....
[QUOTE="vieras";23375165]Jotain positiivista: silmälasit pysyy hyvin päässä.[/QUOTE]
Voi ei
Voi ei
Ja siinä toinen valopää. Mieluummin olen vaikka miten ruma kuin noin saatanan tyhmä.Voi ei
Kuka sanoi että olet ruma..?Ja siinä toinen valopää. Mieluummin olen vaikka miten ruma kuin noin saatanan tyhmä.
Sinä tuon sanoit ei kukaan muu !!Ja siinä toinen valopää. Mieluummin olen vaikka miten ruma kuin noin saatanan tyhmä.
Eihän häntä kukaan ole sanonutkaan rumaksi!Rieputarallaa ei ole ollenkaan ruma. En tajua miten joku näkee hänet rumana.
Ihanat paksut hiukset ja kaunis muutenkin kasvoistaan.
Sanotko sä itte että sä olet ruma vai miten tuo pitäis ymmärtää???Miten tuo kommentti sitten olisi pitänyt ottaa? Et kai väitä, että sillä haettiin jotakin muuta?
Et vastannut kysymykseen.Alkuperäinen kirjoittaja ymmärrystä;23382926:Sanotko sä itte että sä olet ruma vai miten tuo pitäis ymmärtää???
Huumorilla, vastaa sinä nyt.Et vastannut kysymykseen.
Mun mielestä tuollainen on erittäin huonoa "huumoria". Ihan selvää piilovittuilua.Alkuperäinen kirjoittaja kysymyskiä;23382962:Huumorilla, vastaa sinä nyt.
Ja vieläkin mennään kysymyksen vierestä, vastaatko?Mun mielestä tuollainen on erittäin huonoa "huumoria". Ihan selvää piilovittuilua.
Vastaa mihin?Ja vieläkin mennään kysymyksen vierestä, vastaatko?
minusta hän on palstan kaunein.Alkuperäinen kirjoittaja jassåå;23301051:
Oletko oikeasti noin tyhmä? Siihen että oletko mielestäsi ruma vai mikä olet.Vastaa mihin?
Itseasiassa vaihdoin kuvan valaistusta tummemmaksi koska se oli valottunu, joten kyllä muokkasin haha Kiitos arviostasi, tuliko hyvä mieliminusta hän on palstan kaunein.
mikä viehättää tiirussa joka on ensinnäkin photoshopannut naamaansa? vähän burnia ripsiin ja dodgea huuliin niinkö? muutenkin näkee että meikkiä käytetään kuin 13 vuotiaat...
Mitä väliä mun mielipiteelläni on?Oletko oikeasti noin tyhmä? Siihen että oletko mielestäsi ruma vai mikä olet.
:x oliko pakko pilata kaikkien fiilis tulla sössöttämään paskaa :xAlkuperäinen kirjoittaja PölyEsteri;23383098:rieputarallaa, toi on kiva kuva, mutsulla oli facessa tosi nättejä kuvia, missä olet sun ystävien kanssa ja naurat ja hymyilet. Olet tosi kaunis niissä kuvissa.
Ok, Voimia ja jaksamisia. =)Mitä väliä mun mielipiteelläni on?
Mua on haukuttu täällä rumaksi varmaan satoja kertoja, ja sitähän tuolla rillien paikallaanpysymiskommentillakin tarkoitettiin. NIIN tyhmä en ole, etten sitä tajuaisi. Mutta vaikka olisin miten ruma, niin mieluummin sitä kuin niin tyhmä, että alentuisin haukkumaan muiden ulkonäköä.
Kiitos, ihanainen :heart:Alkuperäinen kirjoittaja PölyEsteri;23383098:rieputarallaa, toi on kiva kuva, mutsulla oli facessa tosi nättejä kuvia, missä olet sun ystävien kanssa ja naurat ja hymyilet. Olet tosi kaunis niissä kuvissa.