Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Tuo Kunnaksen kirja ois passannut meillekin![]()
Jaa-a. Paha sanoa, kun ei sitä koskaan tiedä että mitä löytyy ja mistäMutta ilmeisesti siis kirppistelet Turunseudulla?
Mä itse tykkään käydä PikkuSiilissä ja jos etsisin nimenomaan lapsille jotain tiettyä, niin kävisin Mollamaijassakin. Ja sitten lisäksi perus KCL ja KCM. Eurokirppikseltäkin saattaa jotain löytyä. PikkuSiili ei ole sunnuntaina auki, joten jos sinne meinaat mennä, niin valitse kirppispäiväksi lauantai.
ihanat moniväriset villasukat itselle 5 eur
askartelutarvikkeita pojalle 5 eur
uusi Shrek 3 dvd 5 eur
cargohousut pojalle 3 eur
Ecco kesälenkkarit pojalle 8 eur
Maisa kirja 2e
housut 0,5
paita 1e
kengät kevääksi 2e![]()
Nuo kesälenkkarit oli varmasti melkonen osumaKun nuo Eccot on niin pirun kalliita uutena
![]()
Kyllä! Olivat kuraiset, mutta näin heti, että erittäin hyväkuntoiset sen lian alla. Pesin kengät hammasharjan kanssa ja nyt eivät uusille enää paljon häpeile![]()
Perjantaina kävin ekaa kertaa Vienonkammarissa : Karjalan Tuki - Kuusankoski ry.
Ja sieltä tuli mukaan oikein tosi löytö. Itselleni uudet (laput kiinni) Espritin farkut ovh 69e ja maksoi sielä 1e ja kaiken lisäksi kun kotona sovitin, niin aivan täydellisesti sopi mulle... tosin lahkeita pitää lyhentää puolimetriä... Mukaan sieltä lähti vielä 2 vyötä toinen 1e ja toinen 0.5e, susitossut itselleni 1e pari ja 4 kukkakuvioitua lasia 0.5e/kpl. Ja todellakin meinaan käydä kammarissa toistekin.
Olipa ihmeellinen kommentti :O Totta kai sitä saa viedä parhaat päältä. Kirpputoreilla ei ole etuosto-oikeuksia kenelläkään, se ostaa joka ekaksi ehtii. Mäkin ostan varastoon tavaraa, jota ei heti tarvita. Talvella kesävaatetta, monot tai luistimet kahdessa eri koossa, kirjoja, peleje tms. joulua tai synttäriä ajatellen jne. Ja munkin lapsella on 3 toppa-asua sekä täksi talveksi että ensi talveksi. Fiksuahan se on ostaa silloin, kun halvalla saa!
Ai siis hammasharja on SE juttu...mitä ainetta käytit? Mulla on meinaan muutamat kengät jotka pitäis pestä, mutta kun en tiedä että miten. Siis perus jotain lenkkareita ja sandaaleja, ei nahkaa vaan akngasta.