Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Ai siis hammasharja on SE juttu...mitä ainetta käytit? Mulla on meinaan muutamat kengät jotka pitäis pestä, mutta kun en tiedä että miten. Siis perus jotain lenkkareita ja sandaaleja, ei nahkaa vaan akngasta.
Moi!
Tuo lindexin kukka (pinkki) velourtunika on muuten tosi nätti mekkonakin. Tuli vaan mieleen että meillä on tuo sama ja olen kuvitellut sen olevan mekko ja sitä on sellaisena pidetty =) Eli ota käyttöön jo ennenkuin lapsi on ton kokoinen =)
Perjantaina kävin ekaa kertaa Vienonkammarissa : Karjalan Tuki - Kuusankoski ry.
Ja sieltä tuli mukaan oikein tosi löytö. Itselleni uudet (laput kiinni) Espritin farkut ovh 69e ja maksoi sielä 1e ja kaiken lisäksi kun kotona sovitin, niin aivan täydellisesti sopi mulle... tosin lahkeita pitää lyhentää puolimetriä... Mukaan sieltä lähti vielä 2 vyötä toinen 1e ja toinen 0.5e, susitossut itselleni 1e pari ja 4 kukkakuvioitua lasia 0.5e/kpl. Ja todellakin meinaan käydä kammarissa toistekin.
Fairya olen käyttänyt, sillä lähtee tosi hyvin tahrat![]()
Ei kannata hempeillä kirppikselläKaikki vaan mukaan, mikä miellyttää.
Sammutuspeitto (120x180cm) 5e, ensiapulaukku sisältöineen 2e, villapaita tytölle 3e, 2x Disneypyyhe uudenveroiset à 3e, hopeanvärinen tarjotin 3 e, värikynäsetti jossa tussit, vahaliidut ja puuvärit 1,70e, teletappipehmo 0,90e, boordirulla jossa autoja ja lentokoneita (josta voi askarrella esim. kortteja) 1e, uudet nahkatossut tohvelisankari 6e ja nyt en muista et oliko jotain muuta. Mut onhan tossa taas.![]()
Itse ajattelen, että onneksi CHEF ym ehtivät ostamaan kaikki löydöt ennen trokareita. Tietää ainakin, että tavara on lasten käytössä eikä tarkoitus ole niillä vaan rikastua..
Pikku Siilissäkin tuli yksi päivä vastaan vanhempi pariskunta, kun he sitten itse taas myyvät sitä tavaraa eteenpäin kodin 1 ym kirpputoreilla.
Itse ajattelen, että onneksi CHEF ym ehtivät ostamaan kaikki löydöt ennen trokareita. Tietää ainakin, että tavara on lasten käytössä eikä tarkoitus ole niillä vaan rikastua..
Pikku Siilissäkin tuli yksi päivä vastaan vanhempi pariskunta, kun he sitten itse taas myyvät sitä tavaraa eteenpäin kodin 1 ym kirpputoreilla.
Melko monta löytöä
Tosi kivaan hintaan sait sammutuspeitteen ja ea-laukun. Ne kun on uusina melkosen kalliita.
Joo mökille taas löytöjä. Olin joo erityisen iloinen tosta edullisesta sammutuspeitosta ja ea -laukusta.ja toki muutkin ostokset ilahdutti -anhän muuten niitä olis ostanut.
![]()
Kodin ykkösessä oli tänäänkin muutama pöytä jossa vanhempi rouva myi leluja kiskurihintaan :/ Tulee väkisinkin mieleen että onkohan ne lelut ostettu ihan myyntitarkoituksessa.
Harrastus se toki siinäkin, mutta jotenkaan en vaan tuosta trokauksesta pidä jos sitä tehdään lähes tylkseen.
Kodin ykkösessä oli tänäänkin muutama pöytä jossa vanhempi rouva myi leluja kiskurihintaan :/ Tulee väkisinkin mieleen että onkohan ne lelut ostettu ihan myyntitarkoituksessa.
Harrastus se toki siinäkin, mutta jotenkaan en vaan tuosta trokauksesta pidä jos sitä tehdään lähes tylkseen.
Ensimmäisen rivin lopussa ainakin on usein sama nainen myymässä ja välillä tekee kierroksia ja sitten tavarat taas uudelleen myyntiin... Legot, play mobilet, muumijutut on hänen juttunsa...
Kävin myös aamulla kodin 1 kierroksella
Sama nainen on ollut myymässä myös siinä ulkona kesällä ja tuolloin hänen pöydällään oli ainakin legoja ja pet shoppeja...ne tosin oli kalliimpia kuin kaupassa joten jäi ostamatta
Löysitkö kodin ykkösestä tänään mitään?