VIIKON KUVAPINO! Kuva teistä itsestänne.

  • Viestiketjun aloittaja "ulla"
  • Ensimmäinen viesti
se sama
[QUOTE="piuku";23382905]Eihän häntä kukaan ole sanonutkaan rumaksi![/QUOTE]

En lukenut koko ketjua, mut muistan kyllä että muissa kuvaketjuissa on saanut ihan kauheaa arvostelua. Hyvä jos täällä ei kukaan ole sanonut, mutta ei toisen nenän "piilo"kommentointi noin ole ollenkaan kivaa.
 
mielipitteeni
Alkuperäinen kirjoittaja jassåå;23301051:
Ihan vain teidän kiusaksi :D suoraan töiden ja treenien jälkeen otettu kuva...

minusta hän on palstan kaunein.
mikä viehättää tiirussa joka on ensinnäkin photoshopannut naamaansa? vähän burnia ripsiin ja dodgea huuliin niinkö? muutenkin näkee että meikkiä käytetään kuin 13 vuotiaat...
 
minusta hän on palstan kaunein.
mikä viehättää tiirussa joka on ensinnäkin photoshopannut naamaansa? vähän burnia ripsiin ja dodgea huuliin niinkö? muutenkin näkee että meikkiä käytetään kuin 13 vuotiaat...
Itseasiassa vaihdoin kuvan valaistusta tummemmaksi koska se oli valottunu, joten kyllä muokkasin haha :D Kiitos arviostasi, tuliko hyvä mieli ;)
Kyllä aika moni on jo kertonut ettei minussa viehätä yhtään mikään joten ei hätää :LOL:

En ole kyllä tehnyt dodgea(mitä se sitten lieneekään) mutta sovitaan että olen :D

muoks:Siis sitä kontrastia vai mikäs se nyt oli :D
 
Viimeksi muokattu:
"moi"
Tiiru on kaunis, freya on kaunis, pölyesteri on kaunis, helgap on kaunis, sörhis on kaunis, hittovieköön KAIKKI täällä on kauniita ollu :) ei vaan muista nikkejä ku noilta joita eniten näkee :D
 
Oletko oikeasti noin tyhmä? Siihen että oletko mielestäsi ruma vai mikä olet.
Mitä väliä mun mielipiteelläni on?

Mua on haukuttu täällä rumaksi varmaan satoja kertoja, ja sitähän tuolla rillien paikallaanpysymiskommentillakin tarkoitettiin. NIIN tyhmä en ole, etten sitä tajuaisi. Mutta vaikka olisin miten ruma, niin mieluummin sitä kuin niin tyhmä, että alentuisin haukkumaan muiden ulkonäköä.
 
ymm
Alkuperäinen kirjoittaja PölyEsteri;23383098:
rieputarallaa, toi on kiva kuva, mutsulla oli facessa tosi nättejä kuvia, missä olet sun ystävien kanssa ja naurat ja hymyilet. Olet tosi kaunis niissä kuvissa.:)
:x oliko pakko pilata kaikkien fiilis tulla sössöttämään paskaa :x
 
ok
Mitä väliä mun mielipiteelläni on?

Mua on haukuttu täällä rumaksi varmaan satoja kertoja, ja sitähän tuolla rillien paikallaanpysymiskommentillakin tarkoitettiin. NIIN tyhmä en ole, etten sitä tajuaisi. Mutta vaikka olisin miten ruma, niin mieluummin sitä kuin niin tyhmä, että alentuisin haukkumaan muiden ulkonäköä.
Ok, Voimia ja jaksamisia. =)
 
Mun mielestä on hassua, kun joku aina laittaa haukut jollekin ja samalla nostaa sitten jotain toista. Kyllähän voi kehua niinkin, ettei samalla lyttää jotain ja tee semmosta vastakkainasettelua.

Negatiiviset ihmiset tekee usein niin, että ne ei osaa kehua, ilman, että joku saa myös samalla haukut. Ja toinen, mitä sillä ilmeisesti haetaan, on, että saadaan ihmiset toisiaan vastaan. Esimerkiksi mulle on yritetty tuhannesti sitä, miten ällö mä oon, verrattuna Graceen. Ja verrattuna Graceen, tietysti, koska me ollaan ystäviä ja se joku haluaa kylvää riitoja ja toivoo, että pinnan alle jäis jotain kytemään.
 

Yhteistyössä