Kiitti. Mulla on kaksi tollasta isoa rumpua ja yksi pienempi. Se pieni on alunperin joku pelkäksi koristeeksi tarkoitettu, mutta vaihdatutin siihen oikean kalvon, niin sitäkin voi soittaa.Tykkään sun tukasta ja tosta taustalla olevasta rummusta.
Kiitti. Mulla on kaksi tollasta isoa rumpua ja yksi pienempi. Se pieni on alunperin joku pelkäksi koristeeksi tarkoitettu, mutta vaihdatutin siihen oikean kalvon, niin sitäkin voi soittaa.Tykkään sun tukasta ja tosta taustalla olevasta rummusta.
Mustakin ois kiva osata, mutten koskaan oo tullut opetelleeksi. Faija joskus lapsena tappoi aika tehokkaasti mun innon opetella soittamaan mitään instrumenttia koska "sulla on noin pitkät sormet, pakkohan sun on oppia kitaraa soittamaan". Hyvää se silti on aina tarkoittanut, opetusmetodit vaan oli turhan inttimäiset. <3Alkuperäinen kirjoittaja PölyEsteri;23372398:Kiitti. Mulla on kaksi tollasta isoa rumpua ja yksi pienempi. Se pieni on alunperin joku pelkäksi koristeeksi tarkoitettu, mutta vaihdatutin siihen oikean kalvon, niin sitäkin voi soittaa.
Mä yritin soitella kitaraa nuorempana, mutta mun kädet ei oo siihen kovin toimivat, en ole tarpeeksi ketteräsorminen, enkä kovin hyvä harjoittelemaan mitään pitkiä aikoja. En oppinut koskaan sen kummempaa, kuin muutaman soinnun.Mustakin ois kiva osata, mutten koskaan oo tullut opetelleeksi. Faija joskus lapsena tappoi aika tehokkaasti mun innon opetella soittamaan mitään instrumenttia koska "sulla on noin pitkät sormet, pakkohan sun on oppia kitaraa soittamaan". Hyvää se silti on aina tarkoittanut, opetusmetodit vaan oli turhan inttimäiset. <3
niin kovin harmillista aivan kauheaa kielenkäyttöä ja iljettävää käytöstä.Se ihminen on kyllä raukka läpeensä pahoittanut joskus mielensä,ehkä ulkonäkönsä suhteen.Eihän muuten kukaan normaali järjellä varustettu ihminen tuollaisia kirjoittele ja toivo pahaa ihmisille!!Alkuperäinen kirjoittaja PölyEsteri;23372433:Joo, joku tosi onneton ihminen. Täytyy olla tosi paha mieli, jos haluaa tuollaista sanoa muista. Tulee sellainen olo, että harmi, kun jollain on noin paha olla.
Aika yllättävää että sä sanot noin.Alkuperäinen kirjoittaja PölyEsteri;23372442:Mutta noissa on eri, kun ne on LYÖMÄsoittimia. Ja lyöminen on kivaa.:xmas:
No soittimen lyöminen on tietysti kivointa lyömistä.Aika yllättävää että sä sanot noin.
Nyt sä oot vielä enemmän minni, kun sulla on tumma tukka.:flower:
Nuori ja kaunis!Alkuperäinen kirjoittaja SärkynytEnkeli;23372470:
Oliko sulla punainen tukka jossain aiemmassa kuvassa? Jos oli, niin tää väri kyllä sopii sulle paremmin.Alkuperäinen kirjoittaja SärkynytEnkeli;23372470:
oi kiitosAlkuperäinen kirjoittaja PölyEsteri;23372757:Oliksää se, jolla oli kaunis luusto?
Kiitos . Mä tykkään mun silmien väristä itsekin.Alkuperäinen kirjoittaja PölyEsteri;23372143:Hassu kuva! Sulla on kivan väriset silmät!
Näkyykö tuossa kuvassa nänni vai katsonko oikein?Alkuperäinen kirjoittaja PölyEsteri;23372368:
Onko ihan pakko löytää kehuja, jos aihetta vaan ei siihen ole ja vielä ite kerjää niitä... So sad.Alkuperäinen kirjoittaja PölyEsteri;23372757:Oliksää se, jolla oli kaunis luusto?