Viikonlopun KIRPPISPINO!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja chef
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Perjantain kirpparikierrksen saldo:

pienemmälle gymboreen vaatteita, leggareita, mekkoja ja paitoja 1-2€/kpl. Nuo Gymbon vaatteet vaan on niin ihania... Samasta pöydästä isommalle gapin paitoja 2-3€/kpl. Harvinaisempia merkkejä kirppareilla täälläpäin... Ja minusta hinnat kohdallaan... Poistuin paikalta ajoissa koska pöydässä oli myös ticketiä, Elleä, sucre d'orgea... Olisi lähtenyt käsistä... Sain siihen pöytään menemään 30€ mutta onpa pienemmälle kesävaatteet kasassa ja isommalle tarhavaatetta ja siistimpääkin taas .)

Vanhanaikainen helmitaulu 1€ oli ihana löytö. Itsellä ollut samanlainen pienenä ja kunto oli hyvä

Onnea löydöstä!

Meillekin on tuota Little People-sarjaa kantautunut kirppikseltä kotiin yksi jos toinenkin osa :D Se on ihan huippusarjaa...meillä sillä leikkii kaikki 3 lasta...myös tuo tokaluokkalainen :D

Kiva kuulla, että lelulla saattaa olla myös pitkä käyttöikä. :) Ennestään meillä on ollut koulubussi samaa sarjaa, joten osasin jo ostaessa aavistaa, että lelu on mieleinen.

Voi itku... ku luen teijän löydöistä, nii tulee sellanen olo, että huomenna(kin) on pakko päästä kirppareille!! Tänään oli hyvä kirppispäivä :)
+hyönteissuoja rattaisiin
+kolme t-paitaa 92cm
+kaksi pitkähihasta (bamse+hm) 92cm
+kahdet collegehousut (lindex, hm) 86cm
+kaksi bodya (lindex) 86cm
+lassien ulkoilupuku 92cm hyväkuntoinen!
+Viking Goret 22 hyväkuntoiset

Kaikki samalta myyjältä, ja hintaa koko paketilla 5e!

[QUOTE="kirppu";23294219]Perjantain kirpparikierrksen saldo:

pienemmälle gymboreen vaatteita, leggareita, mekkoja ja paitoja 1-2€/kpl. Nuo Gymbon vaatteet vaan on niin ihania... Samasta pöydästä isommalle gapin paitoja 2-3€/kpl. Harvinaisempia merkkejä kirppareilla täälläpäin... Ja minusta hinnat kohdallaan... Poistuin paikalta ajoissa koska pöydässä oli myös ticketiä, Elleä, sucre d'orgea... Olisi lähtenyt käsistä... Sain siihen pöytään menemään 30€ mutta onpa pienemmälle kesävaatteet kasassa ja isommalle tarhavaatetta ja siistimpääkin taas .)

Vanhanaikainen helmitaulu 1€ oli ihana löytö. Itsellä ollut samanlainen pienenä ja kunto oli hyvä[/QUOTE]

Kuulostaa taivaallisen ihanalta! Myös mä olen heikkona Gymboreen vaatteisiin, mutta niitä löytyy kirppikseltä hyvin harvoin. Saadaan niitä yleensä synttärilahjaksi suvulta, joten sitä kautta ollaan niitä muutama saatu :)

[QUOTE="Vierailija";23294231]Kiva kuulla, että lelulla saattaa olla myös pitkä käyttöikä. :) Ennestään meillä on ollut koulubussi samaa sarjaa, joten osasin jo ostaessa aavistaa, että lelu on mieleinen.[/QUOTE]

Mä en itseasiassa ole ihan perillä siitä että mitä kaikkea meillä on. Ainakin nukketalo, prinsessalinna, maatila, koulubussi, lentokone, jumbojetti, leikkipuisto, tila-auto, talli, pieni maatila-osa ja laatikollinen erilaisia autoja yms. sekä toinen laatikollinen ukkeleita yms. Muksut rakentaa niistä aina little people-kaupungin :D

Jos saisin valita vain yhdet lelut mitä lapsille jäis niin ne ois nuo :)

[QUOTE="Nuu";23294235]Voi itku... ku luen teijän löydöistä, nii tulee sellanen olo, että huomenna(kin) on pakko päästä kirppareille!! Tänään oli hyvä kirppispäivä :)
+hyönteissuoja rattaisiin
+kolme t-paitaa 92cm
+kaksi pitkähihasta (bamse+hm) 92cm
+kahdet collegehousut (lindex, hm) 86cm
+kaksi bodya (lindex) 86cm
+lassien ulkoilupuku 92cm hyväkuntoinen!
+Viking Goret 22 hyväkuntoiset

Kaikki samalta myyjältä, ja hintaa koko paketilla 5e![/QUOTE]

No jopas. melko edullista :D :D :D

Siis jo iahn naurettavan halpaa :D

Chef: Heh, niinpä! Täällä oli siis tänään sellainen paikallisten mammojen parituntinen kirppis, jokainen oli itse myymässä omaisuuttaan. Ehdin paikalle vasta viime tingassa, ja tällä myyjällä oli ilmeinen tarve päästä eroon kamppeista :) hyvä mulle! Keräilin lapselleni sopivia vaatteita pöydästä ja kysyin myyjältä hintaa koko "paketille" ...totes, että "anna vaikka vitonen"!

Arvaa onko mulla dilemma.. kun sille ois parin kuukauden päästä käyttöä tutun vauvalle, mutta kun tykästyin siihen, ja ehkä joskus hamassa tulevaisuudessa saan lääkäriltä luvan tehdä lisää lapsia, ja eihän sitä sukupuoltakaan voi tietää, joten.. pitäskö vaan pistää sinne minne alkuunkin sen ajattelin?

Mä oon ainakin säästänyt kaikista kivoimmat vaatteet,tulevia lapsia ajatellen.Koska se niistä saatava hyöty (eli muutama euro jostain tietystä vaatteesta) on kuiteski niin pieni.Sit jos "oikeeta" sukupuolta ei koskaan tule niin sit ei.Mut meil on yks pahvilaatikollinen noita vaatteita vintissä niin eipä ne ees vie tilaa.
Kavereille oon toki lainannut vaatteita mutten oo myynyt.

[QUOTE="Nuu";23294354]Chef: Heh, niinpä! Täällä oli siis tänään sellainen paikallisten mammojen parituntinen kirppis, jokainen oli itse myymässä omaisuuttaan. Ehdin paikalle vasta viime tingassa, ja tällä myyjällä oli ilmeinen tarve päästä eroon kamppeista :) hyvä mulle! Keräilin lapselleni sopivia vaatteita pöydästä ja kysyin myyjältä hintaa koko "paketille" ...totes, että "anna vaikka vitonen"![/QUOTE]

MLL-kirppiksilläkin tekee viimeminuuteilla löytöjä kun myyjät haluavat tavarastaan eroon :D Mutta en mä ihan tuohon hintaan ole kenenkään nähnyt myyvän :)

Mä oon ainakin säästänyt kaikista kivoimmat vaatteet,tulevia lapsia ajatellen.Koska se niistä saatava hyöty (eli muutama euro jostain tietystä vaatteesta) on kuiteski niin pieni.Sit jos "oikeeta" sukupuolta ei koskaan tule niin sit ei.Mut meil on yks pahvilaatikollinen noita vaatteita vintissä niin eipä ne ees vie tilaa.
Kavereille oon toki lainannut vaatteita mutten oo myynyt.

Jep, mulla vaan on tosissaan se tilanne, että en varmati ainakaan vuoteen saa tehdsä toista lasta, ehkä kahteenkaan, riippuu miten mun tilanne etenee.. saadaanko tlanne hallintaan.

Mä ostin viime viikolla Eurokirppikseltä tytölle Espritin paidan 86 cm, ihan uudenveroinen ei mitään pesunukkaa tai muutakaan käytönjälkeä 3 €. Saman kokoinen neuletunika, myös ihan uudenveroinen, olikohan se 1,50 tms. Tollanen tunika on ollu meillä kokoa 68, se oli niin kiva että piti ostaa isompikin. :D

Eurokirppiksellä on nyt jonkin verran kojuja missä myytiin lasten vaatetta että sieltä saattaa löytyä. Itse aattelin viedä ens viikolla uuden satsin lastenvaatteita ja myös äitiysvaatteita myyntiin (vinks vinks ;) )

Mä ostin viime viikolla Eurokirppikseltä tytölle Espritin paidan 86 cm, ihan uudenveroinen ei mitään pesunukkaa tai muutakaan käytönjälkeä 3 €. Saman kokoinen neuletunika, myös ihan uudenveroinen, olikohan se 1,50 tms. Tollanen tunika on ollu meillä kokoa 68, se oli niin kiva että piti ostaa isompikin. :D

Eurokirppiksellä on nyt jonkin verran kojuja missä myytiin lasten vaatetta että sieltä saattaa löytyä. Itse aattelin viedä ens viikolla uuden satsin lastenvaatteita ja myös äitiysvaatteita myyntiin (vinks vinks ;) )

Tuo on kivaa, kun löytää jotain ennenkin ollutta isommassa koossa :)

Pitää käydä kurkkimassa mitä Eurokirppikseltä löytyy :D ;)

Alkuperäinen kirjoittaja määä;23295429:
eikö sua chef ahdista toi määrä mitä ostelet?
oletko aivan varma että käytätte kaikkia?
sanoit joskus että osittain tunnistat itseäsi "himohamstraajista"

Kuvitteletko, että chef myöntää sairauttaan? =)

Mä en ole mitään löytöjä tehnyt kirppiksillä. Olen pysynyt kaukana kirppikseltä. Mutta olen nyt viikon kaivellut kaappeja ja komeroita, etsien pieniä vaatteita. Tarkoitus olisi ensi viikonloppuna mennä itsepalvelu kirppikselle myymään.

Hidasta puuhaa tuo hinnoittelu, kun joka toisen vaatteen kohdalla täytyy huokailla ja muistella. Miun pienet on jo niin isoja :,) Vastaan tuli 62 koon t-paita ja miten kauan mie sitä kääntelin ja ihailin, kun se oli niin nätti ja sopi meidän tytölle, miten mie maltankaan siitä luopua... Tämän kaltaisia löytöjä lähinnä olen tehnyt. (En lopulta luopunutkaan paidasta, meni nukenvaate-pinoon ...joka alkaa olemaan kohta turhan korkea...)

Alkuperäinen kirjoittaja määä;23295429:
eikö sua chef ahdista toi määrä mitä ostelet?
oletko aivan varma että käytätte kaikkia?
sanoit joskus että osittain tunnistat itseäsi "himohamstraajista"

Ei ahdista. Jos ahdistaisi, niin en uskoakseni sitten ostelisi niin paljoa :)

Olen varma että käytämme kaikkia.

Kyllä, mussa asuu pieni himohamstraaja, mutta sillä ei ole mitään tekemistä vaatteiden tai lelujen kanssa. Mun himohamstraamiseni liittyy askartelumateriaaleihin ja kierrätyskuoriin. Ja sekin himohamstraus mahtuu yhteen banaanilaatikkoon, joten ei se nyt niin kovin HIMOa ole :D

Himohamstraaja on ymmärtääkseni ihminen joka hamstraa ympärilleen tavaraa ja niistä luopuminen on vaikeaa. Mulle ei tuota tuskaa luopua vaatteista joita emme enää käytä, eikä tuska tuota leluistakaan luopuminen.

Mulla oli yli 2kk putkeen kirppispöytä jossa myin meille tarpeetonta vaatetta ja lelua, sekä kodin irtaimistoa. Jos mulla olis hamstrausaddiktio, niin tuskin noin olisin tehnyt?

Kierrätyskuoriinkin keksin idean jonka tiimoilta mun ei tarvitse niitä säästää. Eikä niistäkään luopuminen siis tee tiukkaa kun käytän niitä postittamiseen, eli minkäännäköistä tunnesidettä mulla niihin ei ole.

[QUOTE="plop";23295503]Mä en ole mitään löytöjä tehnyt kirppiksillä. Olen pysynyt kaukana kirppikseltä. Mutta olen nyt viikon kaivellut kaappeja ja komeroita, etsien pieniä vaatteita. Tarkoitus olisi ensi viikonloppuna mennä itsepalvelu kirppikselle myymään.

Hidasta puuhaa tuo hinnoittelu, kun joka toisen vaatteen kohdalla täytyy huokailla ja muistella. Miun pienet on jo niin isoja :,) Vastaan tuli 62 koon t-paita ja miten kauan mie sitä kääntelin ja ihailin, kun se oli niin nätti ja sopi meidän tytölle, miten mie maltankaan siitä luopua... Tämän kaltaisia löytöjä lähinnä olen tehnyt. (En lopulta luopunutkaan paidasta, meni nukenvaate-pinoon ...joka alkaa olemaan kohta turhan korkea...)[/QUOTE]

Mulla on kotona kirppislaatikko jonne nakkaan aina kaikki vaatteet ja lelut jotka menee poistoon. Aika ajoin sitten hinnoittelen niitä jolloin se homma ei ole niin suuri siinä kohtaa kun varaan myyntipöydän :)

Meillä on ainakin tällä erää lapsiluku täynnä joten pieneksi jääneet vaatteet ennemminkin kiikutan ilomielin kirppikselle ja pois nurkista, kuin että säästelisin niitä siksi että ehkä jos joskus sittenkin :D

Yhteistyössä