VIIKON KUVAPINO! Kuva teistä itsestänne.

  • Viestiketjun aloittaja "ulla"
  • Ensimmäinen viesti
sitäkö
Alkuperäinen kirjoittaja PölyEsteri;23383123:
Mun mielestä on hassua, kun joku aina laittaa haukut jollekin ja samalla nostaa sitten jotain toista. Kyllähän voi kehua niinkin, ettei samalla lyttää jotain ja tee semmosta vastakkainasettelua.

Negatiiviset ihmiset tekee usein niin, että ne ei osaa kehua, ilman, että joku saa myös samalla haukut. Ja toinen, mitä sillä ilmeisesti haetaan, on, että saadaan ihmiset toisiaan vastaan. Esimerkiksi mulle on yritetty tuhannesti sitä, miten ällö mä oon, verrattuna Graceen. Ja verrattuna Graceen, tietysti, koska me ollaan ystäviä ja se joku haluaa kylvää riitoja ja toivoo, että pinnan alle jäis jotain kytemään.
Hei, tarkotat sä niinku että kun panee ykköseen paneekin yhtäkkiä kakkoseen ja vaihtelee väliin, sitten suuhun ja ei osaa päättää mihin panee menee niinku paikat sekaisin ja sitten panee joka paikkaan mutta ei kuitenkaan minnekään? Sitäkö sä tarkotat? =)
 
Alkuperäinen kirjoittaja PölyEsteri;23383123:
Mun mielestä on hassua, kun joku aina laittaa haukut jollekin ja samalla nostaa sitten jotain toista. Kyllähän voi kehua niinkin, ettei samalla lyttää jotain ja tee semmosta vastakkainasettelua.

Negatiiviset ihmiset tekee usein niin, että ne ei osaa kehua, ilman, että joku saa myös samalla haukut. Ja toinen, mitä sillä ilmeisesti haetaan, on, että saadaan ihmiset toisiaan vastaan. Esimerkiksi mulle on yritetty tuhannesti sitä, miten ällö mä oon, verrattuna Graceen. Ja verrattuna Graceen, tietysti, koska me ollaan ystäviä ja se joku haluaa kylvää riitoja ja toivoo, että pinnan alle jäis jotain kytemään.
en mä mielestäni ihan toivottoman negatiivinen ole.
 
peesi
Alkuperäinen kirjoittaja PölyEsteri;23383123:
Mun mielestä on hassua, kun joku aina laittaa haukut jollekin ja samalla nostaa sitten jotain toista. Kyllähän voi kehua niinkin, ettei samalla lyttää jotain ja tee semmosta vastakkainasettelua.

Negatiiviset ihmiset tekee usein niin, että ne ei osaa kehua, ilman, että joku saa myös samalla haukut. Ja toinen, mitä sillä ilmeisesti haetaan, on, että saadaan ihmiset toisiaan vastaan. Esimerkiksi mulle on yritetty tuhannesti sitä, miten ällö mä oon, verrattuna Graceen. Ja verrattuna Graceen, tietysti, koska me ollaan ystäviä ja se joku haluaa kylvää riitoja ja toivoo, että pinnan alle jäis jotain kytemään.
Joku joka hyvin hyvin katkera jostain, ulkonäöstä, keskustelusta tai muusta.
En usko että kukaan ihan tosissaan pitää esim tuota tiirua niin kamalan näköisenä, kuin sanoo. On kyllä todella vaikea uskoa, ehkä jossakussa hän ei herätä OOH-ilmiötä mutta niin vaikea kuvitella vilpittömäksi mielipiteeksi tuota esimerkiski viimeistä hänestä kommentoitua.
Joillakin on tarve tuollaiseen, minusta voi jättää tuollaiset sanomatta, mutta kukin tyylillään.
 
Alkuperäinen kirjoittaja päätön;23383156:
ihmisistä jotka eivät osaa kehua. sillonhan se oli mulle.
Ei, kun ihmisistä, jotka kehuu siten, että nostaa samalla jonkun haukuttavan siihen kontrastiksi. Et tee niin. Ja olen nähnyt, että kehut silloin, jos joku on todella sun makuun. :) Et siis lainkaan oke semmoinen, mistä puhuin.
 
"miksi"
Alkuperäinen kirjoittaja PölyEsteri;23383161:
Ei, kun ihmisistä, jotka kehuu siten, että nostaa samalla jonkun haukuttavan siihen kontrastiksi. Et tee niin. Ja olen nähnyt, että kehut silloin, jos joku on todella sun makuun. :) Et siis lainkaan oke semmoinen, mistä puhuin.
Onko tuo nyt ymmärrettävä niin että ketään ei saa kritisoida vaan pitää vaan kehua vaikka kehumisen aihetta ei ole?
 
[QUOTE="miksi";23383169]Onko tuo nyt ymmärrettävä niin että ketään ei saa kritisoida vaan pitää vaan kehua vaikka kehumisen aihetta ei ole?[/QUOTE]

ei pidä, jos osaat ollenkaan lukea. mutta jos kehu sisältää aina haukun jollekin toiselle, niin ei kehun saajaakaan kauheesti sellanen lämmitä.
 
"huoh"
[QUOTE="miksi";23383169]Onko tuo nyt ymmärrettävä niin että ketään ei saa kritisoida vaan pitää vaan kehua vaikka kehumisen aihetta ei ole?[/QUOTE]

Ei mutta ei varmaan tartte HAUKKUA jonkun ulkonäköä ihan suunapäänä tai meikkaustyyliä. Aika lapsellista. Onko joku niin yksinkertainen että ihmettelee jos on ok kehua mutta ei nyt suoranaisesti haukkua? Opetatteko lapsillekkin että saa sanoa kauniiksi ja joka toiselle on ihan ok myös sanoa HYI RUMA. ?? :D
 
mielipitteeni
Vai ooh ilmiö tiirusta? Olen pahoillani mutta ei tule sellaista. Anteeksi jos sanoin liian törkeästi mutta minun mielestäni tuo tummatukkainen nainen on palstan kaunein ja ilmaisin asiani ehkä turhan törkeästi ja kiihkeästi kun siis ihmettelin mikä teitä viehättää tässä tiirussa, kun minun makuuni taas noinkin paljon meikkaaminen ei ole niinkään nättiä. Makuasioista ei silti saa kiistellä joo, joten ehkä nyt menin turhan pitkälle.
Sitäpaitsi Tiiru, kuvasi näytti kovasti siltä että olisit photoshopannut. Olen itse tehnyt joskus menneisyydessäni niin, en kylläkään osannut sitä pätkääkään. Kuulostaako siltä että pyörrän sanani jos nyt sanon että et sinä kuitenkaan mikään rumilus ole?? Mutta oma mielipiteeni on mikä on. ja se voi toki olla monen mielestä vanhan aikainen että kun en tuota meikkiä niin kamalasti arvosta...niin että se näkyy selvästi pikkukuvastakin hyppää silmille.
 
se joku
Vai ooh ilmiö tiirusta? Olen pahoillani mutta ei tule sellaista. Anteeksi jos sanoin liian törkeästi mutta minun mielestäni tuo tummatukkainen nainen on palstan kaunein ja ilmaisin asiani ehkä turhan törkeästi ja kiihkeästi kun siis ihmettelin mikä teitä viehättää tässä tiirussa, kun minun makuuni taas noinkin paljon meikkaaminen ei ole niinkään nättiä. Makuasioista ei silti saa kiistellä joo, joten ehkä nyt menin turhan pitkälle.
Sitäpaitsi Tiiru, kuvasi näytti kovasti siltä että olisit photoshopannut. Olen itse tehnyt joskus menneisyydessäni niin, en kylläkään osannut sitä pätkääkään. Kuulostaako siltä että pyörrän sanani jos nyt sanon että et sinä kuitenkaan mikään rumilus ole?? Mutta oma mielipiteeni on mikä on. ja se voi toki olla monen mielestä vanhan aikainen että kun en tuota meikkiä niin kamalasti arvosta...niin että se näkyy selvästi pikkukuvastakin hyppää silmille.
No minusta on ok laittaa baariin tummat meikit, kun siellä ollaan pimeässä. Olen nähnyt tiirun ihan arkipäiväisesti myös ja voin sanoa että osaa meikata kauniisti. Ja todella kauniisti.
 
kyllä vaan
[QUOTE="huoh";23383178]Ei mutta ei varmaan tartte HAUKKUA jonkun ulkonäköä ihan suunapäänä tai meikkaustyyliä. Aika lapsellista. Onko joku niin yksinkertainen että ihmettelee jos on ok kehua mutta ei nyt suoranaisesti haukkua? Opetatteko lapsillekkin että saa sanoa kauniiksi ja joka toiselle on ihan ok myös sanoa HYI RUMA. ?? :D[/QUOTE]

Kyllä, jos ei ole omiin silmiin hyvin istuva niin saa sanoa ääneen, me ei olla koskaan sanottu lapselle että pitää olla hiljaa kun haluaa sanoa oman mielipiteensä vaan on parempi e sanoa kuin olla hiljaa ja teeskennellä jotain muuta mitä oikeasti on. :D
 
Vai ooh ilmiö tiirusta? Olen pahoillani mutta ei tule sellaista. Anteeksi jos sanoin liian törkeästi mutta minun mielestäni tuo tummatukkainen nainen on palstan kaunein ja ilmaisin asiani ehkä turhan törkeästi ja kiihkeästi kun siis ihmettelin mikä teitä viehättää tässä tiirussa, kun minun makuuni taas noinkin paljon meikkaaminen ei ole niinkään nättiä. Makuasioista ei silti saa kiistellä joo, joten ehkä nyt menin turhan pitkälle.
Sitäpaitsi Tiiru, kuvasi näytti kovasti siltä että olisit photoshopannut. Olen itse tehnyt joskus menneisyydessäni niin, en kylläkään osannut sitä pätkääkään. Kuulostaako siltä että pyörrän sanani jos nyt sanon että et sinä kuitenkaan mikään rumilus ole?? Mutta oma mielipiteeni on mikä on. ja se voi toki olla monen mielestä vanhan aikainen että kun en tuota meikkiä niin kamalasti arvosta...niin että se näkyy selvästi pikkukuvastakin hyppää silmille.
Ei se mitään, nostattaa itsetuntoa kun oppii olemaan välittämättä sellaisista ilkeistäkin kommenteista. :)
Ja siis olen lisännyt kuvan valoa ja kontrastia koska se oli valottunut, joten varmaan senkin takia meikki tulee vielä enemmän esiin mitä oikeasti :D Mutta selitykset sikseen, on mulla tummat rajaukset kuitenkin, aina ollut ja aina tulee olemaan. :p
 
Tammy
Miksi te laitatte näitä kuvaketjuja pystyyn, kun AINA samat naamat ja SAMAT valitukset. Voi hyvät lapset teiän kanssanne, koittakaa nyt joskus oppia. :D
Kyllä ne teiän läheiset varmaan tietää että te ootte kauniita ja ihania, eikö se riitä.
Leukistisen naaman muistan varmasti vielä vanhainkodin dementiaosastolla riutuessani, niin monta kertaa sen olen nähnyt eläessäni jo. Alkaa siis olla julkkiksen veroinen, vähemmän esim monacon stephaniesta näkee kuvia kuin leukisisesta.
 
Priimadönnä
Alkuperäinen kirjoittaja PölyEsteri;23383177:
ei pidä, jos osaat ollenkaan lukea. mutta jos kehu sisältää aina haukun jollekin toiselle, niin ei kehun saajaakaan kauheesti sellanen lämmitä.
Musta ainakin tuntuis vielä paremmalle että mua on kehuttu :) Toki oishan se osittain kans ilkee tunne että joku viaton on haukuttu siinä ohella.
 
simppeli juttu
Alkuperäinen kirjoittaja PölyEsteri;23383177:
ei pidä, jos osaat ollenkaan lukea. mutta jos kehu sisältää aina haukun jollekin toiselle, niin ei kehun saajaakaan kauheesti sellanen lämmitä.
Mitä se lukemisen osaaminen tähän nyt liittyy yhtään mitään, vedät nyt kaikki piuhat ihan solmuun kun et itsekään osaa ottaa selvää kantaa asiaan ja väännät ympärillä ihan turhaan, jos ei tykkää kun kysytään mielipidettä se pitää voida sanoa ja jos tykkää sekin pitää voida sanoa.
 
Miksi te laitatte näitä kuvaketjuja pystyyn, kun AINA samat naamat ja SAMAT valitukset. Voi hyvät lapset teiän kanssanne, koittakaa nyt joskus oppia. :D
Kyllä ne teiän läheiset varmaan tietää että te ootte kauniita ja ihania, eikö se riitä.
Leukistisen naaman muistan varmasti vielä vanhainkodin dementiaosastolla riutuessani, niin monta kertaa sen olen nähnyt eläessäni jo. Alkaa siis olla julkkiksen veroinen, vähemmän esim monacon stephaniesta näkee kuvia kuin leukisisesta.
Ihan huvikseen, ei siitä ainakaan mulle ole mitään haittaa ollut, päinvastoin :D
 
Mitä se lukemisen osaaminen tähän nyt liittyy yhtään mitään, vedät nyt kaikki piuhat ihan solmuun kun et itsekään osaa ottaa selvää kantaa asiaan ja väännät ympärillä ihan turhaan, jos ei tykkää kun kysytään mielipidettä se pitää voida sanoa ja jos tykkää sekin pitää voida sanoa.
Jos ei osaa kehua henkilöä A, samalla haukkumatta henkilö B:tä, niin se on typerää, siitä tässä on kyse, kaikki muut tajusi, mutta sinä ilmeisesti et sitä tajunnut.
 
Viimeksi muokattu:
Tiiru-fani
Ei se mitään, nostattaa itsetuntoa kun oppii olemaan välittämättä sellaisista ilkeistäkin kommenteista. :)
Ja siis olen lisännyt kuvan valoa ja kontrastia koska se oli valottunut, joten varmaan senkin takia meikki tulee vielä enemmän esiin mitä oikeasti :D Mutta selitykset sikseen, on mulla tummat rajaukset kuitenkin, aina ollut ja aina tulee olemaan. :p
Olet mun mielestä fiksu kommentties perusteella, ihmettelenkin miksi olet osallistunut tähän kananaivojen ketjuun. :D
 
Miksi te laitatte näitä kuvaketjuja pystyyn, kun AINA samat naamat ja SAMAT valitukset. Voi hyvät lapset teiän kanssanne, koittakaa nyt joskus oppia. :D
Kyllä ne teiän läheiset varmaan tietää että te ootte kauniita ja ihania, eikö se riitä.
Leukistisen naaman muistan varmasti vielä vanhainkodin dementiaosastolla riutuessani, niin monta kertaa sen olen nähnyt eläessäni jo. Alkaa siis olla julkkiksen veroinen, vähemmän esim monacon stephaniesta näkee kuvia kuin leukisisesta.
Toivottavasti sulle jää elämästä muitakin muistoja sinne vanhainkotiin. Mä en ainakaan aio sua muistella millään tavalla. Ai niin, eipä sinussa mitään muistettavaa olekaan.
 
ei toimi ei
Alkuperäinen kirjoittaja PölyEsteri;23383203:
Jos ei osaa kehua henkilö A, samalla haukkumatta henkilö B:tä, niin se on typerää, siitä tässä on kyse, kaikki muut tajusi, mutta sinä ilmeisesti et sitä tajunnut.
No en tajunnut vasta kun avasin tämän ja luin, ymmärsin tällä sivulla olleista viesteistä sen että täällä ei saa kritisoida ketään ja pitää vaan kehua. Eihän se ole oikein ketään kohtaan että aina vaan kehuu vaikka ei kehumista olekaan, ethän sinäkään lastasi kehoita lyömään lisää kaveriaan kun se on sinun lapsesi ja tässä tapauksessa kai se tarkoittais sitä että olet sen kanssa täällä kirjoitellut, ei se elämä niin toimi.
 
Tammy
Alkuperäinen kirjoittaja PölyEsteri;23383205:
Toivottavasti sulle jää elämästä muitakin muistoja sinne vanhainkotiin. Mä en ainakaan aio sua muistella millään tavalla. Ai niin, eipä sinussa mitään muistettavaa olekaan.
Loukkaannuitko mun kommentista, ei ollut tarkotus. Miten sä mua voisit edes muistaa, kun en ole kuviani laitellut tai muutenkaan et tunne. =)
 

Yhteistyössä