Viikonlopun KIRPPISPINO!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja chef
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
[QUOTE="sama";23293468]Loppu päähän kirppistä tuli vähän myöhemmin n. klo 8 nuori pari ja paljon naisten vaatteita ja kenkiä. Eli sieltä tein eurolla ja kahdella hyviä kenkälöytöjä itselleni. Ihan uuden veroisia. Muuten ei niin mitään. Huonosti lasten vaatetta ym nyt oli myynnissä.[/QUOTE]

Muistan heidät...mä en mennyt sinne edes kurkkimaan, kun se nainen oli vähän eri kokoluokkaa kun mä :xmas:

Eli tässä tulee (ovat vielä silittämättä ) Pöytäliina 3€ on kooltaa ihan riittävän iso, ajattelin että voin sen leikellä ja ommella siitä jotain mutta taitaakin istua väreiltään meille niin hyvin että saa jäädä liinaksi ja kaulahuivi siis 1€

Nyt on pakko tulla tähänkin pinoon ärjymään :mad: Multa on varastettu omalta pöydältä tavaraa noin 90 euron edestä. Kuinka monella on ollut samoja ongelmia? Musta toi on ihan hirveä summa. Kolmaosa koko myynnistä.

oho :O melkonen summa. Eikö siellä kirpalla kukaan muka ole huomannu mitään jos tuommosia määriä katoaa tavaraa?

Nyt on pakko tulla tähänkin pinoon ärjymään :mad: Multa on varastettu omalta pöydältä tavaraa noin 90 euron edestä. Kuinka monella on ollut samoja ongelmia? Musta toi on ihan hirveä summa. Kolmaosa koko myynnistä.

Kannattaa kiertää vielä muiden paikat läpi, sovituskoppien lähistö ja hintalaputtomien paikka. Joissakin paikoissa tavarat ajautuvat väärille paikoille.
Harmi juttu!

Kannattaa kiertää vielä muiden paikat läpi, sovituskoppien lähistö ja hintalaputtomien paikka. Joissakin paikoissa tavarat ajautuvat väärille paikoille.
Harmi juttu!

Ei ole vaatteita, vain tavaraa. Eikö ole muissa pöydissä, on tullut kierrettyä tuolla itsekin paljon. Mitä enemmän tätä mietin, sen enemmän alkaa kiukuttaa...

Ei ole vaatteita, vain tavaraa. Eikö ole muissa pöydissä, on tullut kierrettyä tuolla itsekin paljon. Mitä enemmän tätä mietin, sen enemmän alkaa kiukuttaa...

No voihan rähmä :( Mä en ymmärrä enkä tule koskaan ymmärtämään miksi ihmiset varastaa kirppiksiltä. Anopilta on varastettu jotain joka kerta ja nyt huomasin itse, että eräs myynnissäni ollut uusi mekko oli kadonnut...hintalappu oli pöydässä, mutta tuote ei. Eikä ole näinä 2 viikkona löytynyt muualtakaan.

Kyllä varmaan joka kerta jotain katoaa...tästä syystä meinaan jatkossa hälyttää kaikki yli 5€ maksavat tuotteet.

[QUOTE="vieras";23293890]Typerää, kun kukaan muu ei kuvaa kuin chef![/QUOTE]

On tuolla Taevahan tosi laittanut kuvan :)

Mäkin kieltämättä tykkään katsella ennemmin kuvia kuin tekstiä, mutta tekstikin on parempi kuin ei mitään :D

Arvaa onko mulla dilemma.. kun sille ois parin kuukauden päästä käyttöä tutun vauvalle, mutta kun tykästyin siihen, ja ehkä joskus hamassa tulevaisuudessa saan lääkäriltä luvan tehdä lisää lapsia, ja eihän sitä sukupuoltakaan voi tietää, joten.. pitäskö vaan pistää sinne minne alkuunkin sen ajattelin?

Et voi tietää saatko tytön vai pojan...joten antasin sen tutun vauvalle :)

Mä olen itse ainakin huomannut että maku muuttuu vuosien varrella...toki joitakin yksittäisiä juttuja on joista tykkään edelleen, mutta en pue pienille samanlaisia vaatteita mitä puin 6v sitten esikoiselle :)

En voikkaan.. sehän tässä on sairasta.. mä vaan luulen että mä en saa poikia.. meillä nimittäin suvussa on poikia todella vähän.
Mulla on esim 4 siskoa :)

Mutta jospa poikkeus vahvistaa säännön? :laugh: :D :D

Meilläkin on pääsääntöisesti tyttöjä, mulla on 1 veli ja 3 siskoa, äidilläni on sisko ja mulla on 3 tyttöä. En silti lähtis luottamaan siihen että saadaan vielä neljäs tyttö :D

Ehdottomasti paras löytö oli FB little people merirosvolaiva 6.5€. Täysin toimiva, leikkimättömän näköinen ja kaikki osat tallessa. Löytyi jo perjantaina ja sillä on nyt poika 2-v leikkinyt koko viikonlopun. :)

[QUOTE="Vierailija";23294164]Ehdottomasti paras löytö oli FB little people merirosvolaiva 6.5€. Täysin toimiva, leikkimättömän näköinen ja kaikki osat tallessa. Löytyi jo perjantaina ja sillä on nyt poika 2-v leikkinyt koko viikonlopun. :)[/QUOTE]

Painelen tykkää nappulaa.... Täytyykin huomenna antaa takas takavarikossa olleet muumitalo ja laiva väkineen.

[QUOTE="Vierailija";23294164]Ehdottomasti paras löytö oli FB little people merirosvolaiva 6.5€. Täysin toimiva, leikkimättömän näköinen ja kaikki osat tallessa. Löytyi jo perjantaina ja sillä on nyt poika 2-v leikkinyt koko viikonlopun. :)[/QUOTE]

Onnea löydöstä!

Meillekin on tuota Little People-sarjaa kantautunut kirppikseltä kotiin yksi jos toinenkin osa :D Se on ihan huippusarjaa...meillä sillä leikkii kaikki 3 lasta...myös tuo tokaluokkalainen :D

Yhteistyössä