120x180cm) 5e, ensiapulaukku sisältöineen 2e, villapaita tytölle 3e, 2x Disneypyyhe uudenveroiset à 3e, hopeanvärinen tarjotin 3 e, värikynäsetti jossa tussit, vahaliidut ja puuvärit 1,70e, teletappipehmo 0,90e, boordirulla jossa autoja ja lentokoneita (josta voi askarrella esim. kortteja) 1e, uudet nahkatossut tohvelisankari 6e ja nyt en muista et oliko jotain muuta. Mut onhan tossa taas. :D

Melko monta löytöä :)

Tosi kivaan hintaan sait sammutuspeitteen ja ea-laukun. Ne kun on uusina melkosen kalliita.

Itse ajattelen, että onneksi CHEF ym ehtivät ostamaan kaikki löydöt ennen trokareita. Tietää ainakin, että tavara on lasten käytössä eikä tarkoitus ole niillä vaan rikastua..

Pikku Siilissäkin tuli yksi päivä vastaan vanhempi pariskunta, kun he sitten itse taas myyvät sitä tavaraa eteenpäin kodin 1 ym kirpputoreilla.

[QUOTE="kemeli";23293114]Remun henkselimalliset toppahousut tytölle, hyväkuntoiset, 4,5e.
Itselle mustavalkoraidallinen "lepakkopaita" 2e.[/QUOTE]

Remun housut kuulostaa hyvälle! Mä olen sopinut itseni kanssa että jos näen kivan ulkovaatteen kohtuuhintaisena niin ostan heti pois :)

Itse ajattelen, että onneksi CHEF ym ehtivät ostamaan kaikki löydöt ennen trokareita. Tietää ainakin, että tavara on lasten käytössä eikä tarkoitus ole niillä vaan rikastua..

Pikku Siilissäkin tuli yksi päivä vastaan vanhempi pariskunta, kun he sitten itse taas myyvät sitä tavaraa eteenpäin kodin 1 ym kirpputoreilla.

Kodin ykkösessä oli tänäänkin muutama pöytä jossa vanhempi rouva myi leluja kiskurihintaan :/ Tulee väkisinkin mieleen että onkohan ne lelut ostettu ihan myyntitarkoituksessa.

Harrastus se toki siinäkin, mutta jotenkaan en vaan tuosta trokauksesta pidä jos sitä tehdään lähes tylkseen.

Fleecetakki on aivan ihana ja vielä niin hyvät värit. Samoin siinä yökkärissä on aivan ihan kuvio, kyllä kelpaa tytölle hyvin.

Lapsille ostin puisen avaamattoman jätkänshakkipelin 1.50 ja v.pun avaamattoman sydämenmuotoisen ilmapallon 0.50.
Ikean Vasen-maljakko 1€
Nahkainen, monta vetoketjua, sellainen pussukka, hihna olan yli. Matkoilla hyvä. 0.50€
Kesämekko itselle (kunhan ensin laihdun), tumman pun. pohja, pienet vaalean punaiset kukkaset, viskoosia. 0.50€
Uusin Burda (3/2011), englanninkielinen. 0.50€

[QUOTE="Lila";23293194]Fleecetakki on aivan ihana ja vielä niin hyvät värit. Samoin siinä yökkärissä on aivan ihan kuvio, kyllä kelpaa tytölle hyvin.

Lapsille ostin puisen avaamattoman jätkänshakkipelin 1.50 ja v.pun avaamattoman sydämenmuotoisen ilmapallon 0.50.
Ikean Vasen-maljakko 1€
Nahkainen, monta vetoketjua, sellainen pussukka, hihna olan yli. Matkoilla hyvä. 0.50€
Kesämekko itselle (kunhan ensin laihdun), tumman pun. pohja, pienet vaalean punaiset kukkaset, viskoosia. 0.50€
Uusin Burda (3/2011), englanninkielinen. 0.50€[/QUOTE]

Meilläkin on ollut tuo Vasen-maljakko...on nätti :)

Ja kivasti olit löytänyt edullista ostettavaa :)

Kodin ykkösessä oli tänäänkin muutama pöytä jossa vanhempi rouva myi leluja kiskurihintaan :/ Tulee väkisinkin mieleen että onkohan ne lelut ostettu ihan myyntitarkoituksessa.

Harrastus se toki siinäkin, mutta jotenkaan en vaan tuosta trokauksesta pidä jos sitä tehdään lähes tylkseen.

Samoin Valtterissa Helsingissä on näitä ammattilaisia. Yleensä ovat venäläisiä. Kiertävät aamulla aikaisin ja heidät tunnistaa tolkuttoman isoista vedettävistä matkalaukuista. =)

Ensimmäisen rivin lopussa ainakin on usein sama nainen myymässä ja välillä tekee kierroksia ja sitten tavarat taas uudelleen myyntiin... Legot, play mobilet, muumijutut on hänen juttunsa...
Kävin myös aamulla kodin 1 kierroksella

Ensimmäisen rivin lopussa ainakin on usein sama nainen myymässä ja välillä tekee kierroksia ja sitten tavarat taas uudelleen myyntiin... Legot, play mobilet, muumijutut on hänen juttunsa...
Kävin myös aamulla kodin 1 kierroksella

Sama nainen on ollut myymässä myös siinä ulkona kesällä ja tuolloin hänen pöydällään oli ainakin legoja ja pet shoppeja...ne tosin oli kalliimpia kuin kaupassa joten jäi ostamatta :D

Löysitkö kodin ykkösestä tänään mitään?

[QUOTE="vieras";23292747]Joo, kiitti. Nuo mainitsemasi ovat ainoat, joissa oon ees käynyt. Tai Eurokirppiksellä en ole tainnut käydä. Onko kesävaatteita myynnissä yhtään?

Muuten, olen miettinyt, eikö sulla "omatunto kolkuta" (tai miten sitä kuvaisi), kun ostat noin paljon ja viet ns. parhaat päältä, esim. kaikki nuo Bratzit, vaikka vielä ei edes leiki niillä? Ymmärsitköhän kysymyksen? En tarkoita, että et saisi ostaa. Osta toki, hyvä kun joku vie. Mutta siis itse välillä mietin, että tää on löytö, mutta ei me ehkä tarvita tätä kuitenkaan jne.. Ja sulla on nyt 3 toppapukua ensi talveksi yhdelle lapselle! Eikö siis nolota tai jotain?[/QUOTE]

Nyt en tiiä että pitäskö tukehtua hämmästyksestä vai naurusta :O Siis ihan paras kommentti aikoihin :laugh:

Sama nainen on ollut myymässä myös siinä ulkona kesällä ja tuolloin hänen pöydällään oli ainakin legoja ja pet shoppeja...ne tosin oli kalliimpia kuin kaupassa joten jäi ostamatta :D

Löysitkö kodin ykkösestä tänään mitään?

Loppu päähän kirppistä tuli vähän myöhemmin n. klo 8 nuori pari ja paljon naisten vaatteita ja kenkiä. Eli sieltä tein eurolla ja kahdella hyviä kenkälöytöjä itselleni. Ihan uuden veroisia. Muuten ei niin mitään. Huonosti lasten vaatetta ym nyt oli myynnissä.

Yhteistyössä