Sori kun tungen tähän ketjuun jälleen itseni. Mun ainoat löydöt on ollu pöytäliina 3 ja huivi 1 mutta en tiedä jaksanko ottaa kuvia kun laiskottaa ihan vietävästi :ashamed:
No kuvaisit nyt
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Sori kun tungen tähän ketjuun jälleen itseni. Mun ainoat löydöt on ollu pöytäliina 3 ja huivi 1 mutta en tiedä jaksanko ottaa kuvia kun laiskottaa ihan vietävästi :ashamed:
No kuvaisit nyt![]()
Nyt on pakko tulla tähänkin pinoon ärjymäänMulta on varastettu omalta pöydältä tavaraa noin 90 euron edestä. Kuinka monella on ollut samoja ongelmia? Musta toi on ihan hirveä summa. Kolmaosa koko myynnistä.
oho :O melkonen summa. Eikö siellä kirpalla kukaan muka ole huomannu mitään jos tuommosia määriä katoaa tavaraa?
Nyt on pakko tulla tähänkin pinoon ärjymäänMulta on varastettu omalta pöydältä tavaraa noin 90 euron edestä. Kuinka monella on ollut samoja ongelmia? Musta toi on ihan hirveä summa. Kolmaosa koko myynnistä.
Kannattaa kiertää vielä muiden paikat läpi, sovituskoppien lähistö ja hintalaputtomien paikka. Joissakin paikoissa tavarat ajautuvat väärille paikoille.
Harmi juttu!
Ei ole vaatteita, vain tavaraa. Eikö ole muissa pöydissä, on tullut kierrettyä tuolla itsekin paljon. Mitä enemmän tätä mietin, sen enemmän alkaa kiukuttaa...
Hattaroita ja vaaleanpunaista silkkinauhaa
Tuolta
Mieletön löytö ne espritin housut, oon kade.
Mutta Vasen maksaa uutenakin muistaaakseni 1,5, mutta onhan 1 vähemmän kuin 1,5.
huivi oli ihana
Kipasee Chefin blogiin..
oi, tuo tunika ja se bamsepaita chefin blogissa.. bratseistä en välitä, ja toivon etten niitä joudu kotona kattomaan. Onneks tyttö on vasta 2,5v.
Meillä on tuo tunika muistaakseni toisessakin koossa, mutta värinä taitaa olla lila![]()
Arvaa onko mulla dilemma.. kun sille ois parin kuukauden päästä käyttöä tutun vauvalle, mutta kun tykästyin siihen, ja ehkä joskus hamassa tulevaisuudessa saan lääkäriltä luvan tehdä lisää lapsia, ja eihän sitä sukupuoltakaan voi tietää, joten.. pitäskö vaan pistää sinne minne alkuunkin sen ajattelin?
En voikkaan.. sehän tässä on sairasta.. mä vaan luulen että mä en saa poikia.. meillä nimittäin suvussa on poikia todella vähän.
Mulla on esim 4 siskoa![]()