VIIKON KUVAPINO! Kuva teistä itsestänne.

  • Viestiketjun aloittaja "ulla"
  • Ensimmäinen viesti
Suzyanne
En muista olenko jo osallistunut tähän ketjuun, ehken, kun olin juuri reilun viikon reissussa. =)

Tässä olen juuri lähdössä työkaverin synttäreitä viettämään, ulos syömään vaan mentiin, ja vähän lauleskelua päälle, ei sen kummempaa.

 
Suzyanne
[QUOTE="lilli";23374877]Kiva meikki ja vaatteet, sä olet aina kuvissasi niin kivasti puettu ja meikattu.[/QUOTE]

Kiitos. Tulee laitettua vaan kuvia joissa on panostanut itseensä, heh, nykyään en jaksa meikata kuin hyvä jos kerran viikossa vähän ripsiväriä ja huulikiiltoa, ja päällä jotain mitä sattuu kaapista löytymään. :cool: Olen tullut vähän laiskaksi laittautumisen suhteen, mutta harvoin käyn muualla kuin töissä, kaupassa tai leikkipuistossa. :)
 
Suzyanne
Suzyannella on ihanan sävyinen huulipuna<3 Oon etsiny kaikkialta juuri tuollaista sopivaa verenpunaista sävyä, ei oo löytyny. Minkä merkkinen sulla on?
Kiitos, itsekin etsin tuota sävyä aika kauan. Se on Maybelline color sensational nro 535. Ei ollut kallis, 10 e maksoi, mutta todella hyvä huulipuna, kesti hyvin huulilla ihan pikkutunneille saakka, yhden kerran muistaakseni vain sitä korjailin. :)

Muoks, tuossa kuvassa hampaani näyttävät ihan keltaisilta, en tiedä sitten johtuuko huulipunasta vai valaistuksesta, mutta ei ne ihan noin keltaiset kyllä oikeasti ole, vaikka vähän kellastuneet ovatkin. : /
 
Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
Kiitos, itsekin etsin tuota sävyä aika kauan. Se on Maybelline color sensational nro 535. Ei ollut kallis, 10 e maksoi, mutta todella hyvä huulipuna, kesti hyvin huulilla ihan pikkutunneille saakka, yhden kerran muistaakseni vain sitä korjailin. :)

Muoks, tuossa kuvassa hampaani näyttävät ihan keltaisilta, en tiedä sitten johtuuko huulipunasta vai valaistuksesta, mutta ei ne ihan noin keltaiset kyllä oikeasti ole, vaikka vähän kellastuneet ovatkin. : /
Kiitos vinkistä! :) Mä en ainakaan huomannut mitään keltasia hampaita, älä huoli. :)
 

Yhteistyössä